Keresés

Részletes keresés

Sanyi1995 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 84661

Erröl a tipusrol lenne szó

SanyiXD Creative Commons License 2014.06.23 0 0 84660

Érdeklödnék hogy valakinek otthon nincs-e elfekvöben ilyen tipusu hütörácsa?

Gyalogakác Creative Commons License 2014.06.23 0 0 84659

Ugyanezektől vettem 2000-ben egy fos ltz-t, bár ne tettem volna. 

Előzmény: duwad (84647)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.23 0 0 84658

köszönöm :D

Előzmény: ferri72 (84657)
ferri72 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 84657

Szia. Abban a kockában van egy tolattyú ami előre hátra mozdul kb 1-1 centit, ezt mozgatod végül is a kormánnyal és az a bizonyos rugók tartják középen semleges állásban, a rugóerőt legyőzve mozgatod a tolattyút a kormánnyal, ezért is nincs rá magyarázat (legalábbis én nem találok rá) hogy miért könnyebb rövidebb vagy gyengébb rugókkal. Ezt az egészet végül is elöl a kocka előtt a koronás anya rögzíti, azért nem szabad  keményre húzni mert megfeszítheti oldalban a tolattyút, de a lényeg hogy a tolattyú nagyon rövid úton vezérli az olajat, ha picit kopott, vagy csak egyszerűen a gyártási pontatlanság miatt nagy lesz a résvesztesége , ezt hézagolta ki a haverod, megnézte hogy mennyire kell előre vagy hátra mozdulnia a tolattyúnak a jobb zárás érdekében , és vagy a tolattyú alá vagy a ház alá hézagolt. 

Előzmény: dagadtmadar (84656)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.22 0 0 84656

a működési elv már megvan most olvastam könyvből :D
viszont ismerősöm nem vágott semmit csak hézagolt.
Igazából azt mondta nekem is megcsinálja csak mivel bújom a fórumot tudjam meg itt h mit csinált afféle fogadás :D

Előzmény: Makómiki (84655)
Makómiki Creative Commons License 2014.06.22 0 0 84655
Elsore nem tudom a valaszt de ha a kockaban kicsereled fejszeleprugora a 3 rugot ami a stifrek mogott van akkor sokal konnyebb lesz de a szivattyu nem lesz uj tole. Az olajnak kevesebb ellenallast kel legyoznie. A 0 forintos megoldas a rugobol vagni 1-2 mmt. En is itt tanultam az okossagot es jol muxik.
Előzmény: dagadtmadar (84654)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.22 0 0 84654

Üdv!
Próbáltam agroinformon informálódni de nem kaptam értelmes választ egy pár kérdésemre csak ilyen 1-2 szavas odalökött semmit -_-
szóval a kérdéseim a következők lennének:
A kormány vezérlő kockának mi a működési elve mit csinál ha a kormánykereket elforgatom?
egy ismerősöm csinált valami hézagolást amitől a kormány olyan könnyű lett mint ha egy kocsiban ülnék álló helyben egy kézzel kényelmesen lehet forgatni még üzem melegen is. Homlokrakodós gép.
Szóval ebből adódik a második kérdésem mit csinált vele milyen alkatrészekkel és miben és miért változott meg a kormány működése? (a szivattyúhoz munkahengerhez és a kocka nyomásszabályozójához nem nyúlt!)
Agroinformon azt írták h ezt a hézagolást nem szabad csinálni miért?
Előre is köszönöm a segítségeteket! 

mérnökferi Creative Commons License 2014.06.22 0 0 84653

Utána feltöltőt is tettem rá, nagyon jó!

Előzmény: mérnökferi (84652)
mérnökferi Creative Commons License 2014.06.22 0 0 84652

 

Az adagoló hátulján lévő, imbuszcsavarokkal felfogatott fedelet kell levenni. A fedél alatt van egy M6-os anyával lebiztosított hernyócsavar. Ezt a csavart kell befelé tekerni., 1-1,5 fordulattal. Én csak egy fordulatot tekertem rajt évekkel ezelőtt, jó lett! Így már gázadásra dob egy kis füstöt mint egy "normális" dízel motor :-)

A fenti csavaron kívül már csak egy ugyanilyen stílusú csavar meg anya van, de az, az egész fedél közepe felé van, az a szabályzóval együtt mozog, és az pedig az alapjárat. Ha befelé tekerjük akkor, kisebb lesz az alapjárati fordulatszám.

Különben meg nem kell megijedni, mert ha jár a motor, akkor sem folyik ki az ablakon az olaj, csak akkor, ha megállítjuk, de akkor sem sok. Tehát nyugodtan/finoman lehet állítani járó motor mellett is, mint a régi típusú adagolókon, figyelve a kipufogót !

Előzmény: shaggy86 (84649)
shaggy86 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 84651

Igen ezt fogom tenni nem merem piszkálni rajta.

 

jobb a békesség a végén még ne induljon itt.

Előzmény: gjoni zoli (84650)
gjoni zoli Creative Commons License 2014.06.22 0 0 84650

Nem ajánlom,hogy tekergesd mert ha elugrik nem indul be.Inkább szerelővel adass neki egy kis előtöltést.Nem nagy munka fél óra és kész ezt így elmagyarázni nehéz ,olyannak aki még nem csinálta!

Előzmény: shaggy86 (84649)
shaggy86 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 84649

Szeretnék állítani az adagolón kicsit felfelé hátha nem lesz alacsony fordulaton ennyire lomha a gépezet 820 MTz sima nem turbos motor Motorpal adagolós.

Valaki leírná mit merre tekerjek magamtól nem merném tekergetni?

