Keresés

Részletes keresés

Mtz 550E Creative Commons License 2014.03.29 0 0 83892

Köszi a segitséget! Holnap megcsinálom!

Előzmény: ferri72 (83891)
ferri72 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 83891

A kapcsoló bekapcsolja csak a rugó nem feszit eléggé  Tekerj beljebb rajta vagy 2-3 menetet majd meglátod keményebb lesz a bekapcsolo kar is.  Mindegy melyik helyzetbe állítod,  ahogy jobban hozzáférhető, azt amit benyilaztal persze a kontraanya fellazitasa után

Előzmény: Mtz 550E (83890)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.03.29 0 0 83890

Akkor a kapcsoló nem kapcsolja be rendesen a szalagot nem feszíti meg ahogy kell és azért csúszik meg?A kontra anya fellazítása után kellene a csavaron beljebb hajtani? Kikapcsolt állapotban csináljam?

Előzmény: ferri72 (83889)
ferri72 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 83889

Hali. Akkor nem is a fékszalagon kellet volna állítani ,hanem csak a rugón!  Tekerd vissza a fékszalagot, és spanolj a rugón.

Előzmény: Mtz 550E (83888)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.03.29 0 0 83888

Hali!

Ma állítottam a kardán hajtó fékszalagon két fordulatot tekertem beljebb rajta! De most meg ha bekapcsolom a kart vissza ki löki! Min kellene még állítani? A rugó erő csavaron kell ki jebb tekerni vagy hogy?

Gepesz35 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 83887

Szia!jobban szeretem a beszédes komunikációt E-Mailben elküldenéd a tel számodat?

Előzmény: MTZ Betyár (83880)
Gepesz35 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 83886

torziógumis csilapításu.

Előzmény: MTZ Betyár (83880)
Gepesz35 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 83885

Hol érted a holt játékot?

Előzmény: MTZ Betyár (83878)
Gokartos Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83884
Üdv Mindenkinek!Lenne pár kérdésem a helyzet-erő szabályzóval kapcsolatban!Egy 820.2-es Mtz-vel dolgozok ami az ülés melleti karral működteti a hätsó hidraulikát!Az a probléma vele hogy egy bizonyos pontig emel,aztán megáll és nem emel tovább!Ez mitől lehet?Hátra megy ki 2db 8-as rúd az eggyik az erőszabályzó,a másik pedig a helyzetszabályzó!Ezeknek a vége menetes!Ezekkel mit lehet állítani?Mert az erőszabályzó rúdján mind a két anya felvan lazulva és csak csúszkál a tartóba!Ezt én ma egy ponton rögzítettem,de nemtudom ennek pontosan hol kellene állni!?
ferri72 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83883

Te tudod, ha van segítség akkor más,, sok sikert ,ha valamire kíváncsi vagy még írjál nyugodtan.

Előzmény: kevesa (83882)
kevesa Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83882

Értem köszi az infokat.

 

Igazából arra gondoltam amit linkeltem is kompletten megvenném felszerelnem lenne segítségem is hozzá meg vannak klímás meg villamos ismerőseim is akkor csak nem kerülne annyiba, de lehet hogy tévedek.

Előzmény: ferri72 (83881)
ferri72 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83881

A mezőtúriak is a körül szerelik amit írtál, még kecskeméten az auditker szerel klímát MTZ-be már amit ők újan forgalmaznak ,hogy használtba szerelnek -e azt nem tudom , de ők jóval kissebb kompresszorral, és kondenzátorral szerelik.

Előzmény: kevesa (83879)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83880

Teljesen nem kell összehúzatni, mert akkor messze lesz a csapágy és lehet nem fog kiemelni teljesen. (Recsegősek lesznek nagyon a váltások.)

Nem valami szuper minőségű tárcsák ezek már szerintem, azért kopik gyorsan.

Meg talán a nagy kerekek miatt, kicsit jobban éri a terhelés ezt a részt is.

Jobbik esetben valami olyasmi adja a hangot, rosszabbikban nehogy a tárcsa közepe legyen oda.... Gumirugós biztosan a torziós csillapítása vagy csavarrugós?

Előzmény: Gepesz35 (83876)
kevesa Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83879

Értem!

 

Mennyiért szerelik be mezőtúron ezt a klímát?

Az innovativ kft amit találtam az is mezőtúri.

