Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

alázógyík Creative Commons License 2 napja 0 0 1827

Sziasztok!

 

Egy 2008-as, benzines 1.6-os 120Le Vti is érintett lehet a vezérműláncos hibának?

 

 

 

 

greentulip Creative Commons License 2 napja 0 0 1826

Kedves Kemszi!

 

Köszönöm a válaszát, sokat segített, már legalább tudom milyen irányban kell elinduljak.

(Az autóban jelenleg 46.000km vann és eni i-Sint 5W-30 olaj.)

 

Előzmény: kemszi (1823)
Zolysys Creative Commons License 4 napja 0 0 1825

van, csak 3 éve nem tudja a térkép adatbázis mert a Navteq/Here nem fizeti ki

Előzmény: tom-y (1824)
tom-y Creative Commons License 5 napja 0 0 1824

TMC szolgáltatás van most hazánkban?Az RT6 idevágó menüje üres.Anno a Petőfi szolgáltatott ilyen adatokat.

kemszi Creative Commons License 5 napja 0 0 1823

Az már szerintem sok,bár talán itt is úgy van mint sok márkánál hogy 1l/1000km az "normális"

Át kell nézetni a motort. Szimeringek,szelepfedél,hengerfej. Érdemes lekapni az alsó motorvédő burkolatot hogy száraz-e .Nekem anno lelazult egy csavar ami a vezérműláncfeszítőt tartotta, ott is nyomta az olajat. Milyen olaj van benne, hány km-et futott az autó, fogy-e a hűtővíz is stb...stb Sok tényezőtől függ az olajfogyasztás...

Előzmény: greentulip (1821)
Zolysys Creative Commons License 5 napja 0 0 1822

muszáj nekije :)

Előzmény: Segovics Betty (1820)
greentulip Creative Commons License 5 napja 0 0 1821

Kedves Fórumozók!

 

Januárban vettünk egy 2009-as évjáratú Peugeot 308-ast, 120 LE, benzines.

Mennyire számít ennél a gyartmánynál normálisnak ha kb. 2500 km után 1l motorolajat kell utántöltsek?

 

Előre is köszönöm a segíséget!

Segovics Betty Creative Commons License 2017.04.18 0 0 1820

köszönöm a segitséget ...minden szuperál ( ZOLYSYS )

Előzmény: Zolysys (1782)
Tboy20 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 1819

Sziasztok!

 

Peugeot 308 sw 1.6 E-HDi 112le autóm lassan 2 éve van nálam.

Nagyon meg vagyok vele elégedve, de mostanában van egy két dolog ami zavar.

Az első: hogy a csomagtér ajtónál alul elkezdte ledobni a festéket /az autó 5 éves és törve nem volt/.

A második dolog: a motor olajos a hengerfejnél.

A harmadik dolog: a tubo után az intercooler előtti csőben olaj van, szerintem ez nem jó jel.

A negyedik dolog: a klíma elengedte az összes gázt.

 

Hasonló probléma fordult elő nálatok is?

Tapasztalat, megoldás?

 

 

 

 

kemszi Creative Commons License 2017.04.16 0 0 1818

a gyári 5W30-as total-t

Előzmény: GOFE (1817)
GOFE Creative Commons License 2017.04.16 0 0 1817

Szia!

 Köszi a választ. Milyen olajat használsz bele?

Előzmény: kemszi (1816)
kemszi Creative Commons License 2017.04.15 0 0 1816

Helo!

Nekem bevált. Újkorától van nálunk, nem rég adtam át a feleségemnek. jelenleg 184ezer km van benne (10ezres olajcsere periódussal). Sok nyűg nem volt vele.
Kb 5-6-7 ezer kmenként benyel egy liter olajat. Ez kb 60 ezerkmes futás után állt be.azóta nem nőtt. Én rátudtam
hiba lista:
-gyári vízpumpa korán megpusztult (szintén 60 ezer körül)
-1 hőgomba
-1 termosztát

-szelepfedéltömítés könnyezett kicsit cseréltettem

-szimering szintén

-1 gyújtótrafó

Nagyjából ennyi
175 ezernél én úgy döntöttem kicseréltetem a vezérműláncot,mivel elég dinamkusan használtam az autót. Egyébként én nagyon szerettem ezt a motort,szerintem jó karaktere van pörgetni kell hogy menjen ,pont ezt bírtam benne :D
Oda kell rá figyelni,rendesen karbantartani és akkor szerintem jó,de persze egy használtnál benne van a lutri

http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/55/22/5522_1304975014.jpg

Előzmény: GOFE (1815)
GOFE Creative Commons License 2017.04.15 0 0 1815

Sziasztok!

