Keresés

Részletes keresés

gjoni1978 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 84852
Előzmény: Holmer (84849)
gjoni1978 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 84851

Ja mennyire veszegetik az új felniket kb ,mint te! Az tény hogy hegesztve van ,de nem üt ami a lényeg ,ja és irányáron van hirdetve .A kopott hátsó gumit is 20-25 ezerért viszik a Románok ! 

Előzmény: Holmer (84849)
Holmer Creative Commons License 2014.07.29 0 0 84850

Ja most nézem,hogy hegesztve van már minden fül...így max egy 10es darabja ...

Előzmény: gjoni zoli (84845)
Holmer Creative Commons License 2014.07.29 0 0 84849

Nem akarlak megbántani,de Feleannyiért kb.. :)

 

30ért újat lehet kapni,a gumi meg úgyis kuka,annak így nincs értéke csak a gond van vele.

Előzmény: gjoni zoli (84845)
imre92 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 84848

Üdv.
Lenne egy kérdésem, az orbit tartó beépíthető a régi típusú műszerfal alá?
Erről lenne szó:

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.29 0 0 84847
Jó napot kollega úr! :)
Még valamikor júniusban, hála istennek mindent sikerült betakaritani még az eső előtt, lassan 1,5hete mindig csepeg mindig csepeg egy kicsi. Kukoricák szépen nőnek, napra forgó is szép lesz, igaz még mind a kettőnek sokat kell kint aludni.
A triti majdnem 65q/ha adott(a műtrágya nem volt róla sajnálva)
A kukorica árától nem vagyok el ragadtattva 3000-4000
közé jósolnak felárastól
Előzmény: MTZ Betyár (84839)
DarkMan7203 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 84846

Köszönöm a válaszokat! Hát a legtöbb területen sima gaz van, elszórtan 1-2 kökénybokorral, csipkebokorral. Persze túl nagyba nem mennék bele a gép miatt sem. Közben kibővült a találati listám (benne vannak az eddigiek is)

1: http://olx.hu/hirdetes/szarzuzo-elado-ID1x49W.html#ec678ab2b9
2: http://olx.hu/hirdetes/szarzuzo-mulcsuzo-ID2lYNn.html#0b3830a254
3: http://olx.hu/hirdetes/taarup-szarzuzo-1-5m-munkaszelesseg-ID2gu6r.html#0b3830a254
4: http://www.agrarkereso.hu/fooldal/megmutat.php?hird=118637&keresendo=&hkategoria=&lang=hu&limit_ablak=1&kereses=3358124
5: http://olx.hu/hirdetes/szarzuzo-vizszintes-tengelyu-160-as-kalapacsos-ID2gRsF.html#a340fce50c


Ezekre mit mondanátok?

gjoni zoli Creative Commons License 2014.07.29 0 0 84845

Üdv urak valakinek nem kell mtz 82 első kerék két darab van lefutott taurus gumival ?  http://olx.hu/hirdetes/mtz-82-elso-kerekek-ID2oa9W.html#eea1689871

Előzmény: kavicsos64 (84844)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84844

A müszerfal kap áramot róla ,vagy a töltőszál ,attól függ hogy kötötték be

Előzmény: Mtz 550E (84842)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84843

Érdekes ! Akkor az önindító bendiksze lehet, vagy a gyujtás kapcsoló ,mind kettőt vizsgáld át.

Előzmény: Mtz 550E (84838)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84842

Hali!

Akkor ami az önindítótól jön piros vezeték megy a gyújtáskapcsolóhoz abba a vezetékbe kellene betenni egy relét?

 

A képen a piros vezeték megy a gyújtáskapcsolóhoz!

A vastag kábel az aksitól jön!

A másik vékony kábel az hová megy?

 

Vagy szerinted vigyek két új kábelt és kössem be? Tudnál segiteni mit hova kell kötni?

Előzmény: MTZ Betyár (84841)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84841

Akkor ez megint gyújtáskapcsoló gyanús.

Nem bírja az a kapcsoló a behúzómágnes áramát!

Relé kell a rendszerbe, mert különben évente cserélgeted a gyújtáskapcsolót....

Előzmény: Mtz 550E (84838)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84840

Szép estét Kavicsos64!

 

Nem működik a védőreléd? 

Vagy, én úgy jártam, indítás után összeégett a behúzómágnesnél a főérintkező.

Szintén áramtalanító kinyomás volt a megoldás.

 

Védőrelé, csak a indítókapcsoló és az indító relé hibáját védi ki.

Előzmény: kavicsos64 (84837)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84839

Meg ne a kapcsoló égjen szét a behúzó mágnes áramfelvételétől. (30-40 A)

 

Szép estét kolléga rég beszéltünk. :-)

Előzmény: Törölt nick (84835)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84838

Nekem az önindítótól jövő 1-szál vezeték ami a gyújtáskapcsolóhoz megy ott nincs közte relé betéve ma néztem egyszálból megy a vezeték!

 

Piros vezeték megy a gyújtáskapcsolóhoz!

Előzmény: kavicsos64 (84837)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84837

Azért mert a relé nem húz be, és ez a gyújtás kapcsoló és az önindító között van. Az enyém legutóbb olyat művelt hogy járó motornál ráindított ,ijedtembe aszt se tudtam mit tegyek vele ,végül az áramtalanítót nyomtam ki .

Előzmény: Mtz 550E (84836)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84836

De mikor bentről indítva kattog kiszállok összezárom akkor is indul rendesen olyankor a relé is ki van iktatva mert direktbe indítom!