 

Közben találtam egy másik céget is akik foglalkoznak klímával azok 300.000 + áfa plusz a kijövetel  szerelik be.

Előzmény: ferri72 (83877)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83878

Igen, meg a tartóját lehet fordítani.

Be kell állítani, ahol a legkönnyebbnek érzed. De ne vidd túlzásba a rugó előfeszítést, mert mikor kezded lenyomni a holtpontig nehéz lesz!

Az enyémet nagyon faszán beállítottam, a pedálút első 1/4-éhez esik a holtpont, azután megy lefelé könnyen mint a fene.

Holtjátékot hagytatok?

Előzmény: Gepesz35 (83875)
ferri72 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83877

Szia. Hát ,,, nem tudom, lehet nem tűnik nehéznek, de én nem igen vállalkoznék rá, pedig sok mindent megoldok magam.  A kondenzvíz kétoldalt van levezetve az ajtó mellett az oszlopokban, a  gyári fűtés ki van szerelve helyette az elpárologtatóban van kompletten fűtő-hűtő radiátor + ventilátorok.

Előzmény: kevesa (83872)
Gepesz35 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83876

Igen a rudazat összelett tekerve,hogy menjen hátra teljesen a csapágy.Ahoz képest,hogy 1600 üó van benne elég hamar kellett álítani a villákat,amikor forgattam  a főtengelyt hallatszott a nyomszerkezettől hang lemezek csilingeltek gondolom a tárcsábol jött a rezgéscsökkentő gumimellet lévő lemezek csöröghetnek?

Előzmény: MTZ Betyár (83874)
Gepesz35 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83875

Akkor azt mondod ha a rugót nyomatom összefele a csavarral akkor elméletileg könnyebb lesz benyomni a pedált?

 

Előzmény: MTZ Betyár (83874)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83874

Üdv!

 

A rudazaton is gondolom állítottatok.

Korrigáld hozzá azt a rásegítő rugót a pedál tövénél. Az egyrészt a pedált felnyomja a trepnihez, másrészt lenyomáskor segít lefelé tolni a pedált.

Elsőre ezt mondanám.

 

Előzmény: Gepesz35 (83873)
Gepesz35 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83873

Üdv!Állítottunk a nyomszerkezetnél a villákon mert nagy volt a hézag a villa és a csapágy között,de miért lett állítás után nehéz a pedál benyomása valaki tudja?

kevesa Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83872

Köszi a képeket!

 

Igy már látom a tartókonzolokat.

 

Nem tűnik olyan nehéznek beszerelni egyedül az gázzal nem tudom feltölteni meg az elektromosságot rábiznám villamosságira.

 

Az elpárológtatnak hova van elvezetve ahol a felesleges víz kifolyik?

 

A gyári fűtés az ki van szedve?

 

 

Előzmény: ferri72 (83867)
Holmer Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83871

hűha...pedig direkt a jobb hűtés miatt gondoltam :/

 

Előzmény: mtz1221 (83869)
Gepesz35 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 83870

Oké!Meg akkor nagy volalakban le is méretezhetnéd,előre is köszönöm.

Előzmény: mérnökferi (83856)
mtz1221 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 83869

Felejtős,valamiért melegszik vele.vagy más a szöge vagy nem birja anyira huzni a levegőt,de beférni befér

Előzmény: Holmer (83868)
Holmer Creative Commons License 2014.03.27 0 0 83868

Üdv! Valaki szerelt már be újabb típusú műanyag ventillátort a régi helyett 80-82be?  Felmegy a régi helyére? :/

ferri72 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 83867

Ez pedig a 820, itt a generátor be van rakva a motorháztető alá, szerintem ez a jobb megoldás

 

 

 

ferri72 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 83866

Itt a képek a klímáról.

A 952-n így van szerelve a kompresszor, egymás mellé a generátorral.

 

 

Előzmény: kevesa (83847)
ferri72 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 83865

Üdv mindenki,. Jó ötlet, ma át is kötöttem.

Előzmény: mtz1221 (83863)
Franky1985 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 83864

Tudnátok segíteni,Tornádó 1300 függesztett műtrágyaszóró beállításában 3q/ha lenne a szórandó mennyiség.az aluminium táblán a nulla 9 cm-re ,van a tekerő bemeneti furatától.

mtz1221 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 83863

A sivatagi szűrő tetejére rá kell kötni és megoldva

Előzmény: ferri72 (83859)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!