Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Özv Dölyfösné Olga Creative Commons License 1 napja 0 0 2068

Drágán vettél szar autót pedig senki sem kötelezett rá hogy ott vegyél és általában az eladók 90%-ka belemegy egy független állapotfelmérésbe.Aki nem azt pedig nagy ívben el kell kerülni.

 

Sajnos ez volt a tanulópénz.

Előzmény: popivics (2066)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.19 0 0 2067

Nem rosszindulatból, vagy olyan helyen vásárolsz, ahol megengedik, hogy vétel előtt átvizsgáltathasd. Vagy viszel magaddal hozzáértőt.

 

Zoli

  

Előzmény: popivics (2066)
popivics Creative Commons License 2018.06.19 0 0 2066

Sziasztok, egy újabb, saját keserű tapasztalat az AAA-val. 


Idén január közepén vásároltam egy akkor 11 éves Peugeot használt autót az AAA fóti telephelyén, autóbeszámítással, 1,2 millió forintért (autóbeszámítás 400 ezer, 800 ezer forint átutalással a számlámról). Tél volt így pld. nem húztuk le az ablakokat, hogy működnek-e, nem indítottuk be a klímát és nem feküdtünk be az autó alá sem, így nem láthattuk a törött rugót, illetve gömbfejet sem. A cég egy listát adott át arról, hogy milyen állapotban van az autó és a felsoroltakat rendben lévőnek jelölte... az első sokk az autószerelőnél ért, aki azt mondta, hogy azonnal adjuk el a kocsit amennyiért viszik, mert rengeteget kell majd rá költenünk és sorolta, a fentieken kívül még hosszan, hosszan a problémákat. Én úgy voltam vele, hogy kereskedéstől vettük az autót nem volt éppen olcsó, ha kell is költeni rá, akkor az belefér, végül is nem új autó. És elkezdődött. A költés és a tapasztalás. Összesen 3000 km tettem bele, és úgy döntöttünk mivel van egy négy éves másik autónk is, eladjuk. Idén május közepén visszavittem az autót az AAA fóti telepére, hogy hát javítottunk rajta és szeretnénk ha visszavásárolnák, sejtettük, hogy kevesebben fognak kínálni, de arra ami történt nem számítottunk, jött a megalázó és hosszú alku, ami 500 ezer forintról indult és megállt 700 ezer forintnál. Tehát alig négy hónap alatt fél millió forintot veszítettünk ha ott hagyjuk... nem hagytuk. Most 850 ezerért kínáljuk a neten és mivel őszintén elmondjuk a hibáit, nem is igen kell senkinek. Csak autókereskedések hívnak, akik elmennének 700 ezerig, ha tetszik nekik a kocsi... magánszemélyek alig. Gondolom inkább mennek a "megbízható" kereskedésekbe. Ahol persze őket is ugyanígy átvágják mint minket, vagy szerencséjük lesz. Mit tehetünk? Semmit. Ja persze miért nem vettük észre??? Ez van, legközelebb csak fiatal, márkakereskedőtől származó autót fogunk venni, az biztos, persze miután kihevertük a veszteséget. Persze áruljuk a kocsit és mivel nem kenyérre kell, megszorulva sem vagyunk kitartunk. 

xxmadden Creative Commons License 2018.06.19 0 0 2065

Látom mindenki messze elkerüli eme kereskedést,ezért nincsenek hsz-ek.Jól teszik...

Énvagyokmagam Creative Commons License 2018.03.09 0 1 2064

Valószínűnek tartom azt, ha egy autót 5 m. Ft-ra kitesznek, akkor nem úgy jön be a vásárló, hogy 4 m Ft-ot ajánl meg rá, hanem mondjuk 4,5-öt. Az értékesítő nem hinném, hogy sokáig töri magát azért a +10 000 Ft-ért, annak érdekében, hogy minél magasabbra tornássza az árat. Megvan a pénze "gyorsban".

 

Ilyen értékű autót pedig nem ad el az ember naponta, illetve évente. Gondolom 5-10 évenként ,ha cserélgeti valaki az autóját akkor amúgy sem sok esély van arra, hogy pont ugyanazzal a személlyel fogja el adatni. E mellett az eladó nem fogja megtudni, hogy mennyire kardoskodott az érdekében az értékesítő. Max annyit mond majd neki, hogy ezt tudta kipréselni a vásárlóból. 

