Számomra talán a legkevésbé kedvelt buszok.Nalunk 35 van, mert ugye pesti alvallalkozasból hazajótt 29 db.Zömmel helyközi járatokra, bár időközben helyire is ketült ahová való, bár csak pár darab.Helyközibe több nyereséget hoz ez a vacak.Mar selejteztek is belőle, 17 évesen.Hogy eddig kibírta, dicséretet érdemel.És sok még megvan, üzemképes.De sok javítás arán érik el azt hogy rendszeresen ki lehessen adni forgalomba.Ez 2012 óta tart nógradban.Mar ugyan pár év maradt csak a palyájukból, halistennek.
A gyárnak is csak a cégszerű harácsolás volt fontos hogy mind többet lopjanak saját zsebre.Bar a régió helyközik elég jók lettek, mintha más készítette volna őket.A localo viszont elképesztő fércmunka.Logikátlan elrendezés, gyenge kasztni, megbizhatatlanság, szétesö buszok, ráadásul anno többen kiestek belőle..Halálos áldozata is volt ilyen esetnek
Az utolsó sorozat talán tűrhető lett, de az 1. 2 széria..botrány.Ha ellenkezik valakivel a véleményem bocsánat érte.De szerintem hellyel közzel egyetértenek
Mint ismeretes a Nógrád volan pesti alvallalkzasa eleve nem került a sikersztorik közé.A csuklós Volvok is csak estek keltek a fővarosban, de ez OFF.Szerintem hiba volt megpályázni, beindítani ezt a dolgot.Rasdasul a lopcsány korszakban, amikor abszolút nem hozzáértő volt a kötlekedési miniszter,asszem.Kókadt János és brigádja a BKV járatain is jelentős csökkentéseket vezetett be, és ahhoz is némi közük, hogy az alfa busz termékei megtelepedtek itthon, de főleg a localok.Avagy szar, vacak termékek tárháza, mondjuk Feri sem foglalkozott azzal, hogy közlekedést jobbá tegye, normális buszokkal, utasbarat rendszerrel.A helyi jarstért az önkormányzat felelős ez rendbe.(Meg nyilván a szolgáltató)de átfogóan Gyurcsány (meg most Orbán) is tehetne érte pindurkat.
A saját zseb érdeke mindent felülír, a buszgyaraknál is gyanítom.A credo se épp egy szenzációs járgány, olcsó az tény, de olyan is..Persze kiadták, hogy csak hazai buszt lehet venni, hogy milyen az, az mellékes.Az ikarus még minőséget hozott elő, de mivel 2003 ban megszűntek, így a minőségi buszgyártás is megszűnt Magyarországon.Szerintem.
Arc próbalkozott, ikarus embléma a busz elején, de szerintem korántsem olyan mint a rendes Ikarus.Bar sose utaztam vele.Vagy egyszer.
Más országban gyártott ott kitűnően helytálló- technikák jutnak ide is, MAN, Setra, Merci, Volvo is persze.Srb.
Mi nem tehetjük meg hogy ne szoruljunk exportra, ahhoz szegény ország vagyunk, meg kicsi is, de azt tehetnük hogy dacára a kevés pénznek ésszerű termékekkel rukkolunk elő.Az ikarus se volt annyira gazdag, nem vetette fel a pénz őt se, mégis szerte a világban importált, olyan helyekre is, ahol azt sem tudták hogy létezik Magyarország.Ezeket egyik buszgyar (itthon)sem tudja reprodukálni, a mennyiséget és sajnos a minőséget se. Már avitt, elhasznált busz az ikarus, de mivel egyszerű mint a szög, könnyen javítható,kevés gondja van volt egy 30 éves szétrohadt busznak is.Nem tartottak karba sok ikarust se, mégis bírták a gyűrődést, noha ha tehették volna kidobták volna már régen a selejtezésük előtt ha lett volna helyükre más.De már nincs.
A kormány igérgetései buszfronton sem maradnak el, de a megvalósítás más kérdés.Nekik mindegy milyen buszok járnak, nem járnak vele. Az tévhit, hogy az átlagutas se érdeklődik iránta.Beszédtéma szokott lenni egy új busz, meg a szarrarohadt ikarusok is témát szolgáltattak,nak.
Amúgy ha már rothadás, a Localok is rohadasnak indultak, belülről.
