Keresés

Részletes keresés

kozma555 Creative Commons License 2022.10.21 0 0 18515

Dombóváron fűtőháznál van pár régi vas. A tárolóban van Hekks kocsi , szétesőben a fa részei.

Előzmény: NVF-228 (tomsovyer) (18512)
Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2022.10.20 0 0 18514

Egy, talán Kz(?) kocsi van Ácson a vasútállomástól nem messze az orvosi rendelő mellett. Van itt róla egy kép is, bár ezen nem látható tisztán:

 

http://www.vasutallomasok.hu/allomas.php?az=acs_

 

A hatodik képeden látható kocsihoz kísértetiesen hasonló (Lehet, hogy ugyan az?) az egykori Hosszúpereszteg állomás helyén található:

 

http://www.vasutallomasok.hu/allomas.php?az=hopr

 

 

Előzmény: NVF-228 (tomsovyer) (18512)
miciati. Creative Commons License 2022.07.14 -5 0 18513

Dombóvár és Pécs nem somogyi!

Előzmény: NVF-228 (tomsovyer) (18512)
NVF-228 (tomsovyer) Creative Commons License 2022.07.13 0 0 18512

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy Dombóváron az alábbi típusú, vagy ehhez hasonló kocsik megtalálhatóak-e? Ha nem, akkor Pécsen és Füstin kívül ami nem emlékmű merre található?

Válaszotokat előre is köszönöm!

nidsz Creative Commons License 2020.12.04 0 0 18511

a nyári időszakban célszerű lenne megállni a két máriai megállónál is, ezzel én is egyetértek.

Szintén a nyári időszakban dupla Desiróval kiadni a 19602-19603 párost, valamint C napokon a 36-os vonalon járatni plusz vonatpárt: Kaposvárról délelőtt 9 óra körül indulna, vissza Kaposvárra este 19 óra körül érkezne.

Előzmény: Dentoro (18510)
Dentoro Creative Commons License 2020.12.02 0 2 18510

Gratulálunk az illetékeseknek az új menetrendhez, sikerült a turisztikai szempontú utazási igények teljes figyelmen kívül hagyásával megalkotni ezt a Győr-Kaposvár IR viszonylatot, mely az excel táblában lehet, hogy jól mutat, de a gyakorlatban valószínűleg sikerült a maradék utazóközönséget is elüldözni a dél-dunántúli részen, mivel pont a kaposváriak és pécsiek által leginkább érintett Máriahullámtelep és Máriaszőlőtelep megállókat hagyja ki, még a nyári szezonban is (a két város nem kevés utast adott a Pécs-Tapolca sebesekre egészen a közelmúltig, igaz akkor még funkciónak megfelelően közlekedtek, nem személyvonatként, Pécstől is megfelelő menetidővel), valamint a pesti irányban kiesett a kaposváriaknak fontos Fonyódliget, miután a személyvonati csatlakozások is megszűntek. Milyen megfontolásból lehetett ilyen döntést hozni az átszállásos eljutási lehetőségek biztosítása nélkül, miközben Balatonszentgyörgyön irányonként 8, illetve 9 percet tartózkodnak a járatok továbbindulás előtt??? 2-3 perc nem férne bele a vonatok menetrendjébe ezzel a 2 megállóval?

 

Pápai Erika Creative Commons License 2019.01.21 0 2 18509

Üdvözletem !

 

 

Akit bővebbenn érdekel a kadarkúti állomás sorsa  a megszüntetett (Kaposvár) ,Kaposmérő  -Barcs vasútvonalról érdekességek az  olvassa a Facebookon a KDKRT Club csoportot.

 

 

 

 

 

Előzmény: Desgrévres (18508)
Desgrévres Creative Commons License 2018.06.23 -1 2 18508

1985. aug. végén és szept. elején végigjártam a Csanádi koncepcióban megszűnt 3 somogyi vonalat (54, 55, és 58), lefényképeztem magasépítményeit. A fotók ismertek, kitettem a vasutallomasok.hu és a Somogyi Vasutak FB oldalakra. E képet azért posztolom most, mert Kadarkút raktárán az állomásnév tábláról írta a 3785-ös hsz., hogy vasútbarátokhoz került. V.P. barátom megvette az állomási területet, az épületekkel együtt. A felvételi épület eredeti állapotába lesz fölújítva, egy részében múzeum lesz, másikban turistaház, mint pl. Szulokon. Ezért tárgyi emlékeket keresünk, kiváltképp az állomási névtáblát, amit kiállítanánk. Minden segítséget előre is köszönünk!  