Mint én is írtam, biztos van tisztességes értékesítő ezen a téren is. 

Nekem személy szerint nem nagyon volt hozzájuk mindeddig szerencsém. Saját tapasztalataimból merítve.:

-Egy majdnem barátom régen autókereskedő volt és úgy közvetített nekem nem túl nagy értékű autót, hogy amikor megvettem, ő már tudta, hogy a vételi árat kell az autóra költeni egy műszaki hiba miatt amire a vásárláskor azt mondta, bagatel. (Miután szerencsésen pár ezer Ft-ból megoldottam, szólta el magát véletlenül, hogy több szakszervizbe elvitték és ott mondta a szaki, hogy ez bizony jelentős értékű javítás lesz)

-Aztán volt olyan nagyon közeli ismerős akin a lenyúlt pénzt amit autó behozatal utáni ügyintézésre kért el, kellett leveretni, mert valahogy eltüntette a pénzem. 

-Toyota szalonból vettem B.csabán egy 5 éves Corollát amiről miután a blokkot kellett kicseréltetnem mert besz.rt, derült ki, hogy minden egyes elem törve volt rajta. Holott az értékesítő esküdözött, hogy nagyon jó állapotú és végig náluk szervizelt, csak sajnos a szervizkönyv elkeveredett egy költözés alkalmával.

-Bmw-re is költöttem már azt az árat egy év alatt amennyiért megvettem, majd fele árán tudtam csak eladni. Természetesen ez az autó is nagyon jó állapotban került értékesítésre és öreg úré volt aki rendszeresen szervizelte. Mikor a szerelőm kénytelen volt szétszedni a motorját ,mondta, hogy újnyi vastag olajsár van a blokk alján. Nem sűrűn cseréltek benne olajat.

 

Szóval azt hiszem Te egy nagyon szerencsés ember lehetsz, ha több tisztességes autókereskedővel fújt már össze az élet. Nekem ez valahogy nem sikerült még.

 

Üdv.! 

Előzmény: Teo papa (2063)
Teo papa Creative Commons License 2018.03.08 0 0 2063

Szemlélet kérdése. Nekem konkrétan vannak korrekt kereskedő ismerőseim is.

A %-os személeted részben jó, részben - szerintem - nem. Ha fix az összeg, nem érdekelt abban pénzügyileg, hogy többet hozzon ki belőle. A dolog másik része, hogy egy jó kereskedő nem csak a mai napra gondol. Igaz, hogy legegyszerűbb a példában szereplő autót 4M-ért eladni, de abban az esetben az eladóban (mármint bennem) NEM az marad meg, hogy legközelebb is ide hozzam az autómat. Ha viszont látom, hogy nem kapkodja el és adott esetben kisebb engedménnyel adja el, mint az 1M, akkor annak jövőbeni következményei is lehetnek, amik rá nézve jók. Egy jó szakember ad a hírére és a becsületére. Mindegy milyen szakemberről beszélünk.

 

Teo >

Előzmény: Énvagyokmagam (2062)
Énvagyokmagam Creative Commons License 2018.03.08 0 0 2062

Ezzel azért nem nagyon értek egyet, mert ha nem fix az az összeg, hanem esetleg százalékban van meghatározva. Te pedig megmondod mennyi a minimum amiért eladhatja az autód, neki a legelső be eső vevőnek is érdeke eladni a minimumért,

ha pl. van egy 5 milliós autód amire kimondjátok azt, hogy 5%ért értékesítse az értékesítő akkor abból 250 000 Ft üti a markát. Az is a megegyezés tárgya, hogy max egy misit engedhet belőle.

Még szép ,hogy az első be eső érdeklődőnek le engedi a legrosszabb esetben 4 millióra. Így hamar hozzájutott 200 000 Ft-hoz. Te pedig elbuktál egy milliót. Ha pedig nagyon köti az ebet a karóhoz akkor esetleg a sokadik lesz aki megveszi az előre kigondolt összeghez közeli értékért. Azt pedig ugye már rég tudjuk, hogy "jobb ma egy veréb, mint holnap egy túzok". A 2 kiló így gyorsan és biztosabban a zsebében van, mint a ki tudja mikor megérkező vásárlótól a pár 10 000 Ft-al több jutalék.

