Üdv. Én is azt mondanám neked hogy az előtöltést álítsd be rendesen, mert ez így ahogy írod hogy a 4.furat meg 3. meg mittudom én hanyadikba rakosgatod nem jó. Az a helyzet hogy már csak úgy is tud 2-3 fokot elállítódni hogy nem teszed át másik lukba a csavart csak meglazítod és elmozdítod a tárcsát, mert annyit tesz a furatostárcsa és a csavar holtjátéka. Előtöltést kappilláriscsővel és ahogy a könyv írja , vagy itt is leírtuk már egy párszor, úgy kell beállítani.
Teljesen tanácstalan vagyok. Kormány gondjaim vannak.
Nagy holtjáték miatt indult az egész. A kormány tekerés nehézségével nem volt gond.
Kormánycsiga persellyel és azzal a középső két oldalas fogas alkatrész cserével nehéz lett a kormány tekerése. Kiderült, hogy a fogasléc nekifeszült a difi automatának. Hézag be lett állítva, kormány ok. Kevés volt az olaj benne , hidraulika olaj beleöntve , olaj habosodott. Összes olaj lecserélve hidraulikára, kormány jó. Egy héttel később semmi hozzányúlás, kormány nehezen tekerhető. Fogasléces munkahenger szétszedés, csavar lelazulva kb. 1 cm hosszan. Gumigyűrűk kicserélve. Semmi javulás. Hát már csak a szervószivattyú maradt csere, NS-14-re. NS-10 volt. Semmi javulás. Ja és a 3 rugó rövidítése sem javított semmit.
Üdv! Olyan kérdéssel fordulok a fórumozókhoz, hogy tudja e valaki hogy a kombájnra(E-514) kell-e műszaki, vagy valami egyéb vizsga amivel közútön közlekedhet?????Válaszokat előre is köszönöm!
Szia.Hát ezekkel a füstöléses dolgokkal már én is kinlódtam de viszont az én gépem indul mint az omega.Én hogy ki deritsem melyik henger adja a füstöt egyszerüen eldöntöttem:levettem a kipufogó csonkot és ugy inditottam be és ki is derült ,hogy a 2-es henger pöfékel de a 4-em is néha bele-bele pöffent.Szerintem neked előtöltési probléma lessz a gond,állitsad be rendesen eredeti állapotba és kész.Ugy probálj tovább lépni,más probléma után.De ezt még okozhatja az is ha véletlen a vezérlés nem jó szögben van vagyis véletlen az össze rakásnál tévesztetetek és elraktátok a jelet.Szerintem ellenőrizd le ha már semmi sem segit.
A képen amit beraktál azon pontosan le van irva, DE a gyengébek kedveért elmagyarazom.
Ami csavar 1-sel van megjelölve az a nivocsavar, Azt kicsavarod, 11.vagy 13- villaskulcssal és ha folyik ott az olaj akkor jo, ha nem folyik akkor beleöntesz vagy 10 liter váltoolajat.
Ha sürün akarod cserélgetni a csapágyakat és a fogaskerekeket, akkor mehet bele akarmilyen szar, de ha jot akarsz magadnak és nem akarod sürün látni a szerelöt akkor valamilyen normalis váltoolajat raksz bele. 80w140 asszem.
Mivel neked van segéd- mellsőhajtása a gépnek, így a váltóház BAL oldalán keresd az ellenőrzőcsavart, vagy a szintjelző pálcát. Kb 45-50 liter kell bele, egy olajtere van a reduktorháznak, a sebességváltónak és a hátsóhídnak. Ja, és jó bele az orosz is, gondolom a gyárban se japán vagy ausztrál olajat töltöttek bele.
Váltóba milyet tegyek boltit vagy orosz is jó bele? és nem tudjátok mennyi l váltóolajnak csak öntök bele,eddig nyivópálca 2 csik van rajta meddig lehet? köszönöm!
hát nem tudom teljesen tanácstalan vagyok ma reggel próbálgattam ide oda rakosgatni a csavart a tárcsán de sehol nem indult el.azt el felejtettem mondani hogy a vezérműtengely is cserélve lett nem-e esetleg ujra kéne fokolni a trakrort.mig szívó volt addig ill a régi "motorral"addig a 4.furatban volt a csavar.szép erős kopogós hangja volt de nem volt tulzott erős hangja tehát jó volt nem füstölt se alapjáraton se teljes töltésen,most hogy össze lett rakva ahogy irtam is csak a fehér füst jön belőle és csak bikázásra indul de a leirtak alapján viselkedik .átraktam a csavart a 3.-ba mivel azt mondták a turbósnak nem kell akkora előtöltés a tünet ugyan az ,ma reggel átraktam a 2.-ba itt sem indult csak a fehér füst.próbából átraktam az 5.-be itt nagy nehezen indult,(nehezen pörgött fel,és a füst szaggatottan jött belőle)viszont igen erősen kopogott és alapjáraton jött belőle a fehér füst ami a nagy előtöltésre utal,visszaraktam hát a 3.-ba itt elindult (indulás után füstje semmi se alapjáraton se teljes töltésen)de előtte járt egy percet kb a motor . ami azért furcsa az az hogy ha akár egy percig jár a motor utánna elindul alig teker az önindító.nem tudom hogyan tovább.
valamilyen formában még működnek,(felszámolóbiztos,más néven)nem tudom pontosan,de mióta Szabó Imre kivált az almás TÉSZT csinálja azóta nem mennek jól a dolgok!
Abból amit írtál nekem az a véleményem hogy túl késői az előtöltés,-fehér v.szürke füst,valamint a néhány robbanásutáni leállás ezt támassza alá.Ha levegősödés lenne,akkor az első indítás 3.-fordulatánál nem jelentkezne semmilyen színű füst sem.(hacsak nem vízgőz vagy olaj aza fehér füst)De azt montad most volt szétszedve a moci ,akkor zárjuk ki ezt a verziót!Ha a csúcsok is jók ,akkor maradnék az előtöltés ellenörzésnél!Sok sikert!
57 lovas csak. Egységesítették az alaktrészeket 1989 körül az orosz, hogy ne keljen kétféle dugó és hengerfejet gyártani. Így lett az 550E. Külsőre majdnem úgy néz ki mint a 80-as. A 80-as D240-es motor 80lovas. A tiedben meg D244-es motor lehet vagyis az adattáblán ennek kell szerepelni.
Igen ez igy van de az enyém 550E volt és amikor szétszedtük gyakorlatilag minden 80-as volt bent áttételes önindító van rajt,az akumulátorok nmár nem száz százalékosak.de afő gond az hogy nem indul és ez idegesít de nagyon, 410E forintom van a motorban.
Vedd le az adagolót vásárolj egy vákumszabályzó készletet pár ezer forint és az adagolóssal újítasd fel az adagolót meg rakasd rá a vákuumszabályzót. A motorofordulat 1800-tól több ne legyen max 1cm3 plusz anyag a motornak. Így erősebb lesz, mert most csak gyári beállítású adagolónál adtál a motornak plusz levegőt így csak az égése lett tökéletesebb plusz erő szinte semmi. A több pacihoz több kaja is kell a több levegő melett.
Az indító motor állapota milyen és milyen akksi van a gépbe?