Egyszer nemsokára nekem is :) az ablakra terelés közdarab ugye törött,most meg mint itt valahol írtam valamiért lassan áll át a belsőkerningetés része.Hová kellene innen Mezőhegyesről a messzibe menni hozzád?
Keszitem fel a bravot, iden az asszony megkapja. Nincs mar visszaut, elsosegely es kresz megvan...
Kerul bele elso es hatso radar meg valami vizmelegito vagy allofutes, mert a bravonak nem jut csak egy beallo. :/ a futott garazs csak a kis szarolasznak meg a szarjapannak jar. :D
Múlt hét pénteken én is tettem látogatást Gyurci89 cartársnál. Régóta húztam az ügyet, de úgy gondolom, megérte. Minden dicséret, ami itt "hangzott el" a fórumon, maximálisan jogos, bátran ajánlom őt én is mindenkinek, aki megszorul klíma ügyileg, és lelkiismeretes, szakszerű munkát szeretne az autóján elvégeztetni. :-)
Megjegyzem, kicsit siettem (mivel már kora reggel felqúrtam az agyam, hogy a 8,5 éves autómat "végre" meghúztam, garázsból kiállás közben, pfff.... [csak műanyag, az első lökös bal széle]), így a kb. 440 km-es etapot 9,7-es átlaggal abszolváltam. ;-) -> Ezért sem kell majdnem hajnalig iszogatni, mikor hosszabb útra készül az ember... :-D
Naa gyártottak olyat is? :) Gondolom 2001 előtti? Nekem volt, de ilyen nem fordult elő--talán a tápszivattyú nem nyom eleget--addig amúgy is ritkán pörgettem :)
Az lenne a kérdésem, hogy van egy fiat bravo 1.6 benzines kocsim mely hidegen szépen indul majd kb. 25-30 folyamatos menetidő után gázadásnál elkezd fulladni illetve nem pörög fel a motor 4000 felé.
2-3 hétig még jegelem a dolgot, eloszor vezerles csere lesz. Aztan elviszem valahova. Telefonaltam mar ez ugyben 1-2 helyre, azt mondták, hogy szoktak ilyet ujitani, nagyjabol 50 korul jon ki. Grandémon nincs ilyen gond szerencsere :)
Üdv.majd üzenj mit sikerült.Hasonló lesz nálam is csak grandén.Meg csak 1500-1800 környékén jön hang,de nem dinamós bringa hál isten.Egypáran mondták ezek a folytonhajtottak nem felujithatók,vegyek bontottat.De mi a garancia arra is.Még egy: a pollenszürőnél a bordás hütőt is cserélni kell??
A hosszú olajcsereperiódus és a flexibilis szervizintervallummal együtt elterjedtek az ezt ellenzők és akik ezt tartják a legfőbb motorkárokat okozó problémának. De minden tribológus hülye az autógyárakban? Tovább »