Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vadkaka Creative Commons License 24 órája 0 0 6550

Soha nem jöttem volna rá, legalább most már tudom, hogy tényleg nincs min aggódni.

köszönjük szépen az infót! :)

Előzmény: tbb5 (6549)
tbb5 Creative Commons License 2 napja 0 0 6549

Én is tanultam az esetből, ugyanúgy a féltengelyre gondoltam (és gáz elvétellel próbáltam csökkenteni a ropogást :) ), de pont azért nem aggódtam miatta, mert a féltengely leginkább kanyarodáskor ropog, így azt ki is zártam. Miután ma sikerült az alapjáratot visszaállítani, erre a jelenségre is rákerestem.

Ahogy írod, a szerviz (Nissan/Renault márkaszerviz?) sem tudta, hogy mi van. Na ez a durva, mert ha kicsit utánanéznek, akkor rájöhettek volna.

 

 

Előzmény: Bálint34 (6548)
Bálint34 Creative Commons License 2 napja 0 0 6548

És tényleg...😲

10 km/h-nál csinálja, akár egyes, akár kettes fokozatban.

Az életben nem jöttem volna rá, hogy ez az ABS és, hogy nem hiba.

Minden tiszteletem és köszönöm a segítségedet!!!

Előzmény: tbb5 (6546)
tbb5 Creative Commons License 2 napja 0 0 6547

Valóban csapda, de kimásztam belőle. Szerencsére nem feltétlenül kell hozzá computer, van alternatív módszer is. Levert a víz, az biztos.

Előzmény: sios (6545)
tbb5 Creative Commons License 2 napja 0 0 6546

Precaution for Brake Control

 

• Just after starting vehicle after ignition switch ON, brake pedal may vibrate or motor operating noise may be
heard from engine compartment. This is normal condition.

Előzmény: tbb5 (6543)
sios Creative Commons License 2 napja 0 0 6545

Ebbe a csapdába beleestem(szerelő) és a szervizben állították be!

Előzmény: tbb5 (6544)
tbb5 Creative Commons License 2 napja 0 0 6544

A dolgot kicsit bonyolultabbá teszi, hogy az elektromos fojtószelep rendszerről való leválasztása miatt újra kell tanítani az alapjáratot is.

Előzmény: tbb5 (6537)
tbb5 Creative Commons License 2 napja 0 0 6543

Szerintem is az ABS, (az én autómon is hallatszik):

 

Under the following conditions, ABS is activated and vibration is felt when brake pedal is lightly
depressed (just place a foot on it). However, this is normal.
• When shifting gears
• When driving on slippery road
• During cornering at high speed
• When passing over bumps or grooves [at approximately 50 mm (1.97 in) or more]
• When pulling away just after starting engine [at approximately 10 km/h (6 MPH) or higher]

Előzmény: spettt (6542)
spettt Creative Commons License 2 napja 0 0 6542

nem az ABS csinálja? 

Előzmény: Bálint34 (6538)
Bálint34 Creative Commons License 2 napja 0 0 6541

Valószínűleg ugyanaz. A Tiedet szervíz látta már?

Előzmény: Vadkaka (6539)
Norbu4 Creative Commons License 3 napja 0 0 6540

Az valami nem normális dolog lehet itt felénk több db van egynek sincs ilyen hangja az biztos,utána kell járni,amíg nagyobb ,drágább gondot  nem okoz.

Vadkaka Creative Commons License 3 napja 0 0 6539

nekem 2012-es 1.6dci van, de én is hallani vélek valami nagyon hasonló hangot. Csak inditás után 2-esbe váltást követően, 1-2 másodperces "dohogás" jellegű hang. Idáig azt hittem, hogy ez valami speckó dizel jellegzetesség vagy esetleg probléma a turbóval (nagyjából ott jelentkezik, amikor a turbó felpörög 1750 körül), de ugyanúgy mindig csak inditás után és mindig kettesbe.

ezek után elképzelésem sincs hogy mi lehet az. 

Előzmény: Bálint34 (6538)
Bálint34 Creative Commons License 3 napja 0 0 6538

Sziasztok! 

 

November óta vagyok egy 2008-as 2.0 benzines, 2WD Qashqai tulajdonosa. 

