Keresés

Részletes keresés

MTZ Betyár Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50888

Ez is igaz, mondjuk bent a fűtőtest és a tetején az ablakmosó tartály. Sőt még melegítené a folyadékot benne és melegvizzel mosnád a szélvédőt.... :D

 

A 820-ason ripityára tört már ott.... ott nem a legjobb.

Előzmény: Szaby27 (50885)
Szaby27 Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50887

Feltötltöd valahova a videódat. legegyszerűbb itt legfelső sor 5.ik gomb a Videók menű alatt. Mivel már ide be vagy regisztrálva, majd a videó linkjét ide berakod.

Előzmény: Törölt nick (50884)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50886

Változó a hézagoló mennyisége, mivel nincs két 100%-ra egyforma tárgy.

A tányérkerék közepén azért lett az a kopás, mert előre-hátra járt a kúpkerék a tengelyen....

Előzmény: trac81 (50878)
Szaby27 Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50885

Nem rossz, az ablakmosónak könnyebb új helyet találni. :) Az újakon ott van ahova a vízmelegítőt kell bekötni az önindító felett de ezer hely van még ahova a kistartály elfér. :)

Előzmény: MTZ Betyár (50879)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50884

itt  kép

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50883

Én itt szoktan nézegetni.

Előzmény: Szaby27 (50880)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50882

http://webshop.keletagro.hu/193_mtz-alvaz-fulke-es-karosszeria-elemek/mtz-futoradiator-2-motoros-komplett_id664

 

Ezzel már meglehet valósitani, 2 őt középre, 2 őt szélre kivinni :)

Előzmény: Szaby27 (50876)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50881

saját  mtz videot  hogyan  leht itt meg mutatni ?

Szaby27 Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50880

Na ezt az oldalt kerestem. :) köszi.

Előzmény: Törölt nick (50877)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50879

De ha nem is ez a terv lenne megvalósítva, hanem mondjuk a kisfülkés fűtőtest az ülés mellé balról.... :)

Vagy még nehogy berakjam a kisfülkésemből a fűtést ebbe... abba mindig olyan meleg a víz, mint a hengerfejbe. :)

Csak jobbról nem fér be az ablakmosó tartálytól... de azt meg nem akarom kidobni, nem azért csináltam meg... maradna a bal oldal a műszerfal mellett, csak kicsit akadályoz a ki-be szállásban. De annak a fűtésnek párja nincsen.... úgy sikerült eltalálnom a dobozt, hogy lábtérbe és felfelé is fújja a meleget. :)

 

Nem a legszebb, egy festés ráférne, de a hatásfok az kárpótol... :)

 

  

 

Előzmény: Szaby27 (50875)
trac81 Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50878

sziasztok valaki árulja már el nekem,hogy hány hézagolás van a féktengely ház alatt,amivel a tányerkereket hézagoljuk.

nekünk a kopás, a tányerkerék fogainak kb közepén látszik.nem tudom,hogy a diffi tengely anyaga volt szar,vagy  a tányerkerék nincs jó helyen.Köszi

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50877
Előzmény: Szaby27 (50876)
Szaby27 Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50876

2db 3mm-es egymáson, nem is lenne rossz. 6mm+filc már sok decibelt elkapna.. :)

Előzmény: Törölt nick (50874)
Szaby27 Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50875

A melegvíz is hamarabb a műszerfal alá érne. Csak drága mire az ember kirakja a hidraulikát ahogy beszéltük. Minimum 150-200ezer mire a hidraulika és a fűtés elkészül :)

Előzmény: MTZ Betyár (50872)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50874

A gyári filcen is ilyen van, nekem még valamennyi foszlánya meg is van :)

Előzmény: Szaby27 (50873)
Szaby27 Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50873
Előzmény: Törölt nick (50871)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50872

Vannak ötleteid... a múltkori is fasza lenne, mikor a fűtőtest a műszerfal alatt lenne...  :)

 

A lényeg, hogy lábtérbe kellene "kiengedni" a meleget, úgyis felfelé száll....

Mikor vettem a 80-ast, benne voltak a gyári fűtés csövei, csak maga a fűtőtest nem volt meg.