 

 

kollas Creative Commons License 2018.03.30 0 1 18507

Üdv Újra itt ! :-) Rég nem jártam erre.

MCA-001 Creative Commons License 2018.03.23 0 3 18506

A Magyar Államvasutak 37-es számú vasútvonala 2018. október 24-én ünnepli megnyitásának 125. évfordulóját. Ez alkalomból ünnepi különvonat indul Somogyszobról Balatonszentgyörgyre és vissza. A vonat minden állomáson és megállóhelyen megáll; fel-és leszállásra, fotók készítésére minden esetben lesz lehetőség.
A szerelvény a Bzmot 251 motorkocsiból és két mellékkocsiból fog állni.
A tervek szerint Böhönye és Marcali állomáson megemlékezést is tartanánk.

Jelentkezés és bővebb információ az alábbi e-mail címen: vasutvonal37@gmail.com

https://www.facebook.com/events/887274598111384/

Siófok 376.649 Creative Commons License 2017.11.23 -2 0 18505

Üdvözlet!

 

Egy közhasznú info: Idén újra lesz Nohab találkozó Tapolcán, de ezúttal picit másképp : 

 

http://www.mavnosztalgia.hu/hu/programs/show/908

 

Ott találkozunk!

Üdv!

mcg Creative Commons License 2017.11.18 0 0 18504

jobb később, mint soha...:)

Előzmény: miciati. (18503)
miciati. Creative Commons License 2017.11.18 0 0 18503

Majd 10 hónappal ezelött kérdezte! De végre valaki válaszolt neki! 

:-)   :-)

Előzmény: mcg (18502)
mcg Creative Commons License 2017.11.18 0 0 18502

A nyíltvonali részek nyár előtt már készen voltak, most ősszel már csak az alsó rész állomásai maradtak átépítendőre...

Előzmény: Edericsi (18500)
hkv Creative Commons License 2017.11.18 0 1 18501

Edericsi Creative Commons License 2017.02.04 0 0 18500

Üdv !!

Mi a helyzet a 36-os vonallal ? Volt valaki mostanában terepszemlén? Meddig lehet felrostálva a pálya ?

Siófok 376.649 Creative Commons License 2016.12.14 -1 0 18499

Üdvözlet Mindenkinek!

 

Közérdekű, hasznos információ:

 

NYOLCASFOGAT - Évzáró Nohabozás Tapolcára 2016. december 30!

 

http://www.mavnosztalgia.hu/hu/programs/show/854

 

Bár a főcímben csak 6 Nohabról írnak, de később egyértelműen említik, hogy idén plusz két mozdonyt kapcsolnak a különvonathoz.

( M61 001, 006, 010, 017, 019, 020, 021, 022 ) 

 

 

Kellemes napot Mindenkinek!

 

Siófok 376.649 Creative Commons License 2016.11.06 -1 1 18498

Üdvözlet Mindenkinek!

 

Rögtön a lényegre térnék kedvcsinálónak:

 

Közérdekű és úgy vélem hasznos információ! :

 

PONT 3 NAPPAL EZELŐTT VOLT A SIÓJUTI ( VOLT ÚJPESTI ) VASÚTI HÍD ELSŐ SZOLGÁLATBA LÉPÉSÉNEK 120. ÉVFORDULÓJA!

( A SIÓJUTI 2. SZOLGÁLATBA LÉPÉSNEK PEDIG JÖVŐ ÉV DECEMBER 13.-ÁN LESZ A 60. ÉVFORDULÓJA! ) 

 

Úgy érzem illik róla pár sort írni eme szép kerek évforduló okán, és még azért is, mert valószínű, hogy a legöregebb, még használatban lévő vasúti hídjaink közé tartozik!

 

A SAJÁT történetem osztanám meg, ami véletlenül pont november 3.-án kezdődött ami egybe esik a híd 120 éves fennállásának első napjával!! Miközben a Siófok-Kaposvár vonalon szolgálatot teljesítő Bzmot-ok után kutakodtam, valamiért megnyitottam az Index Egykori és mai vasúti hidak fórumát, ahol egy érdekes hírmorzsát találtam 2006-ból, miszerint a híd az újpesti vasúti híd egy épen maradt darabja. 

