Szép-szép a 17", csak a rugózási komfort kuka a magasabb 16-hoz képest, meg hát etetni is kell gumival.
Egy barátom vett 20"-os gurigákkal X5-öst. Szívszélhűdést kapott, mikor közölte vele a gumis a legolcsóbb (legszarabb) téli szett árát. Előtte 17"-os autóval járt...
Az ára valóban jó, de a vizes fékezése elég siralmas. Egy tök átlagos abronccsal 5-6 méterrel rövidebb a fékút, mint ezzel. Nem emlékszem pontosan a sebességre, de talán 20-30-cal csapódsz bele az előtted állóba, amíg egy 5000 Ft-tal drágább Barummal megállsz. Amint a teszt mutatja, vannak rosszabbak is drágábban. Fene tudja, amíg nem az utolsó húsz deka parizerre kell a pénz, nekem csak megérne plusz 20-30 ezret egy garnitúra jobb gumi. Vagy 16-os méret. Ahogy mondják: aki majmot tud venni, tudjon venni banánt is!
Köztudott, hogy a tesztekben elsősorban nem a tartósság a szempont. Tezsteltek valami kínai hulladékot a múltkoriban, kétszer annyit bírt, mint bármi más. Csak éppen nem lehetett vele kanyarodni és megállni. A Pirellin, Michelinen kívül talán 1-2 gyártó tud tartós, de jó útfogású gumit gyártani. Megint nem győzöm hangsúlyozni, nem szerintem, hanem objektív tesztek alapján.
Többen használunk ilyet a fórumozók közül, de még senki nem panaszkodott égésről. Nekem pl. egyfolytában világít a tompított, soha le sem kapcsolom a bajuszkapcsolón…
Eltörik a műanyag közdarab a terelőmotor és a terelőlapátok között, ezért nem fog helyesen működni a klímád. A törést a motorban található potméter kontakthibájából eredő nagyon sűrű pozíció-kalibráció okozza. Nem elég csak a közdarabot cserélni mert jó eséllyel újra törni fog, a motort is cserélni kell vele. Ebből a motorból 4 + 1 db van. Hivatalosan ki kell szedni hozzá a komplett műszerfalat, nem hivatalosan van olyan motor amihez elég egy kisebb megbontás is, de sajnos van amihez valóban robbantani kell.
A Nero M5 kolléga már nem dolgozik ott, ha kell akkor privátban megadhatom az elérhetőségét ha adsz egy mail címet.
Házilag csak nagyon ügyes, türelmes embernek ajánlott a csere. /Pl. Stilos/Exrészletjankó szerintem meg tudná csinálni, vagy akár én is de mi nem vagyunk hivatásos szerelők, csak magunknak dolgozunk./
A segítségeteket szeretném kérni az alábbiak kapcsán.
Sajnos szeretett Bravomat utolérte a klíma léptetőmotorjával/terelőlapátokkal kapcsolatos típushiba. A jelenségég a következő. A bal oldalon nem fűt az autó, csak konstans hideg levegőt fúj, illetve azt tapasztalom hogy középállásban is fújja a szélvédőre a levegőt. Napok óta olvasom a fórumot a hiba kapcsán, de sajnos 150 ezer postból elég nehéz kiszűrni a releváns információt. Hálás lennék a magam és a jövőbeli cartársak nevében akiknél még nem jelentkezett a hiba, ha egy hozzáértő összefoglalnám a pontos problémát és a lehetséges megoldásokat. A szerelés megoldható házilag? Valakinél olvastam hogy nem feltétlen kell megbontani mindent hátulról a gázpedál felől is szerelhető. Ha esetleg vannak sematikus/robbantott vagy bármilyen szerelési ábra, esetleg alkatrész cikkszámok, azokat is szívesen fogadom. Esetleg tudtok ajánlani valami jó szervizt ahol zörgésmentesre összerakják? Valaki írta itt hogy Néro -nál úgy szerelik hogy nem bontanak semmit. Igaz ez?
A tompított fényszóró kapcsán nem vagyok megelégedve a fényerősséggel. Lassan olyan a fénye mint a pislákoló gyertya. Esetleg van valakinek tapasztalata erősebb/ nagyobb fényerejű izzó kapcsán? Milyet érdemes tenni bele?
Hogy ne csak kérdezzek én is hozzájárulnék a közösséghez. Ebay-ről rendeltem cápaantennát kb 2000 Ft, amit a fényező színre fújt 3000 Ft. Íme az eredmény. Ha esetleg valaki gondolkodott ilyenben, de nem mert belevágni, mert nem tudta hogy fog kinézni, szerintem megéri, eléggé pofás lett tőle az autó.