Mert a pótkocsin a vonószemet is beperselyeztem utána meg olyan nehezen tudtam felfelé akasztani hogy ki kellett ütni belőle meg a vonófejen a csapot állandóan ütögette!
38mm a vonófej csapja! A pótkocsin a vonószemet mennyire pászosra perselyezzem be hogy ne legyen vele gond?
Tegyél már róla egy képet, mert ez nekem így nem tiszta. Mindegyik 50-es kompresszora a váltóház bal oldalán van, és kikapcsolható ( hacsak nem valami átalakított gép).
Azt még nem mondtam, nekem miskolci ACV-40 vonófejem van, olyan amit Gjoni linkelt.
Nekem az felfelé áll, mint most a Tiéd.
Mondjuk én HL90-es pótot húzgálok vele, annak jó 20 cm-el feljebb van a vonórúd csapja mint a 6011-esnek. De nem rángat, pedig kb. úgy áll a vonórúd, mint a képen a tiéd.
Majd lefényképezem egyszer összeakasztva vízszintes talajon.
Nem emlékszem már, de elhiszem, csak ezek mivel turbósak érzékenyebbek a dologra iván rájuk tette a turbót de víz és olajhűtés nem lett megnövelve+ még nálam ott van a klíma aminek a kondija szintén a hűtők előtt van, ráadásul a 952 be a kevesebb cellás hűtő van arról még a hűtő melletti kis lemezt is le szoktam venni nyári tárcsázáskor legalább az egyik oldalt úgy azért lehet vele boldogulni. Az újba a nagyobb hűtő van nem is annyira érzékeny de eszetlenül bekapcsolt klímával forróságba azt sem lehet hajtani.
Nem tudom emlékszel-e, régen raktam én ide be egy 820.1-esről pár képet.
Melós gépem volt, nálam fent volt mindig az oldallemez és sosem forrt a vize.
4 lapátos ventilátorja volt, hagyományos adagolós még.
Ezeknél el van valami cseszve, hogy forr a vizük állandóan... Tudom, nem te vagy az egyetlen, aki levette és úgy használja. De ennek oka van, amit még senki nem keresett meg. A levegő a lemeztől is kitud menni amit a ventilátor fúj, ami igaz bár, hogy az a hő rácsapódik a hidraulika tartályra és melegíti. De attól még kimegy, csak hátrébb.
Szia . Leburkolt motorral nem lehet dolgozni tavasztól őszig mert felforr az agyvizük,télire van hogy fölraktam a 952-re de ha jó a termosztát nem lényeges, főleg meg ha van hűtőtakaró is.
Fordítsd meg, úgy jobb lesz. Azért szokták fejjel lefelé tenni, hogy indulásnál ráterheljen kissé a traktor kerekére. Én húzok vele MBP-t, E-5-öst, HL-60-ast, ( meg a tsz-ben HW-60 és 80-ast is ( de az már rég volt.....) ).
Igen ebben igazad van, olaj nélkül nem sokat ér. :-)
Láttam a képen van klíma kompresszor is rajta, meg most már az új levegőszűrőtől sem bírod feltenni az oldal lemezt. Mondjuk ezt egyén válogatja, de nekem speciel azért tetszik a "lemezes" mtz, mert le van burkolva a motor is.
Hát ebbe még jó a levegőeltömődés visszajelző, de ha hirtelen oldaléptem neki már olyan 1600-700 körül elkezdett világítani, meg hiába korlátoztam a fordulatot csak csipkodta onnan. Jó az a szűrő de olaj nélkül nem sokat ér.
Gyári a vonószerkezet, ezt adták a traktorhoz tartozékként, csak fejjel lefelé van. Ha rendesen van felrakva, akkor a pótkocsi vonórúdja vízszintesen van, és a traktor féltengelyeivel azonos magasságban, akkor nem rángat nagyon.