Van egy érdekes problémám, kíváncsi lennék a véleményetekre, tapasztalt-e már valaki hasonlót. Amikor beindítom a motort, elindulok az autóval és egyesből kettesbe váltok, a jobb első futómű felől 2-3 mp-ig olyan hangot lehet hallani, mintha féltengelyes lenne. De ezt csak rögtön indítás után csinálja és minden alkalommal. Azaz akárhányszor megállhatok, válthatok egyesből kettesbe, ha nem állítom le a motort, soha nem csinálja, viszont ha újra indítom, rögtön. 

A szervíz végignézett, rángatott mindent, fogalma sincs, mi lehet. 

Valakinek volt hasonló esetleg? 

 

tbb5 Creative Commons License 4 napja 0 0 6537

Gyújtógyertyát cserélek, ez kicsit komplikáltabb, mint az eddigi Opeljeimnél volt. A szívósort le kell hozzá szerelni, mert a hengerfejen elöl szív, miközben hátul, a motortér homlokfalánál van a fojtószelep, emiatt a szívócső a hengerfej tetején lévő gyertyákat "átöleli". Szerencsére nem kell hozzá megbontani a vízkört, a szívócső egy egyszerű műanyag idom, még a fojtószelep sincs fűtve, csak az északi modelleken. A művelet hozadéka, hogy látni lehet a szívószelepeket, ami az én autóm esetében kb 82000km után elég tisztának mondható. A cseréhez vékonyfalú 14mm-es, hosszú gyertyakulcs kell, sima dugókulcs nem fér be.

Előzmény: newenglandfan (6534)
Albert Attila Creative Commons License 4 napja 0 0 6536

Sziasztok! Nem tudjátok honnan tudnék nagyon gyorsan szerezni egy levegőcsőt?

 https://www.google.hu/search?q=nissan+qashqai+pbt+gf20&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjinMf0hs_UAhWEE5oKHfkQCCQQ_AUICigB&biw=1920&bih=950#imgrc=HGhkNg_beTUPsM: 

 

Ilyen kellene.

Akár bontott is jó!  Ha valakinek lenne valami tippje az jó lenne. Az autó 2011 k9k  motorral szerelt. Előre is köszönöm! :) 

markov1 Creative Commons License 5 napja 0 0 6535

Sziasztok! Tud valaki olyan helyről, ahol kapható bontott vagy utángyártott olyan elem, ami a 2008 as , 1,6 benzines QQ nál a rendszámtábla világítást és a hátsóajtó nyitót tartja? Sajnos letörött a műanyag tartó és az új 43.000 + kb 13.000 a festés. :-(

newenglandfan Creative Commons License 5 napja 0 0 6534

Köszi a válaszokat! Mindenképpen benzinesben gondolkozom, főleg városi használatra. Próba vezetésén a váltó nem "pattant" egyből be a sebességbe, de viszonylag jól bevette a fokozatokat, nem volt vele gond, vsak nem annyira "feszes". Valahol olvastam, hogy a qq 1.6os benzinmotorja elpusztíthatatlan japán szerkezet, hat remelem :)

Előzmény: P.Arnold (6533)
P.Arnold Creative Commons License 5 napja 0 0 6533

Szia!

 

2014/1.6dCi-s vagyok 23e km-rel.  

 

A motorról: francia gyártmányú, az eddig eltelt idő alatt semmi probléma nem volt vele, jó a hangja, 

jól gyorsul, lakott területen kívül (90km/ó) 5 liter alatt megyek vele. Olaj fogyasztás nincs. (nem vehető észre) 

A váltó : japán gyártmányú. 2-be kapcsolásnál (akár fel, akár le) van egy kis kottyanás, a többi fokozatnál nincs.

 

A kisebb zörgés, rezonancia, nyikorgás problémákat a szerviz megoldotta. (kipufogónál, ill. a motortérben).

A vezető oldali ajtónál néha -az indokoltnál erősebb-  menetszél-menetzaj tapasztalható. (talán a tömítőgumi túlreagálja hőingadozást ?)

A csomagtartó mérete nem túl nagy. Kivettem a két fenéklapot, a szőnyeget felhajtva a pótkerék felnijébe egy deszkadarabot

tettem (ne horpadjon be a szőnyeg). Így sikerült kevéske helyet nyernem. 

Mindössze ennyi problémám volt vele!

 

Nagyon kényelmes, kiváló autó.

 

 

Üdv: PA

 

Előzmény: newenglandfan (6531)
ms1964.2 Creative Commons License 5 napja 0 0 6532

A motorok japánból jönnek, a váltót nem tudom.

