Teljes mértékben igazad van, a feleségem is lángot fújt mikor elmondtam neki.
Nem jártam vele földúton, sőt a bejáratás alatt még a városon belüli közlekedést is a 16 évesen is megbízható öreg Bravo-nkkal végeztük, hogy megfelelően bejárassam az utódját.
Amúgy hívtak megint az előbb hogy megvan honnan jön a szag: a kartergáz szűrőből.
Magyarázat: ha rövid távon használom az autót akkor jöhet belőle....
Na ekkor megint biztosíték kiver:
Először Székesfehérvár-Balatonboglár után éreztem a szagot (Bogláron), ezt nem nevezném rövid távnak.
És múlt héten hogy megmutassam a szervizesüknek a jelenséget 2 kört mentem az M7 fehérvári elkerülőjén + kimentem egy szomszédos faluba is. (Ez volt kb 20 km, ezt sem nem nevezném rövid távnak, bár relatív)
sztem állj a sarkadra és EZT ne fizesd ki! egy szavuk nem lehet, mert nem tudnak segíteni, elegánsan keress másik szervízt, megteheted. a teszteléseiket fizesse a FIAt Mo! feltételezem nem földúton jársz, nem hiszem ,hogy 3000 km alatt elkoszolódott a szűrő. (kérd el, nézd meg!) gondolom panaszod sem volt a hűtés/fűtés teljesítményére. :(
Hívtak, hogy kiszedték a pollenszűrőt és elég piszkos, kicserélhetik-e és csinálnának egy klímatisztítást is természetesen az én kontómra. (elég olcsón kb. 18 ezer magyar forintért)
Elborult az agyam, de mondtam hogy jó csinálják meg, de nem szeretném az autót úgy visszakapni hogy jön belőle a szag.
Nekem annó azért volt üzemanyag szag a Transitban, mert az adagoló spriccelte a naftát a motortérben. Nem kellett nagy nyomozás megtalálni, sugárban ömlött. :)))
Dízel Bravon cserélt már valaki kuplungtárcsát-szerkezetet? Ha igen mennyi km-nél? Az enyém 98 ezernél nagyon kemény és kevés a holtjáték de csúszni nem csúszik még...használt vétel volt nem én koptattam el :)
Ha már gyertya témánál vagyunk, a szerelőm ki tudja otthon cserélni vagy márkaszervízbe kell vinnem?A gyertyákat természetesen Vinjotól rendelném egy olajcsere szettel együtt!
"A legtöbb mai turbós ahogy eszi az olajt 30e km alatt, kb. le is cserélődik "magától":)"
Ezt azért cáfolnám, mivel eleinte hosszabb úton jártam a verdával és 30- ezrenként cseréltettem az olajat, 60 ezerig. 30 ezer alatt a minimum közelében volt az olajszint, tehát nem volt jelentős olaj fogyi. Jelenleg évente cserélem az olajat és évi öt ezret megyek vele.:-)