Én az ősszel vizsgáztattam a pótkocsimat. A legnagyobb gondunk az alvázszám volt mert az előző tulajok már annyira lecsiszolták, hogy alig volt látható.
Hiába volt az adattáblán jól látható, az nem volt elég a beütöttnek is látható kell lennie úgy, hogy le tudják fényképezni. Végül nagy nehezen sikerült lefényképezni.
Féket fékpadon mérik, lámpabúrák ne legyenek kifakulva, gumik ne legyenek sérültek,
fékcsöveken ne legyenek sérülések, a fékcsöveket szabványos bilncsel rögzíteni, a rugó illetve a vonórúd csapok, perselyek ne lógjanak, vonószem, ha kopott ki kell perselyezni.
Kézi rögzítőfék jó legyen és úgy általában a külalak rendben legyen.
Rendszámtábla olvasható legyen, ha ki van fakulva piros festékkel átfesteni.
Esetleg szükségmegoldásként piros filctoll is jó lehet, ez is a fénykép miatt.
Úgy nagy vonalakban ennyi, ha meg hibát akarnak keresni úgyis találnak.