Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2 perce 0 0 128570

Ráadásul céges szinten ez a pár ezer forint luf@sz, főleg, hogy sok esetben 100 milliók meg milliárdok mennek el értelmetlen hülyeségekre...

Előzmény: Grimbusz (128568)
norbee601 Creative Commons License 1,5 órája 0 1 128569

Eleve az összes BPI és BPO egyedi nem?

Előzmény: Alexander Pistoletov (128566)
Grimbusz Creative Commons License 1,5 órája -1 2 128568

Már megint csak az ostoba kötekedés. Láthatólag fogalmad sincs az egészről.

1. Azért mert átrendszámoznak valamit nem kell vizsgáztatni a járművet.
2. Az egyedi rendszám 3 betű 3 szám ugyanannyiba kerül, ha meglévőt minősítenek azzá, mint ha külön vadászni kellene...

Előzmény: Alexander Pistoletov (128566)
FKU-942 Creative Commons License 1,5 órája 0 1 128567

Grrr. Bocsi a linket lehagytam. :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=nIvWeHKZY0s

Alexander Pistoletov Creative Commons License 2 órája -1 0 128566

Vajon mennyivel lett volna olcsóbb megrendelni egy hasonló, ám még mindig kiadatlan kombót, vagy lecsapni egy éppen passzoló normál rendszámra, mint elkezdeni ezt a bonyolult átírási procedúrát és levizsgáztatni egy másik rendszámra egy roncsot, amire itt és most a nyakamat merem tenni, hogy úgyis bontásra fog csak elkelni?

Előzmény: 13-as ház (128557)
FKU-942 Creative Commons License 2 órája 0 0 128565

A 03-31 (BY-77-36) Friderikusz showban. :)

 

A videó 17:42 percnél kezdődik, tekerjetek bele.

MCA-001 Creative Commons License 3 órája 0 1 128564

Lábbusszal?

:)

Előzmény: gorcher (128539)
7705H Creative Commons License 3 órája 0 1 128563

Mi történt a 9-esen, ha szabad kérdezni?

Előzmény: gorcher (128560)
133bp Creative Commons License 4 órája 0 1 128562

Leginkább a 28-as villamospótlás miatt változtak a kiadások. A 28-as pótlót szólóval adják. 

Előzmény: ELK671 (128561)
ELK671 Creative Commons License 4 órája 0 1 128561

Üdvözletem,a kiadásokkal kapcsolatban merült fel kérdés itt a nagy beszélgetések közben.

Feltűnt,hogy a héten a Cinkotán lévő tartalék 260-osok "bevetésre" kerültek,azaz 162 re visszakerült még plusz egy forgalmi 98-98E-n az eddigi egy helyett most már 3 forgalmi van 198ason is visszakerült a 260as 2részes forda,és az expos járaton is teljesít egy 260.

Akárhogy is számolom ez a duplája tehát 10 db jelenleg 260 (plusz 415 6ból4),ennek lehet tudni az okát,vagy csak ideiglenes?

gorcher Creative Commons License 4 órája -1 3 128560

Látom rendszerben gondolkodni nem az erősséged. Ugyanis a példa az egész buszágra jellemző. Illetve lassan az egészre ráhúzható tendencia válik belőle.

 

Rossz a sofőrnek? Most ezzel nem találtál el, mert amit az előbb 9-esen leművelt a vezér, azok után nem vagyok sofőrbarát hangulatomban. Persze ez nem általános, de ezt most nem. Örüljön, hogy nem nyomom fel. Amúgy meg egy 435-ösnek jobban szoktak örülni, mint bármelyik genfinek a cinkotás vezérek...

Előzmény: Humarci (128558)
Humarci Creative Commons License 4 órája 0 0 128559

akkor a 12-60 is kellene... :D

Előzmény: 13-as ház (128557)
Humarci Creative Commons License 4 órája -2 1 128558

és tudod mi a siralmas? hogy kb 1000 busznál itt szájtépés van, hogy 20db mp megy helyettük

 

de az senkit nem érdekel, hogy a vezetőkkel akik vezetik mi van...

Mennyi túlóra, stressz, feszített menetidők, kevesebb rövidebb pihenőidővel

Előzmény: gorcher (128541)
13-as ház Creative Commons License 4 órája 0 3 128557

Ma utaztam FKU-911-gyel. Jó kérdés, hogy a differenciálmű fog szétrobbanni, vagy a futómű fog szétesni idő előtt.

