Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bajan122 Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152016

Én a bravon is és a citroenen is így csináltam: a tekerő két kis lukba egy bele illő gömbölyű végű fogót dugtam és azzal tekertem miközben azzal is nyomtam össze. Így érezni hogy nincs e túlfeszítve. Persze ez így nehezebben indul meg, de ha megindul akkor szépen össze megy. Mind a két autónál a jobb hátsó volt olyan hogy tekerni is nehéz volt elsőre, ezeket a flex korongjának cseréléséhez kapott kis valamivel indítottam meg ami pont beleillik abba a két kis lyukba.

 

 

Előzmény: tajby (152000)
gyanta ati Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152015

Jobbulást!:)

Előzmény: vinjo (152013)
gyanta ati Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152014

Szerintem is, különös tekintettel arra, hogy a most rendelt TRW dobozán rajta van a Bravo II, Delta III, AR Mito. Mindenesetre a Bárdi rendszere csak a 137 mm-est dobja fel találatnak.

Előzmény: vinjo (152013)
vinjo Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152013

Így nagyon betegen csak annyit tudok erre mondani,hogy kizárt.

A Multiairekbe és az erősebb dízelekbe biztos a nagyobb fék  ment gyárilag. 

Előzmény: gyanta ati (151985)
vinjo Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152012

Off 

Carcass mester,itt a világvége....

Lagzi Noszvajon.

:-)

tajby Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152011

aham,köszi erre rámegyek most.

Előzmény: KrTibi (152010)
KrTibi Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152010

Ebben az esetben a másik leírás a követendő:

http://www.fiatforum.com/bravo-guides/268873-bravo-198-cc-wiring.html

Szintén Stilos(=exrészletjankó) tollából. Csatlakozót már nem kell vadásznod hozzá :)

 

 

Előzmény: tajby (152007)
bravo958 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152009

Lehet, hogy igazad van! Sok hazai és külföldi fórumon olvastam utána és kicsit barbárkodónak tartottam a megoldásokat, olyan sufnituning szagúnak. De lehet, hogy ezzel a véleménnyel egyedül vagyok.

Előzmény: exrészletjankó (151998)
bravo958 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152008

A kormányburkolat levétele után felül a műszerek felől található a csatlakozója, ha be van kábelezve! Korábban "Stilos" korrekt leírást és fotókkal dokumentált hozzászólást tett ezügyben. 

Előzmény: tajby (151997)
tajby Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152007

Köszi megnéztem a multijetben amit használok abban sajnos nincs ez a vezetékelés,ami bontásra van nekem itthon egy sima 1.4 16V abba benne van. Az agyam lelöki a szíjat. Ilyenkor?

Előzmény: KrTibi (151999)
tajby Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152006

Bocsi,nem konkrétan a dugattyú mozgófelületét fogod meg /nem is tudod mert az a porvédő alatt van/ hanem a kiálló kis peremet. Kérdezem én te szerelő azzal mi kárt okozol a munkahenger felületén.?

Előzmény: seewer (152003)
KrTibi Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152005

A hátsó fék témához: hihetetlen, hogy milyen kókler szerelők vannak, azt hittem, ezt mindegyikük tudja... :(

Én tavaly cseréltettem egy sima kisvárosi szervizben, mégis gondolkodás nélkül hozta a szerelő a célszerszámot hozzá.

KrTibi Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152004

Te már csak tudod :D

Előzmény: exrészletjankó (152002)
seewer Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152003

Bocs, de, ha a dugattyút megfogod akkor idővel tönkreteheti a karmantyút és folyhat az olaj.... Ha szerelő vagy és nem a tied, akkor lehet:-)

Előzmény: tajby (152000)
exrészletjankó Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152002

Az egy nagyon jó leírás.

Előzmény: KrTibi (151999)
KrTibi Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152001

A klímavezérlő tárol el hibát, de ha beteszel egy újat, rendeltetésszerűen fog működni. Hibakód így is  les már benne. Igaz, hogy rövid ideig, de én is jártam vele így.