Olyan kéréssel fordulnék hozzátok,hogy akinek van esetleg 1,6VTI . 120Le-s motorral szerelt kocsija, megosztaná velem a tapasztalatait. Utána olvasva, írnak róla jót is meg sok rosszat is. ( Sajtó forrás) Egy ilyen motorral szerelt kocsit tervezek 

vásárolni, évi 10 000 km futás teljesítményre. A kiszemelt példány, 5 éves,és 60 000 km-t futott.Mennyire lehet betegágy

ez a motor? Előre is köszi a válaszokat.

cipó örök Creative Commons License 2017.04.14 0 1 1814

Szervusztok,

Alig használtam vettem egy 308-as 1,2 PT benzinest, most tapasztalgatom. Úgy tűnik, hogy a régi típusú iPhone-omat nem tölti se kábellel, se a szivargyújtóról. Én szúrok el valamit, vagy vigyem szervízbe?

A telefon az előző 307-ben simán töltődött a szivargyújtóról...

Zolysys Creative Commons License 2017.04.13 0 0 1813

nincs köze az egr hez. Fékpedál kapcsoló lehet rosz vagy kuplnug pedál kapcsoló, vagy vákuum labda vagy....

Előzmény: sami2000 (1812)
sami2000 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 1812

Hali!

Egy 308 SW 1.6 HDI 92 LE autóról lenne szó. A limiter működik viszont a cruise control nem. Bekapcsol, semmi hibát ad vissza, érezni is, hogy valamennyit besegít a sebességben, de ha elveszem a lábam a gázpedálról akkor csökken a sebesség. Féklámpa működik. EGR szeleptisztítás volt utoljára. Lehet ennek valami köze? Esetleg Pest környékén valami ajánlott szerelőt tud valaki?

Köszönöm.

lazy g. Creative Commons License 2017.04.11 0 0 1811

Hahhahahaaa, ebben látod igazad van, hótziher, h nem! :D :D :D

Én csak segíteni akartam...

Üdv! :)

Előzmény: kemszi (1810)
kemszi Creative Commons License 2017.04.11 0 0 1810

Ha a 200 lóerős változatot keresi akkor nem hiszem hogy a 90 lóval beéri :)

Előzmény: lazy g. (1809)
lazy g. Creative Commons License 2017.04.10 0 0 1809

Szia,

 

nekem benzines nem volt, én csak dízel mociról tudok Neked beszámolni.

Nekem meg azzal nem volt soha semmi problémám, pedig évek óta ezzel járok. Ha megadod neki ami jár, mindenfajta szűrő és olaj csere, télen én jobb üzemanyagot rakok bele pl-ul, akkor az 1,6-os dízel motor- a szerelő szerint is!!!- elnyűhetetlen! A fogyasztásáról ne is beszéljünk, először nem akartam elhinni, 4 lityi körül mocorog (városban sem eszik 5 liternél többet ha odafigyelsz a lábadra)!
Nem szeretnélek semmire rábeszélni, én a saját tapasztalataimat mondom. A dízel 1,6-osnál a 66 kw-os (90 lovas) a jó, mert ezekben nincs se kettős tömegű, se részecskeszűrő, amik elég sok fejfájást tudnak okozni ha gond van velük.

Csak jókat tudok mondani erről a típusról, ha odalépsz neki, akkor húz elég rendesen, sztem a mérete is pont jó, a csomagtere is megfelelő, mondom, nekem soha nem volt se motorikusan, se máshogy vele semmilyen bajom. Ez egy nagyon jól eltalált autó!

Előzmény: Pzoe (1801)
tom-y Creative Commons License 2017.04.10 0 0 1808

Robotizáltnál ezek szerint nem aktív.Annyira nem fontos,csak gondoltam megkérdezem,ha már bent van a leírásban.Ha valaki nem MO-i autót vett,itt megtalálja a teljes magyar nyelvű használatit:

http://public.servicebox.peugeot.com

 

Ha már volt,akkor sorry.

Előzmény: Wazul1 (1807)
Wazul1 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 1807

Szia! Szerintem ez a tükör funkció az automata váltósnál aktív, nekem a 308 előtt C4 Grand Piccassoban volt ilyen a tükör, az MPC váltós volt. Először nekem is furcsa volt, hogy a Peu-ban nem mozdul a tükör.

Előzmény: tom-y (1803)
SGatto78 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 1806

Szia, Enyém sem tud ilyet, szerintem felszereltség függő. De nem volna rossz, ha valamilyen úton módon aktiválható lenne ez a feature. Tolató radar sem volt az enyémben, utólag tetettem bele és a menüben kellett engedélyeznem. Hátha ez is ilyen, csak számítógépet kell a kocsira csatlakoztatni hozzá.

Előzmény: tom-y (1803)
Zolysys Creative Commons License 2017.04.10 0 0 1805

307 ben sem fér el.. a 308 meg még kisebb is valamivel

Előzmény: Öcsibácsi (1804)
Öcsibácsi Creative Commons License 2017.04.10 0 0 1804

Sziasztok!

