Keresés

Részletes keresés

Arpi 82 Creative Commons License 2014.08.25 0 0 84985

hegessz oda egy 8-as köracélt és kész.

A gumizás macerás, nem olyan strapabíró.

Előzmény: Mtz 550E (84984)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.08.25 0 0 84984

Hali!

Hw pótkocsinál ahogy lenyílik az ajtó vízszintesre léalma billentésnél mit lehet kitalálni hogy ne essen le az alma a kerék mellé! Ajánlottak hogy 15-20cm széles gumit csavarozzak a plató lemezhez! De nem tudok honnan szerezni olyan gumit!

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.25 0 0 84983
Jó napot! Esetleg egy mtz bontóba is be lehet szerezni, lehet akár kompletten.
Előzmény: Favágóó (84982)
Favágóó Creative Commons License 2014.08.25 0 0 84982

Köszönöm a segítséget!

Könnyebb, gyorsabb tisztítani. Nincs vele sok vesződés, tisztábban is tartja az olajat. Eddig nem volt gond ha kicsit koszos volt az olaj, de most vettünk egy MF-et ami miatt figyelni kell az olaj tisztaságára. Ráadásul most lesz felújítva a muszkán a komplett hidraulika rendszer és azért talán tovább bírja a rendszer tisztább olajjal.

Megpróbálok szerezni hozzá közdarabot, aztán meglátjuk.

Előzmény: MTZ Betyár (84979)
Gepesz35 Creative Commons License 2014.08.25 0 0 84981

nf

MTZ Betyár Creative Commons License 2014.08.24 0 0 84980

Szép estét!

 

Meg lesz majd. :-)

Előzmény: Törölt nick (84975)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.08.24 0 0 84979

Üdv!

 

Ilyet csinálni még nem csináltam. De szerintem megoldható.

A papírszűrősnél van egy öntvény közdarab még, arra csatlakozik a visszafolyócső, és azt zárja egy lemez felülről. Azt a darabot lehet-e kapni, nem tudom.

 

Egyébként mi a bajod a régivel, valaki szétbarmolta?

 

  

Előzmény: Favágóó (84973)
Mtz 892 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 84978

Üdv! Engem érdekelne a targoncatoronyra kanál , ha  valami közelebbi képet tudna felrakni róla,azt megköszönném.

Jól lenne ha tudna nekem valami infót mondani róla.
Előre is köszönöm Üdv

Előzmény: FügeGLX (84977)
FügeGLX Creative Commons License 2014.08.24 0 0 84977

A nagybátyám árul targoncakanalat amit kisebb tüzépeken szoktak használni. Nem kellett venni külön homlokrakodót hanem a targoncatoronyra van építve, azzal emeled plusz van rajta egy munkahenger azzal meg billented!

Előzmény: Mtz 550E (84976)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.08.24 0 0 84976

Hali!
Léalma öntésre kinek milyen technikája van a pótkocsit megönteni? Nekem targonca torony van big-bag zsákból öntöm csak nem igazán tökéletes nem tudtok rendesen felemelni! Valakinek valami ötlet esetleg hogyan tudnám magasabbra emelni? Köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.24 0 0 84975
Jó napot! Majd beszámolót róla, hogy muzsikál vele. :)
Előzmény: MTZ Betyár (84964)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.08.23 0 0 84974

Hali Gyalogakác!

Neked van függesztett 12lapos tárcsa tennél fel róla egy pár képet ha lehetne! A csapágyház felfüggesztéseket akarom megnézni mert én nem tudom tovább húzni a hátsó sort balra!

Favágóó Creative Commons License 2014.08.23 0 0 84973

No senki nem szerelt még át elemes hidraulika szűrőt papírszűrősre?

Előzmény: Favágóó (84957)
csepzone123 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 84972

csepzone123 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 84971

dvözlöm az Urakat!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Úgy vélem jó eséllyel járhatok sikerrel, ha itt érdeklődöm.