 

Ezért nem adnék be autót közvetítőhöz és ezért nem adnék el ingatlanossal ingatlant. 

Biztos van becsületes autó értékesítő, ez nem kétséges. Csak elég nehéz megtalálni. 

Azt gondolom a mai trenddel ellentétben, hogy az előítéletre szüksége van az embernek. Nem nagyon izgat, hogy mit hablatyol bárki is. Az előítéletek nem véletlenül születnek meg.

Ez az ember védekező mechanizmusának a része. Ha elmegyek egy bizonyos kocsma előtt és minden alkalommal megvernek s sokan akik arra járnak hasonló kép járnak. Bizony átmegyek a másik oldalára az útnak. 

Ha sokat olvasok arról, hogy kit miként vernek át és esetleg ez velem is megesett már. Nos akkor asszem joggal nem bízom bennük. De, mint írtad biztos van olyan is. Előítélettel kell közeledni és ha még sincs rá ok, akkor, éljen. Örülni kell.

 

Előzmény: Teo papa (2061)
Teo papa Creative Commons License 2018.03.07 0 0 2061

Szerintem a használt autó kereskedő is lehet korrekt. Nyilván keresni akar rajtam, ezzel nincs is gond. A gond azzal van, ha a jutaléka fix, mert ettől kezdve az ő érdeke minél olcsóbban eladni az autót, annál hamarabb jut a pénzéhez és annál hamarabb üresedik meg a hely, amin az autó áll. Ennél is nagyobb gond, ha a kereskedő abszolút közelébe nincs a korrektségnek, lásd amiről ez a topic szól. Úgy veszik az autót, hogy ők aztán mindent megcsinálnak rajta, ezért kapsz keveset, aztán eladják ugyanazzal a dumával, hogy ők aztán háromszáz ponton átvizsgálták, meg mittomén, ezért fizet a vevő sokat, közben az égvilágon nem csináltak meg rajta semmit. Ettől megy el a népek kedve véglegesen a kereskedőktől, pedig vannak normális kereskedők is.

 

Teo > 

Előzmény: Énvagyokmagam (2060)
Énvagyokmagam Creative Commons License 2018.03.07 0 0 2060

Egyet értek. 

A legtöbben nem dohányzó, kevés km-es kis fogyasztású, kis szerviz igényű autót szeretnének ami lehetőleg egy német orvosé volt. Csak erre annyi az esély ahány nem dohányzó német orvos adja el ide az autóját. :-)

Van a helyzet amikor hirtelen kell pénz. Csak ebben az esetben vélem azt, hogy a használt autó kereskedéseknek van létjogosultsága. 

Előzmény: Teo papa (2059)
Teo papa Creative Commons License 2018.03.07 0 0 2059

Csak a "miért éri meg mínusszal eladni" .. sok ember nagyon nem ért hozzá / nincs hozzá türelme, hogy árulja a dolgait. Ráadásul a mai autóvásárlók nagyon jelentős része elsősorban olcsó autót akar, aztán szépen bebeszéli magának, hogy az jó is és kevés km-es. Ha egy tényleg kevés km-es, hibátlan autót akarsz eladni legalább megközelítőleg az árában, akkor fel sem hív senki .. sokáig

 

Teo >

Előzmény: Énvagyokmagam (2058)
Énvagyokmagam Creative Commons License 2018.03.07 0 0 2058

Szerintem is kisebb sérülés lehetett ami nem zavar a későbbiek során az út tartásban, vagy bármi másban. A műanyag idomokon pedig elég nehéz festékvastagságot mérni. Pár éves autót is elég nehéz úgy megőrizni, hogy nem sérül.