Rozsdamentes acél védi kivül, ott azért nem látni az idő vasfogát.
Ez OFF is volt tény,magyar buszokba nem akartam írni, de itt az alfa miatt írtam.
LUF 881,887,972 is selejt.salgótarján helyiben voltak utóbb.
1.generációs localo csak KHZ 884 van helyin.Az is nagyon ramaty,gazdás ugyan.Max.műszaki érvényesség végéig marad forgalomban,aztán selejt az is.Nagyon a helyközis localok nem fogynak viszont.Csak JUX 023,025 selejtek eddig,vagy múlt hónapban ezek voltak.KTK sorozat (szarozat) is megvan még,bár 391 et rég láttam.
Én sose szerettem ezt a tipust,én mindig ikarus(200) párti voltam,és nálunk nógrádban 2015 ben is hemzsegett tólük a helyközi üzletág,igaz,localokból is.
Localokból sok tartalék volt mindig,tarjánban,helyközin.266 os 2016 ban is járt fordán,31 évesen,de 260 as is.Még egy ramaty,szintén 30 éves 280 asnak,DAN 683 nak is volt gazdája.
A loki viszont sok az elejétől tartalák volt,ami nem csoda.Helyire valók.
Személy szerint nekem az egyik kedvencem a típus, a kiválasztott rendszám pedig az egyik kedvencem lett Salgótarjánban. az ok amiért létrejönne az esemény, hogy egy nap alatt több (összesen 16) helyszínen is lehessen fotózni a típust ahol akár közlekedik akár nem. Illetve az is lehet egy ok hogy a típus kedvelői újabb élménnyel gazdakodjanak. Ez a típus a fotósmenet szemszögből is érdekes mivel tudtommal még nem volt ezzel a típussal fotósmenet szervezve, ideje megtörni ezt a jeget :) az esemény végén lesz egy kis szervezői bejelentés is, ha megrendezésre kerül.
Üdv! Akit érdekel egy Localo-s fotósmenet Salgótarján és környékén, facebookon a Volvo Alfa Localo csoportban találja a részleteket. További szép estét!
na, a Localok nekem nem a kedvenceim.Én is azok között vagyok, akik inkább utálják.Van jobb is, de a legtöbbet nem kedvelem.A Nógrádnál 35 van, tehát sok.nem gyakran utazok velük.nem túlságosan kényelmesek, szépek.bár ezt szerintem mindenk tudja.
"Székesfehérváron is futkosott 4 db ilyen Localo, eleinte pesti kék színben, aztán átmatricázták őket Alba volánosra. Ezek a kocsik ott erősen kiemelkedtek a hulladék DAB-ok közül."
Még most is ott futkos a KXM-051/052/054-055, melyek közül a 054 kapta meg a helyi színtervet, a másik három eredeti szürke-kék színekben dolgozik. A két Cívis mellett a legfiatalabb autók a helyi flottában a maguk 9 évével.
Én annak idején igazán értékeltem őket, amikor az Ikarus 412-esek után ezek voltak az első új beszerzésű (részben) alacsonypadlós szólóbuszok Budapest közlekedésében. És ezzel minden jót el is mondtam róluk. :)
Élénken megmaradt bennem egy emlék az első napjaikból. Ugye 2/3-ban alacsony belépésű járművek, tehát a néni / bácsi / kisgyerek / kerekesszékes utas felszáll az első vagy második ajtón, utána ott utazik, ahol neki a legkényelmesebb. Evileg. Story: a 170-es járaton az újpesti végállomáson felszáll egy nő, utána felmászik a kocsi hátsó, magas traktusába (végállomáson, a töküres buszon!), majd onnan kezdi a pocskondiázást, idézem: "B@ssz@ meg ezt a k..va sz@rt, hogy úgy kell felmászni stb stb stb..."
Az arcán közepes fokú elmeháborodottság tükröződött.
Székesfehérváron is futkosott 4 db ilyen Localo, eleinte pesti kék színben, aztán átmatricázták őket Alba volánosra. Ezek a kocsik ott erősen kiemelkedtek a hulladék DAB-ok közül.
idesincssok írva...Idén az 1. hozzászólás. Nálunk Tarjánban rengeteg Localo,kevés tetszik.Szrintem jobb lenneha visszamennének Pestre, ott jobbak voltak,főleg ez aLuf 887 stb 35 db van összesen.