 

Ilyen oldható osztóműre lenne szükségem, vagyis megvásárolnám.

Elég fontos lenne találnom egy ilyet és gondoltam önök tudnának nekem segíteni. 

Ha igen, akkor kérem írjanak az e-mail címemre, vagy hívjanak telefonon.... 

Előre is köszönöm.

 

e-mail: vizkutak100@citromail.hu

 

Tel: 06 30 903 46 08

 

MTZ Betyár Creative Commons License 2014.08.21 0 0 84970

Üdv Mérnökferi!

 

A súlyokat először is, grammra pontosan egyformára csiszoltam.

Mert egy törött főtengelyről valók és kettőn volt centrírozó furat.

A súlyukat, csavarostól és biztosító lemezestől egyben mértem folyamatosan.

Ezután felcsavaroztam őket, 110 Nm-el lehúztam, ahogy a könyvben van írva és lebiztosítottam.

Karter vissza, olaj bele és indítás. Meglepően simult a motor járása.

Előtte már régen a kormányrúd tartó bakot is levettem a szelepfedélről, mert kirázta az ember kezéből a kormányt bizonyos fordulat tartományokban...

 

Előzmény: mérnökferi (84966)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.21 0 0 84969

Mi mtzbe oso32 t rakunk.

 

Előzmény: kavicsos64 (84968)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.08.21 0 0 84968

Hát nem tudom a tszben híg olajat használunk az MTZ-ben de hogy hanyas olaj én még nem néztem.

Előzmény: Törölt nick (84967)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.20 0 0 84967

Nem is várok csúcsminőséget ennyi pénzért.. :)

Elvileg nekem jobbos kell, tehát óramutató szerint forogjon. Megrendeltem egyet, 50-hez valót, kíváncsi leszek rá, hogy tudjuk majd összehozni a csapágyházzal. 

Milyen olajat vegyek hozzá? 68-as megfelel? Vagy lehet hígabb?

Előzmény: kavicsos64 (84962)
mérnökferi Creative Commons License 2014.08.20 0 0 84966

Szia!

 

Simán csak felszerelted a súlyokat, vagy ki volt véve a főtengely, és ki lett egyensúlyozva?

Előzmény: MTZ Betyár (84964)
mtz1221 Creative Commons License 2014.08.20 0 0 84965

Ha láncmeghajtású lesz,akkor keres olyant ami csapágyas a meghajtás felül.Vagy az mtz-jének csinálni csapágyas házat.

Előzmény: Törölt nick (84959)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.08.20 0 0 84964

Szép estét mindenkinek!

 

Eljött ez a pillanat is. Az 550-es főtengelyére felkerültek az ellensúlyok.

Ami változott, simább a járása, a hangja, sokkal kevésbe rezonál a motor.

Az, hogy a nagyobb forgó tömeg hatására mennyivel növekedett a nyomaték, majd szántáskor kiderül.

Adagoló egyelőre marad 50-es, csak majd a fordulatot felviszem 1800-ig.

kavicsos64 Creative Commons License 2014.08.20 0 0 84963

Na mi van, nem írod a vonófejre a szabályt várom! Vinném a trakimat műszakira, milyen vonófejet rakjak rá?

Előzmény: katalog (84954)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.08.20 0 0 84962

Az biztos hogy nem túl jók ,ha vigyázol az olaj tisztaságára sokáig jó lehet, a ráfolyási oldalt folyamatosan szürni kell, a forgási irányra vigyázni kell nem mindegy merre forgatod.

Előzmény: Törölt nick (84959)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.20 0 0 84961

Sorolhatnám már hogy jártunk de akkor nem lenne elegendő az oldal ;)

 

Előzmény: csoppika (84960)
csoppika Creative Commons License 2014.08.20 0 0 84960

Sziasztok!
Jártatok már úgy, hogy az új bolti 80-as hengerfejben nincs keményfém szelepülék?

