Az öngyógyítás nem tudom miben áll, de benzin ügyben óvatosnak kell lenni.
Nekem a motorom játszotta, hogy elindítás után (2 hónapig állt) maga alá engedett nem kevés üzemanyagot. Aztán elindítottam megint és megint. Azóta azóta se. Valószínű valami tömítés száradt ki. Ennek ellenére átnéztem az egész üzemanyag rendszert (volt olyan cső amit cseréltem is mert meg volt öregedve), mert nem lett volna vicces ha a forró kipufogón menet közben meggyullad a nafta.
cseréltek ezt, azt. kimértek pedálkapcsolókat stb.. elég random volt a viselkedése, de mindig akkor jött elő a problem amikor garázsból indulva, csökkent -rátöltés előtti- akksi kapacitással indult. szervizben sosem tudták reprodukálni, mert mire odaért már jó volt. ezért step by step ment a csere-bere. vettem egy nagyobb kapacítású -ixy ajánásaval- exide akksit. azóta jó.
anno én is másik , nem gyári akksival hoztam el az autómat, majd cserélte a fiat Marellire pár hét múlva.
az ominózus szag eleinte volt, rögtön az első próbaúton is. nem emlékszem pontosan ,de atalán azt monták vmi bevonat leég ilyenkor innen-onnan..
sztem a beázás is orvosolható, ha vki kintről finoman slagozza az 5. ajtó környékét , te meg bentről figyeled
zseblámpával. lehet a kédergumi el van csavarodva vhol..
az első műa. idomot sztem pár perc alatt cserélik, nemtom miért mitől vetemedett el? :(
gyakorlatilag faterkámmal ugyan ezt játszották tempomat ügyben a gp-nél. holott egy idő után magam is rájöttem , hogy szimpla akksi probléma lesz. mivel több alkalommal járt faterka a fiatnál, ahol egyébként pozitív a hozzállás csak az engedélyeztetés a FIAT mo-n keresztül nehézkes. meguntam, vettem neki egy új akksit -igen a garis autóba- amit a fiat is megtett volna csak bla-bla-bla. na ettől akartam megkímélni továbbra az öreget. azóta jó. :) (ixy egyenlőre nem írtam a gp topikban mert várni akarok még pár hetet, hogy hugóapit is biztos megoldásról informálhassam..)
a 3. nálam is volt eleinte, aztán elmúlt.
összeségében azért nem annyira tragikus, fel a fejjel. :)
Na melyikőtök is volt aki fele annyi hibát kívánt az új Bravo-hoz, mint amennyi neki volt?
Kedves Carcass, mennyire számíthatok még kb? :-D
1. Ugye volt az a rázós, gumis (ha emlékeztek még) dolog, ami végülis nem a FIAT hibája.
2. A Tempomat újkora óta szaraxik, néha (5-ből mondjuk 3-szor) mikor mínuszba húzom gyorsít az autó. Most voltam ez ügyben harmadszor szervizben. Először mondták, hogy megrendelik a kart, Másodszorra visszahívtak hogy a FIAT még valamit meg akar nézetni. Oké visszamentem, mondták hogy most már tényleg megrendelik a kart. Most voltam harmadszor kicserélték a kart, hiba maradt, motorvezérlőt kell cserélni. (Volt már valamelyikőtöknek motorvezérlő csere?)
3. Az utastérbe bejön néha, főleg indításkor, illetve állóhelyzetben (járó motornál) a benzin/olaj szag, amit ők is éreztek, de sajnos nem találják az okát, ezért klímatisztítást/pollenszűrő cserét ajánlottak, ami természetesen nem garanciális.
4. A múltkor kiszedtem a pótkereket, hogy megnézzem a nyomást benne, alatta foltokban állt a víz, erre azt mondták hogy menjek vissza eső után :-)
5. Elől a szélvédő előtti, ablaktörlők alatti levegő beszívó rács, egy helyen eláll a szélvédőtől, szinte befér a kisujjam. Azt az ígéretet kaptam hogy kicserélik egy újra.
Szóval 5000 km után ennyi.
Eddig megdobbant a szívem ha Bravo-t láttam, most már a gyomrom ugrik görcsbe :-(
Nézegettem több típust is, nem tudom hogy a zár melyiknél hogyan szerelhető, melyik az amelyet szét lehet szedni, és melyiket nem. Csak a tisztánlátás kedvéért írtam le a pontos adatot az autórol.
Nem. Ott van az elérhetőség a linkben. Amúgy ma beszéltem is velük egyéb dolog miatt, de totál elfelejtettem megkérdezni az emblémát. Elnézést kérek tőled... :-(