Egy 4 éves Jazz-em van. Egy évesen vettem. A srác elmondta, hogy a bal eleje kapott egy keveset, ez a szerviz vizsgálat alatt ki is derült. Semmi más gond nem merült fel. Abban a 3 évben amióta az enyém. Belerugdostak, a tetejét valami barom behorpasztotta, megütötte valamivel. Egyszer egy nő végig húzta az ajtót és a bal első sárvédőt, aztán lelépett. (Sajnos a kamera felvette és volt egy tanú is.) A múlt héten pedig én sértettem meg egy kisebb szerencsétlen és mesés baleset kapcsán. 

Tehát azt gondolom, már egy pár éves autón is lehetnek kisebb sérülések annak ellenére, hogy tökéletesen működik és a sérülések semmit nem befolyásolnak a használatban. természetesen, ha eladom majd, akkor ezeket a vásárlónak elmondom. Többet ér a becsületem pár 10 000 Ft-nál.

Tegnap adtam el a másik autóm. Ez az AAA autó engem is keresett, sms-t írtak, de le sem sz..tam. 

Gondoltam, ha valamit komolyan akar akkor majd felhív. Szerencsére nem tette meg. Lehet én is bedőltem volna a sumákolásuknak.

De, van egy Honda motorom is amit újabbra akarok cserélni. Szó szerint semmi gond vele, egy karcolás nincs rajta, minden gyári még. Honda szalonban is 300 000-al kevesebbet ajánlottak meg rá úgy, hogy egy újra cserélném be. Ez elég jelentős, ha azt nézzük, hogy ez az ár 1/4-e kb.

Amikor megkérdeztem az értékesítőt, hogy akkor az új árából is enged e ugyanennyit, akkor persze csak nézett. Szóval nem csak az AAA-ra vonatkozik ez az átverés, lehúzás dolog. Sok a használt autó és nagy a mozgás a piacon. Elég nehezen elvárható..../ez rossz szó, mert ennek kellene az elvárnak lennie/ inkább nehezen ELKÉPZELHETŐ sajnos manapság, nem csak autók terén, de bármi más téren, hogy az eladó korrekt, tisztességes legyen. Ez az AAA autó a cikkek és a leírtak szerint ezt a inkorrektséget és tisztességtelenséget a felső határáig tolta a törvényességnek, néha még azt is túl lépve. Nem egyedi eset.

Erre a topic-ra egy Totalcar cikk alapján találtam rá.

Tanulságos.

Maga a tanulság pedig az számomra, hogy semmit nem lehet úgy eladni, venni, vagy komolyabb döntéseket megtenni bármilyen téren, hogy az ember legalább alap fokon nem néz utána. A bizalom, csak már mint fogalom létezik a családokon belül is, nem hogy egy idegennel szemben aki abból él amit elad. 

Azt pedig, hogy valakinek miért éri meg sok százezer mínusszal el adni /el adatni/ a nagy értékű ingóságait, ingatlanjait inkább, minthogy egy minimális időt és pénzt dobjon pár hirdetésre a neten...?? Ezt nem értem. 

Biztos vannak különleges esetek amikor hirtelen kell megszabadulni valamitől, de akkor is inkább el adnám magam kisebb árengedménnyel, mint egy jelentőssel el adassam mással.

 

Üdv.!

Előzmény: MrTA4 (2036)
pirinyócsipa Creative Commons License 2018.03.01 0 0 2057

"Honnan lehet tudni hogy ilyen esetben mekkora a sérülés?"

 

Ha akkorát sérül egy autó, hogy elemcsere kell - mert nagynál te nem állsz neki visszakalapálni egy olyan girbegurba alakzatot, mint mondjuk egy homlokfal - ott látod nem látsz már gyári ponthegesztést, mert nem azzal fogják neked visszarakni, hanem hegesztés+köszörű.

Ez szinte 100%.

 

Lehet nézni a doblemezeket is, hogy a nyúlványhoz hogyan van odahegesztve.

Gyári ponthegesztés megvan-e.

Eltérő szín motor-téren belül, mint az egyébként gyári jellemzőnél.

 

 

Lehet nézegetni: akna plusz egy mérőszalag és a váznyúlványok átlóit lehet méricskélni, keresztben van-e.

Már egy ránézve irányvonal egyébként: Lezárt motorháztető átlóban van-e sárvédő vonalakkal.