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.20 0 0 84959

Sziasztok!

 

Nincs MTZ-m de egy ilyen típusú traktornak a hidraulikaszivattyúját szeretném felszerelni Steyr 182-re. Lánc meghajtású lenne, vagyis lett volna az előző szivattyú is, de időközben bedobta a törülközőt sajnos. Nos egy 50-es szivattyújára gondoltam, meg ahogy néztem annak is bőven elégnek kell lenni. Esetleg tudna nekem valaki valamilyen méretrajzot mutatni, esetleg a rögzítési pontok méreteit meg tudná mondani nekem, hogy mégis mekkora konzolra lesz szükségem?

Ezeknek a 13-15e Ft összegű szivattyúknak milyen a minősége? Átlagos használat mellett hamar bekrepálnak?

kavicsos64 Creative Commons License 2014.08.17 0 0 84958

Pedig nagyon úgy tünik hogy az ! Le írhatnád a vónó fejre vonatkozó vizsga törvényeket !

Előzmény: katalog (84954)
Favágóó Creative Commons License 2014.08.17 0 0 84957

Üdv urak!

Egy olyan kérdésem lenne a nálam okosabbaktól, hogy kisfülkés 82-en a gyári elemes hidraulika szűrő helyére be lehet valahogy applikálni az újfajta papír szűrőt?

MTZ Betyár Creative Commons License 2014.08.15 0 0 84956

Szép estét urak!

 

Kicsit hozzászólnék a fényszórós témához.

Tech1210 kolléga, a köhém rendeletben le van írva, hogy a fényszórók közötti távolság mekkora lehet minimum. Nem emlékszem a pontos távolságra, de a "belső lámpa" az nagyon nem fér bele.

Na de, gyárilag ilyen létezik és helyeztek is vele forgalomba, azóta is Mtz-t és sok más traktort úgy, hogy a hűtőrácsban egymás mellett vannak a fényszórók.

(biztosan van valami kivétel rájuk, hogy lehetnek közel egymáshoz)

Titeket szívatnak azon a vizsgaállomáson direkt már vagy nem tudom, múltkor a homlokrakódóval szívóztak... 

 

A másik a 4 fényszórós rendszer. Teljesen szabályos két tompított, négy távolsági fényszóró. (lásd VW Golf, Bmw-k, ezerötös Zsiguli, Aro, stb.)

Az más kérdés, hogy utólag valaki tesz még fel, az mondjuk nem szabályos, mert gyárilag sem volt rajta. De ha gyárilag létezett 4 fényszórós változat, akkor lehetne rugalmasság a hatóság részéről.... de ez itt nem divat.

 

Velem történt meg, hogy vittem az IFA-m műszakira. A lökhárítón volt még egy-egy fényszóró felrakva. Addig nem engedte a vizsgabiztos vizsgára bocsátani, még ott vannak rajta. Na mondtam neki, hogy ködfényszórónak vannak fent. Nem, csak nem engedte.

A vége az lett, hogy kivettem a foncsorokat, a fényszórók házai ott álltak üresen a vezeték lógott belőle, úgy jó volt neki. Mondom ez abszurd... levizsgázott, még ott az udvarban visszaraktam őket és eljöttem.

 

Apósom Aro-ját vittem megyei vizsgaállomásra. Előtte bementünk egy gumishoz, mert az egyik gumi odavolt. Adott egy javítottat. Bementünk, nézi-nézi belekötött abba a gumiba amit a gumistól vettünk. Addig-addig, otthagytuk a francba és levizsgázott máshol. Hiába lett neki mondva, hogy gumisnál vettük egy órája kb. áh, kár vitatkozni.

Olyanba beletudnak kötni, hogy az hihetetlen...

 

Ez a két eset még a 90-es évek elején volt, azóta én megyei vizsgaállomás környékén sem jártam. Azóta maszekoknál vizsgáztatok. Jobb ez így mindenkinek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!