Múltkor megcsináltam az 550-esnek a szintjelzőjét. Újtipusú kétkivezetéses, macskaszemes, úszójeladó került bele. Az arányosan működik együtt a régi órával.
Csak én hajtottam az úszó szárán, és így egy kicsivel kevesebbet mutat az óra mint a valós szint. Kb. 10 liter a difi.... Így biztos, hogy van még tartalék. :)
Azért mert ha nem csinálom így meg, akkor túrja a krumpliültető csoroszlyája. Jobban aláforgatja így, meg előtte MAP-ot szórtam és jobb a bekeverés a krumpli satnya gyökerének. Ezen a videon csak forgó, meg tengeri alá szántunk. Itt tavaly volt tárcsázás. A krumpli helyén is jobb lett volna tavaly, de vártuk, hogy ,,hátha" eljön a sült galamb egy vevő személyében...
Hát énse tudom szerintem eza fajta PTSZ-2-01 pótkocsi 25q szerintem könyvében igy van irva 3,02x185x70cm 3,6m3 én megmértem belsö 3,02x172x70cm=3.63m3 Könyv szerint meg 3.9m3 kell lenni szerintem 3.6m3 az 25q szerintem mint 2t!
Szia Szabi.Én még csak egyszer fogok de töbször nem az biztos mert amire HBR jelzés lessz irva azt tuti még megsemm nézem nem hogy meg vegyem,ez is biztos.Szóval a gyürüket ki fogom hamarosan cserélni meg a hengerfely szelepvezetőit is,aztán a HBR-es márka nálam befelyezte a pályafutását.Csak még egyen gondolkodom de nagyon méghozzá a dugatyuk cserélyén,veszek ruszki dugókat bele és cseh gyürüket rá.És akkor igy biztos jó lessz minden.........Szerinted mi a véleményed?
Szia.Hát azt tudom ,hogy én is ki fogom cserélni a gyürüket a HBR-ről cseh gyürükre mert ezek semmit semm érnek.Eredetileg én is cseh gyürüket akartam volna fel rakni de akkor pont nem tudtam venni sehol. igy aztán maradt ez a szar.De már bánom nagyon mert nagyon nem váltak be nekem a HBR-es gyürük.Füstöl a motorom élénk világos szürkén,alacsony fordulaton.Meg hidegen is de nagyon.
Ez hülyeség szerintem. Nekünk meg ugyanlyan pótkocsink van mint nektek és 1050kg a saját súlya a megengedett ösztömeg meg 3350kg. :) Akkor hogy is van ez?