Én a bravon is és a citroenen is így csináltam: a tekerő két kis lukba egy bele illő gömbölyű végű fogót dugtam és azzal tekertem miközben azzal is nyomtam össze. Így érezni hogy nincs e túlfeszítve. Persze ez így nehezebben indul meg, de ha megindul akkor szépen össze megy. Mind a két autónál a jobb hátsó volt olyan hogy tekerni is nehéz volt elsőre, ezeket a flex korongjának cseréléséhez kapott kis valamivel indítottam meg ami pont beleillik abba a két kis lyukba.
Szerintem is, különös tekintettel arra, hogy a most rendelt TRW dobozán rajta van a Bravo II, Delta III, AR Mito. Mindenesetre a Bárdi rendszere csak a 137 mm-est dobja fel találatnak.
Lehet, hogy igazad van! Sok hazai és külföldi fórumon olvastam utána és kicsit barbárkodónak tartottam a megoldásokat, olyan sufnituning szagúnak. De lehet, hogy ezzel a véleménnyel egyedül vagyok.
A kormányburkolat levétele után felül a műszerek felől található a csatlakozója, ha be van kábelezve! Korábban "Stilos" korrekt leírást és fotókkal dokumentált hozzászólást tett ezügyben.
Köszi megnéztem a multijetben amit használok abban sajnos nincs ez a vezetékelés,ami bontásra van nekem itthon egy sima 1.4 16V abba benne van. Az agyam lelöki a szíjat. Ilyenkor?
Bocsi,nem konkrétan a dugattyú mozgófelületét fogod meg /nem is tudod mert az a porvédő alatt van/ hanem a kiálló kis peremet. Kérdezem én te szerelő azzal mi kárt okozol a munkahenger felületén.?
A klímavezérlő tárol el hibát, de ha beteszel egy újat, rendeltetésszerűen fog működni. Hibakód így is les már benne. Igaz, hogy rövid ideig, de én is jártam vele így.
Egy sima kis asztalos szorítóval gyengén nyomást gyakorolva a dugattyúra,egy nagyobb vízpumpa fogóval ami átéri a munkahengert az óra járásával ellentétesen magyarul balra kell tekerni és szépen visszamegy a munkahenger. Kis vd40 a porvédő alá mert feltekeri a dugóra és kiszakadhat.
Ha erről lehúzom a csatlakozót,akkor jár valami rendellenes működéssel,hiba jelzéssel?(mivel a közdarab törött,és néha a motor-gondolom a végállás hiány miatt dolgozgat----és el is tekergeti idővel amit kézzel beállítottam,pedig az ablakra fújást nem állítgatom--annyira még csak surlódik.köszönöm
Ha valakit érdekel! 2007 utáni Fiat Bravohoz tempomat kar (a hozzá való csavarokkal), valamint tempomatos alsó kormányburkolat (gyári új) eladó, egyben 20e forintért! Nekem a 2008-as T-Jet Sportomban nincs előkészítés, mint utólag kiderült, utólagos vezetékezést pedig nem szeretnék, így megválnék tőlük.
Ha a kézifék bowden könnyen mozog és a féknyeregnél a működtető kilincs is mozog, de a betét nem mozdul, nem szorít a tárcsán, akkor nincs sok variáció.
OK, de ha sérülés miatt van probléma, akkor tényleg csak az a megoldás, hogy ráadásul mind a két oldalt cserés az egész féknyereg?? Ha ezt tudtam volna, pl., akkor kétszer átgondoltam volna, milyen szerelőhöz viszem az autót egy egyszerű fékbetét cseréhez.... Nem gondolom, hogy én látom rosszul, mikor azon morfondírozom, ennek sem így kéne lennie...
Ami most talán fontosabb, tudsz segíteni abban, miként tudnám otthon diagnosztizálni a hibát, ha van? Köszönöm.