Ja mennyire veszegetik az új felniket kb ,mint te! Az tény hogy hegesztve van ,de nem üt ami a lényeg ,ja és irányáron van hirdetve .A kopott hátsó gumit is 20-25 ezerért viszik a Románok !
Jó napot kollega úr! :)
Még valamikor júniusban, hála istennek mindent sikerült betakaritani még az eső előtt, lassan 1,5hete mindig csepeg mindig csepeg egy kicsi. Kukoricák szépen nőnek, napra forgó is szép lesz, igaz még mind a kettőnek sokat kell kint aludni.
A triti majdnem 65q/ha adott(a műtrágya nem volt róla sajnálva)
A kukorica árától nem vagyok el ragadtattva 3000-4000
közé jósolnak felárastól
Köszönöm a válaszokat! Hát a legtöbb területen sima gaz van, elszórtan 1-2 kökénybokorral, csipkebokorral. Persze túl nagyba nem mennék bele a gép miatt sem. Közben kibővült a találati listám (benne vannak az eddigiek is)
Azért mert a relé nem húz be, és ez a gyújtás kapcsoló és az önindító között van. Az enyém legutóbb olyat művelt hogy járó motornál ráindított ,ijedtembe aszt se tudtam mit tegyek vele ,végül az áramtalanítót nyomtam ki .
Indító relé keresd meg hol kattog és koppints rá néhányat és helyre jön. Egyébként hogy minek raktak bele ilyen alkatrészt nem tudom ,a zetorokon nincs és gombbal indulnak ,ha baj van nyomógombot kell cserélni és kész.
szerintem valahol a kapcsolótábla és az önindító között leesik a feszültség(vagy a kapcsolónak vagy a vezetéknek van baja,de érdemes megnézni az önindítónál és a kapcsolónál levő sarukat(esetleges kilazulás,elkopás végett))
most így hirtelen ennyi jutott eszembe de ha lenne efy feszültségmérőd akkor meg tudnád mérni hogy hol esik a villany le
Helló mtz-sek! Nem lenne valakinek egy használható villamos kapcsolási rajza olyan kéne amin jól látható minden. De még ma kéne ,holnap szerelnem kéne egy 80 mtz.n a világítást ,valami szét égett rajta, előre is köszi!
Sziasztok keréksúlyozással kapcsolatban kérdeznék ugyanis az egyik kollégám bogarat tett a fülembe ,hogy ha dupla súlyt teszek az mtz-re akkor kinyirom a kuplung tárcsát vele mert amikor fognia kell akkor nem fog kaparni hanem inkább a tárcsa szenved tőle.Vélemény?
Az lenne a kérdésem, hogy szívó mtz motornál mennyi az a kompresszió érték, ami indokolttá teszi a hüvely-dugó cserét? Könyvem nincs mtz-hez, ezért fordultam ide.
Állt a gép 18 órát, úgy mértük ezeket a kompresszió értékeket:
A négy hengerben (4200 üzemórával): 22bar; 22,5bar; 27bar; 25bar
Adagoló és porlasztó felújítás után egyenetlen a motor járása. Minden fordulaton érezhető, hogy ugrál kicsit a fordulat. Ezért felelős lehet az, hogy van egy kis holtjátéka az adagoló fogaskerekének (kompresszor alatt), de szerintem a kompressziók eltérése is hozzájárul.
Üdv!Fontos,hogy mi lenne a zuzni való anyag.Lábon álló kukoricaszár,nád,gaz,vékonyabb bozót,akkor elég az egyszerűbb és olcsóbb függőleges tengelyű is.Ledőlt,letaposott anyagot viszont nem nagyon szereti,oda jobb a vizszintes tengelyű gép,ha elég egyenes a terep is hozzá.Bonyolultabb a vizszintes tengelyű gép,a sok kés miatt főleg,és nagyon fontos a kiegyensúlyozás,mert igen gyorsan forog a tengelye,és nagyon tud rázni,ha elveszik egy kés.Van hajlitott késű,van y-késű,meg kapa forma is,a zuzandó anyagtól függ.Nekem van magyar VZ-3 zuzó,hajlitott késekkel,ismerősnek ugyanez tipus,T-alaku késekkel.Jól dolgozik,de szereti az ezres kardánt,meg a terep jó sima legyen,mert ellenkező esetben képes átmenni rotakapába.Van egy kissebb,1.5-ös RZ-zuzóm,az is jó gép,álló anyagban jól dolgozik,sok egyenetlen terep van,ahol a nagy bajban lenne,oda jó ez a kicsi zuzó is.Mostanában nagy divat a mulcsozás,oda talán jobb a vizszintes,viszont kicsit lassabban tudsz menni vele,mint az RZ-vel.Akadós terepre,viszont az RZ-t inkább ne,ha lehet,görbűlt már el tengelye,pedig nem vékony vasból van.Mivel ötvenes géped van,akkor fontos,hogy passzoljon a kardán fordulat is,mivel annál csak öthatvan van,és mint irtam,néha az kevés ,kellene a gyorsabb kardán fordulat/pl az eredeti VZ-3 gépnél/.