Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.09 0 0 56299

Mi akkor jártunk így a 80as motornál amikor a szervo szivattyúban elment a szimering. Köpte a motor ezerrel az olajat.

Nálunk mindig a szervó motorolajjal van ezmiatt feltőltve

 

Előzmény: Holmer (56294)
gun81 Creative Commons License 2012.02.09 0 0 56298

nekem csak egy luk nem stimmelt az ekevason és a 2darabra ráment a délutánom furás hütés élezés és aztán elöröl

Előzmény: Holmer (56297)
Holmer Creative Commons License 2012.02.09 0 0 56297

Hello! Milyen tipusú az ekéd? Mit értesz "csúszó" alatt?Ha a kormánylemez toldat kopóalkatrészről van szó,magáról a kormánylemez első egyharmadát kitevő betétről,akkor annak helyzetét mindenképp egy új ekevas felső csúcsához kell belőnöd. Kopott ekevashoz semmiképp ne lődd be.  Az ekevas végétől nem szabad semmiképp túl lógnia,inkább az új,vagy nem kopott ekevas lógjon túl egy mm,vagy kettőt és úgy a jó. Ha ez megvan hogyan akarod tovább? Hegeszteni nem valami jó az ilyeneket...a támlemezen,eketesten meg ha  nincs felfúrva,azt pisztolyfúróval élvezet lesz felfúrogatni...

Előzmény: gercham (56296)
gercham Creative Commons License 2012.02.09 0 0 56296

Helló!

 

Segitségre lenne szükségem  eke kormánylemez cserét csinálok.

Az elözö kormánylemez  más tipus volt mint amit fel akarok tenni most az lenne a kérdésem hogy a kormánylemez toldatot hogyan tegyem fel menyire logasam ki az eke csuszótol kb.

Kérném hogy valaki segitsen ebben.  Ha viszont van rola kép,rajz az is jó lesz . köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.09 0 0 56295

Nagyon jó kis összeállitás volt!

Előzmény: Gepesz35 (56292)
Holmer Creative Commons License 2012.02.09 0 0 56294

Első körben semmiképp se a blokkban keresd a hibát,mert ha minden kipufogócsatornából így jön az olaj az szinte kizárja a gyűrű hibát...egyszerre nem megy így tönkre mind,pláne ha eddig nem vetted észre.  Olajszinted hogy áll? Nem sok,hogy így felkapja? Még az adagolóra gyanakodnék,hogy beleengedte a morotolajba a gázolajat és megemelkedett a szint,de ennek is kicsi az esélye.

 

Annak inkább van esélye,hogy a motorolajad sűrű maradt ,pláne hótoláskor -10ben,amikor veri a kartert a porhó.Ilyenkor a szelepdekni alatt is ottmarad jóval tovább,valamint a hengerfalon is,mert sűrűbb. Annyit néz zmár még meg,hogy a szívótorkot ha leveszed a szívószelepeid szára olajos e,mert ha igen,akkor a fentebbi probléma áll fent,illetve elképzelhető még,hogy a szelepvezetőid kopottak,na de egyszerre az sem adja így be a kulcsot.

Előzmény: k453 (56290)
Gyalogakác 2 Creative Commons License 2012.02.09 0 0 56293

Vegyetek már vagy három libát...:DDDDD

Előzmény: Robi-man (56287)
Gepesz35 Creative Commons License 2012.02.09 0 0 56292

Gepesz35 Creative Commons License 2012.02.09 0 0 56291

Üdv!Valaki felező helyett gyorsitót épített már MTZ-be?

k453 Creative Commons License 2012.02.09 0 0 56290

Kedden 2 óráig toltam a havat pörgettem rendesen, üzemi hőmérséklet 80 fok és így is csak rosszabb lett!

Előzmény: Holmer (56288)
Holmer Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56289

Bocs,a rábánál is alapszabály,hogy 5perc ketyegés után emelni kell a fordulaton ,mert felkapja az olajat :)

Előzmény: Holmer (56288)
Holmer Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56288

Mind a 4hengerél????? Szét ne szedd!  Mind a 4 henger nem megy tönkre egyszerre! Mit csináltál ezzel a géppel ezelőtt? Nem járt alapjáraton vagy alacsony fordulaton sokáig? Meg kéne kicsit üzemi fordulaton dolgoztatni majd. Lesz füst meg büdös amíg ki nem ég,de szerintem ez 90% hogy alapjárat miatt veri az olajat. 10% hogy a szelepvezetőid kopottak és ebben a hidegben bemegy mellettük az olaj mert nincs olyan hőtágulás,meg üzemi hőfok ami az illesztést megadná. 