598 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 84648

A mi esetünk szóról-szóra ugyanez volt!Ez a cég+Agro-sat(Nova)!A végén 2-öt sikerült visszaperelni tőlük de a bukó így is kb 8 milla.Csak példának:a fékszelep hibájának oka:a gépkezelő (én) a az egykörös pótkocsi csatlakozóját a traktor kétkörös csatlakozójára csatlakoztatta a szakértőjük szerint!Hogyan??????????????

Előzmény: duwad (84647)
duwad Creative Commons License 2014.06.22 0 0 84647

Bocsi!

Huhh!

Nem MTZ-t vettem, ráqrtam: jotraktor.hu az igazi!

Kicsit humoros, de fájó!

Fontoljátok mög proletárok!

duwad Creative Commons License 2014.06.22 0 0 84646

Huhh!

Nem MTZ-t vettem, ráqrtam: jotraktor.huaz igazi!

Kicsit humoros, de fájó!

Fontoljátok mög proletárok!

gjoni1978 Creative Commons License 2014.06.21 0 0 84645

Na akkor jól elértettük egymást ,inkább szinkron váltóst vettek volna kicsit drágább ,de könnyebb lett volna a váltás !

Előzmény: ferri72 (84644)
ferri72 Creative Commons License 2014.06.21 0 0 84644

Na baszok én rá , miért nem írtad hogy .3-as műanyagos,..)))))))))))))Úgy már oké!!

Előzmény: gjoni1978 (84643)
gjoni1978 Creative Commons License 2014.06.21 0 0 84643

Azt a tökömet 952.3 műanyag burkolatos amiről beszélek.

Előzmény: ferri72 (84642)
ferri72 Creative Commons License 2014.06.21 0 0 84642

De akkor mért 952 -t írsz? Az 892 amiről te beszélsz!!

Előzmény: gjoni1978 (84641)
gjoni1978 Creative Commons License 2014.06.21 0 0 84641

Mit hülyeség 9 sebességes hagyományos váltó !Ezres a fordulat és recseg ennyi ,nem hajtom minden nap ezért recseg az enyémhez vagyok szokva!

Előzmény: ferri72 (84640)
ferri72 Creative Commons License 2014.06.21 0 0 84640

Szia . Ezt a hülyeséget ki mondta neked? Meg a "952 sima váltós" kifejezés mit takarna?

Előzmény: gjoni1978 (84638)
shaggy86 Creative Commons License 2014.06.21 0 0 84639

Lecseréltem a gyári kipufogót a képen látottra sima alap motor nem turbós és észrevettem hogy amikor 9.be megyek már 2000 pörög a motor a 30 km/h nem viszi hanem kb. 28 megy ezt a gyári kipufogóval nem csinálta.

Lehet hogy ez az új annyira lefogja?
Ez kb olyan vastag mint a turbós kipufogó csak a könyöknél szűkül össze.

És csak szikrafogó és hangtompító van benne.

Maradhat vagy cseréljem vissza nem ártok ezzel a motornak sem a fogyasztásnak?

Igazából a gyári már 4 letört és volt hegesztve most lett volna az 5 és azért vettem ezt rá.

 

gjoni1978 Creative Commons License 2014.06.21 0 0 84638

 952 SIMA VÁLTÓSSAL NAGYON SZAR VÁLTANI ,MERT A TURBÓ MIATT NAGYOBB FORDULATON DOLGOZIK ÉS VISSZA VÁLTÁSNÁL ELÉG GÁZ!

Előzmény: Isti betyár (84635)
ferri72 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 84637

Üdv. A 892.2 váltója ugyan az mint a régi 82-é, különbség csak annyi hogy az előbbi már oldalváltós, és a nyúl-béka nem lassít hanem gyorsít( hosszú 9.be majd 40 -et megy). A 952 az viszont szinkronos mindenütt(kivéve az 1-2 és hátramenet fokozat) ,még a nyúl-béka is, ennek nagyon jó a váltója könnyebb kezelni , tartós is, de előre csak 14 fokozat van, ami azért elég mert elég jó a kiosztása. 

Előzmény: Isti betyár (84635)
Józsi73 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 84636

Üdv. mindenkinek!

 

Nem nagy a forgalom............

Isti betyár Creative Commons License 2014.06.20 0 0 84635

Sziasztok!

 

A 892.2-esek váltójával könnyebb váltani felfele és hátra, mint a sima 82-esnél?

 

Esetleg 952 vagy 1025 váltóval van valakinek tapasztalata?

 

GABI033 Creative Commons License 2014.06.19 0 0 84634

Ez attól függ ,hogy a régi fükaszához van e alkatrész!

Én nem értek,de azt néz meg,hogy mennyi egy uj fükasza és mennyi egy régi használt!

biztos vannak jó használt,csak ha szar és nincs hozzá alkatrész akkor gáz de te tudod,majd a kollegák majd lökik az infót és a tapasztaltot!

Előzmény: MG Petimester (84632)
Q-pec Creative Commons License 2014.06.18 0 0 84633

Inkább kicsit legyen drágább, ne kopott, és ne lengyel...legyen alkatrészellátottsága.....

 

Előzmény: MG Petimester (84632)
MG Petimester Creative Commons License 2014.06.17 0 0 84632

Jaa,...ez így van kérem.  ,-)) Az én kérdésem viszont az lenne, hogy fűkasza vétel elött állok és nem tudom eldönteni, hogy melyik lenne a legjobb (az öregebb és olcsobb verzióknál). A motorosa a régi 80-as lenne, mert az van.  :-) . Minden infót nagyon megköszönnék, hogy mik is a tapasztalatok ugye ?? üdv.

Előzmény: GABI033 (84613)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!