Hétüléses 308 sw tulajoktól kérdezném, hogy a harmadik üléssor felhajtott támlája mögött valaki már esetleg megmérte-e, hogy mennyi hely van az ötödik ajtóig. Az érdekelne, hogy egy összecsukott babakocsi oldalára állítva elfér-e...

Köszi előre is!

tom-y Creative Commons License 2017.04.08 0 0 1803

Ma megérkezett a hiányolt funkció:)Egyszer csak leállt a lámpánál.Ami viszont nem működik,az a tolatáskor automatikusan lefelé mozgó visszapillantó tükör.Leírás szerint csináltam mindent,de nem fordul semerre sem a tükör.Vagy ez nem mindegyik felszereltségnél van?

Előzmény: M61-001 (1798)
kemszi Creative Commons License 2017.04.06 0 1 1802

Nem venném meg
Ilyen autót csak újként vennék, vagy csak pontosan ismert előéletűt(ami alatt nem az igazolt szervizkönyvet értem,hanem magát a használatot/bevolt melegítve,visszavolt hűtve,kevés várost látott,normális olajat kapott rövid intervallumonként stb stb) mivel az emberek nagy többsége nem tud normálisan bánni egy turbós motorral. Ráadásul tény hogy sok a problémás darab belőle,bár több helyen olvastam hogy minél későbbi évjárat annál megbízhatóbb mert mindig fejlesztenek rajta.
Ha már most Check Engine-s akkor meg pláne nincs miről beszélni szerintem

(egyébként az ősszel szeretem volna venni egy új 308 GT SW-t 1.6 turbóval,de nem lehetett kapni. Azt mondták a szalonban hogy 2016-ban állította le a gyár a magyarországi thpket mivel több esetben előfordult szelepbeégés,valószínűleg nem bírta a magyar üzemanyagot,ezért új szoftvert fog kapni. még a mai napig nem látom a kínálatban ezt a motort)

Előzmény: Pzoe (1801)
Pzoe Creative Commons License 2017.04.06 0 0 1801

Sziasztok !

 

Hatalmas kérdésem lenne. Kérlek segítsetek.

 

1.6-os Nissn Juke-ot szeretnénk lecserélni ( aminek 5 év alatt soha de soha semmi baja nem volt) egy 1.6-os 200LE-ős 2013- as 308-ra.

Akikkel eddig beszéltem mindenki óva int a Peugeot benzines motorjaitól, de egyiknek sics, csak hallotta.

Gondolom ti mint érintettek tudnátok igazából tanácsot adni.

A kereskedő már most mondta, hogy kigyulladt vmi "motor check" vagy vmi ilyesmi.

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

SilverFlash Creative Commons License 2017.04.05 0 0 1800

Helló!

 

Az lehet, hogy a 2008 gyártású 308 kombinak az antennája erősítős?

Gyári rádió Fakra csatis. Az antenna is? Mert akkor az utólagos rádiókhoz, amik mondjuk DIN csatisak, oda kellene egy Fakra-DIN antenna adapter (Fantom tápos)?

SGatto78 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 1799

Amikor megvettem az autóm (308 SW, 1.6 ehdi, 2013-as) nekem is csak villiogot az eco kék led a műszerfalon. A márkaszervíz is megerősítette amit a kereskedő is mondott, hogy sokat állhatott és emaitt a start-stop rendszert működő kondenzátorok lemerültek. Újra működő állapotba hozni azokat pár száz, extrém esetben 1-2 ezer km autózással (autópálya inkább) lehet.

Én sem bánkódtam miatt, mert legalább nem állította le a kocsit az autópályáról lejövet amíg a kikanyarodásra váram. Aztán pár héttel a vásárlás után furdultam be otthon a kapu elé és zavaróan csend lett, de volt szervó, klíma, rádió. Kellett már másodperc mire rájöttem, hogy a Start-Stop elkezdett működni és leállította a motort. Azóta én kapcsolom ki ezt a funkciót minden indulás után, nem szeretem, hogy gyötri a kocsit. Arról nem is beszélve, hogy autópályáról lejövet túl meleg ahhoz a turbó és a motor többi része, hogy csak úgy minden hűtés nálkül maradjon. Járó motornál tuti van olajforgatás, hűtés, és a hűtővíz is kering.

Előzmény: M61-001 (1798)
M61-001 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 1798

Szia!

Nagy valószínűséggel az akkumulátor már nem az igazi....azaz ha nem is a végét járja, de a computer már úgy érzékeli, hogy nem alkalmas folyamatos leáll-újraindít funkcióra.

Mindazonáltal a Start-Stop funkció számtalan egyéb dologtól is függ, mint motor hőmérséklet, akkumulátor töltöttség, stb, stb....

Ne bánkódj miatta, annyival nem fogyaszt kevesebbet, ráadásul az aksidat is kíméli... :-)

Előzmény: tom-y (1796)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!