Keresés

Részletes keresés

Zahnrad Creative Commons License 2 perce 0 0 106657

Azt továbbra sem értem, hogy ha a kiskutya füle-farka is elő van írva egy új jármű üzembe állásához a BKK által, akkor a zárt vezetőfülke még mindig miért nincs és minden szolgáltatónak, kötelezően? Legyen az új vagy éppen kukázott jármű.

 

a, Ki lehetne zárni egy szolgáltatásmegrendelés esetén az ilyen apróságokon nyerészkedőket

b, Lehetne egy szűrő az egyes szolgáltatóknál felbukkanó járművezetőhiány ellen, lévén a fene se tudja, hogyan alakul épp most a kötbérezési fegyelem. Bár a T & J kizárásával már lehet ez nem kérdés, meg több összetevője van, de egy szűrőnek csak jó lenne a sok közül.

 

http://omnibusz.blog.hu/2015/12/02/van-e_letjogosultsaga_budapesten_a_nyitott_vezetofulkenek

430 322 Creative Commons License 1,5 órája 0 1 106656

Az utolsó kapcsolja le a villanyt! :(

Előzmény: flugosmotoros90 (106652)
BPO-105 Creative Commons License 2 órája 0 0 106655

Igazad van, de vedd figyelembe, hogy manapság szinte sehol nem gyártanak már tolóajtós vezetőfülkét, és részben ezért, részben pedig a tolóajtós struktúrától teljesen eltérő fülkék miatt sem a gyári megrendelésük, sem a házi átalakításuk nem érné meg hosszú távon. És mivel a sofőr védelmét egy budiajtóval is lehet biztosítani annyira, amennyire egy tolóajtónál kéne, ezért nem is fog senki se erre szavazni. (Persze az, hogy miért kell a mai fülkéknél szinte az egész falat nyithatóvá tenni, és miért kell ennek alárendelni a fülke felépítését, külön megér egy misét. De amíg ez az irányvonal áll, addig nem lesz itt tolóajtó sehol se.)

Előzmény: BPO-331 (106654)
BPO-331 Creative Commons License 2 órája 0 1 106654

Teljesen egyetértek az általad felvetettekkel. Tudom milyen hátulütői vannak. Csak eszembe jutott a kevés pozitív dolgok egyike. (lehet rossz időzítéssel, mert egy sofőr-bántalamazás történt) A negatívumokról listát tudnék írni.

Kezdve a kitömött busz esetén fékezéskor potenciálisan a sofőr ölébe, kormányra eső/támaszkodó utasoktól...

 

Ezért vagyok a tolóajtó mellett. Ha olyanom volt 260-asban behúz, ha meg nem, akkor eltol.

Kell a fülke szerintem is, de a tolóajtó hagy a sofőrnek egy kis szabadságot. Ha akarja.

 

 

Előzmény: BPO-105 (106651)
gorcher Creative Commons License 3 órája 0 0 106653

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=140575448&t=9157561

 

Ilyesmi lenne a megoldás. Csak nem kéne vele túl sokáig várni, inkább csinálni kéne már!

Előzmény: BPO-105 (106651)
flugosmotoros90 Creative Commons License 3 órája 0 4 106652

Tényleg a BKK erőltette rá?
A VT-re nem?
Nem az üzemeltető, akinek már semmit nem jelent a munkavállaló?
Elkeserítő. Az, hogy ilyen munkakörülményeket és légkört teremtettek. És nem is kívánnak ezen változtatni, hisz honosítják a kocsikat is, biztos nem megoldható a zárt fülke. Ez sem lett volna pénz kérdése, ahogy sok minden más sem.
Végülis a buszon fék és kormány maradt, csak lassan nem lesz, aki vezesse.

Előzmény: BPO-105 (106645)
BPO-105 Creative Commons License 3 órája 0 3 106651

Az emberszámba vétel inkább kultúra kérdése. Az viszont, hogy jön-e a sofőrre a hideg menet közben, esetleg télen az első ajtó nyitva tartásakor, betalál-e a kedves utas, ha éppen a fejébe vette, hogy ő ingyen utazik, beállhat-e jó előre és otthagyhatja-e a buszt a megállóban, hogy az utasok azt a tíz-tizenöt percet ne lábon várják ki, sőt talán még a cuccainak egy részét is a fülkében hagyhatja, már nem éppen az. Gondolom ezekkel te is részben egyetértesz.

Előzmény: BPO-331 (106649)
Grimbusz Creative Commons License 3 órája 0 1 106650

Borítékolható volt.

Előzmény: BPO-105 (106645)
BPO-331 Creative Commons License 3 órája 0 2 106649

Az teljesen más tészta. A két buszos kolléga valahogyan megtalálta egymást. Ritka eset és sajnálatos.

 

Ez súlyosabb. Személyes véleményem az, hogy valami olyan fal kéne, mint az IK200-asokban. Tolóajtós.

Ha akarja, el tudja magát szeparálni a sofőr, ha akarja nem.

