Kedves SIca63. Látom hogy két éve tette fel a kérdését, ha esetleg még látogatja ezt az oldalt kérem válaszoljon. Sajnos az én autómnál is az jelentkezik amit Ön leírt. Esetleg a két év alatt sikerült megoldást találni a problémára. Több szerelőnél is jártam, mind azt mondta hogy a vti motor az autógyártás szemete és javíthatatlan. Esetleg Ön talált hozzáértő szerelőt?
Az az elektronikus panel, az egy elég komoly elektronika, az vezérli az index reléket, a lámpákat, ablaktörlőt, van benne kis hangszóró, ami sípol ha benne hagytad a kulcsot, meg ilyesmi... Legalábbis a 307-esnél, most cseréltem az egészet (bajuszkapcsoló, elektronika, minden egyben).
Úgy érted, a bajuszkapcsolón a fényszórókapcsoló automata állásban van? Index, vészvillogó egyébként működik? Indexkar visszaugrik ha a kormány egyenesbe fordul?
Elképzelhető, hogy a kapcsolóban lévő elektronikus panel krepált be.
Egyben érdemes cserélni az egészet (darabokban csak ideig-óráig jelent megoldást.
De ha felkapcsol a lámpa akkor baloldalon nem működik se tompított se a reflektor se az index. Oldalsó index pedig folyamatosan világít. Hátsó lámpa jó.
A Total oldalán meg tudod nézni az autódhoz milyen folyadékokat írnak ! (nem csak olaj, hűtőközeg is van) Azután az adatlapján meg tudod nézni, hogy milyen összetételű, ha nem pont Totalt akarnál venni hozzá.
Peugeot 308 2008 1.6Thp új tulaja vagyok, olyan hiba lépett fel, hogy a depollution systemre hibát dob voltam márkaszervízbe diagon ott a turbó nyomás helyzetérzékeljőjének csatlakozója és a kábele cseréjét javasolták mivel sérülés van a kábelen viszont levan szigetelve, illetve a mágnesszelep szabad levegő kivezetőjének a szürő burkolata hiányzik. Illetve a befecskendező rendszer szoftver frissítését. A szervíz még nem volt meg viszont érdekelne, hogy tapasztaltatok e hasonlót a motor szépen csendesen jár semmi zörej viszont leszabályzott csökkent a teljesítmény hibakódot a szervízben törölték amíg meg nem érkeznek az alkatrészek viszont állandó hiba így újra leszabályzott a motor. A hiba mindkét esetben úgy jött elő, hogy nagy tempónál emelkedön ilyen 130-140es tempó környékén. 150lovas 1.6 thp a turbó nemrég lett cserélve és nem.felújítottat hanem újat kapott.
Sziasztok. 308 sw 1.5 blueHDi 6.2 eat8 2018. Hétfő reggel kiálltam a garázsból, leállítottam. Hiba nem volt. Este az autó nem indult. Egy ideje már fontolgattam az akku cserét, mert start-stop már nem ment, így gondoltam ennyi volt az akku. Tegnap akku csere megvolt. Egy rakás hibát írt a kocsi, diaggal átnézve, törölve, egy jön vissza mindig P0017. Szerelő ismerős felső holtpont jeladó és/vagy vezérmű jeladóra gyanakszik. Autó economy módot ír indítási kísérlet előtt, bár új akku-t kapott. Ja és nem indul az új akku-val sem. Most pihen a garázsom előtt, mozdíthatatlan! Találkozott már hasonlóval itt valaki? Létezik itt is BSI reset? Ha igen, akkor hogy? Lehet bsi hiba vagy tényleg vezérlés elektronika vagy ne adj isten valós vezérlés hiba? Mit javasoltok? Köszönöm előre is a segítő szándékot!
...talán egy akku cserét kellett volna még decemberben megejteni. Vagy még azóta is azzal szenvedsz???
Az akku töltögetés is tud kényes dolog lenni, mert ha pl. van egy vacak töltőd, ami meg tud szaladni (túl magas feszültséget ad ki magából a töltés vége felé) , az ki tudja, minek árt, mit nyír ki?
Vacak akkunál az egyetlen, amit tenni lehet, az az azonnali csere: mert a vége hamarosan úgyis az lesz, akkor meg minek kínozza az ember még X ideig az akkut, az autót, és saját magát?!
