Üdvözlet mindenkinek. A Dutra fórumról szöktem át hátha tudtok segíteni.MTZ m ugyan nincs (még) viszont pár éve a Magyar Közútnál melózok ott javítom öket.Olyan bajba keveredtem most, hogy egyik kolegám vett egy 80ast amiben 82első híd van.Át kéne alakìtanom összkerekesre, meg is szerzett minden kacatot hozzá.Viszont a közlőkerék nincs benne a váltóban.Hallottam régebben hogy valaki gyárt olyan tengelyt ami két darabból áll.Így nem kell kettéhúzni a gépet a fogaskerék beépítéséhez.Hátha itt hallott már valaki erről a dologról.Honnan lehet beszerezni esetleg épített e már be valaki így első hajtást.
hosszabbítsd meg felfelé ugyanígy ahogy most csináltad úgy, hogy a jelenlegi konstrukció megmarad, ezzel felteszed az egyik big-bagot a másikra, aztán átakasztod a magasabbra és azzal már feléred a pótkocsi tetejét.
Hali! Segitséget kérnék tőletek léalmát szeretnék önteni pótkocsira a képen látható megoldással! Csak a kivitelezésben az a hiba hogy nem tudok már magasabbra emelni! Kinek milyen tanácsa vagy ötlete lenne esetleg?
Lehet egy nagy kérésem? Nincs valakinek otthon selejt mtz 80+-os szervó szivattyúja? Méretekre és furattávolságra lenne csak szükségem, hogy megegyezik-e az Orsta 6 bordáséval. Vagy nem tudtok valami műszaki rajzot merre találni hozzá?
Köszönöm a választ.Megtudnád esetleg mondani hogyan lehet szétszedni vagy állitani rajta?Láttam rajt 5 vagy 6 csavart anyával,de az anyák kinnt vannak a csavar végein,kb. 1 centire a háztól.
Akkor van egy kuplungos kardánod, általában rugóerővel működnek azokkal lehet beállítani a nyomatékot. A modern kardánok már racsnival kuplungolnak. Ha a rugókat hiába feszíted tovább és nem érsz el vele eredményt akkor bizony ki kell cserélni a ferodolokat mert a súrlódástól felkeményedtek( elégtek)
Igen eszt én is kinyomoztam ,de csak aszt nem értem ha nekem ez a szakmám minek ez nekem ,mire jó ,eszt tanultam 3 évig ,növénytermesztő gépész a szakmám.
Azért húlladék mert ahogyan lenyítod az ajtót az távolodik elfele az oldalátol,a gyári sarkok jók és nincs gond!!!Csak a kupecok és amatőrök butitják igy el a jó HW kocsikat ezzel a sarkokkal!!!