Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bpeagles Creative Commons License 2009.06.16 0 0 66
 

Sziasztok!

Keresnék felvételeket a Bp-Bamako 2009-es futamáról....szeretnénk kb. egy 30 perces filmet összevágni belőle, de a mi csapatunk Európában már kieset sajna..

 

Segítsetek kérlek..köszi

Email: info@htw.hu

Mini dv kazetták lennének a legjobbak, beírjuk számítógépbe és küldjük is vissza.

 

HTW Team

06-20-9477-556

1156 Bp. Szentmihályi út 106

info@htw.hu

 

Köszönöm....

Előzmény: Fehérpárduc (65)
Fehérpárduc Creative Commons License 2008.01.13 0 0 65
Az Afrikai-Magyar Egyesület csapatának oldala, útibeszámolóval ezen a linken!



hurvinka Creative Commons License 2008.01.05 0 0 64
Gotfroa Creative Commons License 2007.10.18 0 0 63
http://budapest-bamako.org/
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.05 0 0 62

A csapattársam (öcsém) külföldi ösztöndíja miatt két fő/egy csapat indulási joga, túra kategóriában eladó. A csapat bővíthető.

 

Alku nélküi irányár 160.000ft két főre, mivel mi még korán neveztünk, és nem ezen szeretnénk kaszálni:)

Gotfroa Creative Commons License 2007.03.26 0 0 61
Bocs:
www.budapest-bamako.org
Előzmény: Gotfroa (60)
Gotfroa Creative Commons License 2007.03.26 0 0 60
Az idei futamon indulóknak megjelenési lehetőséget tudunk adni a www.budapest-bamako.org oldalon!
Got
fourfinger Creative Commons License 2007.02.17 0 0 59

Meghívó  

 

Szeretettel meghívjuk Önt a 2007. február 23 - án pénteken 17 órai kezdettel megrendezésre kerülő élménybeszámoló sajtótájékoztatóra. Csak azért is minden viszontagság ellenére oda értünk! Számtalan hibát és problémát leküzdve lerepítettük a Dákót Bamakoba ! Vissza nem tudtunk vele jönni, mert 2000 km után megadta magát a vas!!

 Számítunk megjelenésére!

 A hely: Erzsébeten a BORA-BORA Bár 

Elérhetőség és térkép : www.borabora.hu.

   Ezt követően buli kifulladásig!

Várunk minden Bamakost, rajongót, és érdeklődőt!

 

Daciával Bamakoba Team

Előzmény: nszethi (58)
nszethi Creative Commons License 2007.01.26 0 0 58

na ebből nem lesz kép!

ott az iwiw. Üvegtigris Bamako fun klub

Előzmény: nszethi (57)
nszethi Creative Commons License 2007.01.26 0 0 57
hmmm. nem akarja. talán most!
Előzmény: nszethi (56)
nszethi Creative Commons License 2007.01.26 0 0 56
lemaradt. majd most!
Előzmény: nszethi (55)
nszethi Creative Commons License 2007.01.26 0 0 55

na erről dögről van szó.

nszethi Creative Commons License 2007.01.26 0 0 54

Az én bandám megy az Üvegtigrises,  302 rózsaszinmalacos Jeep-el. A vén renaultmotoros bódé hihetetlen! Már a franciáknál lerohadt róla a turbo. Birt menni vagy 80-at. Aztán a kipufogó, öninditó, gázpedál, hátsó fék. Vicc, de a bantuknál kaptak rá turbót. Megint megy 110-et. Igaz, hogy 20 kilométerenként vissza kell önteni bele a karterszellőzőn kannába kinyomott olajat, de egyszerüen nem akar megdögölni. Holnap bezakatol a célba. :-) A jó öreg tecnika! 74-ben rakta először kocsiba a rönyó ezt a 2.1D-t, 76-tól turbóval. Na ezt nevezem én tervezésnek. Kilóg a bele, de küzd, kormol, és nem hagy xarban!