 

Vidámabb téma: megvan, hogy miért kellett NLZ-790-re átrendszámozni az eladásra váró buszt. Még kell a rendszáma. Annyit mondhatok, hogy a BPO-671-hez hasonló a story :)

Bence Vér Creative Commons License 5 órája 0 1 128556

Valaki rá tudna nézni az a MPV-999-re? A hátsó hármas ülés egyik tartója már vagy egy hete le van szakadva, így ha valaki ráül szinte padlóig süllyed az ülés. Nem éppen előny hogy kiesik 3 ülés a csúcsban heringre zsúfolt 157/157A-n.

trizs77 Creative Commons License 5 órája -1 11 128555

Ha iszol elég tejet, ez a sok sületlenség amit most itt összehordtál kitisztul belőled.

No, nem mind, de a legtöbbje.

Igyál tejet.

Előzmény: etomcat (128550)
Irisbus Creative Commons License 5 órája 0 0 128554

Off

Ez az aquincumi híd ha tegnapra meglenne, is késő lenne... :D 

Előzmény: 133bp (128546)
hiVait Creative Commons License 6 órája -4 5 128553

Kérdezd meg Kőbányát és az azóta kvázi megszűnt Egyedi Ikarust, hogy az NTM-ek miért hulladékok.

Már a nyári kiadás is vállalhatatlan volt az NTM-ek miatt, nagyon sok kevésbé forgalmas járatra, alacsonypadlós kőbányai szóló helyett ment 260-as vagy 280-as.

Előzmény: etomcat (128550)
rusenuxu Creative Commons License 6 órája 0 8 128552

Olyannyira elszaporodtak, hogy ma egy darab se volt még rajta.

Előzmény: etomcat (128550)
norbee601 Creative Commons License 6 órája -1 2 128551
Lényeg lenne a 95-os járat?
Előzmény: etomcat (128550)
etomcat Creative Commons License 6 órája -15 1 128550

A lényeggel persze nem kívántok foglalkozni, hogy hová tűntek az alacsony padlós buszok a 95-ös járatról (is)? Én ugyanis azt látom, hogy a X. ker Kőbányát érintő viszonylatokon úgy szaporodnak a 96cm padló magasságú kádár-Ikarusok, mint eső után a gomba, talán időgéppel hozzák vissza őket a múltból? A babakocsis, az idős, a betegséggel élő utas meg dögöljön meg.

 

(Az külön feltűnő volt, hogy a lengyel templom előtt olyan lengyel zarándok busz állt, hogy a hátsó tengelye is kormányzott, a kerekei központi felfújó vezetékkel ellátottak, a tetején műholdvevőkkel. Ahogy az IK-280 pöfögött el előtte, az durva kontraszt volt a két testvér ország sorsa között. Ebben a magyar busz-sors tragédiában nem csak a szélesgábor felelős, de a BKV gárdája is. Ők, akik megtűrik a maradiságot, a tragacs roncsokat, a koszt, a gányolást és még büszkék is rá. Ha ők több mint tízezren kiállnának, nem lenne a mostani állapot!)

Előzmény: trizs77 (128503)
BPI-145 Creative Commons License 7 órája 0 0 128549

Akkor sanszos, hogy ez volt, amelyiket a héten kifogtam.

Valóban, a megállás előtti utolsó pillanatban mindig egy embereset koppan valami.

 

Majdnem ugyanitt: 01-06 váltója lassú gyorsításnál 2-es után megpörög, és egy nagyot rántva kapcsol fel. Bár a beosztott sofőrje abszolút szépen kezeli a helyzetet. :) 

 

Előzmény: 7705H (128518)
gorcher Creative Commons License 7 órája 0 0 128548

r-702-nek elég beteg hangja volt reggel ott az F8-on... :D

 

A bkv további járműcseréi? Az mit takar? Még 1000 darab 18-20 éves használt buszt? Vagy láttam videót valami orosz tolócsuklós buszról, amit elvileg most mutattak be. Kapunk abból?

Előzmény: BPI-964 (128544)
hiVait Creative Commons License 7 órája -1 4 128547

"A hármas metró befejezése, mert szép metrót akarok"

 

Ezt már b***tátok!