De mára már nyomtalanul eltüntek ezek a dolgok, pedig a gyári termosz is megvolt...

Freddy is kidobta a kisfülkésből az egész kócerájt és azóta lehet el is adta már....

Avval a kompozicióval lehetne tuningolni még.... ülés alatt előbúvó meleg levegő, hátsóablak páramentesítés stb.

Az ülés mellett balról elférne... Határtalan a bővítési lehetőség. :)))

Előzmény: Szaby27 (50865)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50871

Voltak bele hegesztve kis laposvasak 10-30 cm közöttiek de xart sem ér, most nyáron a jó kis rögös föld kirázta... :) Gumipókkal beszőttem most így tart. :)

Előzmény: Szaby27 (50869)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50870

Apám fázos neki raktam be egy volvo markolo fütést lábra fujja a levegöt gázpedálhoz.

Szaby27 Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50869

Nekem is elengedte, letéptem. :) Tavaszig én is megcsinálom. 5cm-es szivacs+műbőr. 

Előzmény: Törölt nick (50868)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50868

Tavaszig még hosszú az idő, a tetőt mindenféle képpen megkellesz csinálni, az elengedte magát...

Előzmény: Szaby27 (50866)
Gyalogakác 2 Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50867

Na de honnan lehet IFA ülést venni és hány kilóig bír?:o) Szétszakadtat találtam hirdetve....

Előzmény: Törölt nick (50839)
Szaby27 Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50866

Végülis filccel olcsóbb kihozni. Az tuti, hogy sokkal jobb lenne. 

Előzmény: Törölt nick (50864)
Szaby27 Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50865

:))

Mivel két fűtőradiátorral rendelkezik a régebbi mtz-ék ezért az 1.iket pvc csővel le lehetne vezetni vagy mind kettőt. Az egyik majdnem a padlóig menne és ott fújná a meleg levegőt, úgy is felszál a meleg, vagy azt hátra vinni az ülés mögé és onnan fújná a meleget. A másikat meg felvezetni a műszerfal tetejére ami két irányba fújna és forgatható lenne vagyis ablakra is lehetne fújatni majd egy fordítás és a sofőrre megy a meleg levegő vagy egyik fele az ablakra a másik a sofőrre.... Rengeteg variáció létezik :)

Előzmény: MTZ Betyár (50860)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50864

Még ha belülről kap a fülke alu-s szigetelőt és arra a szivacs+kárpit már akkor is sokkal jobb lenne.

Ma volt a discoveryn egy régi chevy szigeteltek ki 5 mm es filc+alu val 14 decibelt jelentett, maga a szigetelés.

Előzmény: Szaby27 (50862)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50863

Sokkal csendeseb lett.

Előzmény: Szaby27 (50862)
Szaby27 Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50862

Ez jó dolog csak egy kicsit húzós az ára. A műszerfal alatt minden lemezt kivülről belülről egy rétegben. A padlólemezt megint kivülről belülről 1 rétegben az ülés alatti lemezt kivülről belülről 1 rétegben. A sárvédőket 1 rétegben. Tetőt belülről 1 rétegben. Motorháztetőt belülről 1 rétegben ezzel leragasztani sokat csendesedne. 

Utána belülről egy 2cm sűrű szivaccsal és műbőrrel lekárpítozni mindent. 

Előzmény: Törölt nick (50857)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50861

Mi a 82-est alurol és a müszerfal belsöfelét 2cm-es hötükrös szivaccsal szigeteltük.

MTZ Betyár Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50860

Szántás közbe felengedtem a vizet 95°C-ig a függönnyel.

A rácsok a két sarokra voltak irányítva, (így jól jön le lábhoz a meleg) a belső visszapillantó tükör forró volt, az ajtók üvegei langyosak az "A" oszlop is kézmelegtől melegebb volt... :)

Egy vékony puloverben ültem bent úgy, hogy a bal oldalablak nyitva volt.... :)

Előzmény: Szaby27 (50853)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.12.22 0 0 50859

Az 550-essel ezt megcsináltam tavaly.

Néha kerreg ez is... énis a váltó böködéses módszert használom... kicsit lök rajta és elkapja. :)

Előzmény: Szaby27 (50855)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!