Az van,hogy a fulladás határán vagy,normál esetben le is fulladnál,de még pont hirtelen ki tudod nyomni a kuplungot,ezt a computer lereagálja és mivel ő egy kicsit gyorsabb,mint te vagy(persze nem sokkal),rásegít,hogy ne szenvedjen a motor egy pillanatra sem.Amikor ez történik veled,akkor pillanatokra de érezhetően nyökög és rángat,nem?(Stilo tapasztalat)
Étrhető,vagy próbáljam meg mégegyszer?
Én is vezettem a kis Ignist utána.Ehhez képest játékautó,de nagyon kis mokány és gyors dög,hihetetlen fordulékonysággal,de a mindennapokban nem kellene,mert túl puritán.HÁT ISTENEM,hozzászoktam a jóhoz.:)
Valaki mérje meg a saját kocsiján, hogy 1.4 T-jet 120 lovas 6.-ban 130-nál mennyit forog ? Én hallottam 3000-et és 3400-et is. És akkor mennyire csendes az utastér? Motorzaj, vagy a szél-, vagy futómű zaj a leghangosabb, vagy együtt ?
Csak egy kérdés, ha már ilyen tapasztalt turbós (benzines?) vagy: ennyi év alatt mennyi bajod volt meghibásodott feltöltővel? Csak és kizárólag annak hibája vagy abból eredő hiba milyen sűrűn fordult elő? (jó, ez két kérdés, de hasonló tárgykörben :))
Érdekes, h erről sincs egy egységes álláspont, de ezzel nincs egyedül a Fiat, mindenki a sajátját fújja az "egyáltalán nem kell bejáratnitól" a nektek mondott "5000 km-ig". :(
Hát, ezek az események igencsak üzemi hófokon történnek: vasárnap is megérkeztem vhova (50 km-es utazás után...) s füvön parkoltam. Ahogy igazgattam a kocsit előre-hátra, egyszer majdnem befulladt, úgy, ahogy már egy párszor (5-6 alkalomról van szó), s aztán hirtelen felpörgött a motor. Olyan ez ilyen esetekben, mintha egy-két másodpercet késne a gáz a pedál adagolásához képest, pedig a lábam ugyanúgy szinkronban van (gáz-kuplung), mint millió esetben már, aztán a megelőző gázfröccshöz képest aránytalanul magas fordulatra pörög fel. Szóval, nem értem, de mindenesetre érdekes. Ja, vasárnap ráadásul még csúnyán be is csörgött közben...
Hidegen nem "gázfröccsökkel" szoktam operálni, inkább hosszabban csúsztatom a kuplungot. Egyébként, meg hideg motornál nálam kizárt a gyilkolás, még ha be is kóstolnak egy kis versenyre...
Nos, "sajnos" a 150 lovas sport változat van, mindig bekapcsolt sport gombbal... :-)) De, biztos vagyok benne, h a 120 pacis is állat módjára megy!!! :D
"Én is versenyezgettem:Ignis Sportot vertem le,mondjuk egyszer korán váltottam,akkor kikaptam.Jó csata volt.140 fölött nagyon elpicsáztam."
Vezettem Ignis Sport-ot, s a könnyű kasztni miatt úgy tűnt, elég jól megy, jobban, mint a Swift Sport, pedig 10 lóerővel gyengébb. Viszont, mikor visszaültem az enyémbe, érzetre ég és föld. Ezért is mondtam mindig, h az érzet nagyon más, a másodpercek, meg a "test test elleni harc" viszont nem hazudnak. Elhiszem, h kisebb sebességig gondot okozhatott, de később kijött az erőfölény. :)
Nekem is azt mondták,úgyhogy még mindig csak "járatom".(2600km) max 4000-4500 ig húzatva.De már itt sem érzem az erő hiányát úgyhogy ki lehet birni valahogy!:))))Azán az elkövetkező 2 héten belerakok vagy 1500-at és kezdődhet a tánc.....
Nekem 92 -től 06 -ig csak turbós autóim voltak, jól ismerem őket, tudom hogy hogyan kell használni.
Ezt a "pletykát" sajnos nagyon megbízható és benfentes embertől hallottam, olyantól akinek a szavára lehet adni, mégsem tudom elképzelni hogy hogyan lehetséges ez. Állítólag már több új autónál tapasztalták hogy pld. átadás előtt mikor lemosták az autót és ki akartak állni néhány kisebb gázfröccs után leállt a motor és nem indult be. Ekkor ki kellett venni a gyertyákat és utána már indítható volt a motor. De majd rákérdezek még egyszer egyértelműbben, hátha én értettem félre valamit.
Persze,semmi gond nem volt,korrektek voltak.Amikorra igérték,meg is jött a kocsi.Persze a T-jetről leirást azóta sem kaptam,ha tudsz próbálj tőlük kisirni egyet és megosztani velünk!Gratula a gépedhez! 120 v 150 pacis lesz?
Tényleg skacok! Van már valakinek leirása a T-Jet motorokról????(olajcsere,olajminőség, gyertyacsere ,karbantartás,műszaki leirás stb...)Mert már valami hivatalosat is kéne ám kapnunk,nemcsak olyan szájhagyomány útján terjedőre gondolok!HALÓ KERESKEDŐ URAK,ILYENKOR IS TÖRÖDJETEK EGY PICIT A TULAJOKKAL,NEM CSAK AZ ELADÁS ELÖTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:((((((((((((((((((((
Ezt a pletykát biztos japán "autófunoktól" hallhattad.Ne ijedj meg ,nem fog ilyet produkálni az autód az biztos! Max megindul mint az állat....:))))) De azért hidegen ne nagyon túráztasd,mert a turbók nem szeretik(nem csak a T-jet)
Hallottam valamit pletykaszinten hogy a T-Jetek nem szeretik hidegen a gázfröccsöt, lefulladhat tőle a motor és csak a gyertyák kivétele után indul be újra /hogy kiszellőzzön a túl dús keverék miatt a henger/ de öszintén szólva marhaságnak tartom.
Nekem is összeseb 6db szőnyeg van bennt.Nem is értem,hogy miert csinaljak ezt,hogy csak két szőnyeg van benne.Ez egy bosszantó apróság,amit két telefonnal lehetne orvosolni.
Én is versenyezgettem:Ignis Sportot vertem le,mondjuk egyszer korán váltottam,akkor kikaptam.Jó csata volt.140 fölött nagyon elpicsáztam.
Ezen nem lepődtem meg, mármint, h csak két szőnyeg, hisz láttam leírva előtte, h az jár. Kicsit furcsálltam ugyan, h ez meg milyen módi, de nem agyaltam rajta túl sokat.
Kézzeljétek,tegnap egy clio akart letolni az útról,utána pár perccel ,meg egy négyajtós smart akart balról beelőzni... a végeredményt nem mondanám,mert ciki rájuk nézve..:)))) Bruhaha!