Nem találom a differenciálzárat. Az erőszabályzót kiszedhették, vagy nem is volt benne, de a diffizár helye sincs meg, mert még a gyári lyuk helyén is gyári szigetelés van lyuk nélkül.
Mai mutatvány egy cukrozott és porospaprikával jól megborított pohár vörösbor után. A centrifugál szűrőben jó centi vastagon volt olajsár. Ezzel a motorolajjal töltöttem fel. Még a légszűrő rendbetétele, meg a gázolajszűrő csere van, na meg az átzsírozás, meg holnap jön a tuti villanykapcsoló.
Hát a szelepszár szimeringről csak anyit ,hogy a haver 1 éve vett egy hengerfelyet az MTZ-re turbósat legalábbis azt mondták neki ,hogy turbós.Egyébként azért ilyet mert van felrakva turbó a gépen.Szóval,egyszer csak elkezdett szórakozni a masinája valami zörejek jöttek a motorból,szétszedte és kiderült a dugatyu csapszeg persely elfordult és meg is ragadt a csapszegen ez adta a hangot.Arra jártam bementem és elkezdtem nézelődni az alkatrészek közt egyszer csak egy fém darabkára lettem figyelmes a szeleprugók közt.Mutatom neki ,hogy mit látok és elkeztük a hengerfelyet nézegetni tüzeteseben mire meglátuk ,hogy az 1 éves hengerfelyen az öszes szelepszár szimering le volt csuszva és a rögzitő gyürük hiányoztak pár szimeringről.Hát ez volt a fémdarabka amit láttam a szimering rögzitő gyürü.Elment venni ujakat volt 2 fajta:Fekete és a rögzitő gyürük hasitottak voltak olyan mintha csak vékony lemezböl csináltak volna egy C-t és ráhuzták volna.A másik meg Bórdó és teljes gyürü volt a rögzitöje.Mondanom sem kell ,hogy a feketét mikor ráraktuk a szimering saját magától le is csuszott-a bordót meg ugy kellet beütövel felrakni.Egyébként azért vette meg mindkét falytát metr nem tudta hogy mejik hogyan fog paszolni és biztosra akart menni.Szóval enyit az uj alkatrészekről...............
Mtz betyár sajnos sehol nincs egy kumma dörzsölés sem, most, hogy benéztem alá, eszembe jutott, hogy mikor először szét lett húzva a masina, a vezeték vissza került az eredeti tartóiba, egy darab gumicső kiséretébe, meg ahova kellett minden hova raktam, de biztos ami biztos most megint ki bontogattam, és sehol semmi.
Így vagy az akksi ami cella zárlatott kapott, vagy az első kötegnél esetleg töltés részen lesz valami gebasz.
En az osszel ujitattam fel a hengerfejet, de direkt szimering nelkulit kertem bele... Ez a gyari megoldas, es 20 evet elkoszorulnek vele. Olyan sok olajat nem kuld oda fel, hogy jelentos fogyas lehessen miatta... Viszont a kinai/ruszki szimering kis ido mulva egyenerteku egy muanyag alatettel... Igaz a csing-csung kft-nel megcsuszott a meret es 1mm-el vekonyabb szaru szelepeket gyartottak:-))) Kivancsi vagyok mennyit megy el...
A szelepszárszimmeringezésről annyit, hogy amikor felújíttattam a hengerfejet, direkt olyan szelepvezetőt vettem, amire lehet szimmeringet húzni, de olyan minőségűt adtak habinál, hogy szétment, mielőtt a helyére került volna. Lehet hogy van más gyártású is, de ez ....semmirevaló.