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. 308SW büszke tulajdonosa vagyok. Autó 2.0 literes 150Le 2015-ös. Akkumlátorom decemberben megadta magát. Ahogy az állapota egyre rosszabb lett többször kellett töltenem. Egy idő után egy-egy fura jelenség lépett fel hasznàlat közben. Ilyen volt például a nyitás után csukva maradt visszapillantók, ködfénylámpa hibajelzés, hideg motornál 70fokos vízhömérséklet jelzés és persze indításnál a képernyőn az aksi hiba és az indítózás elmaradása elforgatott kulcsnál. Itt is olvastam a vezérlő rendszerről ami osszekapcsolja az autó rendszereit, BSI. Ilyenkor kell resetelni? Valaki tapasztalt ilyen vagy hasonló hibát? Csinált már valamelyikőtök ilyen BSI resetet? Nálam most ez központi kérdés mivel napi használatban van az autó. Hajnalban gyomorgörcsöm van hogy indul vagy sem az autó. Persze eddig indult bár volt hogy a 10 kulcselfordítás után. A kulcsban már cseréltem elemet.
Üdv mindenkinek! 308 CC 1,6 HdI motoros Peugeot autóm van. A motor tökéletesen működi, de a hibatárolóban P0263, P0266, P0269 hibakódok tárolódnak. A "nagy könyv" szerint a hibakódok akkor kerülnek beállításra, ha egy vagy több henger kevesebb energiát szolgáltat, mint a többi henger. Kérdésem: tudna valaki tanácsot adni a javítással kapcsolatban? Köszönöm!
A 2 literesben van kettőstömegű lendkerék, mert szerintem az több, mint 90 lovas. Ahogy olvasom, azok 136 lóerővel kezdődik! Nekem 1.6-os volt, 410 ezret mentem, és 4 volt a cégnél. Kb 2 millió kilómétert tettünk bele. Arra kellett vigyáznunk (és tudom valaki szerint itt nem lehet igaz, de ez van) hogy a kinyomócsapágy adta meg magát először mindig. És ha azonnal nem állítottuk le a motort, amikor először megszólalt, eltört, kirepültek a golyók. Nekem a nyelestengely kezdett el karistolva szólni, mert csak akkor derült ki, amikor összerakták. Persze nem cseréltem ki, de idegesítő volt, hogy évekig szólt. 2 autón a golyók teljesen tönkretették az önindítót, az utolsó kocsira már vigyáztak. Itt is olvastam, de a fűtéssel nekünk is gond volt. Évente kellett egy idő után tisztítani, mert jött a tél, és nem volt fűtés. Sajnos valamiért túlmelegedett a motorom, úgy, hogy a hőfokjelző soha nem jelezte, ezért egyszer csak hazafelé megállt. Mivel megszorult a főtengely, nem lehetett a szervízben átforgatni, és elvittem a bontóba. 480 ezer volt benne. Gondolom a tiedben nem lesz ennyi.
2009 szeptembere óta kötelező a részecskeszűrő az euro 5 miatt, tehát azóta biztosan van benne. A kettőstömegű lendkerék a 100 lóerő alatti autókban nincs. Voltak 92 lovas 308 sw-im, azokban nem volt. 9HP volt a motorkód. Most euro 6.2-eseim vannak. 308SW II. BluHDI 99 lovas BHY kóddal. Ezekben sincsenek kettőstömegű lendkerekek, de van adblue tartály, ami típushiba. Olvass utána. És persze mindegyikben van FAP. A Focusaim 95 lovasak, azokban FAP nincs, de van kettőstömegű T3DA kóddal.
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy a 308 SW-t szerelték-e részecskeszűrő és kettős tömegű lendkerék nélküli HDI motorral? Ha igen, mi ezeknek a mororkódjai, és kb. hányas évjáratig? Köszönöm.
Üdv! Másik rádiót raktam a 308 ba 2008 as! De pityegő hang haltszik a hangszórókből! Azt olvastam, hogy nem abban az autóban volt azért pityegő! Lehet ezt valahogy orvosolni?
Azért ennyi, mert a komplett zárat kell cserélni, ami egy fém-műanyag szerkezet, nem igazán javítható, össze van fixre szegecselve és olyan mint egy óra, tucatnyi emeltyű, tolattyú, tengely, rugó van benne. Szétszeded szétesik, szétugrik, annyi neki.
Nincsen külön semmiféle "motor", benne van ebben a komplett zárban az a kis "játékmotor", ami silányabb, mint az olcsó elemes gyerekjátékok motorjai.
Ráadásul az ajtót nemcsak szétszedni kell, (kárpit le, bolhák törnek, hangszigetelő le, hangszórók, kapcsolók, stb), de ki is kell jól rámolni, mert a kilincs és a zár együtt nem fér ki, az ajtóban bent meg nem szétszedhető.
Példa, hogy néz ki: (nem biztos ,hogy a tied pont ez!)
Van egy 2008-as P308 benzines aminek a vezetőoldali központi zárja nem működik.A többit ajtót,tükröt,ablakot müködteti a távirányító csak azt az egy ajtót nem.
A szerelő látatlanba azt mondta hogy központizár motorhiba ami 80-100ezer az új, bontóban 25-30ezer.
Kérdésem hogy mi az a motor mert én olyat nem találok sehol.