Keresés

Részletes keresés

1244 Creative Commons License 8 órája 0 0 106016
FKU-906 csukló utáni részén, az ajtótlan oldalon folyik le a víz (gondolom a légkondiból), az ablak melletti ülések mind vizesek.
BX 59-76 Creative Commons License 1 napja -4 5 106015

A Troligarázsban külön kasszán van az autóbuszos és trolibuszos kassza, mind fejlesztés, karbantartás és beszerzés szinten. 

Én örülök a 721-esnek, inkább Ikarus 412.81GT mint MAN vagy szotyola.

Ez inkább csak az odafigyelés hiánya, akár a járművezetők részéről is (műszaki könyvbe nem írja be, stb).

Előzmény: Ratbus (106002)
KápCity Creative Commons License 1 napja 0 1 106014

Az összes nem E2-es szét lesz dobva a többi telephely között.

Előzmény: D Carlos (106012)
ChGeri Creative Commons License 1 napja 0 0 106013

Értem. Igazából azt akartam kérdezni, hogy mik most az állandó IK-260-as KT-k a Határ úton. O-302, 303, 307, JNG voltak eddig, persze nem ennyien egyszerre. Ebben van változás?

Előzmény: D Carlos (106011)
D Carlos Creative Commons License 1 napja 0 0 106012

Troli folytatja a "hely csinálást"

   -> C: BPO-119

   -> Ó: BPI-204

 

Előzmény: attah (105991)
D Carlos Creative Commons License 1 napja 0 0 106011

Nem. Cinkotára jött a 104.

Ha így nézzük, hogy minek a helyére, akkor a 06-64.

Előzmény: ChGeri (105993)
Christians Creative Commons License 2 napja -1 0 106010

23-asra is jutott estére 260 pótlásnak.

Egyébként az egyik E-Modulout is a tréler vitte le ma Sarolta utcából (191)

Előzmény: lapaj74 (106008)
Villámhetes Creative Commons License 2 napja 0 0 106009

:))

Előzmény: lapaj74 (106008)
lapaj74 Creative Commons License 2 napja -1 1 106008

Dél-Pest ismét a helyzet magaslatán . Még FJX-190 is is 85-öt pótol .

zoli07 Creative Commons License 2 napja -1 2 106007

Lehet hogy az is marad, mert mindjárt itt van újból. Hip-hop eltelik az idő!  :-)

 

Előzmény: Ratbus (106006)
Ratbus Creative Commons License 2 napja 0 2 106006

BPI-206 és Mikulás-busz volt, ezért a fura design.

Előzmény: Dundikalika (106005)
Dundikalika Creative Commons License 2 napja -6 2 106005

Nemrég láttam egy olyan 260-ast, 111-esként: piros volt a kapaszkodója. Nagy dolog mondhatnátok, piros a trolié is, meg a francia eredetű gázos buszoké is. Na de ennek egyes rúdjai csíkosak voltak! Piros-fehér sávozás megtekerve. Én utoljára ezt a dizájnt cirkuszban láttam. Ez most komoly, vagy valami gyermeknapi redezvényről maradt így a jármű? :D

Dundikalika Creative Commons License 2 napja -1 2 106004

Valahogy mindig úgy alakul, hogy a kisérleti (proto) darabokra van pénz, aztán mégsem lesz belőle sorozat...Biztosan ez így buli - egyeseknek....

Előzmény: Ratbus (106002)
Ratbus Creative Commons License 2 napja -6 8 106003

A mínuszolgatók meg inkább vegyenek hajtóműolajat a Trolinak.

Előzmény: Ratbus (106002)
Ratbus Creative Commons License 2 napja -16 6 106002

De ilyen 721 féle tákolmányokra van pénz :)

Előzmény: BX 59-76 (105998)
norbee601 Creative Commons License 2 napja 0 2 106001

A MAN trolik is rohadtul búgnak:D

Előzmény: BX 59-76 (105998)
430 322 Creative Commons License 3 napja 0 0 106000

Úgy tudom, hogy az is magánkézben van, legutóbb tavaly láttam Kőbányán egy filmforgatás keretében.

Előzmény: BX 59-76 (105999)
BX 59-76 Creative Commons License 3 napja 0 0 105999

Több, mint két éve selejtezték, valószínűleg csak kimozdultak vele valahonnan.

Előzmény: Ratbus (105996)
BX 59-76 Creative Commons License 3 napja 0 11 105998

A Pongrác/Troli garázsban nem tudnának az illetékesek utánanézni, hogy van-e raktáron az Ikarus 260/280-as buszok hátsó hidjaiba hajtóműolaj?

