Keresés

Részletes keresés

133bp Creative Commons License 8 órája 0 1 110442

Kicsit off már ide a téma, de reagálnék rá, mert nem tudtam először hogy sírjak vagy nevessek amit írtál. Az Örsről induló Harmat/Mádi utcánát  járó 85-ket nem tudod kiváltani egy Maglódi úton közlekedő villamossal, amely Újhegyi lakótelepre betér. Nem nevezném azt elvárható szintű kötött pályás kapcsolatnak, azt hogy alsó hangon is 30-40 perc zötykölődéssel lehetne beérni Blahára, ami még nem a belváros! Lehet szidni a 85-ket, de a buszok többsége még így is alacsonypadlós. Megnézném a kerületben élőket, amikor csak lengő lépcsős TW-el, vagy több mint 30-35 éves magaspadlós Tatrak jönnének. Jelenleg az egyik legterheltebb hűvösvölgyi és nagykörúti villamos pálya felújítására nincs pénz, nemhogy még újabb azakaszok kiépítésére és új alacsonypadlós villamosokra költeni. A 85(E) fikázása meg már kezd unalmas lenni. Érdekes módon a 23(E), 123(A), 136E, 282E/284(E) vonalak kapcsán senki se panaszkodik a járművek miatt. A VH-s new AG kocsikat továbbra is jobbaknak tartom, mint az FJX-es, FKU-s Volvokat (ezért se értem, hogy min megy a hiszti). Jelenleg a térségben ilyen utak mellé nem szabadna vadi új buszokat rakni, evvel egyetértek. A takarításról annyit, hogy pont a napokban az egyik topiktárs írt egy pozitívumot a LOV-al kapcsolatban. 

Előzmény: etomcat (110440)
Sneaker21 Creative Commons License 9 órája 0 1 110441

Szeretném visszavonni a korábban leírt MHK-k kollektív gyalázását, mivel ma olyanban volt részem, amire még álmomban gondoltam volna. Tény, kicsit ódzkodtam a helyzettől, mivel egy MHK állt a 20E Keleti pályaudvari startjában, de sietnem kellett, nem várhattam meg a következőt. 

Mondhatni nem hogy nem csalódtam, de egyenesen meglepődtem, hogy egy ilyen busz így tud pörögni. Hősök terénél a szokásos -2 (amit bármilyen kocsival le lehet hozni), de ez után sem állt le a busz, nem nyitott vissza az ajtó egy kóbor falevélre sem. Mentünk-mentük, kocsiszínnél gondoltam ránézek, hogy hogyan állunk: -6! Majd pár megállóval később már -7. Ilyet nem hogy MHK-val nem futottam, de egyetlen más tipusú busszal sem (-6 volt a max rekord FKU-val).

Ettől még nem lesz az összes MHK jó (pl. 904), de hatalmas respect a kivétel(ek)nek!!

Előzmény: Sneaker21 (106899)
etomcat Creative Commons License 14 órája -10 2 110440

> Amint helyreteszik azt a környéket, én leszek a legelső támogató, aki támogatná a jobb járműveket a 85/85E vonalra!

 

Én megszüntetném a 85-ös buszjáratot, helyette a lengyelpiacnál berakandó kitérőtől a 28/37-es vilit szép egyenesen le kellene gurítani a a Köki-ig, van ott jó széles hely krampácsolni. Így az M2<->M3 és az M3<->Keleti.pu. az elvárható szintű kötött pályás kapcsolattal rendelkezne.

 

llletve a 117-185 buszok összevonásával létesítenék egy Újhegyi ltp. feltáró körjáratot, ha valakinek messzi a 350m gyalog a vili megállóig. Ezek (ezekből minden néhányadik?) munkaidőben elmennének egészen az Egészségházig (Kőbányai út 45.), hogy az öregedő és beteges teleplakók átszállás nélkül jussanak el a szakrendelésre.

Előzmény: krdlr (110429)
etomcat Creative Commons License 14 órája -2 2 110439

> Tegnap  18-23 robbant le pont a Sibrik - Bányató sarkon pont a Sirikre balra kanyarodás előtt . 17.00 - 20.00 ig állt ott megbénítva a forgalmat

Potomság! Január 30-án reggel 9 körül például DUPLA lerobbanás volt a "fekete 85" járaton. Egy IK280, KöKi felé haladva az Újhegyi ltp. bányató körforgalma után robbant le, utasait a következő megállóhoz sétáltatták át. Később egy "kockalámpás" VH jött, láthatóan idős és leharcolt busz, amire a pórul járt utasok is felzsúfolódtak.

Ez a busz 3 megálló után szintén lerobbant, mégpedig a Sibrik M. közúti felüljáró a legtetején! A busz épp a holtponton blokkolt, se be-, se vissza-gurulni nem tudott. Utas kiszállásra a szélső forgalmi sáv és a gyalogjárda közötti szalagkorlát+korlát miatt nem volt lehetőség, csak egy srác ugrott vésznyitóval. Tíz perc után érkezett egy újabb 85-ös, ferdén beállt élénk és a jármű testével fedezte az utasok úttesten történő átszállását - ami aztán lehetővé tette a néhány száz méterre lévő Kö-Ki végállomás elérését.