 

 

 

 

Előzmény: Laowed (2037)
pirinyócsipa Creative Commons License 2018.03.01 0 0 2056

"30-60e lett volna a kár."

 

Bocs, hogy belevau, de 30-60 ezer kárból a valós volt maximum 30. Tehát semmi. De már magában egy 60-as is semmi. Két színre fújt elem talán jobb helyen, persze nem metálban. 

Ami anno 20 éve jellemző volt, az ma is megvan:

- brutális rezsióradíj

- anyagár

- biztosítós csókának "vedd fel ezt is meg azt is, írjuk fel cserére majd kis kalapálás és gitt meg fényezés, stb-stb"

 

Szóval ez a 30-60 simán megvan egy lökös-lámpa kombó szinte anyagárban és akkor még kimaradtak a fenti ilyen-olyan himi-humik.

 

Ez nem kár, itt nem volt komoly csatt semmi.

 

Váznyúlvány sérülésről meg azért nem fantáziáljuk már basszus, az még egy Suzukinál is azért kicsit komolyabb kocc és látvány....

Előzmény: MrTA4 (2042)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.01 0 0 2055

Egészségedre:)

 

Zoli

Előzmény: Airbag. (2054)
Airbag. Creative Commons License 2018.02.28 0 0 2054

megtettem, és megteszem most is...

:-))

Előzmény: Törölt nick (2045)
WebNeo Creative Commons License 2018.02.28 0 0 2053

Engem nem téveszt meg, a nyilvántartás milyensége, vagy a roncsként való álldogálása lehet kérdés.

Amúgy ha jól látom idén tulajváltozás miatt lett berögzítve, a többi meg előtte vizsga, érdekes, hogy ekkor fut keveset, lényegtelen.

Előzmény: hiperpigmentált (2052)
hiperpigmentált Creative Commons License 2018.02.28 0 0 2052

A kevés futás ne tévesszen meg! 2005-ben vettem egy 3 éves dízel Fabia-t 70k km-rel. A családban meg van mai napig ( apám használja), most van benne 180k km.

 

 

Előzmény: WebNeo (2050)
Tibor0066 Creative Commons License 2018.02.28 0 0 2051

Elképesztő, amit most már évek óta bizonyítottan és büntetlenül művelhet ez a "cég". Lsd. többek között Totalcar mai és többi cikkei. És az autóvásárló nép csak nem tanul belőle...

WebNeo Creative Commons License 2018.02.28 0 0 2050

https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/1952/19529/195296/19529635_f1bae1af5daa2168c7a154fcdd3e95ee_wm.jpg

Nyilvántartás érdekes dolog :D

14-16 között megy közel 90.000 km-t , majd 16-18 között 20.000 km-t ha csak nem volt roncs és állt akkor érdekes.

 

Miután a pult mögött ücsörgő hölggyel tisztáztuk, hogy addig nem foglalkoznak velem, amíg nem adom meg a nevem és a telefonszámom (!).

Van pár  erre való válaszom, pl Matuska Szilveszter, Ady Endre, Gülzemberger Zabigél. telora meg +36 1234567 :)

Az adatkezelési szabályzatuk hibás, néhol aggályos is szeritem.

Előzmény: hiperpigmentált (2049)
hiperpigmentált Creative Commons License 2018.02.28 0 0 2049
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.20 0 0 2048

Lehet, de akkor elég félreérthetően írt. Gyak. egyik új lökhárító sincsen fényezetlenül sem a 30 000 Ft. közelében.

 

Amúgy meg lehet, hogy valakinek újat mondtam a gyárilag fényezett lökhárítóval, szóval nem baj ez.

 

Zoli

Előzmény: Teo papa (2047)
Teo papa Creative Commons License 2018.02.20 0 0 2047

Szerintem totál az "erdőben" vagy. Nem azért gondolta hét viccének, mert nincs gyárilag színre fújt lökhárító, hanem azért, mert az ára közelébe nincs a 30-60e ft-nak :o

 

Teo >

Előzmény: Törölt nick (2046)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.20 0 0 2046

"FÉNYEZETT LÖKHÁRÍTÓK

Egy eredeti alkatrész, mely a megfelelő színben 48 órán belül rendelkezésre áll – egy olyan szolgáltatás, mely rendkívüli módon segíti és felgyorsítja javítási munkát. Az ügyfél elégedett, a műhelymunka egyszerűbbé vált, mivel rengeteg probléma előzhető meg azzal, hogy az alkatrészek felszerelésre készen érkeznek meg.