Korabeli fotók és rajz is található Gumidani topik társ 240-es hozzászólásában :

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=1749&na_step=30&t=9121571&na_order=

 

Felkeltette az érdeklődésemet, mivel gyerekkorom óta rengetegszer megfordultam ott.

Elkezdetem utána nézni a dolognak mivel a fórumon nem erősítették meg, hogy valóban így van-e.

 

Rövid keresgélés után bele is botlottam egy, a forrást is megjelölő leírásba 2009-ből, ami alátámasztotta az állítást: 

 

Siójut vasúti híd.  A hídtörténet még a XIX. század végén kezdődött Budapesten az esztergomi vasútvonal építésével. Az Újpesti vasúti hídhoz kapcsolódóan a Váci út felett egy kéttámaszú alsópályás rácsos acél hídszerkezet került beépítésre és 1896 november 3-án forgalomba helyezve a vasútvonal Bp. Nyugati-Óbuda szakaszával egyetemben. A II. Világháború hadi cselekményei folytán 1944-ben az Újpesti Duna híd megrongálódott, így a vasútvonalon a forgalom leállt, és nem is tudott újra indulni csak 1955-ben az újjáépítés után. A Váci út feletti szerkezetet 1952-ben az átépítéskor kibontották, hogy új helyére Siójutra szállítsák, hogy a 35-ös számú vasútvonal Sió csatorna feletti áthidalásának célját szolgálja. A hidat 1926 után ekkor ismét folytacéllal megerősítettek, majd 1957 december 13-án 2 db 376-os sorozatú gőzmozdony próbaterhelése után helyeztek forgalom alá. A 37,35 m támaszközű felszerkezet az idén 113 éves életkorával kiemelkedik hazánk hídállományából, eleddig nem találkoztam ilyen koros rácsos acélszerkezettel hazánk vasútjain, aminek egyik sajnálatos oka a hadi cselekmények miatti rongálódások és megsemmisülések.  
Forrás: Pulisch József  

Link: http://www.szkte.hu/kiirasok09/kiiras0939.html

 

Ennek a bővebb változata, ami a Sió-csatorna felett átívelő vasúti hidakat mutatja be és említést tesz a simontornyai vasúti hídról, ami szintén az újpesti híd második épen maradt darabaja volt ! Azonban ezt 2000-ben lecserélték.

Íme:  http://legikep.hu/hu/sio-hidak

 

Ha valakit bővebben érdekelne az újpesti híd, Iványi János építőmérnök kutatómunkáiból idén íródott cikket itt találja ( hozzáteszem, hogy magáról a 120 éves Északi összekötőről az évforduló okán nincs túl sok írás ):  http://pestbuda.hu/cikk/20161025_szazhusz_eves_az_ujpesti_vasuti_hid

 

A VEKE pedig szintén az újpesti hídról, de immáron annak felújításáról 2008-ban írt cikkében, szintén leírja a fent említetteket Siójuttal és Simontornyával kapcsolatban, egy kis történelmi és technikai információval kiegészítve ( igazi magyar bürokráciai tükörkép is egyben ) :

http://veke.hu/2008/06/hidrekonstrukcio-nem-szokvanyos-potlassal/

 

Elnézést a hosszú monológért, de azért írtam le mindezt, mert a fenti információkat 3 nap, körülbelül tízen pár óra keresgélése után találtam ( amennyire időm engedte persze ) és úgy érzem, hogy ezek után megállapíthatom, hogy nincs kellő képpen publikálva illetve a köztudatba beültetve ez a nem mindennapi történet.

Mivel lehet, hogy én nem voltam elég alapos ( annak ellenére, hogy próbáltam ) és a témát már rég kivesézték valahol, esetleg annyira nem is új keletű vagy érdekes az információs tartalom, akkor ez esetben elnézést kérek ! :)

 

A 3 nap alatt láttam sok fotót a régi Északi összekötőről, de majdnem egyet sem találtam a siójuti hídrészletről. A képeken csak a simontornyai híd elemét véltem felfedezni, de ez megint lehet, hogy csak az én hibám :)

Azonban a végén sikerült egy képet vagy képeslapot találnom 1914-ből (!), amin elég jól látszik, hogy valóban Újpesten állott ez a darab anno. Csatolom a képet és a Gumidani által felhasznált siójutit is.

