Ezek az árak de Fater egy kinai Husqvarnát vagy Stihl vett volna Teckóban vagy obiban ami csak egy utánzat és hamar tönkre megy az a 50cmm CHAW DOWN 2lovas fürész!
Amugy an egy 45ccm 2.3lovas 2008 kiadásu és csak 30eft volt és mindig megy egy vezetö és lánc kell rá,és összevágott évente 3db 6.5t pótkocsit!
Miért a köbcentit nézed bazzeg???? 60ccm huzavona XP mégegyszer tud annyit, mint a 60ccm Ranger. Ilyen egy faszit... egy 40 ccm stihl kb. a te RANGERED megfelelője....1200 ccm autóban is tudsz venni 65 lóerőset, meg 110 lóerőset.......életedben nem szidtál még senkit úgy, mint ezt a gépet fogod amit vettél. A legszemetebb ellenségednek sem kívánod a pillanatokat amit átélsz az újonnan szerzett kedveseddel. Jobban jártál volna két kib@szott hóddal...
Ugyanilyen fűrészem van itthon...falhoz tudnám baszni. Mondtam, hogy STIHL-t vegyél....tényleg barbár vagy.....ennél szarabbat gyártó nem gyárthat. De majd rájössz. Egy mocskot vettél. Ingyen sem kéne. Majd magától leáll, aztán nem indul el. Meg lószar erő sincs benne. Meg a gyári lánc kiképzése is egy hulladék, elmegy az éle, aztán kézzel lehetetlen megélezni, hogy vigyen is valamit. Ma STIHL 440 -el vágtam itthon, ez nem áll le menet közben. Meg ha leállítom, megvan az a tulajdonsága, hogy el is indul. Neked aztán lehetett írni, hogy van itthon 3 HUZAVONA (én csak így hívom) és lószart sem ér.....
Szia , Hát az nagy dilemma, a belorusz biztos jó lehet már ha tényleg eredeti, ukránok közt is vannak jók legalább is régebben voltak, de most erre felénk is hallani a lengyelről itt az egyik faszinak azzal rakták össze állítólag jól muzsikál.
megnézném azt ,hogy melyik ember megy 40-45km a tszben!
Hallotam olyat ahol aki akarsz az dolgozott aki meg nem akarsz az meg feküdt a füben elforditott egy csavart és nem megy a trakesz!
Mikor még pénz sem volt!
Itt is Hajtanak a Magán tsz G.müvek a faszik hordják a homokot és miné többet hordasz annál több a pénzed,na azok mennek a uj 920,akárhányas meg a1025,akárhányaz 892.2 és 952.3 ok,ha rossz van szaki,csak a füst jönn kifelé belöle nem 2200 vagy 1800 pörögnek hanem 2500-3000!
Ebben igazad van,Hogy Nagyapám mesélte,hogy az MTZ-50 mikor megjött a tszbe nem volt csak Vizóra Olajnyomásóra Tankóra amper óra ,és mikor elvégezték a munkát 240órát lecserélték a z olajat,vagyik amikor tudták volt hogy 500nál,ezek meg a szar mechanikus órák meg csalnak meg nem azt mutatják amit kell!
Énis azért vettem bele ujat akkor mikor megvettem tudjam mikor kell cserélni és tudja mennyit dolgozok egy év alatt!
D e hát ez van a technika megöli a tudományt a régi 50 nincs jobb Egy barátomnak nincs benne óra és mégis szépen megy nem pörgeti tul 1600 tovább és amikor tudja lecseréli az olajat nem várja meg 240órát vagy több vagy Kevesebb!
Lenin Gép,Fasza,Már a gumit már cserélni kell mert olyan sima mind a 4!
Így van, ahogy írod. A tsz-es MTZ-ben sem működött, meg jóval 2200 fölött forgott a motorja szinte mindnek (40-45km/h közt mentek, azok még bírták). Én is csak flancolásból tettem bele másik órát, ami mér is ( alapjáratot 0-tól 1100-ig, a 2000-es fordulatszám meg 1700-tól tart 2200-ig :), van pontossága :) )
a sajátomat fél év alatt kiismertem :D úgy érzem a legjobb hangja 1500-1800-as fordulaton van az órám szerint :) viszont szerintem a 2500-at tényleg kipörgi, mert egy tengelyes meg volt rakva fával és a 820.1-est megelőztem :D nem szoktam annyira hajtani csak kíváncsi voltam. 2200-nál mindíg megállok és akkor a legkelemesebb az utazási sebesség és hang is :D