Mert mindegyik trolis kocsinak, függetlenül hogy kis vagy nagyrábás, iszonyatos (száraz) hangja van. BPO-454, BPO-469 (brutális), BPI-276 (szintén brutál), GNX-341 és szerintem napestig sorolhatnám. 

A 12-76-ban mondhatni új híd van, de szerintem ez is nagyon hamar be fog állni, mint a Jancsiszeg.

 

És ez nem új keletű történet. 

430 322 Creative Commons License 3 napja 0 0 105997

Nyilván oka volt, hogy miért kellett olyan sok olajat és fagyállót tölteni bele hajnalonta. Ha csak pusztán a magad szórakoztatására vennéd, akkor deficites lenne, de üzletnek nem rossz. Ha nekem lenne azon túl annyi pénzem, hogy megveszem, akkor látnék benne üzletet.

Előzmény: BPO-331 (105990)
Ratbus Creative Commons License 3 napja -1 0 105996

BPI-014 ma kora délután próbarendszámmal haladt Buda felé a Rákóczi úton.

Ratbus Creative Commons License 3 napja 0 0 105995

Hahu-n is hirdették ezeket, de onnan lekerült a hirdetés.

Előzmény: 430 322 (105988)
RAN 19-77 Creative Commons License 3 napja 0 0 105994

04-57 vs lengyel kamion 

HÉV pótló a Hősök terén

ChGeri Creative Commons License 3 napja 0 0 105993

302 helyére?

Előzmény: D Carlos (105992)
D Carlos Creative Commons License 3 napja 0 0 105992

104 be is állt szépen KT-nak

Előzmény: attah (105991)
attah Creative Commons License 3 napja 0 0 105991

Az elmúlt egy hétben 3 db IK260-as elvándorolt Troliból, csak a topikon a nagy elemzések közben kimaradt:

-> CI: BPO-104, BPO-139, majd ebből tegnapelőtt a 139 átment Óbudára

-> ÓB: BPI-302 

Előzmény: .BPO-346. (105965)
BPO-331 Creative Commons License 4 napja 0 0 105990

Volt, hogy eljátszottam a gondolattal, de ilyenkor eszembe jut, hogy mennyi olajat és fagyállót kellett hajnalanta beléjük tölteni, ja és persze egy kevés gázolaj sem árt. Egy garnitúra nyári gumi sem két fillér egy buszra.

Anyagai csőd lenne.

Ha a sajátom lenne, hiába írnám bele a műszaki könyvbe a hibákat, még annyi sem lenne belepecsételve, hogy javítva, rendben.

 

De ha megnyerném a lottót... ki tudja ;)

Előzmény: 430 322 (105988)
BPO-331 Creative Commons License 4 napja 0 1 105989

Óbudán van egy egész sor 280-as, persze ideiglenesen kivonva a forgalomból, meg 260-asok is vannak, pár darab. Ha látják, hogy ekkora a gáz, pár darabot feltámaszthatnának, hogy javuljon a kiadás/kimaradás. Lenne cserekocsi is.

Persze feleslegesen az öreg vasakba nem akar a cégvezetés pénzt tolni, de a krónikus buszhiány szerintem még rosszabb.

 

Amúgy meg központi (kormányzati/önkormányzati) akarat nélkül szerintem esélytelen, hogy javuljon a helyzet. Ha van akarat, meglesz a pénz és az új buszok is, ha meg nem... ezt láthatjuk most. Agónia.

Én már csak azt hiszem el, ami megtörtént a fővárosi tömegközlekedéssel kapcsolatban, annyi mindent lehetett már olvasni, hallani.

 

A csuklós Volvok meg tényleg félelmetes, hogy milyen hangokat adnak ki. Az utánfutó részben való utazás egy kínszenvedés, úgy ráznak, rezonálnak, vibrálnak a motorok és az egész kasztni, hogy akinek veseköve van, annak biztos elporlad az út végére.

Előzmény: 133bp (105986)
430 322 Creative Commons License 4 napja 0 0 105988

Ha egykor utaztál ezen buszok valamelyikével is, de csak szeretted volna, hogy a Tied legyen, akkor most itt az alkalom:

 

http://www.jofogas.hu/pest/Ikarus_415_Autobuszok_52345736.htm?first=1

133bp Creative Commons License 4 napja -1 1 105987

A genfi Volvok ugyanúgy robbanak le, sőt csoda ha egy-kettő megéli a nap végét. Nyílván Svájcban napi szinten karban voltak tartva a kocsik, de ehez képest ugynúgy csapnivaló színvolnalt nyújtanak. Például nehezen tudnám elképzelni a Mercedes Conecto G-ről, hogy pár év múlva naponta több darab lerobbana. Talán nem kellett volna anno a Volvokat hétliteres hengerűrtartalmú dízelmotorral megrendelni.

Előzmény: g86 (105967)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!