Ez esetben akkor teljesen egyértelmű, hogy garis náluk. Én még akkor is elverném a port rajtuk ha nem garis, de mindig ott volt a szervíz, mert ez esetben nem lehet vita, hogy ki volt az a "balfasz" aki beleszakította. Nem értem miért "gondolkodik" rajta a szervíz, vagy min?
Amúgy az új menet behajtását ők is felajánlották, de mivel ez némileg nem túl kellemes megoldás, a fene se tudja mit tegyek. Asszem' marad a box a garanciás cseréért.
Minden olajcsere náluk volt. Bár egy kis csavar a sztoriban, hogy a garancia nem az eredeti fiat által adott garancia, hanem ők adták grátisz az alap 2 év mellé. De a lényeg, hogy szépen kereken rá van írva az átvételi lapra, hogy +2 év gyári garancia.
Így próbáltak kárpótolni a kocsi megrendelése és a leszállítása közötti +100E árkülönbözetet.
A garancia az utolsó napig tart, a karter nem kifejezetten kopó alkatrész. Akkor kétesélyes a dolog, ha nem "pecsétes" helyen volt akár egyetlen olajcseréd.
Én jártam így! Elvittem egy olyan szerelőhöz aki nappal Fiat-szervízben szerelő, este otthonszerelő:))Na Ő megoldotta kb.10pénzbe, hogy kijött hozzá házhoz egy szaki aki újra fúrta a menetet és rakott bele csavart. Azóta semmi gond vele.
Járt már valaki úgy közületek, hogy az olajtartály leeresztő csavarjánál megszakadt a menet és emiatt olajtartály cserére volt szükség?
Ma voltam a Fiat Szabónál letudni a 4 éves szervízt és a műszakit, erre kiderül, hogy az eddigi 6-7 olajcsere alatt tönkrement a menet a leeresztő csavarnál. Cirka 70E a tartály csere. Mivel elvileg 6 nap múlva járna le a garancia, szerintetek erre még mennyire érvényesíthető? Egyenlőre a Szabónál nem nyilatkoztak...
nalam nem gyari az ules futes igy a bekotesnel van biztositek. a gyarinak elvileg a kormany mellet talalhato bizti tablan van a helye.hacsak nem szakadt meg a szal a futolapon :-)
Na, néhány bizalmasom tanácsára rendeltem új gumikat Angliából!Maradtam a Falkennél, de most nem a Sportosabb mintát rendeltem, mint ami eddig volt, hanem a inkább komfortmintát és úgy tudom, hogy ez peremvédős is.Falken ZE 914-es.Remélem jól döntöttem és minden flottul fog menni a postával is.Ja, 17-es árban vettem őket, végül 26.800-ra jön ki darabja, ha jól számoltam.
Nagyon egyetértek, én is tapasztalom,h még sokan megnézik. Főleg mikor csilli villi. Na meg persze a színe miatt. Mégis csak maranello ( ezt most direkt írtam:DD ).
Pont a múlt hétvégén mentünk haverokkal egy helyre és beszállt mellém egy csaj ( nem ismertem ) persze néha fütyült a turbó is, szeretek lendületesen menni.
Mikor kiszállt akkor a haveromnak mondta,h húú meg haa milyen hangja van és milyen jól megy és milyen jól néz ki stb stb stb ( utóbbit rám is mondhatta volna:DDD )
"egyebkent is, asszem egy parszor mar kialltam a bravo mellett amikor idetevedt valami szakadt asztmas csavo. :D (LOL)"
na ez nagyon igaz és LOL:DDD
Egyébként hogy egy kicsit renitens is legyen itt a topicon: Engem nagyon megmozgatott az új asztma OPC verziója. Már az előtte lévő OPC-k is, de ez a bunker autó nagyon állat lett. Ha úgy alakul és lesz lehetőségem akkor egy olyat szeretnék következőnek. (sok a HA)
"Nincs miért szégyenkeznünk a választásunk miatt, a mai napig büszke vagyok a kocsijaimra és úgy érzem, meg is hálálják, hogy nem "szarolaszként" gondolok rájuk."
Nagyon egyet tudok érteni Veled. Emlékszem mikor ez az autó képbe került nálam és megtaláltam ezt a fórumot akkor kb úgy kezdtem, hogy félek ettől a Fiat dologtól mert hát olasz meg nincs jó hírneve plusz volt Tiponk is és jó volt az elején de aztán rémálom lett ( digitális volt ).
Ehhez képest olvasgattam a fórumot és tájékozódtam és végül ennek köszönhetően megvettem az autót.
Azóta sem bánom. A formája még mindig nagyon tetszik ( néha még most is nézegetem az autót..illetve gyakran:D ), a hangja nagyon tetszik, a belseje szerintem kategóriájában a legjobb még mindig. Ott van benne Luigi keze na :)
Arról nem is beszélve, hogy műszakilag sincs vele gondom pedig már beletettem 50k km-ert. Ezalatt a legnagyobb javításom a klíma volt amit gariban megcsináltak motorcserével együtt. Ezen felül csak olyan javítások voltak amit én akartam v amit én rontottam el és kellett ( pl. padkának való csúszás télen mert nekem szűk kanyarban kell kézifékezni az első havas napon:D )
Szóval szeretem:)
És a kétkedők kedvéért ezt nem önigazolásból mondom mert ha rossz lenne már eladtam vna vagy legalábbis nagyon keseregnék.
Aha, köszi. Annyit azért vártam... Nem tudom, lehet megnézem még egyszer, ha nem felejtem el.
Azt nem tudom, miből éreznéd a teljesítmény fogyást... Mert mire éreznéd, addig már elég jelentős lenne, sztem. Mint ahogy vinjo is írta, a fórumon nem tudunk turbó gondokról. Múltkor kérdezték tőlem, h mibe fájhat egy csere, vagy felújítás, de így nem is tudtam válaszolni. Hál istennek. :-)