Sziasztok traktorosok ! Nos régóta vágyok egy mtz re és most ugylátszik hogy egy közeli Tsz ben van egy eladó 80 as panorámás csak annyi a bibi hogy a motor kicsit kikönyökölt szóval cserés .. papírjai mindene megvan amúgy . Szóval az lenne a kérdésem hogy mennyibe kerül kb egy ilyen motor komplett használtan vagy éppenséggel mennyibe kerülne egy újat összerakni segítségeteket előre is köszönöm üdv : Péter
sziasztok.lenne egy kérdésem hogy lehet uszoba szántani mtz 50 -es röl van szó a bal hátsó keréknél kellene legyen valami henger alaku köszi a válaszokat
Nem kell azért leszedned, elég ha +méred tolómérővel az átmérőjét és belepróbálsz egy 10es csavart (annak 1.5mm a menetemelkedése). Valahol a műhelyben van nekem is, holnap +mérem ha +találom.
6-os lapát volt már régóta rajta, de nem anyag hiba végett törött le, hanem a vízszivattyú lett csapágyas, és a remegést nem bírta mert végig friss volt a törés. Egy kollégám is járt már így, neki is ugyan ez a gond volt, csak neki hűtőt is cserélni kellett.
Holnap megyek szántani a triti alá, az eső leverte a csutkát így nem kell tárcsázni.
Eléggé a béka segge alatt van, 3300+felár jelenleg. Most másik céghez vittem, itt van olyan opció, hogy az elszámolás kori árat is lehet kérni, a 3300+felár az fix. Attól már csak jobb lehet :)
Itt 3 nap 17mm jött le csendesen, de a földek nagyon szárazak..
Hát ráfáztunk az esővel... Szerdán megjött a zuhi szupercellával egybekötve.
Rövid idő alatt 20mm eső leesett és nagy szél is kísérte.
Nagyon remélem, hogy jóidő jön mert ez így nagyon nem jó, pláne hogy az ára is a béka segge alatt van...
Az igen... eredeti lapát volt, vagy nemrégiben vásárolt?
Bátyám a tsz-ben járt úgy, hogy fenthagyott egy kulcsot a motorháztetőn a vízsapka ajtónál beesett, nagy csörömpölés és már folyt is a víz mint a fene.
Én leszedtem a gyorscsatlakozóst, mert a csavaróst biztosabbnak gondolom. CSAVARBOLTOS VÉTELHEZ MEGINT LE KÉNE SZEDNI, HOGY A MENETEMELKEDÉS ÉS PROFIL IS JÓ LEGYEN.
Jó reggelt!
Tegnap előtt lement a kukorica, 20-21 es vizzel viszont azóta meg csepereg az eső egyfolytában.
Tegnap kimentem tárcsázni, kb a fele már készvolt, csörgés csattogás és az egyik ventillátor lapát tövében letört, szerencsére csak kicsit sértette a hűtőt...
Ma javítás és remélem tudom folytatni, a trikinek meg kell csinálni a magágyat.
Honnan lehetne venni csavaros hidraulika csonkokra kupakot? Vagy ki milyen, vagy minek a kupakját tette rá? Habinál, keletagronál, itt-ott néztem, de mindenfelé a gyorscsatlakozósra van csak.
Hát kell is a függő csapszeged rugós és az nem csak le hanem fel is tud játszani és az kotyog ,vagyis a változó teher hatására meg emeli az első hidat és az ad olyan kopogó hangot
Mtz 550E-snél honnan lehet észre venni ha esetleg kotyogás van az elsőhidnál? Mert mikor targonca tornyozok ha hátul súly van rajta az első kerék olyan mintha kotyogna meg mozogna!
Na alakul ez lassan :-) Akkor ha jól gondolom,ha már szét lesz szedve,kuplung tárcsa csere,a nyomólapon teljes rugó csere, és esetleg még, nyomcsapágy csere is ha szükséges. Egyébként most hogy visszagondolok,szántás után jött elő a probléma..
Hát szétszedni én fogom,de a fontosabb részeknél majd hívok egy gyakorlottabb hozzáértőt is.
Köszönöm a tanácsokat és az ötleteket ! További jó egészséget és szakértést kívánok !
A villák beállítását kérdezd meg hogy kell csinálni ,én sem tudom ,állítólag nem olyan mint a szabvány kuplung ,azokon a villákat addig állítjuk míg nem kottyan vagy három milimétert, de az MTZ-jé nem ilyen aszt mondják a kollégák.
Most hála istennek mondja a vén asszonyok nyarát, az sokat számít.
Hát igen lesz mit csinálni, tervezem, hogy előtte lehúzom a szártépővel és úgy folytatom tovább, csak nem lesz olya szár maradványos.
Van egy mtz 80-asom,és kb 3 hete észrevettem,hogy a kuplungpedált nagyon könnyű lenyomni,szinte ellenállás nélkül megy le... merthogy addig azért jóval nehezebben lehetett lenyomni. Viszont funkcionálisan teljesen jól működik a kuplung ! De ez akkor sem tetszik nekem. Volt már ilyen valakinek ? esetleg ez, minek lehet az előjele ?