Hello! Milyen tipusú az ekéd? Mit értesz "csúszó" alatt?Ha a kormánylemez toldat kopóalkatrészről van szó,magáról a kormánylemez első egyharmadát kitevő betétről,akkor annak helyzetét mindenképp egy új ekevas felső csúcsához kell belőnöd. Kopott ekevashoz semmiképp ne lődd be. Az ekevas végétől nem szabad semmiképp túl lógnia,inkább az új,vagy nem kopott ekevas lógjon túl egy mm,vagy kettőt és úgy a jó. Ha ez megvan hogyan akarod tovább? Hegeszteni nem valami jó az ilyeneket...a támlemezen,eketesten meg ha nincs felfúrva,azt pisztolyfúróval élvezet lesz felfúrogatni...
Segitségre lenne szükségem eke kormánylemez cserét csinálok.
Az elözö kormánylemez más tipus volt mint amit fel akarok tenni most az lenne a kérdésem hogy a kormánylemez toldatot hogyan tegyem fel menyire logasam ki az eke csuszótol kb.
Kérném hogy valaki segitsen ebben. Ha viszont van rola kép,rajz az is jó lesz . köszönöm.
Első körben semmiképp se a blokkban keresd a hibát,mert ha minden kipufogócsatornából így jön az olaj az szinte kizárja a gyűrű hibát...egyszerre nem megy így tönkre mind,pláne ha eddig nem vetted észre. Olajszinted hogy áll? Nem sok,hogy így felkapja? Még az adagolóra gyanakodnék,hogy beleengedte a morotolajba a gázolajat és megemelkedett a szint,de ennek is kicsi az esélye.
Annak inkább van esélye,hogy a motorolajad sűrű maradt ,pláne hótoláskor -10ben,amikor veri a kartert a porhó.Ilyenkor a szelepdekni alatt is ottmarad jóval tovább,valamint a hengerfalon is,mert sűrűbb. Annyit néz zmár még meg,hogy a szívótorkot ha leveszed a szívószelepeid szára olajos e,mert ha igen,akkor a fentebbi probléma áll fent,illetve elképzelhető még,hogy a szelepvezetőid kopottak,na de egyszerre az sem adja így be a kulcsot.
Mind a 4hengerél????? Szét ne szedd! Mind a 4 henger nem megy tönkre egyszerre! Mit csináltál ezzel a géppel ezelőtt? Nem járt alapjáraton vagy alacsony fordulaton sokáig? Meg kéne kicsit üzemi fordulaton dolgoztatni majd. Lesz füst meg büdös amíg ki nem ég,de szerintem ez 90% hogy alapjárat miatt veri az olajat. 10% hogy a szelepvezetőid kopottak és ebben a hidegben bemegy mellettük az olaj mert nincs olyan hőtágulás,meg üzemi hőfok ami az illesztést megadná.
Nagyon ijesztő jelenségnek tünik,de a ruszki motorok ilyenek ha alapjáraton pöfög sokáig...
Hát erre csak úgy tegyél, ha előrefelé kitoldod,mert ha így ráteszed, akkor szétbassza a kés és a láncszemek fognak repülni. Lehet két sorosan is rakni a láncot. Ezt vettem vagy 6 éve 30 ezerért. 4 sorosból csinálták anno. Egyszer lefestettem, meg olajat cseréltem egyszer benne.
Hát igen sajnos sokszor azt hiszi az ember ,hogy valamit elvisz szakmühelybe javitani akkor azt meg is javitják rendesen,de sajnos ez sok esetben nem igy van,és még az érzi kellemetlenül magát aki javittat.A szervizes meg gyanakvóan huzogatja a száját,miközben komoly összegeket fizet az ember............
Arra jutottam a dadogással ,hogy elviszem(elküldöm) egy harmadik adagolóshoz a gázolajszivattyút és a porlasztókat. Már meg is beszéltem "Adagolós"-sal a dolgot ,csak kicsit messze van (Szeged),..de megoldjuk.
Itteni adagolósok elég felületesek ,.."adagolós" pedig precíz, elhívatott ember benyomását keltette ...