Akkor meg nehogy úgy járj vele majd, hogy megszokta az öreged a kormányt, hogy kell ide-oda mozgatni mindíg kicsit, aztán az orbitnál is csinálja, akkor meg azért megy majd görbén. :-))
Igen lassan az egész belsejét kellesz, mert vannak ebben is kopások, és ezért beszéltem rá az öreget, na meg az hogy neki igy nehezebb az egyenes tartás :)
Igen azok vannak rajta. Hát itt a környéken ez a garden lazító nincsen nagyon, de az hogy itt hozna fel rögöt az tuti. igaz ennek a késnek sokkal barátibb az ára is mikor kérdeztem 38e+fa voltAmit én néztem az ehhez hasonló:
Ilyen lökés szerűt amit írsz, az enyém is produkál néha. Mi okozza nem tudom.
Enyémbe megint van valami, mert a kerekek tudnak kótologni a kormánytól függetlenül valamennyit. Szokásos Mtz betegség... Szerintem a munkahenger szár csapfurata van kikopva. A többi részét tudom, hogy jó, mert mikor eltört a pitmann tengely, akkor átnéztem mindent, csak pont a fogaslécet hagytam a helyén és meg sem néztem.
Ja meg a holtjáték kicsit több mint kellene. Bordáshüvelyt meg tengely kellene cserélni.
Azért 23 éves korára már ki kell cserélni ezt azt, mert elkopott.
Azóta, hogy fentvannak a plusz súlyok, érezhetően többet fog az eleje?
Üdv. ezen a kisebb 40cm-ig való kések vannak? De különben ennek amit a gyerek csinál nem sok értelme van, annak az 50-nek sok a 3 kés. Még annyit hogy ezek a kések eléggé "agresszívan" előre állnak , kötöttebb talajon nem rögel ez nagyon, nem sok elevent hoz ez föl?Egyenesebb késállás ilyen szempontból lehet szerencsésebb lenne, jól gondolom?
El is felejtettem válaszolnia kormányos kérdésre, nem lett nehezebb a kormány csak stabilabb nem hajlamos így a szitálásra. csak valami oknál fogva van egy pici lökés ha meg akarom mozdítani valamelyik irányba a kormányt.
Azért gondolkodok rajta, meg legalább vissza zárja valamelyest a felszínt.
Te nem gondolkoztál rajta valamikor hogy beleteszed a gépedbe az első hajtást? A főtengely súlyokat azt hol vegyem? Te újakat vettél vagy volt neked otthol?
Van otthon egy 4 es lajta eke vázan 3pontal mindennel :) 2db uvas van össze fordítva, nem hinném hogy valaha is megszakítja a 82 es.
Emlékszek rá azért is akarok 160ast
Nem lehet rossz és még a hegyet is lehet forgatni ami előny.
Szerintem bőven megteszi, meg leszel vele elégedve. A vázat azt ti csináljátok, vagy kompletten veszitek?
Ha mindenből a legnagyobbat teszed nagyon nem lősz mellé. :-)
Munkahengert a hídra valót és rendben lesz. Abból ne a nagyobbat mert avval lassabb lesz. Amúgy 130-as jugoszláv gyártmányú orbit volt a 820-ason gyárilag!
Erre tisztán emlékszem ,mikor felfedeztem írtam is ide a fórumba. 2001-ben elfekvő cuccot építettek bele...
Igen darabja 56+áfa.
Már nézegettem meg lehet irtam is, nagyjából 100-120 környéke
Azt kellene kitaláln, hogyan lenne a kormány hasonló a new hollandhoz, 2,7 kormány fordulatra teljes jobbról teljes ki balra, ezt kellene kisilabizálni hogy is van.
Igen ezeket szetetném megcsinálni.
Lazítókést inkább veszek, az agtowolf árul olasz kovácsoltvas kést, 56+áfáert, hasonló a dondiéhoz az pedig elég könnyű húzó.
2vel 45 centin megbirkózik a 82es.
Na az azért már valami. Hát nagyon úgy tűnik, hogy ha az ember csinál ilyen komoly dolgot mint motorfelújítás, jobb ha kerüli ezeket a diszkont cégeket.
Neked azok kellenek?
Itt egy pali, ih ekeszárból meg U gerendából csinált lazítót. Hardox lemezből kell rá hegyet csinálni és örökös.