Átakartam szerelni a ritkán használt 80-asról a szívótorkot az 550-esre a torokelzárót, ebből következetesen a könnyebb indítás végett.
Előtte kitisztítottam a levegőszűrőjét az 550-esnek és új betétekkel és olajjal összeraktam. Amíg szét volt szedve, közben megnéztem a 80-asét is.
Furcsálltam kicsit a levegőszűrőt és a torkot összekötő gumitömlőt.
Elmentem az 550-eshez azt is néztem, vissza a 80-ashoz megint megnéztem....
És mintha nem lennének egyformák... gyanús lett.
Megmértem az átmérőjét és tessék beigazolódott a gyanú, hát nem egyformák az átmérők...
A 80-asénak nagyobb a levegőszűrő kilépő csöve. Így nem szereltem át, mert elég ótvaros a festése a 80-asénak, meg most a másikba újak a dolgok...... Egyelőre hagyom így.
Még, hogy az Mtz-k egyformák... francokat. :-)
Csak tudnám, miért szűkített az 550-esé... az Ok, hogy kisebb fordulat kevesebb légnyelés, de felesleges variálás, mikor mindig minden a költségcsökkentésről szól.
Ne érts félre, én nem akarom neked megmondani, hogy mit vegyél, mert mindenkinek szíve joga... Egyszerűen a tapasztalatom alapján mondok véleményt.
Mi eredeti belarus tárcsákat használunk éve óta.. persze van mikor nincs készleten és muszáj mást belerakni, de egyértelmű a különbség számomra, hogy melyik tárcsa jó és melyik nem, és nekem eddig a legjobban mükődő tárcsa az belarus volt.. mindegyik másnak vagy a közepe ment szét elég hamar vagy a ferodol esett le egybe...és ezzel a tárcsával is volt már dolgom nem is egyszer amit belinkeltél és nem tudok jót mondani róla..én legalábbis nem..mondjuk hozzá tartozik a dologhoz, hogy én nem Magyarországról írok!
Szóval véleményem elmondom tapasztalataim alapján, de mindenki döntse el mire ad ki pénzt.
Szerintem az orosznak mondott kuplung tárcsa sem jó a havernak 3.hónapot birt ki a középső bordás rész puha lágy anyag bol volt,a borda elkopott.És még Agrokernél lett vásárolva és állította az eladó,hogy eredeti pecsét is volt benne!
Van itt amegyében valami apja, fia, akik visznek mindent és szétkapják, megcsinálják és úgy tudom, hogy az egész szerkezetet és csak jót visznek. Szabi tudja, hogy kik. Én régebben beszéltem az apával, de annak több éve.
Ilyent ne vegyél..már kettővel megjártam...a rúgók 1-200 üzemóra után kiestek belőle nálam...a véleményem már elmondtam a tárcsával kapcsolatban..azt fent is tartom.
Meghoztam a kaszát, holnap rakok fel képet, 4 diszkes, egyet levágtak róla, így 170 centi szélességben vág 230 helyett, olasz, ABBRIATA MARIO FM 230. Úgy néz ki, nagyon jó állapotban van, de majd a vallatásnál derül ki. 1700 euróért megy használtan, most néztem. Így gondolván nemv olt rossz vétel :-) Olajcserét megérdemel azért majd .....
Megnéztem és nem az aksiraí van rákötve nem tudom merre megy egy rózsaszín kábel megy a fülke alján végig előre majd felmegy onnan meg nem tudom mert már nem látom hová megy.
Én azt azt mondom ami lent van a 7 pólusú csatlakozónál akkor szerelőlámpa az sosem használtam még azért kérdem ha levágom a végét és ráhuzok egy zsúgorcsővet akkor az úgy tökéletes nem lesz zárlat semmi galiba?
Ezt kérdeztem csak mert lecserélem a 7 pólusút és amit vettem annak a belseje nem megy bele a gyáriba szóval a burkolattal együtt kell lecserélnem.
Itt valami keveredés van. Munkalámpa vagy szerelőlámpa? Mert a munkalámpa a fülke hátulján van felül, azt kapcsolóval kapcsolod. A szerelőlámpa meg külön aljzatra csatlakozik, annak meg bármilyen különálló csatlakozó megfelel.
Mert javasoltak olyat is h ami a munkalámpához megy vezeték az kössem be a dugalj 2. számú csatlakozójába mert az a ködfényszóróé.
De gyárilag az a kürtre van kötve és a ha pótkocsin nem jó valami világitás akkor dudál, de akkor megint ott vagyok egy szál kimarad és nem tudom odakötni az meg azért jó ha be van kötve.
6-7 mm? szerintem nyugodtan cseréld ki azt a tárcsát, mert nem hiszem hogy túl sokat el fogsz vele menni. Pont múltkor cseréltem egy ilyen high quality-s (ez volt rányomtatva) tárcsát annak, ferodol szinte hibátlan volt de a közepe lógott és már egy két rúgó is hiányzott...és az produkált olyant hogy a pedál beesve maradt...ezt mondjuk ne kérdezd, hogy hogyan, mert nem igen értettem..ha rám hallgatsz nem sokáig halogatod a cserét.