Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mewo Creative Commons License 2008.04.22 0 0 2692

Mci:

 

Mail ment.

Mewo Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2691

170 körül.

Előzmény: Törölt nick (2685)
Mewo Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2690

3100 és suttogva beszélhetsz.(legalábbis az enyémben)

Előzmény: Öreg Halász (2688)
Mewo Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2689

1500 körülemeli csak meg a fordulatot,nem?

Az van,hogy a fulladás határán vagy,normál esetben le is fulladnál,de még pont hirtelen ki tudod nyomni a kuplungot,ezt a computer lereagálja és mivel ő egy kicsit gyorsabb,mint te vagy(persze nem sokkal),rásegít,hogy ne szenvedjen a motor egy pillanatra sem.Amikor ez történik veled,akkor pillanatokra de érezhetően nyökög és rángat,nem?(Stilo tapasztalat)

Étrhető,vagy próbáljam meg mégegyszer?

 

Én is vezettem a kis Ignist utána.Ehhez képest játékautó,de nagyon kis mokány és gyors dög,hihetetlen fordulékonysággal,de a mindennapokban nem kellene,mert túl puritán.HÁT ISTENEM,hozzászoktam a jóhoz.:)

 

Mewo

Előzmény: mcI_2.0 (2682)
Öreg Halász Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2688
Valaki mérje meg a saját kocsiján, hogy 1.4 T-jet 120 lovas 6.-ban 130-nál mennyit forog ? Én hallottam 3000-et és 3400-et is. És akkor mennyire csendes az utastér? Motorzaj, vagy a szél-, vagy futómű zaj a leghangosabb, vagy együtt ?

Előre is köszi .
Varshi Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2687

> szelep-mittudomén micsoda elkoszolódott, ki kell tisztítani azt annyi

 

Fojtószelep / pillangószelep. Tipikus Fiat-betegség.

 

 

> A másik dolog, hogy nekem azt mondta a kereskedő, hogy annyi a különbség a

> 120as és a 150es közt, hogy a 150esnek nagyobb a torka, több levegőt szív.

 

De im a hozzáértőket. :))

 

 

> A harmadik, kézzel fogható baj, ami ilyesmi dolgokat csinált már nekem,

> az a légtömegmérő letérdelése volt.

Mondjuk azt általában könnyű észlelni/detektálni, meg kideríteni, hogy az-e. De hnapos autónál még nem is láttam LMM problémát, aligha az a baj...

Előzmény: Törölt nick (2686)
mcI_2.0 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2684
Csak egy kérdés, ha már ilyen tapasztalt turbós (benzines?) vagy: ennyi év alatt mennyi bajod volt meghibásodott feltöltővel? Csak és kizárólag annak hibája vagy abból eredő hiba milyen sűrűn fordult elő? (jó, ez két kérdés, de hasonló tárgykörben :))
Előzmény: Mikusz. (2678)
mcI_2.0 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2683
Érdekes, h erről sincs egy egységes álláspont, de ezzel nincs egyedül a Fiat, mindenki a sajátját fújja az "egyáltalán nem kell bejáratnitól" a nektek mondott "5000 km-ig". :(
Előzmény: punnyadt33 (2679)
mcI_2.0 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2682

Hát, ezek az események igencsak üzemi hófokon történnek: vasárnap is megérkeztem vhova (50 km-es utazás után...) s füvön parkoltam. Ahogy igazgattam a kocsit előre-hátra, egyszer majdnem befulladt, úgy, ahogy már egy párszor (5-6 alkalomról van szó), s aztán hirtelen felpörgött a motor. Olyan ez ilyen esetekben, mintha egy-két másodpercet késne a gáz a pedál adagolásához képest, pedig a lábam ugyanúgy szinkronban van (gáz-kuplung), mint millió esetben már, aztán a megelőző gázfröccshöz képest aránytalanul magas fordulatra pörög fel. Szóval, nem értem, de mindenesetre érdekes. Ja, vasárnap ráadásul még csúnyán be is csörgött közben...

 

Hidegen nem "gázfröccsökkel" szoktam operálni, inkább hosszabban csúsztatom a kuplungot. Egyébként, meg hideg motornál nálam kizárt a gyilkolás, még ha be is kóstolnak egy kis versenyre...

Előzmény: Mikusz. (2674)
mcI_2.0 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2681
Nos, "sajnos" a 150 lovas sport változat van, mindig bekapcsolt sport gombbal... :-)) De, biztos vagyok benne, h a 120 pacis is állat módjára megy!!! :D
Előzmény: Italycarfun (2672)
mcI_2.0 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2680

"Én is versenyezgettem:Ignis Sportot vertem le,mondjuk egyszer korán váltottam,akkor kikaptam.Jó csata volt.140 fölött nagyon elpicsáztam."

 

Vezettem Ignis Sport-ot, s a könnyű kasztni miatt úgy tűnt, elég jól megy, jobban, mint a Swift Sport, pedig 10 lóerővel gyengébb. Viszont, mikor visszaültem az enyémbe, érzetre ég és föld. Ezért is mondtam mindig, h az érzet nagyon más, a másodpercek, meg a "test test elleni harc" viszont nem hazudnak. Elhiszem, h kisebb sebességig gondot okozhatott, de később kijött az erőfölény. :)

Előzmény: Mewo (2669)
punnyadt33 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2679
Nekem is azt mondták,úgyhogy még mindig csak "járatom".(2600km) max 4000-4500 ig húzatva.De már itt sem érzem az erő hiányát úgyhogy ki lehet birni valahogy!:))))Azán az elkövetkező 2 héten belerakok vagy 1500-at és kezdődhet a tánc.....
Előzmény: Törölt nick (2670)
Mikusz. Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2678

Nekem 92 -től 06 -ig csak turbós autóim voltak, jól ismerem őket, tudom hogy hogyan kell használni. 

