300 ért vettük abban az volt hogy 2 felújított billentőmunkahenger fékrendszer de lebontva róla és az elektromos részei megvoltak.
Ja meg a szürke forgalmilya. Müszakiztatva és ebben az állapotában amiben az utólsó képen látod 700 lett a vége. Az oldalakat axiáltól vettük az ajját viszont mi lemezeltük ujra csak is ujj cuccok lettek használva hozzá. Habinál és axiálnál kapható alkatrészek.
Hát egyébként van úgy ,hogy ágaskodik is az eleje de ha nagyon rossz a terep akkor nem szoktam enyit rakni rá csak 3-negyedig,és ugy már lehet vele biztonságosan menni.
Az ülés qrvajó. A LUX ülés a kicsiben csak azzal jobb, hogy még rugózik alattam, de lehet, hogy én nem tudom úgy beállítani az ifa ülést. Ezen kívül egy fos a 65 ezres MTZ LUX ülés a kicsiben, mert rövid az ülőlapja, meg ortopéd a háttámla. Nincs oldal, meg deréktartása sem. Az LTZ-ben, kisfülkésben közelebb volt a vas, vagy kárpit és arra lehetett támaszkodni, meg volt miken nekitenni a térdemet is. Ebben meg nincs.
A kicsivel sokkal jobb szántani. Rá tudok könyökölni a kerékjárati dobra, ami kárpitos.
Amúgy 32 centi körül, vagy alatta szántottam ma és Szergely 5.nyúlban picit füstölt, 4-ben szépen, de az elejével végig kaparászva vitte. Majd remélhetőleg lesz video, ha a számítógép professzorom idekúszik. :o))
Mondtam is a kolegának, egy élmény még csak így pót ülésen is ülni. Hiába ott dolgozom 3 éve, meg amit nyaranta dolgoztam ott, még egyszer sem ültem így bent a rábában. :)