Kényelmes megoldás

Ez a kényelmes megoldás már két éve valóság a Ford fényezett lökhárítók esetében. Bár a fényezett lökhárítók kezdetben csak a 97-es és a 2001-es Ford Mondeohoz voltak rendelhetők, most már a Ford Fiesta és Ford Fusion esetében is elérhetők.

A Fusionhoz az egész színválaszték rendelkezésre áll, a “Panther black”-től a “Diamond white”-ig a fényezett lökhárítók esetében – összesen 11 változatban. A Ford Mondeohoz öt szín rendelhető, a Fiestahoz négy. A Fiesta lökhárítók színválasztéka olyan körültekintően lett kiválasztva, hogy statisztikailag a javítások háromnegyedét lefedi. Ez azt jelenti, hogy a Fiesta tulajdonosok túlnyomó többsége élvezheti a gyárilag fényezett lökhárítók nyújtotta előnyöket.

 

 

Fényezett lökhárítók gyári minőségben

A Fordtól származó fényezett lökhárítók pontosan megegyeznek az eredetivel, mivel ugyanaz a beszállító ugyanazokkal a szerszámokkal készíti őket. A gyártási folyamat és a minőségi előírások 100%-ban megegyeznek. A pontos színárnyalatot természetesen folyamatosan ellenőrzik, így a felszerelt fényezett lökhárító tökéletesen megegyezik a jármű színével.

A fényezett lökhárítók lehetővé teszik a kereskedők részére, hogy gyors, hatékony és megbízható szolgáltatást nyújtsanak, és jelentősen hozzájáruljanak az ügyfél elégedettségéhez. Mivel a fényezett lökhárítókat a Ford a megrendeléstől számított 48 órán belül kiszállítja, ezért a javításra történő várakozási idő gyakran jelentősen lecsökkenthető. Az eredmény: az ügyfél a tökéletesen kijavított járművét sokkal gyorsabban visszakapja. A megrendelt fényezett lökhárítók kiszállítása – MLI 730 – olyan gyors, akár az IVO rendeléseké a RAPID-on keresztül. Nincsenek járulékos költségek, mivel a sürgős kiszállítással ellentétben a Ford nem számol fel semmilyen Rush/IVO rendelési költséget ezekért az alkatrészekért.

 

Dátum:

04.11.2003"

 

Hogy mekkora hülyék ezek az autógyártók! Jó röhögést rajtuk mindenkinek!

 

Zoli

Előzmény: Törölt nick (2045)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.20 0 0 2045

Akkor röhögj kurva nagyokat:

 

A Fordnál már 2000 óta rendelhető gyárilag fényezett műanyag pótalkatrész, és ezt azóta több gyártó is bevezette.

 

Ford kérdőív 2003-ból:

 

"23      Egy fényezett lökhárító megrendelésétől számítva legfeljebb mennyi idő telik el a kereskedésbe történő kiszállításig?

A       24 óra.

B       48 óra.

C       60 óra.

D       72 óra.

          Válasz B (Forrás: Kényelmes megoldás)

 

25      Az alábbi színek közül melyikben rendelhető fényezett lökhárító?

A       Panther white.

B       Diamond black.

C       Panther black.

D       Diamond grey.

          Válasz C (Forrás: Kényelmes megoldás)

 

32      A Fordtól származó fényezett lökhárítók ...?

A       ... mint ‘Urgent Express‘ vannak kiszállítva, némi felárral.

B       ... pontosan megegyeznek az eredetivel, mivel ugyanaz a beszállító ugyanolyan minőségben készíti őket.

C       ... a minden karosszériaszínben rendelhetőek.

D       ... minden modellhez rendelhetőek, kivéve a Transitot.

          Válasz B (Forrás: Kényelmes megoldás)"

 

Jó röhögést kívánok továbbra is. 