Előzmény: cartmenn2 (151995)
tajby Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152000

Egy sima kis asztalos szorítóval gyengén nyomást gyakorolva a dugattyúra,egy nagyobb vízpumpa fogóval ami átéri a munkahengert az óra járásával ellentétesen magyarul balra kell tekerni és szépen visszamegy a munkahenger. Kis vd40 a porvédő alá mert feltekeri a dugóra és kiszakadhat. 

KrTibi Creative Commons License 2015.05.30 0 0 151999

Érintőképernyőről nem tudok linkelni(vagy csak béna vagyok): 151901-es számú hozzászólás. :)

Előzmény: tajby (151997)
exrészletjankó Creative Commons License 2015.05.30 0 0 151998

Szia,

 

A célegyenesben adod fel? Nagyon sok stilo/bravo szaladgál utőlag bevezetékelt tempomattal.

Előzmény: bravo958 (151994)
tajby Creative Commons License 2015.05.30 0 0 151997

Szia,engem érdekelne. Csak azt nem tudom mit kell nézni,hogy ki van e esetleg vezetékelve.? 

Előzmény: bravo958 (151994)
alázógyík Creative Commons License 2015.05.30 0 0 151996

Ment egy mail.

 

Előzmény: bravo958 (151994)
cartmenn2 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 151995

Ha erről lehúzom a csatlakozót,akkor jár valami rendellenes működéssel,hiba jelzéssel?(mivel a közdarab törött,és néha a motor-gondolom a végállás hiány miatt dolgozgat----és el is tekergeti idővel amit kézzel beállítottam,pedig az ablakra fújást nem állítgatom--annyira még csak surlódik.köszönöm

bravo958 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 151994

Ha valakit érdekel! 2007 utáni Fiat Bravohoz tempomat kar (a hozzá való csavarokkal), valamint tempomatos alsó kormányburkolat (gyári új) eladó, egyben 20e forintért! Nekem a 2008-as T-Jet Sportomban nincs előkészítés, mint utólag kiderült, utólagos vezetékezést pedig nem szeretnék, így megválnék tőlük.

mcI_2.0 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 151993
Köszönöm!
Előzmény: Törölt nick (151992)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.29 0 0 151992

Ha a kézifék bowden könnyen mozog és a féknyeregnél a működtető kilincs is mozog, de a betét nem mozdul, nem szorít a tárcsán, akkor nincs sok variáció.

 

" ... egyszerű fékbetét cseréhez ... "

 

Szerintem egyszerű ...

" ... ennek sem így kéne lennie... "

 

... se ezt had' ne véleményezzem.

Előzmény: mcI_2.0 (151990)
gyanta ati Creative Commons License 2015.05.29 0 0 151991

Ez érdekes, mert a tárcsám 284-es.

Előzmény: vinjo (151971)
mcI_2.0 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 151990
OK, de ha sérülés miatt van probléma, akkor tényleg csak az a megoldás, hogy ráadásul mind a két oldalt cserés az egész féknyereg?? Ha ezt tudtam volna, pl., akkor kétszer átgondoltam volna, milyen szerelőhöz viszem az autót egy egyszerű fékbetét cseréhez.... Nem gondolom, hogy én látom rosszul, mikor azon morfondírozom, ennek sem így kéne lennie...

Ami most talán fontosabb, tudsz segíteni abban, miként tudnám otthon diagnosztizálni a hibát, ha van? Köszönöm.
Előzmény: Törölt nick (151988)
TARacz Creative Commons License 2015.05.29 0 0 151989

Kicsit drágára jön ki (szak)szervízben a fékbetétcsere, ha minden második alkalommal féknyerget is cserélni kell...

Előzmény: Törölt nick (151988)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.28 0 0 151988

Így leírva már nem bíznék a "csak" berohadásba ...

Előzmény: mcI_2.0 (151986)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.28 0 0 151987

Nekem van egy 1,6-os Delta  88 kW-os a palettán, azé pl. 151 mm-es ... :)

 

Deltáknál sok féle fékrendszer van amúgy, így sok féle fékbetét is. Alvázszám alapján viszont jól behatárolhatók.

Előzmény: gyanta ati (151985)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!