 

A képeknek csak a linkjét tudom beilleszteni sajnos feltölteni nem engedi valamiért:

 

http://1.bp.blogspot.com/-ZTZeucMH8t0/UFWBvwn8kGI/AAAAAAAADuI/kfmNvHgjF0I/s1600/Ujpesti+_vasuti+hid_1914.jpg

 

 

http://img.index.hu/imgfrm/2/5/1/8/BIG_0001242518.jpg

 

 

 

A végére még egy érdekesség: a 35-ös sz. vonal megépítését 1906-ban, pont 110 éve engedélyezték! :)

Link: http://net.jogtar.hu/jr/gen/getdoc.cgi?docid=90600013.tv

 

Ha nem tölt be az oldal a cím másolásával és újra beillesztésével a probléma megoldódik.

Forrás: Facebook: 35-ös Kaposvár-Siófok vasútvonal használói, kedvelői /sajnos már nem aktív/

 

Üdvözlettel:

L. Árpád

 

siófoki35 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 18497

A szűkebb állomásokon hogy fog elférni a magas peron?

Például Lengyeltótiban ugye van össz 3 vágány, ebből 2-t rendszeresen használnak, vágányt megszüntetni nem igazán lehet. Vagy az 1. vágány helyére, és a 3. vágány állomásépülettel ellentétes oldalára épül a peron? A többi állomással (Somogyvár, Osztopán, Kaposfüred) hasonlóak a kérdéseim...

Vagy teljesen újraszabják az állomásokat? Azt nem nagyon hinném...

Előzmény: Lovrin (18496)
Lovrin Creative Commons License 2016.11.03 0 0 18496

Alj- és síncsere csak ahol kell. Tömeges újratiplizés lesz műanyag tiplire. Sk+30 peron épül mindenhol kivéve Kapostüskevárt ahol sk+55

Előzmény: siófoki35 (18495)
siófoki35 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 18495

http://iho.hu/hir/a-30-as-mellektermeke-161102

 

A felújításban milyen munkálatok szerepelnek? Sín-és aljcsere teljes lesz, vagy csak ott ahol kell?

Állomásokon peronmagasítás várható? Azért néhány helyen illene, csak az a baj, hogy ahol sok az utas, Lengyeltótin és Somogyváron, nincs hely széles és magas peronok építéséhez. Öreglak nagy forgalmú még, ott el is férne, ahogy Somogyjádon is.

SuedBahn Creative Commons License 2016.10.22 0 0 18494

A 25-os vonal (Hodos, stb.) topicjaba irtam egy erdekes dolgot, ami Gyekenyes -t, es ezaltal valszeg a 41-es vonalat is, erinti majd, nemsokara!

 

Akit erdekel, az megtalalja ott az iromanyt.

 

 

MAS:

Hogy muzsikal a 41-es most nyaron "megkapirgalt" resze (tan Bate - Dombovar) ??? 

Vagy CSAK Dombovar-Also -ig, en nem is tudom ...

Maga a Dombovar-Also allomas vaganyhalozata is atepult, vagy sem? Na es onnan a "delta" Dombovar nagyallomasog??? Vagy ezek maradtak ugyanolyan treh-ek, mint voltak, es csak Dombovar-Also bejarat -aig kapirgaltak meg a palyat???

 

Fotok, adatok, mennyivel lett jobb/szebb, stb. esetleg???

 

MCA-001 Creative Commons License 2016.10.06 0 0 18493

Hát erre se járt mostanában vonat:(((

Két Mesztegnyő határában készült kép.

M61 021 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 18492

http://iho.hu/hir/majus-kozepen-karacsony-kapostuskevaron-160517

 

nemrég az AL-KO Magyarország Kft. Alsónémediből megsegítette a Kapostüskevár civil vasútállomást és múzeumot egy új német gyártású motoros fűkaszával. A kapott támogatással idén és remélhetőleg hosszú éveken át szép és gondozott lesz a megállóhely! 

MCA-001 Creative Commons License 2015.12.09 0 0 18491

Nekem csak hajnalban sikerült megörökítenem.

Előzmény: MCA-001 (18490)
MCA-001 Creative Commons License 2015.12.09 0 0 18490

Aki magánvasúti mozdonyt szeretne fényképezni,  az most még Marcali vasútállomásán megteheti:)

 

Az MVÁ Kocúrja pár napja Marcaliban várakozik.

 

M40-109 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 18489
kisebbségi Creative Commons License 2015.11.08 0 0 18488

a 41-es vonal Kaposvár -Dombóvár szakasz nyíltvonali felújításának tendernyitásáról van valakinek infója ?