Elvileg a 85-ös buszcsalád esetén nem "faluvége-tanyatelep" viszonylatról van szó, hanem az piros és kék metró vonalak végállomásait összekötő, jelentős gerinc-járatról - de most sajnos még a Metró3-hoz képest is túlélő túra...

Előzmény: lapaj74 (110430)
lang69 Creative Commons License 14 órája 0 0 110438

BPO-802 még egybe van délpesten

Előzmény: Törzs utas (110414)
Lucky76 Creative Commons License 14 órája 0 3 110437

Basszus, darabra nem mindegy, melyik rendszám éri meg a metrópótlás végét? :) 

 

Vizsga nem lesz attól tovább rajta, ha áll. Mitől féltik?

Előzmény: gorcher (110435)
attah Creative Commons License 14 órája 0 0 110436

BPI757 tudom kié volt :) (2010 első félévében - a jármű utolsó idejében állandóm volt.)

 

Múltkor osztogattam a VH-okat, sajnos nincs elég a 23-as és 85-ös családra, tehát még tervezetten sem lehetne csak azokat kiadni, nem beszélve a sok operatív realtime tényezőről.

Előzmény: lapaj74 (110423)
gorcher Creative Commons License 15 órája -3 2 110435

Na, tényleg megfuttatták a héten. De nagyon ne számítsatok rá többet kint, csak ha Cinkota lyukra fut az mp csuklós kiadásával, ami meg elég ritka :) ugyanez vár majd a 11-73-ra.

Előzmény: gorcher (110434)
gorcher Creative Commons License 16 órája -3 3 110434

Öhm, mea culpa :) nekem még azt súgták a garázsban két hete, hogy nem lesz kiadva (addig nem is volt), hogy nehogy elhasználódjon a mandátuma lejárta előtt. De akkor úgy néz ki muszáj volt.

Előzmény: Lucky76 (110428)
g86 Creative Commons License 16 órája 0 2 110433

Normális helyeken teljesen általános az innovációs együttműködésnek ilyen és sok egyéb formája.

Előzmény: torqmatic (110432)
torqmatic Creative Commons License 16 órája 0 3 110432

Ez normális helyeken nem úgy megy, hogy majd akkor szállítunk, amikor akarunk, olyan buszokat, amilyeneket akarunk és annyit amennyit...

Előzmény: 7-es troli (110431)
7-es troli Creative Commons License 17 órája 0 0 110431
lapaj74 Creative Commons License 17 órája -1 3 110430

Tegnap  18-23 robbant le pont a Sibrik - Bányató sarkon pont a Sirikre balra kanyarodás előtt . 17.00 - 20.00 ig állt ott megbénítva a forgalmat és a buszok kanyarodását . 85-85E BKV szemétlerakata . Azt parkolót amit megcsináltak meg lehet nézni mennyi kocsi parkol ott ( 1-2 ) . Bár azt az Önkörmányzat csináltatta ugye és a buszok útvonala meg a Fővároshoz tartozik . 

Előzmény: krdlr (110429)
krdlr Creative Commons License 17 órája 0 5 110429

Nem a vonal és az ottlakó közösség ellen írom ezeket, de amíg nincs normális út ozz, addig oda Volvok (FLR-FKU) és IK280-at adnék ki, csak. Azok sztapabíróbbak, bár a Volvokban nem vagyok annyira biztos.

Mondjuk én az NCA-kat is leszedném a 68-asról, mert az is arrafele megy, és a csodásDVI csatlakozású NCA-k gondolom szétesnek ott...

Valamelyik nap mentem 85-tel, LOV-val, hát borzalmas volt a Bányató utcai "szétesés", de oldalra nézve láttam a büszke hírdetőtáblát, hogy a lakótelepi parkoló újra lett asztalfozva...

Amint helyreteszik azt a környéket, én leszek a legelső támogató, aki támogatná a jobb járműveket a 85/85E vonalra!

Előzmény: lapaj74 (110423)
Lucky76 Creative Commons License 17 órája 0 2 110428

Volt már kint a 19-19. :)

Előzmény: gorcher (110425)
BPO-105 Creative Commons License 17 órája 0 0 110427

Akkor eddig semmi változás.

Előzmény: Hangya Szövetkezet (110422)
133bp Creative Commons License 18 órája 0 4 110426

19-19 (február eleje óta) kiadják forgalomba. Ma például a 201E/202E F4-re volt kiadva.

Előzmény: gorcher (110425)
gorcher Creative Commons License 18 órája -4 2 110425

Cinkota küldte le (illetve el) a 19-77-et, a 19-80-at és még egy 435-öst (azt nem tudom sajnos, hogy melyiket).

