Keresés

Részletes keresés

MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60686

Adjon Isten!

 

Jah, kérdeztem tőle, de nem válaszolt.... elvégre nem nekem fontos. :)

 

"Haza tért a K.K rettenet, új közepét kapott"

Most nem ugrik be miről van szó. :D

Előzmény: Törölt nick (60684)
ferri72 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60685

Üdv. Én is azt mondanám neked hogy az előtöltést álítsd be rendesen, mert ez így ahogy írod hogy a 4.furat meg 3. meg mittudom én hanyadikba rakosgatod nem jó. Az a helyzet hogy már csak úgy is tud 2-3 fokot elállítódni hogy nem teszed át másik lukba a csavart csak meglazítod és elmozdítod a tárcsát, mert annyit tesz a furatostárcsa és a csavar holtjátéka. Előtöltést kappilláriscsővel  és ahogy a könyv írja , vagy itt is leírtuk már egy párszor, úgy kell beállítani.

Előzmény: Franky1985 (60671)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60684

Jó estét!

Látom a youtuben zaklatnak téged is a kormány dologgal mint engem. :)

Haza tért a K.K rettenet, új közepét kapott. :)

Előzmény: MTZ Betyár (60682)
pzoza Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60683

Sziasztok!

Teljesen tanácstalan vagyok. Kormány gondjaim vannak.

Nagy holtjáték miatt indult az egész. A kormány tekerés nehézségével nem volt gond.

Kormánycsiga persellyel és azzal a középső két oldalas fogas alkatrész cserével nehéz lett a kormány tekerése. Kiderült, hogy a fogasléc nekifeszült a difi automatának. Hézag be lett állítva, kormány ok. Kevés volt az olaj benne , hidraulika olaj beleöntve , olaj habosodott. Összes olaj lecserélve hidraulikára, kormány jó. Egy héttel később semmi hozzányúlás, kormány nehezen tekerhető. Fogasléces munkahenger szétszedés, csavar lelazulva kb. 1 cm hosszan. Gumigyűrűk kicserélve. Semmi javulás. Hát már csak a szervószivattyú maradt csere, NS-14-re. NS-10 volt. Semmi javulás. Ja és a 3 rugó rövidítése sem javított semmit.

Mit tehetnék még?????????

MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60682

Zöld rendszám.

Előzmény: vanyitom (60680)
Szürke Herceg Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60681

Köszönöm a hozzászólást mindenkinek,csak boltit veszek bele az jobb mint a orosz váltó olaj!

vanyitom Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60680

Üdv! Olyan kérdéssel fordulok a fórumozókhoz, hogy tudja e valaki hogy a kombájnra(E-514) kell-e műszaki, vagy valami egyéb vizsga amivel közútön közlekedhet?????Válaszokat előre is köszönöm!

Endre74 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60679

Szia.Hát ezekkel a füstöléses dolgokkal már én is kinlódtam de viszont az én gépem indul mint az omega.Én hogy ki deritsem melyik henger adja a füstöt egyszerüen eldöntöttem:levettem a kipufogó csonkot és ugy inditottam be és ki is derült ,hogy a 2-es henger pöfékel de a 4-em is néha bele-bele pöffent.Szerintem neked előtöltési probléma lessz a gond,állitsad be rendesen eredeti állapotba és kész.Ugy probálj tovább lépni,más probléma után.De ezt még okozhatja az is ha véletlen a vezérlés nem jó szögben van vagyis véletlen az össze rakásnál tévesztetetek és elraktátok a jelet.Szerintem ellenőrizd le ha már semmi sem segit.

Előzmény: Franky1985 (60671)
colizoli Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60678

A képen amit beraktál azon pontosan le van irva, DE a gyengébek kedveért elmagyarazom.

Ami csavar 1-sel van megjelölve az a nivocsavar, Azt kicsavarod, 11.vagy 13- villaskulcssal és ha folyik ott az olaj akkor jo, ha nem folyik akkor beleöntesz vagy 10 liter váltoolajat.

Ha sürün akarod cserélgetni a csapágyakat és a fogaskerekeket, akkor mehet bele akarmilyen szar, de ha jot akarsz magadnak és nem akarod sürün látni a szerelöt akkor valamilyen normalis váltoolajat raksz bele. 80w140 asszem.

Előzmény: Szürke Herceg (60672)
Józsi73 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60677

Mivel neked van segéd- mellsőhajtása a gépnek, így a váltóház BAL oldalán keresd az ellenőrzőcsavart, vagy a szintjelző pálcát. Kb 45-50 liter kell bele, egy olajtere van a reduktorháznak, a sebességváltónak és a hátsóhídnak. Ja, és jó bele az orosz is, gondolom a gyárban se japán vagy ausztrál olajat töltöttek bele.

Előzmény: Szürke Herceg (60672)
Gepesz35 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60676

Az orosz is jóóóó bele meg a bolti is!

Előzmény: Szürke Herceg (60673)
Gepesz35 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60675

Szemi a váltóban az olajat a nivópálcával ellenőrzöd!!!!!Magadtol vagy ijen hülye vagy valaki tanít??????????

Előzmény: Szürke Herceg (60672)
Szürke Herceg Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60674

2 közt van!

Szürke Herceg Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60673

Váltóba milyet tegyek boltit vagy orosz is jó bele? és nem tudjátok mennyi l váltóolajnak csak öntök bele,eddig nyivópálca 2 csik van rajta meddig lehet? köszönöm!

Szürke Herceg Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60672

Ki tud nekem segiteni hol lehet ellenörinzi az olajt a váltóban vagy hátsóhidban az tudom hol kell leengedni feltölteni!  Az 1 csavar hol található?

