Azt írják,h szárazon nagyon jól teljesít, de nedves úton 9-ik volt tehát szinte utolsó. Nagyon beáldozták a keveréket a nedves útfelületnél és megmondom őszintén emiatt én sem fogom ezt megvenni. Nem kell száguldozni ahhoz,h ez a néhány m különbség kijöjjön és ahogy előttem is mondták, elég ha csak 1x kerülünk ilyen helyzetbe. Mondjuk ettől függetlenül én a Contit sem venném meg ( bár ez van most fenn és nekem pl semmi kopási problémám nem volt vele ) az ára miatt. Valami aranyközépút kéne. Még mindig talonban van a Mewo féle Falkon. Jó árban van (bár most a gyenge Ft miatt várok a megrendelésre) és jókat írtak róla ill. Mewo is azt mondta,h okés a gumi.
Éppen ezért nálam a Hankook lesz a befutó nyárra. 26 ezer ft-os darabárával még egészen baráti, és tesztekben sincs rossz helyen + a mintázata is bejön.
Nekem a Vredestein Sessanta mintázata iszonyat bejön, de még ezért sem áldoznék be 7 méternyi különbséget vizes úton, pláne 2 gyerekkel. (Nálunk is 2 van ^^ )
De ez csak vizes úton? Abból kevesebb van... Én simán beáldoznám, egy tetszetősebb minta miatt, HA szárazon nagyon jól teljesít. Vizes úton nem kell száguldozni, főleg nem városban, ahol hirtelen kell talán állóra fékezni (nagyobb eséllyel).
:-D
Nem akarok pontosan utánaszámolni, de egy 100-as tempóról való vészfékezésnél ez azt jelenti, hogy amikor a Contival szerelt kocsi már áll, ez még, vagy 20-25-tel húz el mellette . Durva.
8th: Vredestein Ultrac Vorti Overall: The new Vorti is the dry handling master with the fastest lap time, and a sharp sporty feel and good balance. Unfortunately Vredestein seem to have traded dry performance for wet, as the tyre lacked overall balance on the wet circuit, finishing seventh. More worryingly the new Vorti could only manage ninth in the wet braking test, needing an average of seven meters longer to stop than the test winning Conti. Poor rolling resistance scores for a new tyre and only mid table noise figures leaves the Vorty in eighth position overall.
Utána eszembe jutott, hogy amikor száraz úton bekapcsolt az esp, az többnyire egy letört, majdnem 90 fokos balos kanyar, mely ráadásul nem kicsit lejt (már a "letört"-tel is erre gondoltam :-)). Ott többször 70-90 között beesve durván beavatkozott az esp, mindent elvéve...
A futóművel egyébként (a hangjait leszámítva) nem vagyok elégedetlen.
ilyenem volt harom palyanapot kibirt es nem uj volt.lefutottam vele kb 20.000 es utana mar csak a ket palya(szlovakia ring 2x es egy hungaroring). eddig a bridgestone nemvalt be nekem elkezd zugni es gyorsan is kopik. dunlop valt be legjobban. alfan conti es pirelli.
ha nem sokat mentek kocsival akkor ajanlom a matadort is :-) es ha vissza esik a forint eur akkor pedig szlovakiaba at kell ugrani es ott venni gumit ;-)
Mi azt javasoljuk, hogy aki szereti az autóját és sokáig megtartja, akkor is cseréltesse gyakrabban az olajat, ha a gyár ezt nem írja elő. Jobb a békesség és így biztosan elkerülhető, hogy egyszer a ti motorotokról járjanak körbe ijesztő képek a közösségi oldalakon.