Sziasztok! 123-as gazdik, barátok, rajongók (fekvőlámpás, ződcséges, W123, olajkályha) szakadjunk le a Mercedes-Benz topik-ról és nyissunk ennek a típusnak a kultikus állólámpáshoz hasonlóan topikot... Szóval jöhetnek képek, tapasztalatok, kérdések ... megmiegymás!
Sziasztok, segítsetek légyszi, szészedni sikerült a hátsó lököst de nem emlékszem mi tartja össze a sarok gumikat csak a lökhárító van meg ez a rész de nem tudom mire szolgál a csavar
Sziasztok!vettem egy w123 280 ce vasat,és szeretném kérdezni,hogy nincs e köztetek feketeöves k-jetronik szakértő,aki szépen behangolná nekem?az autó tatán van,komárom megyében.
Mercedes W123-as 2,4d kuplung munkahengerrel kapcsolatban lenne kérdésem hátha valaki tud segíteni. Kétféle kuplung munkahengert lehet kapni hozzá szimmetrikus furattal és asszimmetrikus furattal rendelkezőt. Beszereztem egy munkahengert ami asszimmetrikus de beszerelés légtelenítés után nem emel ki a kuplung. A kuplung házon a furatok szimmetrikusak. Elképzelhető, hogy ez a gond a kuplunggal hogy szimmetrikus kell bele? Jó lenne ha kuplung leszerelés nélkül tudnám ezt a dolgot megoldani.
Illetve egy másik kérdésem az lenne hogy a levegő pillangószelepet és az adagoló összekötő rudazat illetve mechanikát be lehet-e valahonnan szerezni. Sajnos elég kókány megoldása van jelenleg a gázadásnak de inkább el sem mondom hogyan van bekötve :D
Szeretném síkba emelni, a far lógást megszüntetni... De ha már piszkáljuk, a parkolási lehetőségeim javítása vagy könnyítésevégett szeretnék plussz 4-5 centi emelést...
Első kérdés hogy most a far lógás oka mi lehet, mi a javítás módja?
Második: Ha rászánom magam az emelésre, az megoldható e, nagyon nehéz, drága e...? Műszakin probléma e...? Esetleg 2 cm is elég lehet, vagy kell a 4-5 cm...?
Üdv, megtörtént a porlasztócsucs csere, új tűzkarikákat is kapott, előkamrák maradtak.Jelentős lett a kipufogógáz színtelensége, eltünt a korom.W123-200D.
Üdv, 1984-W123-200D-ből kivettem a porlasztócsucsokat, és az alattuk lévő alátétet. Akkor vettem észre, hogy az1-2hengernél kissebb fúrat van, míg a 3-4hengernél nagyobb, itt látom az izzító gyertyákat.. Ez befolyásolja a motor müködését?
Az furcsa. 300D-m nem volt, a négyhengeresbe meg bontottan vettem az utángyártott hűtőt is, újjal nincs tapasztalatom. Most is bontott Behr van a 240D-ben, ha jól tévedek (volt már benne pár, az egyik folyt, a másik csak könnyezett, ez most végül jó).