Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fejes Attila Creative Commons License 2017.04.29 0 0 2640

Keresek, ilyen ajtókárpítot.jobb elsőt, W 123-as ,kék, 2.szériást.A másik 3db megvan.2.8 benzinesét.

t.zsolti Creative Commons License 2017.04.17 0 0 2639

Nekem a kocsi hatso rugo lesjofors erositett , de nem tunik magasabbnak. Es lehet el is van torve , mert vezeto oldalra 2cm alacsonyabb a kocsi.

R A S Z T A Creative Commons License 2017.04.10 0 0 2638

Köszi szépen! :-)

Előzmény: csabais (2636)
R A S Z T A Creative Commons License 2017.04.10 0 0 2637

Köszönöm! :-)

Előzmény: R A S Z T A (2635)
csabais Creative Commons License 2017.04.09 0 0 2636

Hogy mi a lógás oka azt így látatlanba nem lehet megállapítani!

 

126-os rugót szoktak berakni hogy magas legyen, de az utángyártott erősített is jó szokott lenni.

Előzmény: R A S Z T A (2635)
R A S Z T A Creative Commons License 2017.04.09 0 0 2635

Sziasztok! :-)

Merci w123.026 1984 segge lóg...

Szeretném síkba emelni, a far lógást megszüntetni... De ha már piszkáljuk, a parkolási lehetőségeim javítása vagy könnyítésevégett szeretnék plussz 4-5 centi emelést...

Első kérdés hogy most a far lógás oka mi lehet, mi a javítás módja?

Második: Ha rászánom magam az emelésre, az megoldható e, nagyon nehéz, drága e...? Műszakin probléma e...? Esetleg 2 cm is elég lehet, vagy kell a 4-5 cm...?

t.zsolti Creative Commons License 2017.03.29 0 0 2634

123-ashoz keresnék indexrellét, 1238200505 cikkszám

minisadam Creative Commons License 2017.03.12 0 0 2633

Sziasztok!

 

Mindenkit szeretettel várunk. Aki youngtimer, vagy veterán korú járművel érkezik, vendégünk a klubsátornál egy zsíros kenyérre.

 

Fejes Attila Creative Commons License 2017.01.29 0 0 2632

Üdv, megtörtént a porlasztócsucs csere, új tűzkarikákat is kapott, előkamrák maradtak.Jelentős lett a kipufogógáz színtelensége, eltünt a korom.W123-200D.

t.zsolti Creative Commons License 2017.01.26 0 0 2631

Akkor azok kulonboznek, 

A 200dkamrakon a henger fele kisebbek a furatok mint a 240/300on

Előzmény: Fejes Attila (2630)
Fejes Attila Creative Commons License 2017.01.26 0 0 2630

Szia, az előkamrák.

Előzmény: t.zsolti (2629)
t.zsolti Creative Commons License 2017.01.26 0 0 2629

A tuzkarikak vagy az elokamrak nem egy furatuak

Előzmény: Fejes Attila (2628)
Fejes Attila Creative Commons License 2017.01.25 0 0 2628

Üdv, azokat cserélem, újjat kap.

Előzmény: GaspiW123 (2627)
GaspiW123 Creative Commons License 2017.01.24 0 0 2627

Üdv, 

 

vegyél hozzá 4 új, 200-ashoz való tűzkarikát...

Előzmény: Fejes Attila (2623)
t.zsolti Creative Commons License 2017.01.22 0 0 2626

van 200-as és 240/300-as előkamra. különböznek.

Előzmény: Fejes Attila (2625)
Fejes Attila Creative Commons License 2017.01.22 0 0 2625

köszi.

Előzmény: t.zsolti (2624)
t.zsolti Creative Commons License 2017.01.22 0 0 2624

Kulonbozoek lehetnek az elokamrak. Celszeru lenne egyformanak lenni, kis juk.

Előzmény: Fejes Attila (2623)
Fejes Attila Creative Commons License 2017.01.22 0 0 2623

Üdv, 1984-W123-200D-ből kivettem a porlasztócsucsokat, és az alattuk lévő alátétet. Akkor vettem észre, hogy az1-2hengernél kissebb fúrat van, míg a 3-4hengernél nagyobb, itt látom az izzító gyertyákat.. Ez befolyásolja a motor müködését?

t.zsolti Creative Commons License 2017.01.12 0 0 2622

Volt nalam egy 200d , hasonlo idojarasi korulmenye kozott az enyem kb 2*  annyi km alatt melegedett ugyan annyi hofokra

Előzmény: tailor13 (2621)
tailor13 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 2621

Az furcsa. 300D-m nem volt, a négyhengeresbe meg bontottan vettem az utángyártott hűtőt is, újjal nincs tapasztalatom. Most is bontott Behr van a 240D-ben, ha jól tévedek (volt már benne pár, az egyik folyt, a másik csak könnyezett, ez most végül jó).

Előzmény: t.zsolti (2619)
t.zsolti Creative Commons License 2017.01.11 0 0 2620

megvettem a gyári mercedes termosztátot, nem hozott változást.

ami benne volt az egy másik fajta termosztátházba való volt.

