Nem szeretünk kapirgálni , hiába írja itt egy kolléga hogy 20 centire jó, mi ilyen bolondok vagyunk hogy 30 körül nyomjuk inkább, még ha nem is saját. Az a terv itt is hogy reggel pattaniunk ki a fagyon, nem sok van 2-3 ha között.
Jó mélyen toljátok, megvan billenve a gép rendesen. :-)
Nekem az utolsó egy hektárt már nem bírta ki az üzemanyag... délben hazajöttem.
De nem is mentem vissza mert megengedett és taknyoltam az udvarban csak, nem akart fordulni sem a gép.... Majd, ha visszafagy holnap reggelre, lehet folytatni.
Mai első fordulóban a tárcsás csoroszja megunta a banánt és lepihent a barázdába... csak hogy ne eseménytelenül teljen a nap.
Ha befelé csavarom akkor a jobb kerékhez jön a z eke de akkor már nem jól áll az ekenád de gondolom jól dolgozik,még nem csavargattam ezt sosem akogy állt igy dolgozok vele!
De majd jövöre megpróbálok hogy mint csinál ha csavarom befelé! igy van teljesen kicsavarva,ha több a menet benne akkor az eke jobb kerék felé megy!
Nincs annak semmi előnye, az egész olyan bénánn áll ott, még a beöntője is szerencsétlen.
A vezérgépet úgy gondolom hogy valószínű ő kapja meg a nagyvetőgépet tavasszal , meg a talajmunkákat javarészt, írtam tegnap hogy kap egy turószettet. A 952-n elsőgumik elég kopottak, hátsók sem újak már, nyugdíjazva nem lesz permetezni ,műtrágyázni, sorközművelőzni ő fog, ilyenekre "ügyesebb " is a szöghíd miatt, ha meg szorossá válnak a dolgok találok rá sofőrt .
Külömben az "új"-on ilyen kétkaros adagoló van( csak fekete), és azok az új lapkás kis porlasztók.
ennek más a tengely nem z tengelyes és más a csavarója is ja és nem egyenesen fénképeztem le énis szoktam csavarni,de az mindegyiket viszi nem csak a hátsót!
Minél vastagabb legyen valaki irta 4,5cm mert ott 200kg kell tartani hiába van felcsavarozva!
Én mikor levettem a olajteknöt és kipucoltam van benne vagy 5kg és mikor fel akartam tenni alig birtam megtartani hogy fater becsavarja a csvart, jó az ha minél vastagabb
Pláne ha tolsz valamit pótkocsit vagy egyebet fuzol egy fát!
Azt mire érted hogy mindegy merre áll a Z-tengely? Errről beszélek hogy mint például Gabinak az ekén nem áll egyenesen az ekenád az övén egyik oldalt Z-tengelyes!
Jó lenne ha megmérnéd, és esetleg egy rajzot méretekkel, de akkor megpróbálok csinálni valami univerzálisat, hogy a szélesebb súly is ráférjen! Ha kész lesz, feltőltöm a képet róla :-)
Annyi előnye lehetne ennek a műanyag tanknak, hogy nem rozsdál... azon kívül semmi más. :-) (a fém sem rozsdál, ha nem sérül a bevonata belül. Ezért nem szabad hegeszteni meg légtartályt sem.)
Hogy-hogy vezérgép lesz? A 952-es az komolyabb nem? Vagy a kora miatt "nyugdíjazod"? :-))
Adagolóhoz annyit, hogy az elmúlt 15 évben nagyon sokmindent megváltoztatott az orosz. Röpsúly miatt, azt mondanám, de nem biztos. Annyi 100% hogy a D-243-as motor, valóban lead 80 lóerőt, a régiek 70 akarhányához képest. Én legalábbis ezt tapasztaltam a 820.1-essel. Elég eltalált széria az, sokkal ügyesebb mint egy régi 82-es.
Múltkor beszéltünk arról, hogy kevés neked az egy gép. Erre lesz is ember vagy még egyedül csinálod, csak kihasználod a két gép előnyét?
Tehát ha egy olyan 17eft ujonnan,akkor a felét éri,de nézni kell a hidetéseket mert láttam ,hogy adják olcsón is 5eft körül!
Agroinform
agrárkeresö
Agrosat
Jófogás
Apród
használtat
Expressz
De add fel egy hirdetést hátha meglássa és te keresel 5-6eft és hátha lesz aki egy kupec eladja,és nem kell hegeszteni és méregetni meg áramot fogyasztani és jól kell kiszámolni !
A piroshoz! láttam én is olcsóbbat de mire felhívom mindig eladják :-( van egy most 10ért használt, de sokallom a használtért a 10est. Kazánlemezt tudok szerezni, meg van lakatos a családban, így ingyen lenne. kb. 20 percnyi heggesztés van rajta. amiket méreteket beírtam, azok jók?
holnap csinálok egy pár képet,attól függ milyen a felgüggesztésed próbáld meg az eredetit lerajzolni!
Miért nem veszel egy használtat biztos lehet venni egy uj 17000ft megveketed 5eft közt és nem kell hegeszgetni meg szarakodni vele láttam aki még ötezer alatt is adják!