Ez jó hír. Bízom benne, hogy jómagam is hasonlókról számolhatok be 20 e-nél. Egyelőre csak a 13-at súrolom alulról, de eddíg nincs okom komolyabb panaszra :-))
Kicsit szarul érezném magam, mintha tök hülye lennék h világosan mondták h csk hétfőre van időpontjuk...Reggel 8 ra olyan, mintha tök értelmetlen emberke lennék...
Vigyél magaddal egy kamerát is és közöld velük, hogy ha neked nem megfelelően állnak a kérdéshez láthatják a felvételt a következő TV Ügyvédje, Fókusz és egyébb műsorokban.
a kor nem relevans, a pofa merete szamit. :))) vedd fel a fapofat, jelenj meg a kocsival a szervizben es csak azt hajtogasd: MOST! egy egesz topic szurkol neked! vidd be ne hagyd hogy azt mondjak majd hetfon vagy barmi. reagaljanak ra azonnal, nyilvan nem fognak nekiallni azonnal szetkapni, de kotelezo nekik foglalkozni az uggyel, elinditani a folyamatot es csereautot is kovetelj. csak mondom, nyisd ki a szad, hidd el elkuldik oket naponta a picsaba, nem te leszel az elso. es fontos: soha ne kerdezz olyat hogy nem -e lehetne? mert ott vagod el magad alatt a fat :))) kedves virtualis baratom! a kocsid egy kurva jo konstrukcio, hibatlan olasz szepseg, olasz design istenek termeke es a muszaki tartalom is egeszen kivallo, de hidd el hogy nincs tokeletes auto, de lehet hogy csak egy szenzort kell cserelni kb fel ora alatt es vege az egesznek, ujra minden lo rendelkezesre fog allni es tokeletes lesz a verda! de ha megsem akkor is utana kell jarni es sajnos ebben az orszagban csak asztalt csapkodva lehet barmit is elerni, mert a szervizekben nagyreszt alulfizetett kezdo szerelok vannak, tisztelet a kivetelnek. de ezt mar kifejtettem vagy 100 sorba egyszer a GP forumon, nem irnam le meg1x. szedd ossze minden batorsagod es ne hagyd magad lerazni.
Egyet értek az előttem szólóval,azonnal irány a szervíz!!Ha nem fogadnak,állj meg az út szélén és hívd az assistance-t azzal ,h ég a check engine lámpa,akkor tuti elviszik szervízbe(jó eséllyel csereautót is kapsz)!
Az a gebasz, hogy nagyon vidéken lakom.... (TURA) Pest-től 50 km mondjuk be tudok menni csak nekem nincs nagy "pofám" ehhez.... De egyébként teljesen igazad van.... Csak ha most bemegyek megint csak időpontot adnak... azzal meg nem sokra megyek, mert már kaptam 1 et hétfőre... Ha nem lennék ilyen pöcs fiatal, akkor lehet h komolyabban vennének, de így....
nem szeretnek beleszolni a dontesedbe, de en meg mindig csak azt a lehetoseget latom, hogy most fogod magad es elgurulsz a bokrok alatt az elso kozelbe eso szervizhez, berontasz es nem kerdezed hogy nem -e lehetne -e -e -e, hanem MONDOD hogy mi a problema, vegyek fel, ha nem tudnak vele foglalkozni akkor csereautot biztositsanak, ellenkezo esetben fiat magyarorszaghoz mesz, blabla. ez nem egy olyan hiba amivel varni lehet. a szerviz konyv is elmondja, hogy ilyen esetben AZONNAL elso fiat szerviz vagy assistance. nehogymar hetfon vidd be ilyen hibaval bakker. ha kell uvoltozz veluk, kuldd el a picsaba a szervizvezetot. en nagyon sajnalom hogy ilyeneket kell irnom, de mas ebben az orszagban nem segit. itt most nem egy kvarjatekrol van szo hanem tobb millios ertekrol amire a fiat garanciat vallalt es a problemad nem tur halasztast. hat komolyan mondom fussunk ossze es bemegyek veled vmelyik szervizbe :DDD
Egyre jobban kezd elkeseríteni a Bravom....:-( Ma reggel hazafelé jövet semmi gond nem volt megáltam mikuláscsomagokat venni és amikor kimentem vissza a kocsihoz és beindítottam megint elkezdett volágítani a check engine lámpa.... Ezt nem hiszem el komolyan 4.000enként horhatom majd szervízbe...?!