 

Amúgy megvannak az ötletek jövöre. Van 2db tüzoltó ZSUK, esetleg szerezni egy Roburt. Igaz ez utóbbiba tenni kell valami rendesebb motort, mert a gyári orditását pestig nem lehet kibirni, nemhogy bamakóig. Mivel mindkettő tipus faék bonyolultságú, nem nagyon tud megdögleni benne semmi, a hiradásban meg garantáltan benne lenne. :-) 

Előzmény: nszethi (53)
nszethi Creative Commons License 2007.01.26 0 0 53
Az, vagy akár a nickedben szereplő BX. Volt egy 16TRS SE velem 7 évig. Imádtam. :-)
Előzmény: BX_thomas (50)
-prokee- Creative Commons License 2007.01.26 0 0 52
Ez érdekes, a médiában a három "sztárautó" a Trabant, a Csepel és a Dacia, szegény gömbezeröcsiről meg mindenki elfelejtkezik :)
Bár, én a rajtnál 1600-nak gondoltam a világos lámpakereteiről...
Előzmény: BX_thomas (50)
ujbedos Creative Commons License 2007.01.26 0 0 51
Na mán megen a Budapest.

Mé nem lehetett egy Makó-Bamakó ralit csinálni, hogy a vidékfejlesztéssel is történjen valami?
BX_thomas Creative Commons License 2007.01.26 0 0 50
pl az 1500 zsigulatorunk
Előzmény: nszethi (49)
nszethi Creative Commons License 2007.01.25 0 0 49
:-)) nekem is az egyik kedvencem ez az öreg bódé. Fújtatva, prüszkölve, de megállithatatlanul megy a cél felé. Nekem erről szól a Bamakó. Olyan géppel odamenni, ami úrigyereknek eszébe sem jutna. Trabi, Dákó, meg bármi, ami minimum 20 éves.
Előzmény: Kazánfelügyelő (48)
Kazánfelügyelő Creative Commons License 2007.01.24 0 0 48

(nem tudom, hogy kik a 9-es csapat, ez most másról szól)

 

Én technikailag a Csepelért is szurkolok, a Trabant legyen az kelet-németek öröme, a Dacia meg a románoké.

/Emberileg természetesen drukkolok a trabantosoknak és a dácsiásoknak, hogy sikerüljön az ő produkciójuk is./

A jó öreg Csepel a mauritán határon (fotó:Tiba) és a gép fülkéje (ezt egy másik honlapról kopiztam ide. Ha ezt a hajdani konstruktőrök látnák ?).

 

 

forrás:

http://www.tibamotorsport.hu

http://www.trabanttalafrikaba.hu

 

Mindkét lapon sok kép látható a galériákban.

 

(a végén megismétlem: nem ők a 9-es csapat:)

-prokee- Creative Commons License 2007.01.23 0 0 47
Nem is a Trabantosok ! :)
Sőt, nem is azok a srácok, akik egy öreg Opel Commodore-ral nyomják :)))))
OFF: Eladtam a könyveket egyben a Vaterán, egy éve viszed elfelé ajándékba, nem vártam tovább, szorri... /OFF
Előzmény: Sheme (46)
Sheme Creative Commons License 2007.01.23 0 0 46
Biztosan nem a Dacia-sok!
Előzmény: -prokee- (45)
-prokee- Creative Commons License 2007.01.23 0 0 45
Súgja már meg valaki, pontosan melyik volt az a "9-es számú csapat", akiket kizártak ittas vezetésért ? Átnéztem sokszáz képet, és nem találok ilyen rajtszámot.
by-169 Creative Commons License 2007.01.22 0 0 43
Skoda indult a túrára?
kábelbúvár Creative Commons License 2007.01.22 0 0 44

További nehézséget jelentett a résztvevőknek, hogy a Mauritán Iszlám Köztársaság terüléteré szigorúan tilos alkoholt bevinni. Ezért próbálták az indulók az utolsó szponzor sör készleteiket "likvidálni". Többeket láttak vezetés közben sörözni az N17-es úton, annak ellenére, hogy a verseny szabályai szerint ittas vezetésért pontlevonás jár.

 

A Bamako orvosi csapata szerint az alkohol eddig nem jelentett komoly problémát. Viszont eddig már tömtek fogat, kisebb sebészeti beavatkozást hajtottak végre, bélfertőzés és több kötőhártya-gyulladásos panasz is volt.

 

Az első komoly akadályt remekül vette Orsós Endre, alias "Cigánygyerek az égből". Ő az aki vízum, térkép, oltások, GPS, CB rádió és egyéb szükséges felszerelés nélkül érkezett a régióba. Sikerült behatolnia Mauritániába, de a titkát nem fedte fel.