 

A 19-19 (és majd a 11-73-val ugyanez lesz) állományban, de utcára csak a metrópótlás kezdetekor lesz kiadva, addig marad a garázsban, a helyén. Szóval senki ne kerekedjen fel a messzi keleti végekre emiatt a két autó miatt :)

Előzmény: Hangya Szövetkezet (110409)
FKU-911 Creative Commons License 18 órája 0 2 110424

08-53 még egyben, de selejtezve. A többi már nem létezik.

Előzmény: Törzs utas (110414)
lapaj74 Creative Commons License 18 órája -2 3 110423

85-re is kéne már öszzeszedni valami normáris járműparkot mert borzalom ami ott van . Bár mostanában már szaporodnak a MUT-ok , LOV-ok kárára . Visszasírom a 17-57-es időszakot az is egy álom volt LOV-ok hoz képest . Szűk nyomorék szarok .

Előzmény: attah (110419)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 18 órája 0 0 110422

és a 19-19 is. 

Előzmény: Törzs utas (110420)
Lucky76 Creative Commons License 19 órája 0 0 110421

Ez jó. :)

 

Ennyi típus mellett már az is eredmény, ha egy telephely egy típust ad az adott vonalra.

Előzmény: attah (110419)
Törzs utas Creative Commons License 19 órája 0 0 110420

Ebből már a 11-48 és a 11-81 utcán van.

Előzmény: BPO-105 (110416)
attah Creative Commons License 19 órája 0 2 110419

Ha már itt tartunk, szeretném örömmel jelezni, hogy márciustól sikerült pár vonalunkat homogenizálni, így a 95-195-ösre csak Van Hool CNG-t fogunk adni. Mellettünk Cinkota IK260, illetve Troli Modulokat.

Előzmény: Lucky76 (110418)
Lucky76 Creative Commons License 19 órája 0 0 110418

Köszöntem. Akkor nem szóltam. :)

 

Azt nem mondanám így sem, hogy a 195-ös igényli a Modulo vagy a VanHool kapacitását, de gondolom a 95-195 átszerelés miatt jár rajta. 

Előzmény: attah (110398)
torqmatic Creative Commons License 19 órája -2 5 110417

A kapaszkodók ellenőrzése pedig nem csak "esztétikai kérdés" egy alacsony padlós busznál, ahol sok bugyikék rúd egyben teherviselő elem is.

 

Jajj.... Ne szarj be, egyedül a 412-esnél teherviselő elem, és ott sem az összes, csak a középső ajtónál lévő 4 függőleges oszlop.

Előzmény: etomcat (110413)
BPO-105 Creative Commons License 20 órája 0 0 110416

Folyamatosan vannak állományba véve, vagy a metrópótlással kezdődően?

Előzmény: Hangya Szövetkezet (110409)
krdlr Creative Commons License 20 órája -3 27 110415

Amíg b@sznak a környéken lévő útra a vezetőségek, addig kerülhet oda bármilyen busz, az reggelről estére széthullik...

Nem Olimpia meg +90 milliárdos Puskás Stadion kell, hanem pl. ilyen kis, de annál sokkal üdvözletesebb dolgok!!!

Előzmény: etomcat (110413)
Törzs utas Creative Commons License 20 órája 0 0 110414

Na ezek nagyon jól hangzanak így! 08-02-ről rég hallottam információt, róla mit lehet tudni?

00-23, 00-17, LZZ-317 már ellett bontva? Esetleg még a 852, 853, 849, és a 04-55, 04-53? Illetve a 00-15-öst sikerült már eladniuk?

Előzmény: attah (110408)
etomcat Creative Commons License 21 órája -3 11 110413

Uraim, milyen műszaki állapotban vannak a BKV "szögletes fényszórós" VanHool csuklós buszai? Tegnap 21:10 körül mentem Köki-ről 85-el és a Family Center -> Bányató körforgalom között az utánfutó részben a kapaszkodó rúd plafon bekötése egyszer csak kilőtt egy kisujjnyi méretű csavart, ami szerencsére lement két utas között, aztán ott keringett a padlón. A bekötés másik csavarja pedig félig kicsavarodott (vagy kiszakadt?), lásd a fotót. A rendszámot nem láttam teljesen jól, LOV-857 vagy -867 lehetett?

Az adott helyen kriminális az agyonhasznált út "minősége", de ilyen eset akkor sem történhet meg azonnal - azt a csavart ha az előtte napokban valaki ellenőrizte volna és a kilazultsága miatt visszatekeri, akkor nem lövődik ki. A kapaszkodók ellenőrzése pedig nem csak "esztétikai kérdés" egy alacsony padlós busznál, ahol sok bugyikék rúd egyben teherviselő elem is.

(Metró3 sem jobb, már én hordok 5Ft-ost, hogy két megálló közt visszahajtsam az ajtó gumizásnál gyakran centinyire kitekeredett, a nemezelést marcangoló csavarokat... Azt se ellenőrzi senki a színben?)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!