Az kevés, ha az asszony lefordítja, mert hitelesíteni kell.Nekem azért, hogy eladhassa Édesanyám a lakásomat a konzulátusra kellett mennem és 100
eurót fizettem a konzul ellenjegyzéséért és azért, hogy végignézze, ahogy aláírom a papírt.Ha jól tudom, akkor vannak erre cégek minden városban, hogy a világ összes nyelvén hiteles okiratot bocsájthassanak ki.Készülj, mert nem olcsó.
Sajnos erre leginkább csak a márkaszervizek képesek.Ha jól tudom, akkor ők meg tudják azt is csinálni, hogy régebbi programot tesznek rá.Nem tudom mi a megoldás a problémádra, csak okoskodom, de én talán megprobálnám ezt is, mert ha jól értem, akkor az új légzsákvezérlő működik, csak a te kocsid nem kommunikál vele, ez pedig szoftveres probléma.Esetleg keresd meg @exrészletjankót vagy @seewert, ők pengék az elektronikában IS, tuti okosabbak, mint én.
Amit itt eddig megtudtunk hogy kell a személyes papírok, TÜV csak akkor ha nincs forgalomban az autó ergo elég a forgalmi,a magyar rendszám és a törzsköny a tulajdonostól!De mivel mi nem vagyunk azok a törzskönyv szerint mert azon a bank neve áll ezért gondoltam hogy át kell iratni!Viszont mellékelve van a papir hogy a bank részéröl minden ok az autó "tiszta".
Azért kérdeztem az átiratás mert gyakorlatilag 15 napon belül ki lessz vonva az othoni forgalomból!
Szerintem akkor elégnek kellene lenni a törzskönyvnek és a mellékelt papirnak természetesen lefordítva!??
Na majd a napokban rákérdezünk az itteni illetékesnél hogy elég e és pontosan mi kel!
Bar a te esetedre nem tudom a konkret megoldast de emlekszem amikor kifizettem a kocsit akkor nekem is megkuldte a bank a torzskony et es azon az en nevem szerepelt.
Ami kesobb lett csak erdekes (amikor eladtam az autot 1 honapja kb),h hiaba van nalad a torzskonyv a sajat neveden (hiszen csak akkor kapod meg ha minden hitelt lezartal a kocsin) akkor is kulon be kell menni az okmanyirodaba es leadni a bankos papirt,h toroljek a veteli opciot az autorol. Az uj tulaj ezert nem tudta egy ideig atiratni a kocsit en meg ezert nem tudtam leiratni,mert nalam volt a torzskonyv ami bizonyitotta,h nincs hitelem,megis be kellett mutatnom az opcios papirt is...
Csak azért kérdeztem mert a papiron az is rajtavan hogy a banknak 5 napon belül kell a változást megküldeni az okmányirodába nekünk meg 15 napunk van rá!
Akkor asszony lefordítja aztán tiplizünk átiratni!
Csak meg kell várni amig ideér a törzskönyv! :D
Ha jól tudom a magyar rendszámmal nekünk nincs dolgunk azt az itteni illetékes hivatal kezeli magyarország felé?
Nem. Elég az az okirat amelyben a bank megküldte a törzskönyvet. Abban az okiratban le van írva, hogy az adott bank lemond a gépjármű tulajdon jogáról mivel a hitelező maradéktalanul teljesítette a hitelszerződés feltételeit. Ezt az okiratot le kell fordíttatni. ( ugye az adott ország anyanyelvére, hitelesíteni kell ). Külföldön ez az okirat ugyan olyan okiratnak minősül mint itthon. Ez alapján forgalomba fogják neked helyezni s a te neveden fog szerepelni!
Konkrét tapasztalatom nincs, csak eszembe jutott: előfordulhat, hogy az ecu-n olyan szoftver van, amelyik pont a te cikkszámú légzsákvezérlődet nem látja.Próbáljatok meg esetleg frissíteni, hátha rendeződik a dolog.
Szia!! Ma jött az olaszoktol a válasz a levelemre amit írtam nekik...
Azt irja hogy nem tudja cserelni, mert a masik cucc elfogyott, de ha tudna cserelni sem oldodna meg a problema, mert a fiat alkatresz katalogus szerint a ketfele alkatresz felcserelheto egymassal, szoval mukodnie kene vele, valszeg mas baja van a kocsinak
Nem számol az semmit! Lenullázzák az olajcserekor, (már ha el nem felejtik, mint nálad) és szépen visszaszámol 30 ezret. Tapasztalatból mondom. Nekem is 1.6 MJet 120 LE van.