A kapcsoló bekapcsolja csak a rugó nem feszit eléggé Tekerj beljebb rajta vagy 2-3 menetet majd meglátod keményebb lesz a bekapcsolo kar is. Mindegy melyik helyzetbe állítod, ahogy jobban hozzáférhető, azt amit benyilaztal persze a kontraanya fellazitasa után
Akkor a kapcsoló nem kapcsolja be rendesen a szalagot nem feszíti meg ahogy kell és azért csúszik meg?A kontra anya fellazítása után kellene a csavaron beljebb hajtani? Kikapcsolt állapotban csináljam?
Ma állítottam a kardán hajtó fékszalagon két fordulatot tekertem beljebb rajta! De most meg ha bekapcsolom a kart vissza ki löki! Min kellene még állítani? A rugó erő csavaron kell ki jebb tekerni vagy hogy?
Üdv Mindenkinek!Lenne pár kérdésem a helyzet-erő szabályzóval kapcsolatban!Egy 820.2-es Mtz-vel dolgozok ami az ülés melleti karral működteti a hätsó hidraulikát!Az a probléma vele hogy egy bizonyos pontig emel,aztán megáll és nem emel tovább!Ez mitől lehet?Hátra megy ki 2db 8-as rúd az eggyik az erőszabályzó,a másik pedig a helyzetszabályzó!Ezeknek a vége menetes!Ezekkel mit lehet állítani?Mert az erőszabályzó rúdján mind a két anya felvan lazulva és csak csúszkál a tartóba!Ezt én ma egy ponton rögzítettem,de nemtudom ennek pontosan hol kellene állni!?
Igazából arra gondoltam amit linkeltem is kompletten megvenném felszerelnem lenne segítségem is hozzá meg vannak klímás meg villamos ismerőseim is akkor csak nem kerülne annyiba, de lehet hogy tévedek.
A mezőtúriak is a körül szerelik amit írtál, még kecskeméten az auditker szerel klímát MTZ-be már amit ők újan forgalmaznak ,hogy használtba szerelnek -e azt nem tudom , de ők jóval kissebb kompresszorral, és kondenzátorral szerelik.
Teljesen nem kell összehúzatni, mert akkor messze lesz a csapágy és lehet nem fog kiemelni teljesen. (Recsegősek lesznek nagyon a váltások.)
Nem valami szuper minőségű tárcsák ezek már szerintem, azért kopik gyorsan.
Meg talán a nagy kerekek miatt, kicsit jobban éri a terhelés ezt a részt is.
Jobbik esetben valami olyasmi adja a hangot, rosszabbikban nehogy a tárcsa közepe legyen oda.... Gumirugós biztosan a torziós csillapítása vagy csavarrugós?
Szia. Hát ,,, nem tudom, lehet nem tűnik nehéznek, de én nem igen vállalkoznék rá, pedig sok mindent megoldok magam. A kondenzvíz kétoldalt van levezetve az ajtó mellett az oszlopokban, a gyári fűtés ki van szerelve helyette az elpárologtatóban van kompletten fűtő-hűtő radiátor + ventilátorok.
Igen a rudazat összelett tekerve,hogy menjen hátra teljesen a csapágy.Ahoz képest,hogy 1600 üó van benne elég hamar kellett álítani a villákat,amikor forgattam a főtengelyt hallatszott a nyomszerkezettől hang lemezek csilingeltek gondolom a tárcsábol jött a rezgéscsökkentő gumimellet lévő lemezek csöröghetnek?
Üdv!Állítottunk a nyomszerkezetnél a villákon mert nagy volt a hézag a villa és a csapágy között,de miért lett állítás után nehéz a pedál benyomása valaki tudja?
Tudnátok segíteni,Tornádó 1300 függesztett műtrágyaszóró beállításában 3q/ha lenne a szórandó mennyiség.az aluminium táblán a nulla 9 cm-re ,van a tekerő bemeneti furatától.