Hw pótkocsinál ahogy lenyílik az ajtó vízszintesre léalma billentésnél mit lehet kitalálni hogy ne essen le az alma a kerék mellé! Ajánlottak hogy 15-20cm széles gumit csavarozzak a plató lemezhez! De nem tudok honnan szerezni olyan gumit!
Könnyebb, gyorsabb tisztítani. Nincs vele sok vesződés, tisztábban is tartja az olajat. Eddig nem volt gond ha kicsit koszos volt az olaj, de most vettünk egy MF-et ami miatt figyelni kell az olaj tisztaságára. Ráadásul most lesz felújítva a muszkán a komplett hidraulika rendszer és azért talán tovább bírja a rendszer tisztább olajjal.
Megpróbálok szerezni hozzá közdarabot, aztán meglátjuk.
Ilyet csinálni még nem csináltam. De szerintem megoldható.
A papírszűrősnél van egy öntvény közdarab még, arra csatlakozik a visszafolyócső, és azt zárja egy lemez felülről. Azt a darabot lehet-e kapni, nem tudom.
Egyébként mi a bajod a régivel, valaki szétbarmolta?
A nagybátyám árul targoncakanalat amit kisebb tüzépeken szoktak használni. Nem kellett venni külön homlokrakodót hanem a targoncatoronyra van építve, azzal emeled plusz van rajta egy munkahenger azzal meg billented!
Hali! Léalma öntésre kinek milyen technikája van a pótkocsit megönteni? Nekem targonca torony van big-bag zsákból öntöm csak nem igazán tökéletes nem tudtok rendesen felemelni! Valakinek valami ötlet esetleg hogyan tudnám magasabbra emelni? Köszönöm!
Neked van függesztett 12lapos tárcsa tennél fel róla egy pár képet ha lehetne! A csapágyház felfüggesztéseket akarom megnézni mert én nem tudom tovább húzni a hátsó sort balra!
Elvileg nekem jobbos kell, tehát óramutató szerint forogjon. Megrendeltem egyet, 50-hez valót, kíváncsi leszek rá, hogy tudjuk majd összehozni a csapágyházzal.
Milyen olajat vegyek hozzá? 68-as megfelel? Vagy lehet hígabb?
Az biztos hogy nem túl jók ,ha vigyázol az olaj tisztaságára sokáig jó lehet, a ráfolyási oldalt folyamatosan szürni kell, a forgási irányra vigyázni kell nem mindegy merre forgatod.
Nincs MTZ-m de egy ilyen típusú traktornak a hidraulikaszivattyúját szeretném felszerelni Steyr 182-re. Lánc meghajtású lenne, vagyis lett volna az előző szivattyú is, de időközben bedobta a törülközőt sajnos. Nos egy 50-es szivattyújára gondoltam, meg ahogy néztem annak is bőven elégnek kell lenni. Esetleg tudna nekem valaki valamilyen méretrajzot mutatni, esetleg a rögzítési pontok méreteit meg tudná mondani nekem, hogy mégis mekkora konzolra lesz szükségem?
Ezeknek a 13-15e Ft összegű szivattyúknak milyen a minősége? Átlagos használat mellett hamar bekrepálnak?
Egy olyan kérdésem lenne a nálam okosabbaktól, hogy kisfülkés 82-en a gyári elemes hidraulika szűrő helyére be lehet valahogy applikálni az újfajta papír szűrőt?
Tech1210 kolléga, a köhém rendeletben le van írva, hogy a fényszórók közötti távolság mekkora lehet minimum. Nem emlékszem a pontos távolságra, de a "belső lámpa" az nagyon nem fér bele.
Na de, gyárilag ilyen létezik és helyeztek is vele forgalomba, azóta is Mtz-t és sok más traktort úgy, hogy a hűtőrácsban egymás mellett vannak a fényszórók.
(biztosan van valami kivétel rájuk, hogy lehetnek közel egymáshoz)
Titeket szívatnak azon a vizsgaállomáson direkt már vagy nem tudom, múltkor a homlokrakódóval szívóztak...
A másik a 4 fényszórós rendszer. Teljesen szabályos két tompított, négy távolsági fényszóró. (lásd VW Golf, Bmw-k, ezerötös Zsiguli, Aro, stb.)
Az más kérdés, hogy utólag valaki tesz még fel, az mondjuk nem szabályos, mert gyárilag sem volt rajta. De ha gyárilag létezett 4 fényszórós változat, akkor lehetne rugalmasság a hatóság részéről.... de ez itt nem divat.
Velem történt meg, hogy vittem az IFA-m műszakira. A lökhárítón volt még egy-egy fényszóró felrakva. Addig nem engedte a vizsgabiztos vizsgára bocsátani, még ott vannak rajta. Na mondtam neki, hogy ködfényszórónak vannak fent. Nem, csak nem engedte.
A vége az lett, hogy kivettem a foncsorokat, a fényszórók házai ott álltak üresen a vezeték lógott belőle, úgy jó volt neki. Mondom ez abszurd... levizsgázott, még ott az udvarban visszaraktam őket és eljöttem.
Apósom Aro-ját vittem megyei vizsgaállomásra. Előtte bementünk egy gumishoz, mert az egyik gumi odavolt. Adott egy javítottat. Bementünk, nézi-nézi belekötött abba a gumiba amit a gumistól vettünk. Addig-addig, otthagytuk a francba és levizsgázott máshol. Hiába lett neki mondva, hogy gumisnál vettük egy órája kb. áh, kár vitatkozni.
Olyanba beletudnak kötni, hogy az hihetetlen...
Ez a két eset még a 90-es évek elején volt, azóta én megyei vizsgaállomás környékén sem jártam. Azóta maszekoknál vizsgáztatok. Jobb ez így mindenkinek.