Te meg mit akarsz fát húzgálni traktorral, az nem arra való wazze!!Meg mit akarsz megnézni hogy mitt tud a szürke herceg mellet ,,Kb. olyan lenne mintha elmennél 5 centis szerszámmal pornófilmforgatásra a 30 centisek közé.))
Akksit szerettem volna tölteni a nagy gépen. Már a saru felrakásakor nem tetszett, mert fi a faszér szikrázik...Aztán néhány másodperc múlva már füstölt is a töltő, de még nem is volt bedugva a 220-ba. Azonnal kib@sztam :o) a 20 kilós töltőt a fülkéből. (esett az eső). Próbáltam, beindult, úgyhogy az akksiknak nem lett baja. Viszont ami az egész előzménye az az, hogy a két éve felrakott olasz piros főáramkapcsolót már megolvadva szedtem le előtte és szét is esett. Gondolom, hogy egy lábánál felfogatva megtörhettük és a bakelitben megmozdult a két rézdarab és ív útján mehetett tovább az áram, ami idővel megolvasztotta az egészet, de ez felülről nem látszott, csak most, hogy szétszedtem. Kérdés az volna, hogy van-e valami ötlet arra vonatkozóan, hogy milyen billenőkapcsolóval lehetne megoldani az áramátvitelt főáramkapcsoló gyanánt?
Grata a géphez,eljöhetnél segiteni 2db fát kihuzni,és megnéznénk mit tud a szürke herceg mellett!
Kiváncsi leszek rá hányan fognak jönni a haverok közt mert elég jó nagy törzse van és nem akarom összevágni a kertet a szárvágózás után,majd csinálok róla képet hogy milyen kemény a fa és a gép is!
Szakmai tanács kellene :-D Kíváncsi vagyok, kinek mi a véleménye.
Szóval: a kipufogón megjelent a víz, a motor melegedett, a víz fogyott, a kipufogó gáz ment a vízbe. Az olaj tiszta, a víz nem olajos!
Leszedtük a hengerfejet, új tömítés, ugyanez a jelenség. Elvittem a hengerfejet átvizsgáltatni, véletlenül kétszer annyi nyomással rakta rá a faszi a levegőt, nem bugyborékolt sehol, feltételezem, hogy nem repedt (?) ! Síkraköszörültettem, utána hengerfej vissza.
Szóval most úgy néz ki, hogy a hőmérsékletet tartja, tehát elvileg nem puforogtat bele, de a víz valamiért sokkal lasabban, de fogy. 2-3 üzemóra/ 1 liter kb. 30-35 fok melegben dolgoztam vele. Létezik, hogy a zárókupak szar, és elpárolog? Értelmes választ ha tudna valaki írni, azt megköszönném, hogy kinek mi a véleménye erről? Mert a gép pöccre indul, a hüvelyeknek nincs válla, olajnyomás 3,5 hidegen, melegen 3. Olajat nem eszi, csak attól félek, hogy vízköves lesz, ha mindig utána kellene burogatni. A blokkrepedést szeretném kizárni, mert az lelki terror lenne. Nézegettem a blokk tetejét, amikor a hengerfejet levettük, de semmi repedést nem láttam. Valaki ötletelhetene! KÖSZ!!! :-)
Hali! Elvileg lehet kapni valamelyik autógyártó(renault vagy VW???) által preferált fagyállót, ami nem bántja az aluminiumot. Most kapásból nem tudom milyen színű, de talán rózsaszín...
Idézet egy motoros fórumról:
susugaga[2439] 2008. július 30. 07:37 Jól mondták neked valóban két féle fagyálló létezik az ócsóbb hagyományos, és a drágább foszfátmentes. Valóban a hagyományos fagyálló megkezdi az alut de ahoz idő kell. Természetesen az mindenkinek a saját döntése melyiket használja. válasz erre