Lehagytam, hogy az 1-est és a 2-est le lehet dugózni is, ez azért van, hogy a vezérlőtömbbel is tudd működtetni a hidraulika munkahengert, meg a szabályzóval is. Az újakon azt hiszem már ez nincs azaz csak ezzel lehet a főmunkahengert működtetni.
Azt mondtad hogy inditáskor fehér füst és sokat kell tekernie ,hogy elinduljon el indulás után meg pár perc és föst eltünik.Nem lehet az hogy a hengerfely tömitésed be engedi a vizet a dugókra és azért füstöl meg indul nehezen mert a vizgöz megfolytja a motort és csak hoszasabb tekertetés után öblitődik át a motor ahoz ,hogy égés jöjön létre a hengertérbe.A pár perces füst meg a befecskendezett gázolak és a kevéske viz keverékének a jele ami a csonkban párolog-ég el ahogy a motor dolgozza ki magából.Nézd meg a vizet is a hütőben vagy fagyálót.
én csak azon csodálkozom hogy csak hidegen nem akar indulni csak és kizárolag a napi első elinditásnál most voltam kint megpróbálni indítani du. 2 kor álltam le vele pöc röf indult.
Igaza van Szabinak.A forró vizes müvelet az halottnak a csók.Inkább szedd ki a porlasztókat és forditsad ki a nyomó csöveket ugy hogy a porlasztókat rá tudjad kötni és ugyinditsad a gépet közben meg nézétek a porlasztást nem e cseszekedik valamelyik.