Edericsi Creative Commons License 2015.10.31 0 0 18487

Király !!! :) 

Előzmény: MCA-001 (18486)
MCA-001 Creative Commons License 2015.10.30 0 0 18486

Kiírták a pályázatot a Szántód - Balatonszentgyörgy szakasz felújítására:)

Aminek tényleg örülhetünk, hogy a projektbe belevették a Fonyód-Kaposvár szakasz felújítását is:)))

 

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:382077-2015:TEXT:HU:HTML&src=0

 

II.2.1)

Teljes mennyiség:Vállalkozási szerződés keretében a Szántód-Kőröshegy (bez.) – Balatonszentgyörgy (kiz.) vasúti vonalszakasz vasúti pálya, vasúti műtárgy és vasúti felsővezeték, utak építési munkái, valamint a kapcsolódó vasúti biztosítóberendezési, magasépítészeti, távközlési, közműkiváltási, kábelkiváltási munkák tervezése és megvalósítása és a Fonyód – Kaposvár vonalszakasz felújítása a Kaposvár kötöttpályás elővárosi hálózata fejlesztése részeként:
— Hézagnélküli vágány átépítése 60 rendszerű sínnel, előfeszített vasbeton aljjal a Szántód-Kőröshegy (bez.)-Balatonszentgyörgy (kiz.) vasútvonal-szakaszon a nyíltvonali vágány és állomási átmenő fővágányok átépítése keretében: 53 192 vm,
— Hézagnélküli vágány építése 60 rendszerű sínnel, előfeszített vasbeton aljjal a Balatonszemes-Balatonlelle felső állomásközben létesítendő második vágány létesítése keretében: 1 718 vm,
— A vágány átépítésen belül minimum 31 vkm hosszban az alépítmény átépítése vasúti nagygépes alépítményjavító géppel,
— A vágány átépítésen belül minimum 44 vkm hosszban a felépítmény átépítése vasúti nagygépes technológiával,
— Balatonföldvár és Balatonlelle megállóhelyen perontető építési munkái: 854 m²,
— Szántód-Kőröshegy állomás átépítése során 4 csoport új B60-XI rendszerű kitérő beépítésére kerül sor,
— Balatonszárszó állomás átépítése során 2 csoport új B60-800 rendszerű kitérő beépítésére kerül sor,
— Balatonszemes állomás átépítése során 4 csoport új B60-XI rendszerű kitérő beépítésére kerül sor,
— Balatonlelle-felső állomás átépítése és a csatlakozó második vágány kiépítéséhez kapcsolódóan 2 csoport új B60-1800, 3 csoport új B60-XI rendszerű kitérő beépítésére kerül sor,
— Balatonboglár állomás átépítése során 2 csoport új B60-800, 2 csoport új B60-XI rendszerű kitérő beépítésére kerül sor,
— Fonyód állomás átépítése során 5 csoport új B60-XI, 2 csoport új B60-800, 2 csoport új B60-XIV, 1 csoport új B54-XIII rendszerű kitérő beépítésére kerül sor,
— Balatonfenyves állomás átépítése során 5 csoport új B60-XI rendszerű kitérő beépítésére kerül sor,
— Balatonmáriafürdő állomás átépítése során 5 csoport új B60-XI rendszerű kitérő beépítésére kerül sor,
— Egy, vagy kettő vágányt keresztező, szintbeli vasúti-közúti keresztezést biztosító útátjáró építése, illetve átépítése: 26,
— Szintbeli keresztezések útépítései 60-300 m hosszakban: 26 út,
— 25 kV 50 Hz rendszerű váltakozó áramú nyíltvonali felsővezeték hálózat átalakítása részleges oszlop, tartó és munkavezeték bontással és új beépítésével: 23 km,
— 25 kV 50 Hz rendszerű váltakozó áramú állomási felsővezeték hálózat kiépítése az új 2. vágányok villamosítása érdekében: 1 800 m,
— 22,15 m nyílású alsópályás gerinclemezes acélhíd építése: 1 db,
— 1,00- 9,00 m ny. vb. lemezhíd építése vagy felújítása: 9 db,
— 2,00 m ny. kerethídépítés: 26 db,
— Zajárnyékoló fal építése: 30 300 m²,
— Hullámtörő kiépítése: 750 m,