 

Sokan vasárnap szembesültek először az igazi Afrika kegyetlen, szegény arcával. Több csapat kultúrsokkot kapott. Voltak akik megfogadták, hogy nem szállnak ki az autójuk biztonságos fedezékéből. Még a tapasztalt, harmadik világot megjárt Hu Cares csapat tagjai is megdöbbentek az őket fogadó viszonyokon.

 

A 22 induló csapatból 2-en feladták a versenyt, és a még versenyben lévő 2O csapatból mindössze 6-an fejezték be időre az etapot. Őket elsősorban a kafkai határátlépés nehézségei választották el a szintidő teljesítéséért járó 5 ponttól.

Előzmény: kábelbúvár (42)
kábelbúvár Creative Commons License 2007.01.22 0 0 42

Vasárnap hajnalban a marokkói fennhatóságú Dakhlából vágtak neki a 46O kilométeres etapnak a még versenyben lévő csapatok. Müezzinek hangjára ébredtek, majd elindultak Dél felé az egyre kietlenebb sivatagi tájon.

 

A nap fő attrakciója az volt, hogy a résztvevőknek meg kellett küzdeniük az első homokos szakasszal. Igaz ez még csak ízelítő volt a hétfői 15O kilométeres dűnés etap előtt. A nap nehézségét többek között az elaknásított terület jelentette. Szerencsére senki nem futott aknára  a résztvevők közül.

</P>

Jency76 Creative Commons License 2007.01.21 0 0 41
Kár! Megint csalódtam a saját emberismeretemben. A személyes találkozásunkkor olyan szimpatikusnak tűntek.  :))
Előzmény: kábelbúvár (37)
Kazánfelügyelő Creative Commons License 2007.01.20 0 0 40

A Drágám Tévedtem zenekar  számot is írt  a Tiba csapat tiszteletére:)

 

http://www.dragamtevedtem.hu/bpbamako/hajra_tomi.mp3

 

Egyébként a mai cél Dakhla Nyugat-Szaharában.

 

(Azt csak halkan jegyzem meg egy lentebbi beírásra, hogy a Villám Géza beírása elsősorban nem a Tibáéknak szólt. Ők ugyanis másodszorra vesznek részt a versenyen és a Tiba Tomi a tavaly  1000 km távon vontatott a sivatagban egy Opel Corsát egy Audival. Úgyhogy ha valaki tudja, hogy milyen autót vontani a Szaharában, akkor ő (is) tudja. Az más kérdés, hogy Európában "nehéz" vontatni, s talán veszélyesebb is. Csak az európai táv nélkül nem jött volna össze a Guiness rekord, amit ők akartak elnyerni. Ez most marad egy amerikai párosé.)

kábelbúvár Creative Commons License 2007.01.18 0 0 39
kábelbúvár Creative Commons License 2007.01.18 0 0 38

Az Afrikába érkezett mezőny első megpróbáltatásai a marokkói kősivatagokban kezdődtek, de sokan saját maguk is nehezítettek a dolgon egy kiadós eltévedéssel és félrenavigálással.

Szerda hajnalban az utolsó Bamakós csapatok is megérkeztek Afrikába. A spanyol fennhatóság alá tartozó, de már afrikai Mellilaban értek partot a későn jövők, majd innen léptek be a szomszédos Marokkóba. Az afrikai bürokráciából kiváló leckét kaptak a hajnali háromig a határon veszteglő magyarok.

http://www.origo.hu/auto/sporthirek/rali/20070118kosivatagban.html

kábelbúvár Creative Commons License 2007.01.16 0 0 37

Hamis húszeurós miatt kerültek bajba a trabantosok a Bamako-ralin

 

A fapados Dakarnak titulált Budapest–Bamako-rali elérte Afrikát. A csapatok többsége kisebb-nagyobb gondokkal küzd, de a legkomolyabb bajba a Motorváros Team csapat került. A Trabanttal induló csapat az Afrikába való átkelés előtt keveredett vitába a spanyol határőrökkel, miután hamis pénzzel próbált meg fizetni, melyhez előzőleg ők is egy benzinkútnál jutottak.

http://index.hu/sport/bamako070116/

Előzmény: nyeteg (31)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!