Franky1985 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60671

hát nem tudom teljesen tanácstalan vagyok ma reggel próbálgattam ide oda rakosgatni a csavart a tárcsán de sehol nem indult el.azt el felejtettem mondani hogy a vezérműtengely is cserélve lett nem-e esetleg ujra kéne fokolni a trakrort.mig szívó volt addig ill a régi "motorral"addig a 4.furatban volt a csavar.szép erős kopogós hangja volt de nem volt tulzott erős hangja tehát jó volt nem füstölt se alapjáraton se teljes töltésen,most hogy össze lett rakva ahogy irtam is csak a fehér füst jön belőle és csak bikázásra indul de a leirtak alapján viselkedik .átraktam a csavart a 3.-ba mivel azt mondták a turbósnak nem kell akkora előtöltés a tünet ugyan az ,ma reggel átraktam a 2.-ba itt sem indult csak a fehér füst.próbából átraktam az 5.-be itt nagy nehezen indult,(nehezen pörgött fel,és a füst szaggatottan jött belőle)viszont igen erősen kopogott és alapjáraton jött belőle a fehér füst ami a nagy előtöltésre utal,visszaraktam hát a 3.-ba itt elindult (indulás után füstje semmi se alapjáraton se teljes töltésen)de előtte járt egy percet kb a motor . ami azért furcsa az az hogy ha akár egy percig jár a motor utánna elindul alig teker az önindító.nem tudom hogyan tovább.

Előzmény: Adagolós (60669)
paraszt007 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60670

valamilyen formában még működnek,(felszámolóbiztos,más néven)nem tudom pontosan,de mióta Szabó Imre kivált az almás TÉSZT csinálja azóta nem mennek jól a dolgok!

Előzmény: Gyalogakác 2 (60519)
Adagolós Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60669

Üdv.

Abból amit írtál nekem az a véleményem hogy túl késői az előtöltés,-fehér v.szürke füst,valamint a néhány robbanásutáni leállás ezt támassza alá.Ha levegősödés lenne,akkor az első indítás 3.-fordulatánál nem jelentkezne semmilyen színű füst sem.(hacsak nem vízgőz vagy olaj aza fehér füst)De azt montad most volt szétszedve a moci ,akkor zárjuk ki ezt a verziót!Ha a csúcsok is jók ,akkor maradnék az előtöltés ellenörzésnél!Sok sikert!

Előzmény: Franky1985 (60628)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60668

Ok köszi.

Előzmény: gun81 (60667)
gun81 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60667

ok majd kedden vagy szerdán járok arrafelé akkor majd megkérdezem töle pontosan hogy mik is a festék adatai

Előzmény: Szaby27 (60666)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60666

Szép nekem tetszik. Hasonlít a gyári színre. Majd a színkód és a festék márkája érdekelne.

Előzmény: gun81 (60664)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60665

Szemi!

Szürke piros mtz :)

 

http://agrosat.hu/traktor/55425/mtz_82

gun81 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60664

hát ez igy kéz alul jött egy autófestötöl megvan a kódja is valahol de a neve az még jobb :-)     Kaliforniai vörös

nekem azért tetszett mert napfényben inkább húz a narancssárga felé mint a rikitós piros felé

ha nem süt a nap akkor meg pirosas

 

Előzmény: Szaby27 (60659)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60663

Az 550E még nem 80-as!!!

57 lovas csak. Egységesítették az alaktrészeket 1989 körül az orosz, hogy ne keljen kétféle dugó és hengerfejet gyártani. Így lett az 550E. Külsőre majdnem úgy néz ki mint a 80-as. A 80-as D240-es motor 80lovas. A tiedben meg D244-es motor lehet vagyis az adattáblán ennek kell szerepelni. 

Előzmény: Franky1985 (60662)
Franky1985 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60662

Igen ez igy van de az enyém 550E volt és amikor szétszedtük gyakorlatilag minden 80-as volt bent áttételes önindító van rajt,az akumulátorok nmár nem száz százalékosak.de afő gond az hogy nem indul és ez idegesít de nagyon, 410E forintom van a motorban.

Előzmény: Szaby27 (60660)
gun81 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60661

ja ez szerintem elég erös lehet nem látni a képen U-vasbol(5mm fal) van a tartö alul meg elöl a felakasztási helyen is ebböl van

ja meg ha nagy terheket akarsz vinni elöl legfelül eröszitsd meg(ott hajlik meg elöször) látszik a képeken is,hogy meg van eröszitve

ez a kisebb itt belülröl van az erösitésA kerek csö felül) ez L-profilbol van(mármint az alja és elölre is ez jön fel) ebben 600kg-ig van szállitva

ja az alja mind a kettönek 5cm egyszerü deszka szépen beszabva,a jószágszállitös ládánál egy vinklivel le van csavarozva a deszka

 

Előzmény: Atyus 77 (60470)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60660

550-es max 1800-at pörög gyárilag. Az jó olaj.

Előzmény: Franky1985 (60657)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60659

Szép a színe is. Milyen festéket szórtál rá?

Előzmény: gun81 (60656)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60658

Vedd le az adagolót vásárolj egy vákumszabályzó készletet pár ezer forint és az adagolóssal újítasd fel az adagolót meg rakasd rá a vákuumszabályzót. A motorofordulat 1800-tól több ne legyen max 1cm3 plusz anyag a motornak. Így erősebb lesz, mert most csak gyári beállítású adagolónál adtál a motornak plusz levegőt így csak az égése lett tökéletesebb plusz erő szinte semmi. A több pacihoz több kaja is kell a több levegő melett. 

Az indító motor állapota milyen és milyen akksi van a gépbe?

Előzmény: Franky1985 (60651)
Franky1985 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60657

agip sigma turbó van a gépbe és a fordulatot visszavettem 1850-re

Előzmény: Szaby27 (60655)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!