Arra való,hogy lejjeb rakod és a váz 5cm nagyobb lesz,nekem 3 csavar van rajta ha jól emlékszem de ugy fogom megcsinálni hogy csak 2 fogja mert igy nem jól forgat ha nagyon csutkás!
Egy idő után már monoton, meg megszokod Amerikában most halt meg a Halálos Iramban szereplő színész ,de már gondolom tudod ,mert a csapból is ez jön kifelé , na az így ránézésre is szép látvány lehetett pláne ,hogy darabokban kellett kiszedni őket és még meg is voltag égve .Hát nem ilyen halált szeretett volna az biztos !Mondjuk rögtön szörnyet haltak !
Tényleg úgy van ahogy mondod szárterelő jó megoldás rajta mert ha össze is húzza az eke maga alatt kitereli maga alól és megse kell állni! Akkor azt mondod nyugodtan megcsinálhatom lejebb tenni 2db 16-os csavar bírni fogja! Köszi!
ez egyértelmű. viszont egy erdei úton frontálisan egymásba mentünk egy régi ford orionnal. lepattantunk egymásról szó szerint. ignisnek semmi baja, orion lökhárítója leszakadt. jó a gyalogosvédelme
gratula hozzá. egy öntöződobot akartam pályázni és amiatt le voltam tiltva, hogy a lakcímem száma után nem volt pont téve a nyilvántartásban. az nem zavarja őket, hogy a 14 évvel ezelőtti lakcímemet még nem írták át a népességnyilvántartóban..
Sok sikert hozzá , remélem jobb széria ,mint a 952.3 mert a sógoromat már másodjára szopatta meg az elsőhid difije már megint beállt, üzemóra 2000 van benne !!!Motor váltó még nem volt bontva ,de az elejével mindig küszködik már nem is tudom hányszor cserélt a kerekeknél a lehajtásnál szimeringet!
175 ezer km van benne kb, mindet én raktam bele. A Villach-Júliai alpok útvonalat meg ismered. :o) Na szóval telepakolva+ 4 fő (miattam akár 5-öt is arhatnék :DD ) azokon az utakon simán ment.
Most lesz három éve, hogy az M3-ason hazafelé este nagy hóesésben, hóban kotrás előtt megelőztem a nyomi Q 7-es Audit :DDD és utánam jött az egész hosszú kocsisor, na de mentem is, mint a meszes. :o) De mesélhetnék még, lenne mit. Imádom ezt a kocsit. Na azt aláírom, hogy béna sofőrrel, vagy pl olyannal, mint amit nekem adtak egyszer cserekocsit elmegy az úton. Mondjuk a sofőrnek elég gyengének kell lennie, ha úgy jár, vagy rossz lengéscsillapítónak. A cserekocsiról amikor szóvá tettem, hogy összevissza megy az úton elmondták, hogy totálkárosan vette meg az autószervizes márkakereskedő cég. Anyósülés elég szar hely, de melyik kocsiban nem az a vezetőéhez képest.17 mázsa sütőtök a rekord havasesőben...:o)
Szia.Hát igen alkalmazottnak lenni nagy szivás mindenki patogtatja az embert meg sok helyen a kutyát is töbre becsülik.Ha egyszer magam ura lehetnék akkor az jó lenne de ez az álom itt ebben az országba a mostani helyzetben felejtős,bármire is válalkozni.A szolgáltatásban ,hogy másoknak dolgozni géppel az megint kilőve......saját birtokon saját magára utalva az ember az lenne jó.....de mindenhez pénz kell ami meg itt eben az országban igen kevés van az én féle embernek amivel eltudna indulni......
Amire készítették arra nagyon jó. Én használok ilyeneket, a kisebb furatuakat vettem (méretre már nem emlékszek, régen volt). A traktorokon kívül még a ZIL darumba is ilyet raktam. Azt viszont nem értem milyen torony lehet, hisz a C-100- nak nagyon rövid a lökete? MÉH telepen nem próbálkoztál targonca toronyból kiszerelni, jobb esetben munkahengerrel együtt? :-)
Folytószelep nem jó, hisz az emeléskor is folytana, gondolom nem tekergetnék azt attól függően, hogy éppen emel e a gép. Folytásnak ott van az MTZ vezérlő többel való "trükközés": a homlokrakodót úgy használom, hogy csak kicsit mozdítom meg a kart (tehát nem nyomom uszóba, kényszersűlyesztésbe) és ezáltal- azt hiszem- a nem pontos zárásokat fordítom javamra. Lassú, de otthonra jó megoldás, nagyon precízen lehet vele leengedni a súlyt.
Jó lehet a megoldásra ,de vezértömbtől is függ ! Nekem megoldotta a problámát szépen simán le lehet vele rakni mindent azelőtt földhöz csapott mindent!!!
Mindig félek, ha más vezet, de az Ignisbe egyenesen halálfélelmem volt! 2x250km-t vittek vele fokozott tempóban. Olyan volt mint a régi, kis utánfutóm: többet volt levegőben mint az aszfalton! Nyílegyenes, de rossz minőségű, bakhátas úton, képes volt egyszerűen odébb pattogni! Abba a karosszériába, ilyen futómű mellett, max. 26LE Trabi motort szabadna csak beszerelni, nem pedig több mint 90LE-s VVT-t!
Nehogy megharagudj rám!!! Csak az aggodalom szavai részemről, mert képes az az autó halálosan megtréfálni! Az Ignist falura szánták, paraszt SUV-nak, nem száguldásra!
Az általam ajánlott útvonalon élvezetes volt, ugye? :-)