Keresés

Részletes keresés

mtz1221 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83101

Na ez igy nem igaz,nekem a nagyon úgy zug mint a fene olajcsere után is,a kicsin meg csak csak olaj csörtögést hallok max

Előzmény: dagadtmadar (83094)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83100

Hali!

Közcsavar furat szűkítésre tudtok valami technikát? Mert a talajmarón kicsi a munkahenger olajfelvétele és hirtelen lök a talajmarón!

Robi-man Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83099

hali!

kicsit hosszúak a hevederek azért nem viszi alapból! :-)

 

Előzmény: heric (83098)
heric Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83098

Sziasztok! 
Megtudná mondani valaki , hogy a hesston 5800 körbálázó heveder hossza mekkora lehet . És még az lenne a kérdés hogy bálázáskor mikor neki állok a rendnek , amíg bennem vesz magába egy kis szénát addig a hevederek még nem forognak csak akkor ha már a kellő széna megfesszitti a hevedereket akkor indulnak el szépen . Ez így normális?

Előre is köszönöm.

Szaby27 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83097

A múltkor beszéltünk hajtóművekről és történt egy kis félreértés az árakkal kapcsolatba. Ami 15-22ezer között volt az 25-30 lóerő átvitelére alkalmas hajtóművek voltak. 28-tól kezdődött az 50-60 lóerő átvitelére alkalmas hajtóművek. Ami szárzúzónak jó az 30-35 ezerig volt.

 

Ilyenek vannak a piacon is hasonló árban:

 

http://aprod.hu/hirdetes/talpas-szog-hajtomu-elado-ID1Tcq3.html#5f806b5ab4

 

http://aprod.hu/hirdetes/szog-hajtomu-elado-ID1OgZ3.html#5f806b5ab4

 

 

Előzmény: Gokartos (83007)
Szaby27 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83096
papamaci326 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83095

Szia!

 

A képen, piros vonallal  jelöltem. Egyébként meg csak meg van karcolva a pohár és a forgó rész. Legalábbis a régi 80-ason amit hajtok a cégnél, annál meg van jelölve. De az új 1221-esen is meg van karcolva.

 

 

 

Előzmény: dagadtmadar (83082)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83094

ma szét szedtem teljesen 
minden megvan benne...
Nagyon minimális kosz volt benne.
ismerősöm aki szokott segíteni a gépet bütykölgetni eljött megnézte és mondta h ha tiszta ne várjam h búgni fog neki is csak akkor búg ha sok benne a lerakódás.
ha tiszta elég hamar megáll.
összeraktam. Legalább tudom h megvan benne minden és újra arany tiszta :D

Előzmény: hori62 (83090)
75Mtz50 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83093

köszönöm a kimerítő   választ

Előzmény: hori62 (83088)
hori62 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83092

Úgy, hogy egy stift tartja a helyén, a stiftet pedig egy acél karika, ha ez a gyűrő eltörik és a stift kiesik akkor a fúvóka lecsúszhat vagy elfordulhat.

Mondjuk igen kicsi a valószínűsége, de lehetséges.

Előzmény: mtz1221 (83089)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83091

csak ilyen csobogást hallok mikor leállítom.
Na de nem tépem tovább a szám míg nem láttam nem tudom mi a helyzet :D

Előzmény: hori62 (83090)
hori62 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83090

Nagyon szívesen.

Egyébként, ha szétszeded és van a forgórészen lerakódás akkor valószínűleg jól működik. Az is lehet, hogy annyira halkan forog, hogy nem hallatszik.

Az enyémet sem lehet hallani csak már akkor amikor kezd megállni.

Előzmény: dagadtmadar (83087)
mtz1221 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83089

HOGY tud elmuzdulni a fúvóka a helyéről ?

Előzmény: hori62 (83083)
hori62 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83088

Én az ősszel vizsgáztattam a pótkocsimat. A legnagyobb gondunk az alvázszám volt mert az előző tulajok már annyira lecsiszolták, hogy alig volt látható.

Hiába volt az adattáblán jól látható, az nem volt elég a beütöttnek is látható kell lennie úgy, hogy le tudják fényképezni. Végül nagy nehezen sikerült lefényképezni.

Féket fékpadon mérik, lámpabúrák ne legyenek kifakulva, gumik ne legyenek sérültek,

fékcsöveken ne legyenek sérülések, a fékcsöveket szabványos bilncsel rögzíteni, a rugó illetve a vonórúd csapok, perselyek ne lógjanak, vonószem, ha kopott ki kell perselyezni.

Kézi rögzítőfék jó legyen és úgy általában a külalak rendben legyen.

Rendszámtábla olvasható legyen, ha ki van fakulva piros festékkel átfesteni.

Esetleg szükségmegoldásként piros filctoll is jó lehet, ez is a fénykép miatt.