Előzmény: tailor13 (2618)
t.zsolti Creative Commons License 2017.01.11 0 0 2619

nekem csak ez az 1    23-asom van, 300d, "eredetileg" amikor vettem autómatáshoz való hűtő volt benne 40mm vastag , a hűtéssel nem volt gondom, de megfolyósodott, kicseréltem 33 mm-esre , ezt hozta hozzá ... , közben motorfelujjítás is lett, na azóta lassabban melegszik mint az " átlag" de 120-130-nál már nem elég a hűtő , felmegy 90-re, ha ráhúzom a fűtést kicsit javít ,de nyáron??

hát ezért gondolom

Előzmény: tailor13 (2618)
tailor13 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 2618

Volt nekem az a kimondottan vékonynak kinéző utángyártott (nem mértem milyen vastag, de szemmel láthatóan vékonyabb, mint a gyári), azzal volt a legstabilabb a hűtésem. Igaz, 200D volt, de kész volt, mint a matekházi, sokat ment padlón. Hosszabb, tartós emelkedőnél felment 90ig a víz, egyébként 82 volt stabilan.
Ezt a 240D sem tudja a gyári vastagságú hűtővel, új, Wahler termosztáttal sem...

Előzmény: t.zsolti (2617)
t.zsolti Creative Commons License 2017.01.10 0 0 2617

arra figyelj , ha 300d -hez kell akkor 40mm vastag legyen, a 32-33 vastag még a kézishez is vékony, viszont szinte mindenhol azt árulnak meg 28-ast, nem is tudom mihez elég.

 

Előzmény: csoszy76 (2615)
Fejes Attila Creative Commons License 2017.01.05 0 0 2616
Előzmény: csoszy76 (2615)
csoszy76 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 2615

Sziasztok!

vizhűtőt keresek automata váltóshoz! Valakinek van jelezze! Köszi!

Fejes Attila Creative Commons License 2016.12.31 0 0 2614

     BUÉK!!!!!

tailor13 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 2613

Nem tudom, van-e valami különös oka, hogy ragaszkodsz a benzineshez, de azon túl, hogy talán kevesebbet futottak, mint a dieselek, legalább annyi, de cserébe drágábban megoldható problémát tudnak rejtegetni. A felhozott M115 motor például egy kiváló Stromberg karburátort hord a jobb oldalán, amit nagyon kevesen vállalnak el, és még kevesebben tudnak megcsinálni, ha beteg.

Nem tudom, hogy milyen árkategóriában nézegetsz, de a 77-es autók még kevesebb korrózióvédelemmel készültek, mint a későbbiek, ezért rozsda szempontjából mindenképpen nézd át, főleg alulról, taposók, futómű bekötési pontok, ablakfalcok, emelőbakok, küszöbök, sárvédőívek, doblemezek környékén. Tákolás lehet rajta, minél kevésbé tákolt, annál jobb esélyed van belőle később szép, jó autót csinálni.

A futómű egész emberi pénzből összerakható, a kormányholtjáték széria ezeknél, de a mértéke nem mindegy. Elöl van benne vagy 10-12 gömbfej(hadd ne számoljak utána), ha egy-kettő lóg, az riasztó lehet, de kis ügyességgel 2500 Ft körül van darabja Lemförderből is... Persze, a sok kicsi sokra megy. Kopóalkatrészt (féktárcsa, fékbetét, ilyesmi) emberi áron lehet hozzá még kapni, azoktól nem kell félni.

A beltér már nagyob falat lehet, főleg egy első szériás autónál, nemigen van választék színben, ha pedig valami ritkább színhez kellene alkatrész, akkor nagy mázli/kitartás kell a sikerhez. Fekete belsőhöz például könnyebb ülést találni, mint Bambus vagy Pergament színűhöz.

A tetőablaknál a levélfogó filctömítések sem olcsók, és ha el van rohadva a tálcája, az csere, bár ez utóbbit még lehet találni kis ügyességgel bontottan, de nem egyszerű móka kicserélni...

Ha bárhol vizes a szőnyeg az utastérben, alatta jó esély van rozsdát találni, és nem mindig egyszerű meglelni, hol jön be a víz.

(Nekem 240D-m van, ha valami kérdésed lenne, írj privátot bátran, talán még az email-om is elérhető a profilomnál)

Előzmény: Ritchie87 (2612)
Ritchie87 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 2612

Sziasztok!

190E tulaj vagyok, de kacsingatok az állólámpás, és a 123-as fele is.

Kinéztem magamnak egy jó állapotú, 1977-es gyártmányú 123-ast.

Teljesen rozsdamentesnek tűnik kívülről az autó. A 2.3-as karbis mocit nem ismerem (m 115), nem száguldozni akarok vele, de 109 lóerő és a másfél tonna nem tudom hogy viselkedik. A 190-esem 1.8-as 109 lóerős 5 gangos, de kisebb nyomatékú, mint a 115-ös, az megfelelően megy.Mire kellene figyelni vételkor? Schiebedach is van a kocsin, úgy emlékszem emiatt szokott gond lenni a kasztnival.Előre is köszönöm a segítséget!

 

Előzmény: kanger (2611)
kanger Creative Commons License 2016.10.16 0 0 2611

Sziasztok! MB sprinter 2007 kormány dőlésszög érzékelő probléma van, tud valaki segíteni? Köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!