Szeretném leszögezni, hogy ezt a topikot elsősorban az olyan embereknek nyitottam, akik még nem annyira járatosak a photoshopban, viszont nagy érdeklődést mutatnak iránta. Ilyen volnék én (is). Még kezdő vagyok, nézzétek el nekem. Eleinte mindenféle gagyi alkotásokkal fogtok találkozni, még csak gyakorlok. De fejlődök. Ezt a topikot azért nyitottam, hogy inspiráljam magam (és titeket ~:-D).
Sziasztok! Sok szép alkotást láthattam itt és nekem 1 kérésem lenne! 3 ajtós Suzuki Swift II-esre szeretnék festetni valami sárkányos motívumot! A kocsim ezüst színű és majdnem teljesen gyári, ezért csak ezüst árnyalataival szeretném a mintát ráfújatni! Ha valaki megdobna pár képpel, akkor megköszönném! És előre is KÖSZI!
Mi volt a feladat pontosan és milyen eszközök álltak rendelkezésetekre? Igen, fényképeket összevágni nehéz feladat, hogy ne lehessen látni hol a határvonaluk és színben is összeilljenek. Ebből a szempontból jó ötlet, hogy levetted fekete-fehérre, de lehet, hogy eredetileg is fekete-fehér képek voltak. Csak a háttér színes, kicsit erősen is :D
Az alábbi képet én vágtam össze több képből. Találós kérdés: Hány képet vágtam össze, hol a határuk és melyik részét rajzoltam teljesen szabad kézzel (géppel persze, de digipadra gondoltam). A kép eredetileg egy játékhoz készült háttérképnek, ez volt a vázlat, de nem használtuk fel végül.
Ennél a képnél is a különböző fotók színvilágát össze kellett kalapálni, hogy passzoljon.