 

Az elsőajtózásnak/nyitott fülkének azért annyi előnye van, hogy ha állandó helyen jár az ember, emberszámba veszik, ott valaki az ember. Van utaskapcsolat. Én örülök, ha köszönnek, pár kedves kérdést feltesznek. Ez az elsőajtózás óta van és a nyitott fülke miatt (részben, szerintem).

De nem mindenki szereti és e pár pozitívum mellett számtalan hátulütője van a dolognak. Ezeket nem írom le, úgy emlékszem ki lettek már vesézve.

 

Szóval én a tólóajtós verzó mellett vagyok, ha már lenne valami.

Előzmény: Argó (106646)
g86 Creative Commons License 4 órája 0 1 106648

Ennyi. 

Előzmény: BPO-105 (106645)
peterurfi Creative Commons License 5 órája 0 0 106647

Megerősítem :-)

Előzmény: IAtilla (106625)
Argó Creative Commons License 5 órája 0 0 106646

Volt VT sofőr vs BKV sofőr bunyó is...

Előzmény: BPO-105 (106645)
BPO-105 Creative Commons License 5 órája 0 4 106645

Van indexes verzió is:

http://index.hu/belfold/2016/08/31/megvertek_egy_bkv-sofort_mert_jegyet_kert_mentok_vittek_el/

 

"Nemes szerint az EKSZ többször is jelezte, hogy a biztonságos munkavégzéssel kapcsolatos legnagyobb hibát a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) követte el akkor, amikor minden különösebb hatástanulmány, a körülmények és a hazai utazási kultúra gondos átvizsgálása nélkül a járművezetőkre erőltette a jegyellenőrzési és jegyeladási feladatokat."

 

Szerintem itt sokkal alapvetőbb problémáról van szó: minden különösebb hatástanulmány, a körülmények és a hazai utazási kultúra gondos átvizsgálása nélkül a járművezetőkre erőltették a félig nyitott fülkéket. Ha zárt fülke lenne, addig dekkolhatna a buszmegállóban, amíg a delikvens fel nem adja és le nem száll, és még csak be se tudna ütni a fülkébe olyan halál könnyen. Ennyi.

Előzmény: 430 322 (106644)
430 322 Creative Commons License 6 órája 0 0 106644
gorcher Creative Commons License 6 órája 0 0 106643

Egyenlőre nem volt róla szó.

Előzmény: 08-73 (106641)
1244 Creative Commons License 7 órája 0 0 106642
Nem hinném, mivel visszacsuklósodik a 282E-284E és oda kell 8 van hool.
Előzmény: lapaj74 (106640)
08-73 Creative Commons License 7 órája 0 0 106641

Apropó: a maradék MFW nem megy át most Kelenföldről Cinkotára?

lapaj74 Creative Commons License 7 órája 0 0 106640

Nem tudjátok holnaptól tanítási időszakban is marad Dél-Pest 9-en ?

gorcher Creative Commons License 9 órája 0 4 106639

Kémeim jelentették: 05-37 utolsó útja a Hungárián még délelőtt. Béke csavarjaira!

 

ChGeri Creative Commons License 10 órája -2 4 106638

Nem lesznek, mert már vannak helyettükk más buszok.

Előzmény: diamond way (106636)
BENczúr utca Creative Commons License 11 órája 0 0 106637

Nézd meg hogy a 12-05 mennyi km-t futott az utóbbi időben, arra lehet mondani valóban, hogy az igen!!! (a többi állapotát/eddigi helyzetét nem ismerem)

Előzmény: diamond way (106636)
diamond way Creative Commons License 11 órája -5 0 106636

Tehát nem lesznek más buszok helyettük az igen!!

Előzmény: 08-73 (106630)
Ratbus Creative Commons License 11 órája -1 1 106635

07-22 pedig ideiglenes oktatókocsi szept. 1.-től.

Előzmény: 08-73 (106630)
Ratbus Creative Commons License 12 órája -1 0 106634
gorcher Creative Commons License 12 órája 0 5 106633

Jajj csak ide ne találjon el :D

Előzmény: norbee601 (106632)
norbee601 Creative Commons License 12 órája 0 6 106632
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9233309&la=140825481

Fontos a kérdése ide is talált :D :D :D :D

Előzmény: AegonT (106626)
diamond way Creative Commons License 12 órája -4 0 106631

Milyen buszok lesznek helyettük?????

Előzmény: 08-73 (106630)
08-73 Creative Commons License 12 órája -2 2 106630

Mai napi búcsúzóink: 06-91, 08-69, 12-05, 17-56, 13-57, 14-15

attah Creative Commons License 13 órája 0 0 106629

Amit látok BPO-005-ről: 2015.10.29-én ment utoljára 301 km-t.

Előzmény: Humarci (106613)
08-73 Creative Commons License 13 órája 0 0 106628

És ahogy nézem, Kőbánya a Modulokkal hétvégén is ott lesz a 212-esen, weekenden meg ők lesznek többségben a 110, 112-esen.

 

 

Előzmény: peterurfi (106622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!