 

Zoli

Előzmény: Airbag. (2038)
MrTA4 Creative Commons License 2018.02.19 0 0 2044

bocs... 6+ évig használta/használja csak 6 év után kérdezte le...

Előzmény: MrTA4 (2042)
csdani19820802 Creative Commons License 2018.02.19 0 0 2043

Valóban....ez ténylegesen nem fér bele az említett összegbe. Jogos... 

Előzmény: Airbag. (2038)
MrTA4 Creative Commons License 2018.02.19 0 0 2042

"egy első-alsó sérülés is ami megnyomta a vázat" ez egy feltételezés részedről, amit bármely szerviz kiszúrt volna, ráadásul nem 30-60e lett volna a kár. Egy biztosító által regisztrált szerviz sem csinálja azt, hogy 30e Ft-t számol el egy vázsérült autóra helyreállítással. Ráadásul ilyen típusú sérüléseknél a kárszakértő megbontás után is szemlézik. Irracionális gondolatmenetekbe nem megyek bele... A kedves fórumtárs, aki lefikázta a szervizt, mert nem vett észre jelentéktelen és/vagy nem is mérhető/látható sérülést... de 6 évig használta, szervizeltette, vizsgáztatta az autóját, aminek semmi baja. Nyilván az összes szerviz balfasz volt ezek szerint... ne csináljunk már Krisztusból bohócot. Jó autót vett, jó állapotban egy korrekt szerviz bevizsgálás után. Ennyi... 6-8 évvel ezelőtt is egy regisztrált szerviz 8-10e Ft munkadíjat számolt el óránként. Szerinted a tények alapján milyen mértékű sérülése lehetett az autónak? Seggfejkedés részemről? Ne gyerekeskedjünk.... és én vagyok a balfasz... :D:D:D ROFL  

Előzmény: Laowed (2041)
Laowed Creative Commons License 2018.02.19 0 1 2041

"elment a váz"

Senki sem írt ilyet, sérülésről volt szó.

"feltételezgetünk, vagy a tényekből indulunk ki?"

Kérdeztem valamit, amire nem tudsz értelmesen válaszolni. Leírom, hátha nem ment át elsőre:

Honnan lehet tudni hogy ilyen esetben mekkora a sérülés?

Sehol nem említi a biztosító az érintett elemet, csak az irányt. Vagy feltételezgetsz, hogy biztos a lökős szaródott csak el? :D ROFL

Legalább itt a fórumon ne balfaszkodj a válaszadással, hanem cinikus seggfejkedés helyett arra válaszolj értelmesen, amit az ember kérdezett. Ha meg ez nem megy, pápá. Kösz.

Előzmény: MrTA4 (2039)
MrTA4 Creative Commons License 2018.02.19 -2 0 2040

"Aztán 6 évvel később először hallottam erről..." tehát 6 évig hordta szervizbe és használta elment alvázzal, 30 e Ft-os kárral totálkárosan és senki nem vette észre... (hason fetrengős röhögős smile) 

Előzmény: Laowed (2037)
MrTA4 Creative Commons License 2018.02.19 -2 0 2039

ez most komoly? vagy csak mókázunk egymással.... 30-60e Ft összeg a kár és elment a váz, azt még egy ignisnek sem hiszem el, ami inkább lemezkoporsó, mint autó. 30-60e Ft egy nagyon-nagyon olcsó lökhárító fényezés, nagyobb javítás nem is fér bele, és ha ez nyilván van tartva, akkor ezt hivatalos szervizben csinálták. A végén még kiderül, hogy totálkáros az autója, mikor ő is elismeri, hogy hibátlan. nem vitatkozom, mert nincs miről... ilyen jelentékteleln sérülések a legtöbb esetben nem észrevehetők, ha szépen megcsinálták és a szerviz rendesen átnézte... szerintem a szerviz korrekt volt az átvizsgálás alatt, ha motortikusan, szerkezetileg stb rendben találta és a tulaj szerint is rendben van... feltételezgetünk, vagy a tényekből indulunk ki? :D:D:D lehet, hogy az egész autót kicserélték 30-ért :D:D:D

Előzmény: Laowed (2037)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!