szerintem a különbség annyiban mutatkozik meg , hogy ez tud szabályzóval is működni és nagyobb nyomáson üzemel szerintem a felfogatás meg minden más stimmel. Azt hiszem az 50-es 140 bar míg a 80-82-es 160 bar De hátha jön valaki hozzáértő és elmondja, mert én is csak nemrég kezdtem így csak azt tudom amit eddig megtanultam meg tapasztaltam.
Sajnos nem azért akarnánk Ukrajnából alkatrészt beszerezni mert olcsóbb hanem azért mert magyarországon nem szerezhető be.Pár ezer forintos dolog az egész!Amúgy Nógrád megye.
ja igen én most újítottam fel a teljes hidraulika rendszert! új szivattyú, új tömb, munkahenger felújítás. Azóta nem nagyon ment a gép de minden működik tökéletesen. Kivéve az erő/helyzet szabályozó, mert az még nincs beállítva, de ez téged nem érint, ha jól tudom az 50-esben nincs ilyen.
Nekem is ezt csinálta valószínűleg a tolattyúk el vannak kopva és dolgozik minden felé, vagy a kúpos szelep (áteresztő szelep) fent van akadva, de akkor egyik sem dolgozna. ha ezt kiveszed megtisztítod összerakod és működik akkor ennyi volt a baja, de ha ugyan úgy megmaradt a hiba akkor nem éri meg vele barkácsolni mert a javítókészlet egy köpedelem hozzá. új tömbre lesz szükséged.
Üdv minden olvasónak mesternek uj vagyok itt de a legjobb helyen járok volna egy kis hidraulikus gondom
mtz-50-es vezérlőtömbröl lenne szó. ugyanis a két szélső kar lenyomásával nem alakul ki nyomás de a középső az tökéletes, de ha a kötépsöt lenyomom akkor a szélsökön is van nyomás és megemel bármilyen gépet.
nem tudom. viszont onnan nem érdemes ukránnal foglalkozni, mert minimálissal adná olcsóbban, mint amennyi felétek az alkatrész ár. szétnéznek ezek a boltokban, utána áraznak. van egy kereskedő bátorligeten márföldi ottó, tőle vegyél. normális alkatrészt árul és a legolcsóbb itt a környéken. melyik megyében vagy?
"A Pronar traktorok alapját a hazánkban jól bevált MTZ traktor képezi, amelyben meghagyták a jól bevált motort, sebességváltót, hátsó differenciál művet, és a carraro alapján gyártott első hidat. "
A Lengyelek csinálják....Állítólag,nem olyan jó mint az igazi MTZ, de sokkal többet én sem tudok róla...
Ma megoldódott a kormány problémám elől a 6-bordás tengelyen forgattam míg a kormány egyenesben nem lett! Meg a gumikarikán kellett állítani!
Most hogy volt a váltóba cserélve a 9.-ik fogaskerék meg egy pár db csapágy meg a difi tengely kihézagolva meg kulissza felújítva! Miért nem megy a felváltás recsegés nélkül? 6-8-9-be recseg visszafelé úgy szintén! Előtte ment szépen recsegés nélkül!
Itt is van olyan hogy össze kell kopni a váltónak?