 

Ezt a "pletykát" sajnos nagyon megbízható és benfentes embertől hallottam, olyantól akinek a szavára lehet adni, mégsem tudom elképzelni hogy hogyan lehetséges ez. Állítólag már több új autónál tapasztalták hogy pld. átadás előtt mikor lemosták az autót és ki akartak állni néhány kisebb gázfröccs után leállt a motor és nem indult be. Ekkor ki kellett venni a gyertyákat és utána már indítható volt a motor. De majd rákérdezek még egyszer egyértelműbben, hátha én értettem félre valamit.

 

Előzmény: punnyadt33 (2675)
punnyadt33 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2677

Persze,semmi gond nem volt,korrektek voltak.Amikorra igérték,meg is jött a kocsi.Persze a T-jetről leirást azóta sem kaptam,ha tudsz próbálj tőlük kisirni egyet és megosztani velünk!Gratula a gépedhez! 120 v 150 pacis lesz?

 

Előzmény: Törölt nick (2673)
punnyadt33 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2676
Tényleg skacok! Van már valakinek leirása a T-Jet motorokról????(olajcsere,olajminőség, gyertyacsere ,karbantartás,műszaki leirás stb...)Mert már valami hivatalosat is kéne ám kapnunk,nemcsak olyan szájhagyomány útján terjedőre gondolok!HALÓ KERESKEDŐ URAK,ILYENKOR IS TÖRÖDJETEK EGY PICIT A TULAJOKKAL,NEM CSAK AZ ELADÁS ELÖTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:((((((((((((((((((((
punnyadt33 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2675

Ezt a pletykát biztos japán "autófunoktól" hallhattad.Ne ijedj meg ,nem fog ilyet produkálni az autód az biztos! Max megindul mint az állat....:))))) De azért hidegen ne nagyon túráztasd,mert a turbók nem szeretik(nem csak a T-jet)

Előzmény: Mikusz. (2674)
Mikusz. Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2674

Ilyet a turbó miatt biztosan nem csinálhat.

 

Hallottam valamit pletykaszinten hogy a T-Jetek nem szeretik hidegen a gázfröccsöt, lefulladhat tőle a motor és csak a gyertyák kivétele után indul be újra /hogy kiszellőzzön a túl dús keverék miatt a henger/ de öszintén szólva marhaságnak tartom.

 

Előzmény: mcI_2.0 (2658)
Italycarfun Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2672

A te géped hány paci? Remélem 120...:)

Előzmény: mcI_2.0 (2655)
Varshi Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2671

Szia!

 

Használd a keresőt, itt balra: "bejáratás" szóra keress

Előzmény: Törölt nick (2670)
Mewo Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2669

Nekem is összeseb 6db szőnyeg van bennt.Nem is értem,hogy miert csinaljak ezt,hogy csak két szőnyeg van benne.Ez egy bosszantó apróság,amit két telefonnal lehetne orvosolni.

 

 

Én is versenyezgettem:Ignis Sportot vertem le,mondjuk egyszer korán váltottam,akkor kikaptam.Jó csata volt.140 fölött nagyon elpicsáztam.

 

Mewo

EZsolt Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2668
Ha Lineaccessori-ként rendelik (Cikkszám: 50901619), akkor viszont 4db-ból áll, igaz nem 10, hanem 16-17.000 az ára.
Előzmény: mcI_2.0 (2666)
mcI_2.0 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2667

Csak ÍGY tovább!!! :-)))

Előzmény: punnyadt33 (2660)
mcI_2.0 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2666
Ezen nem lepődtem meg, mármint, h csak két szőnyeg, hisz láttam leírva előtte, h az jár. Kicsit furcsálltam ugyan, h ez meg milyen módi, de nem agyaltam rajta túl sokat.
Előzmény: EZsolt (2664)
EZsolt Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2665
Ezt kiegészítendő: A Sport-csomagos Bravo-hoz is jár, de ugyanúgy csak kettő.
Előzmény: EZsolt (2664)
EZsolt Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2664
Igen, a Sport Bravo-hoz CSAK ELŐL van gyárilag szőnyeg.
Előzmény: punnyadt33 (2659)
EZsolt Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2663
A 120 lovas sem érzi meg különösebben...már amennyit ebben a pocsék áprilisi időjárásban próbálni lehetett.
Előzmény: mcI_2.0 (2657)
EZsolt Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2662
Én is meglepődtem a Subaru-s ezen kijelentésén.
Előzmény: mcI_2.0 (2656)
vinjo Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2661
Meg én is úgy kaptam,szintén Érden.
Előzmény: punnyadt33 (2659)
punnyadt33 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 2660
Kézzeljétek,tegnap egy clio akart letolni az útról,utána pár perccel ,meg egy négyajtós smart akart balról beelőzni... a végeredményt nem mondanám,mert ciki rájuk nézve..:)))) Bruhaha!
punnyadt33 Creative Commons License 2008.04.20 0 0 2659
Igy igaz,én is igy kaptam meg a gépet!(legalábbis Érden)
Előzmény: mcI_2.0 (2632)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!