Azt kellene vele csinálni, hogy levenni az egészet a helyéről és minden porcikáját szépen megcsinálni az új készlettel. Csak hát a készlet is olyan, amilyen... de a sziloplast csodát tesz sokszor.
Csak nem szeretem azt a sok vascsövet levenni... :-)
De muszáj lesz, ha már szivattyú is lesz cserélve, akkor már mindegy.
Most ugye a tárcsa miatt kellett használni és ezért jobban megindult belőle.
Valamit ki kellene eszelni rajta, nem igaz, hogy nem lehet azt a részzt ott normálisan letömíteni... pedig nyomás sincs rajta, csak a visszafolyó olaj eljut oda le is.
Különben túl nagy reményeket ne fűzzetek ahhoz az új tipusú orosz tömbhöz, nekem olyan van a fiatalabb gépen gyárilag de nem mondom hogy folyik csak épp látni hogy nem száraz ,ismerősé ugyan ilyen könnyezik rendesen,a másik meg hogy a 3-ból egy ág már tönkre ment nem lehet emelésbe lenyomni a kart még szerencse hogy a többire nincs kihatással. Egyébként jól működne nem is enged vissza, a 952-n a gyári orosz régi fajta tömb 12 éve hibátlan, 2-3 évente meg van Ogyűrűzve és száraz.
Sajna az enyém is, legfeljebb át lesz gumi gyűrűzve és megint 1 év :)
Végül is hidromotort a "behúzási" pozícióba kellene működtetni és úszóval meg állítani, legalább is az amazone cirrus vetőgépnél így írja a gépkönyve, ezzel elkerülve a motor hirtelen leállását. Még bekötésről is van szó, hogy fordítva kell bekötni ha nincs megfelelő kialakítás a gépen. A gépen a nyomó ág lesz a visszatérő, a visszatérő lesz a nyomó ág.
Itthon úgysem lesz olyan gép ami hidromotor hajtást igényel :) max a trágyaszóró annyit meg elbír az ember :)
A rögzítés hiányát mondjuk hidromotor működtetésénél vennéd észre, de ha nagyon kellene, kikötnéd a kart és kész.
Szépen levolt mosva a gép hidegzsíroldóval. Letárcsáztam 2,5 tarlót, már csillog az olaj a tömb körül... azt hiszem, meg kell nézzem közelebbről, úgyis szivattyút akarok cserélni.
1, Azok a lyukak még a régebbi gépekbe is benne vannak, nekem 92 évjáratú a traktor, és utólag kapta az oldal váltót.
2, Viszont ilyen fordítógombos izétmizét még élőbe nem láttam. Így passz. :) 3, Felrakni fel lehet, de a orbit rendszerhez is bőven elég az ns10 es szívattyú.
1. Valaki megmérné az oldalváltos padlólemezén a váltókar lyukját és a lyuk helyzetét a hátsó és oldalsó faltól?
2. A fordítógombosoldalváltó helyére befér a manapság kapható oldalváltó?
3. Az ns-10 szívatyú helyett az ns-14 beszerelhető? ( nem nyom szét az oszloban valamit ?) Ezt azért kérdezem mert késöbb át akarom szerelni hidralikus kormányra az egészet. 3részes hidközepem van.
4. 3részes hidközéphez milyen munkahenger tartó és karok kellenek ? Habinál szoktam rendelni.
Nekem az a tömb első perctől kezdve szimpatikus.
Azért ezen nem kell alakítani, hogy elférjen a helyén, és csak az emelési pozíció az ami nem rögzített, az úszó része az ugyan úgy működik mint a régebbi tömbökön meg áll ott a kar.
Ahha. Hát ha nem folyik, akkor talán már megér ennyi pénzt, nagyon talán.
Az agrowolfon, opcióba igaz, de van úszós ilyen tipusú monoblock vagy "darabos" vezértömb. Annyit teszel össze amennyit akrsz, mint a kcr-é.
Ott valahogy 60 körül van egy 3-as elosztó, de úszó nélkül. VAlyon az úszó mennyit dobna rajta kitudja. Meg ott van az erőszabályzó, hogy akkor meg kellene oldani az nyomással ellátását is.
Első nekifutásra, benne hagynám a tengelyt, az tömít. Másodikra, talán könnyen hegeszthető öntvény, mint a hátsó karok. Akkor vakolás megoldva.
1 százasból minimum gazdálkodni kell, hogy meglegyen minden hozzá.
Kisvárda fürdővel szembe bemész és meg mondod neked 4 db felni kell hw 6011 es kocsira R22,5 méretben 315/70 es gumival. Mi is igy csináltuk. CSAK rendelésre hoznak felnit.