— A jelenlegi biztosítóberendezés átalakítása az építési fázisoknak megfelelően: Szántód-Kőröshegy állomáson 6 csoport kitérőt, Balatonszárszó állomáson 2 csoport kitérőt, Balatonszemes állomáson 7 csoport kitérőt, Balatonlelle-felső állomáson 5 csoport kitérőt, Balatonboglár állomáson 9 csoport kitérőt, Fonyód állomáson 16 csoport kitérőt, Balatonfenyves állomáson 8 csoport kitérőt, Balatonmáriafürdő állomáson 6 csoport kitérőt vezérlő jelfogó függéses biztosító berendezés,
— Távközlő rendszer átalakítása 8 állomáson,
— Villamos váltófűtés kiépítése, illetve áthelyezése: 32 csoport kitérőben,
— 21 db esélyegyenlőséget biztosító sínkoronaszint +55 cm magas peron építése,
— Pályaépítési fázisok követését szolgáló biztosítóberendezés, távközlés, kábelkiváltás elő- és kiviteli terveinek elkészítése, pályaépítési fázisokhoz tervek elkészítése és engedélyeztetése,
— A Szántód-Kőröshegy (bez.) – Balatonszentgyörgy (kiz.) vasúti vonalszakasz kapcsolódó vasúti pálya, vasúti műtárgy, vasúti biztosítóberendezési, vasúti perontetők magasépítészeti, villamos munkák (térvilágítási, energiaellátási, peronvilágítási, aluljáró világítási), villamos váltófűtési, távközlési, közmű keresztezési, közműkiváltási, kábelkiváltási elő- és kiviteli terveinek készítése és az elő- és kiviteli tervek engedélyeztetése, valamint a kapcsolódó kivitelezési feladatok elvégzése,
— A Szántód-Kőröshegy (bez.) – Balatonszentgyörgy (kiz.) vasúti vonalszakasz korszerűsítéséhez kapcsolódó szükséges vízjogi engedélyek megszerzése és vízrendezési feladatok elvégzése a kivitelezés során,
— A Szántód-Kőröshegy (bez.) – Balatonszentgyörgy (kiz.) vasúti vonalszakasz korszerűsítéséhez kapcsolódóan a kivitelezési technológiához és a forgalom biztonság biztosításához szükséges provizórikus létesítmények kiviteli tervezése, a provizórikus létesítmények kiviteli terveinek az engedélyeztetése és a provizórikus létesítmények kivitelezése,
A vállalkozó által elkészítendő terveket a hatályos TSI alapján kell elkészíteni. Az EU átjárhatósági előírásoknak történő megfelelés (Commission Regulation (EU) 1299/2014 of 18 November 2014) tanúsítása külön szerződés keretében történik meg, viszont a tanúsító szervezet módosító javaslatait a terveken át kell vezetni azok üzemeltetői jóváhagyása előtt.
A Fonyód – Kaposvár vonalszakasz elővárosi célú felújítása:
— Új LM alj beépítése földmunkás technológia során: db 880,
— Szórványos aljcsere használt LM/LX-re: db 5 000,
— Fabetét csere műanyagbetétre: furat 223 280,
— Sínvéglevágás: db 8 367,
— Használt 120 mh sín szállítás: sm 38 880,
— Sínhegesztés ET: db 43 063,
— Sínhegesztés AT (kitérő, záró): db 148,
— Rostálás: vm 49 557,
— Felsőágyazat készítése: m³ 619 83,
— SZK1 kiegészítő réteg beépítése: m³ 2 400,
— Használt B54-XI kitérő beépítése: csop 12,
— Folyóvágány építése: vm 733,
— „L” peronszegély építés: m 3 400,
— Peronburkolat építése kiselemes burkolattal: m² 5 580,
— Útátjáró burkolat építés (beton elemes):mező 93,
— Útátjáró burkolat építés (strail): mező 32,
— Útátjáró burkolat építés (pedestrail): mező 28,
— Kerethíd építése: db 12,
— Boltozat komplex rehabilitációja: db 1,
— Teknőhíd szigetelés felújítás: db 1.
4 helyszínen P+R parkoló és B+R tároló építése:
— Esőbeálló építése megállóhelyen: db 5,
— Biztosítóberendezés átalakítása 3 állomáson,
— A használt sín, vasbeton alj, kitérő, útátjáró elem a Szántód-Kőröshegy – Balatonszentgyörgy vonalszakaszról kerül elbontásra.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!