Érzésre nem japán, elég akadozó, nem vajpuha, mint vártam.

Almerával jártam sokáig, ott vajpuha volt a kar mozgása, de mégis javítani kellett a csapágyakat benne.

 

Előzmény: newenglandfan (6531)
newenglandfan Creative Commons License 2017.06.16 0 0 6531

Köszi az infót. Mindegyik 1.6os qq motor japán, ugye? A váltó is japán?

Előzmény: ms1964.2 (6530)
ms1964.2 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 6530

Strapabíró motor, nem eszi az olajat. Én 15 ezres cserét tartok, de a többi céges qq 30 ezer alatt sem eszi.

 

Előzmény: newenglandfan (6527)
wildcow Creative Commons License 2017.06.14 0 0 6529

Kifejezetten kényelmes hosszú távon a QQ.

800-1000 km-es utakon többször voltam vele, szinte meg sem éreztem, frissen szálltam ki az ülésből.

Előzmény: Aldebaran76 (6509)
wildcow Creative Commons License 2017.06.14 0 0 6528

Igen, amint cserélték a csomagtér zárat, teljesen megszűnt a zörgés.

Alvázszám alapján egyébként bármelyik Nissan szervizben megnézik neked, hogy volt-e a visszahívásokon az autó. Ha nem, akkor megejtik a cseréket.

Előzmény: nagyfer78 (6525)
newenglandfan Creative Commons License 2017.06.13 0 0 6527

Sziasztok!

Egy 2013-as 1,6-os Qashqai vásárlásán gondolkozom. Mit érdemes tudni/megnézni ezen a típuson? Mik a gyenge pontok? Olajfogyasztás mennyire jellemző?

Köszi előre is a válaszokat!

ms1964.2 Creative Commons License 2017.06.01 0 0 6526

5w40 van az enyémben mindig, de szigorúan 15 ezres cserével.

Egyébként mannol Nissan olajat veszek, kb. 5000 pénzért 4 litert. Pont elég bele, és eddig nem ette.

A gyertyát nem cseréltem még, de platina kell bele, ngk plzkar6a-11. Kb. 4600 Ft darabja.

Előzmény: nagyfer78 (6525)
nagyfer78 Creative Commons License 2017.06.01 0 0 6525

Sziasztok!

Pár napja vásároltam egy 2012-s, Qashqai+2-t 1,6 benzines motorral.

Kérdésem lenne, hogy ti milyen olajat használtok? A kezelési könyv 5W-30-t ajánl, viszont ahol szervizelve volt, ott arról tájékoztattak, hogy 5W-40-t raktak bele mindig. Egyébként 104eKm van benne.

Gyertyából milyet használtok? Kizárólag NGK, vagy esetleg Denso (Bárdinál jó áron kínálják a 4 db-os készletet)?

 

Kérdés még, hogy akinek anno visszahívásban kicserélték a csomagtérajtó zárát, annak utána megszűnt a zörgés? Ahogy látom ezen még eredeti van és le van kopva a beakadó fül egyik feléről a műanyag védő réteg és ez okozza a "lógást", így a zörgést.

 

Köszönettel:NF

ms1964.2 Creative Commons License 2017.05.28 0 0 6524

Muanyagos megjavítja, ha megvan minden darab. Kb 1 2

éve itt is ajánlkozott, keress vissza!

Előzmény: markov1 (6523)
markov1 Creative Commons License 2017.05.19 0 0 6523

Sziasztok! 2008 novemberi 1,6 benzines QQ  hátsó ajtaján letörött az a kis panel, amiben a rendszám világítás és a nyitó gomb van. Szervizben új 43 ezer + 12 körüli a festés. Tud esetleg valaki bontottat vagy utángyártottat? Sötétvörös színű, de jó lenne festés nélküli is . Köszönöm.

ticike Creative Commons License 2017.05.07 0 0 6522

Köszi az infót, közben én is rájöttem :)

Előzmény: Ratosnya (6521)
Ratosnya Creative Commons License 2017.05.02 0 0 6521

Ha jól tudom, a Lock nem állandó állás, hanem csak bekapcsolod vele a 4WD lockolását. Ez 40 km/h-nál automatikusan kikapcsol, vagy te tudod kézzel kikapcsolni, ha még egyszer "ráhúzol" a Lock-ra vagy 2WD-be kapcsolod.

 

Előzmény: ticike (6512)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!