Nagyon ijesztő jelenségnek tünik,de a ruszki motorok ilyenek ha alapjáraton pöfög sokáig...

Előzmény: k453 (56267)
Robi-man Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56287

kösz! de sajna nekünk nem ilyen van! :-)

a miénk ez :

 kb. 5-6 éve nem használjuk mert nemjó a kötőszerkezete! vagy lehet hogy csk bekéne állítani.

állandóan feleset kötött, de azt össze-vissza! :-(

sajnos kb.7 éve lelopták róla a jó kötőszerkezetet, ez amit meg rátettünk nemigazán szuperál! :-(

Előzmény: k453 (56284)
Mtz 550E Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56286

Hali!

A levegős diffizárat akarom olajosra vissza alakítani! Kérdésem lenne hogy milyen csövek kellenének hozzá?

ZZ. Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56285

miért kell rá szabadonfutós kardán ???

Előzmény: Endre74 (56262)
k453 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56284

k453

Előzmény: Robi-man (56280)
892.2 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56283

üdv.

köszi tudom mire gondolsz.:D

Előzmény: Robi-man (56278)
Gyalogakác 2 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56282

Hát erre csak úgy tegyél, ha előrefelé kitoldod,mert ha így ráteszed, akkor szétbassza a kés és a láncszemek fognak repülni. Lehet két sorosan is rakni a láncot. Ezt vettem vagy 6 éve 30 ezerért. 4 sorosból csinálták anno. Egyszer lefestettem, meg olajat cseréltem egyszer benne.

Előzmény: Szürke Herceg (56264)
k453 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56281

Van, évi 10000 körül gyártok vele.

Előzmény: Endre74 (56277)
Robi-man Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56280

az melyik is? képet tudsz tenni róla? :-)

Előzmény: k453 (56276)
k453 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56279

Zetor garnitúra. Itt a környéken ezt szokták használni. Nem hallottam  még hogy gondok voltak vele!

Előzmény: Endre74 (56272)
Robi-man Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56278

heló!

a kiszedett csavar helyet pedig keress egy asszem 1"-os horganyzott vasdugót(vízvezetékes cucc) az egy az egyben passzolni fog a házba! :-))

Előzmény: 892.2 (56265)
Endre74 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56277

Esetleg neked van ilyen bálázód is..........

Előzmény: k453 (56276)
k453 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56276

üdv! Ha valakinek szüksége lenne k453 k454 kezelési utasításból valamire jelezze, képet tudok feltenni.

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56275

Így az irásból azt veszem ki, hogy egész jól előadta(dícsérte) magát burkoltan az adagolós. :)

Előzmény: Atyus 77 (56273)
Endre74 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56274

Hát igen sajnos sokszor azt hiszi az ember ,hogy valamit elvisz szakmühelybe javitani akkor azt meg is javitják rendesen,de sajnos ez sok esetben nem igy van,és még az érzi kellemetlenül magát aki javittat.A szervizes meg gyanakvóan huzogatja a száját,miközben komoly összegeket fizet az ember............

Előzmény: Atyus 77 (56273)
Atyus 77 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56273

Arra jutottam a dadogással ,hogy elviszem(elküldöm) egy harmadik adagolóshoz a gázolajszivattyút és a porlasztókat. Már meg is beszéltem "Adagolós"-sal a dolgot ,csak kicsit messze van (Szeged),..de megoldjuk.

Itteni adagolósok elég felületesek  ,.."adagolós" pedig  precíz, elhívatott ember benyomását keltette ...

Előzmény: Endre74 (56270)
Endre74 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56272

Ha meg engeded meg kérdezhetem ,hogy milyen márkályu gyürükkel lett felújitva a motorod......

Előzmény: k453 (56267)
MTZ80 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56271

Kösz a választ!

Olajszintemelkedést nem tapasztaltam,elég sokmindent ki kell cserélni benne zsebbenyulós lesz ugylátom.

Lekapom róla meg kiveszem a porlasztókat is nem árt megnézni azt sem.

5 éve van nálam még nem volt megnézve

Előzmény: Camel Driver (56268)
Endre74 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 56270

Atyus77 jut eszembe az egyenletlen fordulat ingadozásal jutottál valamire?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!