Úgy nagy vonalakban ennyi, ha meg hibát akarnak keresni úgyis találnak.

Előzmény: 75Mtz50 (83080)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83087

Na holnap nekiesek :)
köszönöm!

Előzmény: hori62 (83086)
hori62 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83086

Megfigyeled hogyan szedted szét és ugyanúgy rakod össze.

Egyébként szerintem nem is lehet rosszul összerakni.

 

Előzmény: dagadtmadar (83084)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83085

Hali!

Bulgár oldalazó talajmaró munkahengerét szeretném felújítani! Kérdésem hogy csapágy szimering szaküzletbe lehet venni hozzá karmantyúkat? Köszönöm!

dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83084

húha
én ennyire nem szedtem szét mikor kipucoltam, csak azt a részt vettem le amit a karbantartós könyv írt és kimostam gázolajban.
De most h látom szétszedve meg leírva hogy hogyan is kell holnap megcsinálom.
Remélem megvan benne minden és üzemelni fog.
Olyan előfordulhat hogy rosszul van összerakva?
nincs valakinek kép arról hogy van a helyes összerakás?
Köszönöm a segítségeket!

Előzmény: hori62 (83083)
hori62 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83083

Üdvözlök mindenkit!

 

A szűrőt szedd  szét teljesen. A tengelyen van a fúvóka amin az áthaladó olaj megforgatja a forgórészt.

A forgórész alá benyúlsz egy villáskulcsal (24 vagy 27-es most pontosan nem emlékszem) és kicsavarod az egész tengelyt a házból.

A mikor kiszedted alánézel és látsz három süllyesztett csavart, azokat kicsavarod és szétjön az egész. Ott megtalálod a fúvókát amit egy stift rögzít a tengelyen.

Ha a fúvóka nincs a helyén biztosan nem fog forogni.

 

 

Így néz ki a fúvóka?  

Előzmény: dagadtmadar (83074)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83082

Ezt a jelölést pontosan hol is találom? mert a könyvemben semmit nem ír róla -.-

Előzmény: papamaci326 (83081)
papamaci326 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83081

Szia!

 

Még annyit hozzá tennék a leíráshoz hogy van amelyik össze van jelölve. Vagyis a forgórész és a pohár, össze szerelésnél erre figyelni kell.

Előzmény: dagadtmadar (83076)
75Mtz50 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83080

Üdv egy piros rendszámos pótot vinnénk műszakira, rendbetételnél tartunk mire figyeljünk   fékek  világitás ........ kötelező felíratok   kötelező tartozékok  ék stb  mi kötelező    válaszokat előrre is köszönöm

Mtz-s gyerek Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83079

MTZ-FREDDY bá Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83078

Hát.. mást nem igen tehetsz vele.....:-)

Szívesen !

Előzmény: dagadtmadar (83076)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83077



dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83076

Igyekszem jól kipucolni :)
Köszönöm!


Előzmény: MTZ-FREDDY bá (83075)
MTZ-FREDDY bá Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83075

"

Centrifugál olajszűrő forgórészének szerelése és tisztítása

 

  1. A centrifugál szűrő fedelét a záróanya lecsavarásával távolíthatja el.
  2. A szűrőház és a forgórész találkozásához helyezzen be egy kis méretű csavarhúzót és biztosítsa a forgórészt elfordulás ellen. A forgórész csavar kilazításával (36-os villáskulcs) távolítsa el a poharat a forgórész házról.
  3. A forgórész belső faláról műanyag/fa kaparóval távolítsa el a szennyeződéseket. Indokolt esetben végezze el a forgórész felső részén található furatok tisztítását.
  4. A szétszerelésnek megfelelő sorrendben szerelje össze a szűrőt, de a forgórész pohár beszerelése előtt a tömítőgyűrűt olajjal kenje be. A pohár rögzítő csavarját óvatosan húzza meg, amíg a pohár vissza nem ül teljesen a forgórészre. Ezt követően a ház anyát 35-50Nm nyomatékkal húzza meg.
  5. Ellenőrizze le a szűrő megfelelő működését. A motor leállítása után 30-60 másodpercig hallható a szűrő forgása. "

 

Előzmény: dagadtmadar (83074)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83074

Üdv urak!
A múltkor társalogtunk a centrifugálszűrőről és annak működéséről.
Szóval ahogy tanácsoltátok felpörgettem a motort és úgy állítottam le...
Búgást nem hallottam csak olyan hangot mintha csorogna benne az olaj szerintem nem forog :s
Mit kellene csinálnom h újra rendeltetésszerűen működjön?
Részletes leírást előre is köszönöm :)

dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83073

a 3/1 nem tud erő/helyzetszabályozóval működni

Előzmény: k sanyika (83072)
k sanyika Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83072

Üdv mindenkinek

Az lenne a kérdésem, hogy a 3/1 és a 3/4 -es vezérlőtömbök között mi a különbség?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!