Ugyanis az első ilyen hibajelzés 4.000nél volt most h megvan a 8100 megint elkezdte... És megint az van, hogy egyszerűen nem megy a kocsi... Hazafelé egy retek Szutyuki is levillogott, hogy mi a fenének nem megyek amikor 90el lehetne repeszteni... nekem meg úgy gyorsult 70 ig is, mintha lovaskocsival húznák... Szóval siralmas...a 90 meg már igazi erőpróba.... a kanyaroktól kereszteződésektől meg emelkedőktől egyenesen rettegek.... De komolyan szerintem ez nem normális, hogy egy alig pár hónapos autóban másodszor világít a motorhiba lámpa....
Asszem lassan elkezdhetek utánnanézni, hogy hogy lehet 1 kereskedőt megszorongatni, vagy mi kell ahhoz, hogy cseréljék az autót.
Mert ha most meg is csináltatom de majd ujra jelentkezik a hiba akkor befejeztem... vagy visszaviszem vagy eladom.
Pedig nem szívesen válnék meg tőle, hisz egy nagyon jó verda....És itt a fórumon senkinek nem produkálja ezt, szóval csak arról lehet szó, hogy én fogtam ki pont 1 ilyen gyártásproblémást...
gratule elore is a vashoz, kepeket majd pakolj fel rola ha kiujjongtad magad... :) elvezni fogod a turbos motor minden pillanatat - kiveve a sok tankolast. :DDD de hat valamit valamiert. meg igy is nagyon megeri.
Maximálisan egyetértek eagle cartárssal: távirányító kérdése talán megoldódott az "500-as kulcs" használatával, turbó gondokról meg nem is hallottam, csak egy hidegen széthajtott esetében (a népítéletben meg leesett a turbó csöve, ha jól tudom, s az más).
Apró, bosszantó hibák vannak, mint minden autótípusnál. Ezek elviselése, felnagyítása, vagy épp háttérbe szorítása elsősorban hozzáállás, vagy szimpla figyelem kérdése. Alapvetően sztem elég jó konstrukciónak tűnik (17 e km távlatából). :)
Igen, ez igaz, s akár több tíz km-ert is elautóznak egymás mögött, mondjuk, legalább aránylag haladósan. Viszont, adott volt pl.: egy z3, mely elkezdett intenzíven gyorsítani, mikor meg akartam előzni (még a Bravammal), nem is küzdöttem feleslegesen, de mikor egy kanyar előtt ő lassított kocsisor miatt, én meg megelőztem, akkor nem értettem, miért dudál, hisz végig látható volt a kanyar... Vagy, ha 100 m hely marad még az előzés befejezte után, akkor a szembejövő miért mutogat, meg anyáz? Egyébként, sztem se nagyon szeretnek minket...
Ez érdekes... A téli kerekek cseréjénél néztem, h most vagy vizes (tapintásra annak tűnt), vagy enyhén olajosak a lengéscsillapítók (jut eszembe: gázos, vagy olajos van benne?). Ennek okán a kerekek feleszerelése után teszteltem is (kézzel "lökdösés"), de nagyon promptul működött, egy kicsit talán túl kemény volt, s az is lehet tünet, ha már nem jó. Neked mit mutat "kézre"?
A héten veszek át egy Fiat Bravo 1.4 T-jet-et. Az után szeretnék járni, hogy az egyik weboldalon ahol "népítéletek" vannak, olvastam pár rossz sort a kocsival kapcsolatban, pl hogy a távirányító típushibás, elment a turbó stb. Van valami valóságalapja ennek, vagy csak a nem megfelelő használat miatt van rossz tapasztalatuk?
"én ahányszor ott voltam, mindig csak villogást, dudálást, mutogatást kaptam, pedig nem mentem kirívóan gyorsan"
Én is hasonlókról tudok beszámolni. Nagyon betartják a szabályokat (ami nem is baj) és ha valaki nem, azt már-már "rendőrként" igyekeznek rendre utasítani. Ja, és ennek tetejében még rühellnek is minket. -Az én tapasztalataim szerint!-
Nekem ezt sikerült újítanom, koszos, ne azt nézzétek...:) Amúgy tegnep elvittem fürdeni a kicsikét, ám láss csodát: abban a pillanatban, ahogy kiálltam a mosóból, elkezdett ömleni az eső....:( ez az én formám!
Amúgy nem sminkelt Stilos kolléga, elfogyott a szemceruzája:::::-DDD
"Remélem jobb, mint a keletnél..." mar epp az agyban voltam es mar csak telefonrol kovettem a forumot, mikor meglattam ezt a hszt. a budapesti fiat kelet-pest szervizre gondolsz? mert ha igen akkor csak annyit tudok mondani hogy rajuk meg egy felig halott horcsogot se biznek, nemhogy az automat. szakertelem nulla, flegmasag 10es. kb az a lenyeg hogy minnel hamarabb elmenj a piccsbe a problemaiddal. ha kitarto vagy akkor max megmutatjak hogy mennyire tudnak barmolni. brrrr...