Előzmény: 133bp (128546)
133bp Creative Commons License 7 órája 0 0 128546

Tarlós (mai) Indexes interjúból néhány ON topik kijelentés: ”Építsetek P+R parkolókat, újítsátok fel a metrót, cseréljétek le teljesen a BKV gépjárműparkját [...] November 17-én lesz a tanács első ülése. Azt tudom megmondani, hogy elsősorban finanszírozási okokból mi az, amit például a tanács elé akarok vinni. A hármas metró befejezése, mert szép metrót akarok, a BKV további járműcseréi vagy egy aquincumi városi híd.”

Grimbusz Creative Commons License 7 órája 0 0 128545

Ez mikor volt? Mert a 80-as években már Városkúti útnak hívták a végállomást.

Előzmény: trizs77 (128535)
BPI-964 Creative Commons License 7 órája 0 2 128544

Csak egy kérdés, lesz olyan Volvo 45-ösön ami kitart estig? 45/F3 jelenleg 05-61.

Előzmény: gorcher (128541)
133bp Creative Commons License 9 órája 0 5 128543

Metrópótlás előtt volt mindig egy, vagy max kettő cinkotai GT, ami 435-ös volt. Cserélni sohasem kellett az ap-ket, csak a GT-k beugrottak 1-2 menet pótlására, aztán jött a csere ap. Igen, nagyon látszik az, hogy mennyit romlott Cinkotánál az ap-s kocsik megbízhatósága. Most már ők is letojnak dolgokat, és simán kiküldik a 280-ast/435-öst cserére. Én megértem őket, mert nekik is elegük lehet a genfi Volvókból, és a 7700A-kból. A megrendelőt nem érdekli, hogy ez így nem tartható, ő továbbra is erőlteti a teljesíthetetlent. Itt tartunk 2018-ban. Még mindig nem tudjuk, hogy meddig kell még az LOV-s, genfi kocsikat üzemeltetni, de már a 7700A-k is csere érettek. 

Előzmény: gorcher (128541)
trizs77 Creative Commons License 9 órája 0 3 128542

Nem tudom.

Azt tudom, hogy BKV mindent központosítunk elv ide vagy oda, az a láthatatlan központ ki- és leadta az üzemegységeknek a tábla rendelést.

( matricázást)

 

Jogilag minden maradt az Akácfa utcában, ahol 1=egy fő intézte volna az összes ilyen ügyet.

Persze nem bírta.

 

Ezért garázsonként biztosan, hogy remízenként is vagy nem azt már nem tudom, de felvettek egy kislányt (ifiasszonyt) aki a garázs vonalaira megrendelte a tábla matricázást.

Papíron minden Akáczfa utcai bélyegzővel ment, de a valóságban a Récseiben fent ült az oktató terem melletti kicsi padlásszobában egy fiatal asszony, Ő intézte.

 

Ha véletlenül egy végállomás összejött ilyen anomália (egy hely két név) röhincséltünk úgy 5-8 percet a dolgon, 'oszt mindenki ment a dolgára.

 

Sátoros ünnepeken, azért voltak furcsaságok.

Mai fiatal mániások mit összefényképeznék magukat és mennyit röhögnének....................:-)))

 

Jártam temetőit 30-ba és 95A-ba is.

Majd minden garázs adott bele kocsit (a 30-ba még Kilián is ! ).

Gondolhatod, hogy néztünk ki tábla ügyileg.

Költői túlzással, ahány busz aznap járt a vonalon, annak a táblák szerint mindnek máshol volt a külső végállomása.................................:-))

 

Persze a valóságban mindannyian az újpesti temetőnél fordultunk vissza-.

Előzmény: Alexander Pistoletov (128536)
gorcher Creative Commons License 10 órája -1 2 128541

Esélyegyenlőség, mi? Kimész és vagy van esélyed kerekesszékesként buszra szállni, vagy nincs... de amúgy tényleg durva látni, hogy egy év alatt hogy túlfutottak a Cinkotás csuklós ap-ok. A metrópótlás előtt elvétve fordult elő ilyen ap-mp csere. Mára oda jutottunk, hogy a csökkentett kiadásuk is tarthatatlan.

Előzmény: BPI-964 (128540)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!