Nem lehet hogy a gyújtáskapcsoló oxidálódva van belül és nem mindig kap annyi áramot pedig 1 éve cseréltem benne!

 

Ha nyomógombot raknék bele szerintetek? Gyújtáskapcsolót meghagynám a gyújtást ráadni csak!

 

 

Előzmény: kavicsos64 (84833)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84835
Jó estét! Szerintem csak annyiért, hogy járó motornál ne tudjanak rá indítani.
Előzmény: kavicsos64 (84833)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84834

Köszönöm, meg találtam én eszt, csak nem tudok ezen nagyítani annyit, hogy lássam a világítás bekötését.

Előzmény: Törölt nick (84830)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84833

Indító relé keresd meg hol kattog és koppints rá néhányat és helyre jön. Egyébként hogy minek raktak bele ilyen alkatrészt nem tudom ,a zetorokon nincs és gombbal indulnak ,ha baj van nyomógombot kell cserélni és kész.

Előzmény: Mtz 550E (84831)
Rlevi. Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84832

helló

szerintem valahol a kapcsolótábla és az önindító között leesik a feszültség(vagy a kapcsolónak vagy a vezetéknek van baja,de érdemes megnézni az önindítónál és a kapcsolónál levő sarukat(esetleges kilazulás,elkopás végett))

most így hirtelen ennyi jutott eszembe de ha lenne efy feszültségmérőd akkor meg tudnád mérni hogy hol esik a villany le

Előzmény: Mtz 550E (84831)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84831

Hali!

Mi lehet a probléma ha bentről kulccsal indítom a gépet csak kattog de kintről összezárom indul rendesen?

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84830
Előzmény: kavicsos64 (84829)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 84829

Helló mtz-sek! Nem lenne valakinek egy használható villamos kapcsolási rajza olyan kéne amin jól látható minden. De még ma kéne ,holnap szerelnem kéne egy 80 mtz.n a világítást ,valami szét égett rajta, előre is köszi!

Franky1985 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 84828

tulajdonképp ezen gondolkoztam én is mikor az ember pótot vontat és az aszfalton fognia kell akkor ugyan ugy nem kapar a kerék.

Előzmény: Törölt nick (84827)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 84827

Azzal mi a szitu aki kampón mindig csak egytengelyes eb s kocsit húz ? ;)

Én nem tartom valószínűleg hogy hamarabb kinyírod a kuplungot 

Előzmény: Franky1985 (84826)
Franky1985 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 84826

Sziasztok  keréksúlyozással kapcsolatban kérdeznék ugyanis az egyik kollégám bogarat tett a fülembe ,hogy ha dupla súlyt teszek az mtz-re akkor kinyirom a kuplung tárcsát vele mert amikor fognia kell akkor nem fog kaparni hanem inkább a tárcsa szenved tőle.Vélemény?

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 84825

Üdv!

 

Az lenne a kérdésem, hogy szívó mtz motornál mennyi az a kompresszió érték, ami indokolttá teszi a hüvely-dugó cserét? Könyvem nincs mtz-hez, ezért fordultam ide.

Állt a gép 18 órát, úgy mértük ezeket a kompresszió értékeket: 

A négy hengerben (4200 üzemórával):
22bar; 22,5bar; 27bar; 25bar

Adagoló és porlasztó felújítás után egyenetlen a motor járása. Minden fordulaton érezhető, hogy ugrál kicsit a fordulat. Ezért felelős lehet az, hogy van egy kis holtjátéka az adagoló fogaskerekének (kompresszor alatt), de szerintem a kompressziók eltérése is hozzájárul.

 

dracke Creative Commons License 2014.07.26 0 0 84824

Sziasztok nincs valakinek valami használható Földbérleti szerződés mintája? mert amiket a neten találtam elég érdekessek,  Meg 2 öt találtam csak

 

zil-130 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 84823

Üdv!Fontos,hogy mi lenne a zuzni való anyag.Lábon álló kukoricaszár,nád,gaz,vékonyabb bozót,akkor elég az egyszerűbb és olcsóbb függőleges tengelyű is.Ledőlt,letaposott anyagot viszont nem nagyon szereti,oda jobb a vizszintes tengelyű gép,ha elég egyenes a terep is hozzá.Bonyolultabb a vizszintes tengelyű gép,a sok kés miatt főleg,és nagyon fontos a kiegyensúlyozás,mert igen gyorsan forog a tengelye,és nagyon tud rázni,ha elveszik egy kés.Van hajlitott késű,van y-késű,meg kapa forma is,a zuzandó anyagtól függ.Nekem van magyar VZ-3 zuzó,hajlitott késekkel,ismerősnek ugyanez tipus,T-alaku késekkel.Jól dolgozik,de szereti az ezres kardánt,meg a terep jó sima legyen,mert ellenkező esetben képes átmenni rotakapába.Van egy kissebb,1.5-ös RZ-zuzóm,az is jó gép,álló anyagban jól dolgozik,sok egyenetlen terep van,ahol a nagy bajban lenne,oda jó ez a kicsi zuzó is.Mostanában nagy divat a mulcsozás,oda talán jobb a vizszintes,viszont kicsit lassabban tudsz menni vele,mint az RZ-vel.Akadós terepre,viszont az RZ-t inkább ne,ha lehet,görbűlt már el tengelye,pedig nem vékony vasból van.Mivel ötvenes géped van,akkor fontos,hogy passzoljon a kardán fordulat is,mivel annál csak öthatvan van,és mint irtam,néha az kevés ,kellene a gyorsabb kardán fordulat/pl az eredeti VZ-3 gépnél/.

Előzmény: DarkMan7203 (84821)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!