Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

axeleda máj. 16. Creative Commons License 3694

:)

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.681885381869953.1073742172.124585274266636&type=1

Zahnrad 2013. okt. 25. Creative Commons License 3693

Bizony

Ikarusokat fog gyártani a BKV!

Az Ikarusok készítője, a Magyar autóbuszgyártó Kft. nyerte a BKV PKD (Partly Knocked Down) tenderét. Az első új háromajtós Ikarus V127 2014 tavaszán állhat forgalomba. [...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Előzmény: Dante001 (3692)
Dante001 2013. okt. 25. Creative Commons License 3692
harajukushinobi 2013. szept. 21. Creative Commons License 3691



Önjáró üzemmód.: Ikarus 187.02Tr (T-450)

Dante001 2013. szept. 7. Creative Commons License 3690

Az Allison nem éppen rohanásra való, nem is értem miért erőltetik ennyire Ikarusnál is meg Credonál is...gondolom ez a legolcsóbb....tegyenek bele ZF-et oszt' jónapot.

Előzmény: puma87 (3689)
puma87 2013. szept. 6. Creative Commons License 3689

Én személy szerint a lomhasága miatt az Allison-ra gyanakszom. Az azért művészet, mikor egy FJX-es Volvo letol minket 'palotán a felüljáróról...
Június-július magasságában hőbörögtem egy kört tt és omnibusz fércbúkon, hogy valami nincs rendben az MDD-vel. Akkor elvben jelezték ezt a gyártónak. Szerintem ARC-k meg pont leszarták.

Előzmény: Cpt.Dave (3688)
Cpt.Dave 2013. szept. 6. Creative Commons License 3688

Nem biztos hogy a motor a hibás. Azt furcsállom hogy allison váltósként nem hallok rá panaszt, pedig ami itt van nálunk szóló tesója, Jó meg stb a busz, de valóban nagyon lusta a váltó végett (ráadásul tök feleslegesen elfelezi a 2-es fokozatot is néha). A ZF-es társa kiszaggatja maga alól az aszfaltot. Bár az Ecolife-os verziók sem gyorsulnak brutál tempóban, de a régi 6HP-s váltóval szereltek nagyon tudnak menni még tömeggel is.  Ecolife-os annyiban jobb hogy él alattam. Ráültem és 2 kanyar után felvette az én stílusomat utána szépen rángatásmentesen suhant. Retardere meg egyenesen fenomenális. A 6 fokozatú retarderével szinte állóra lehet fékezni a buszt, nem úgy mint az Allisonnál hogy ha rosszul nyomod a féket hirtelen beleharap a retarder aztán ránt egyet.

Előzmény: norbee601 (3687)
norbee601 2013. szept. 6. Creative Commons License 3687
Én nem tudom a BKV mit csinált a motorjával, de ez nem ilyen volt a 2010-es teszten...
EKM-765 2013. szept. 6. Creative Commons License 3686

Természetesen nem ennek a kvázi protonak a klónozására gondoltam, egy troli félére.

Előzmény: puma87 (3685)
puma87 2013. szept. 6. Creative Commons License 3685

Nem hogy 500, de 50 db sem kéne ide!!! Ritka gány vacak ez a busz. Mikor kellett nekem a 7-es, egy időben mindig ez a szemét jött. Mindig. Aztán persze hamar utolérte valamelyik Volvo, C2-es, vagy 280-as és kerülgették mint a Suzukis fatert a többi autós... Kivülről ronda, belülről gány, motorikusan lomha. Az adott vonalon közlekedő C2-eshez képest egy túlárazott vicc, pláne hogy elvben a gyártó tartja karban. Az egész olyan, mint ami kb 1997-ből zuhant ide. Az utasterét meg úgy elverik a nálánál 6 évvel idősebb FJX-ek hogy én kérek elnézést. Köszi, de nem kell ennyire kib@szni a BKV utasaival. A szegedi troli verzió már jobbnak tűnik.

Előzmény: EKM-765 (3683)
nemeza 2013. szept. 5. Creative Commons License 3684

Ha a következő darabok olyanok lennének, mint az utolsó egri szólók / SZKT troli protó (T-660), akkor már jobb lenne.

Ezzel az új designnal talán kívülről még ütősebb. Bár szerintem a beltérrel kéne többet foglalkozni.

Előzmény: EKM-765 (3683)
EKM-765 2013. szept. 5. Creative Commons License 3683

Jól néz ki ez a busz. Kár hogy nincs belőle vagy 500 db Pesten.

http://indafoto.hu/ekm-765/image/19518269-dd6c853a

Dante001 2013. júl. 31. Creative Commons License 3682

Kíváncsi leszek a pesti tenderre...

Előzmény: Lenry (3681)
Lenry 2013. júl. 31. Creative Commons License 3681
Előzmény: Dunstan (3680)
Dunstan 2013. márc. 22. Creative Commons License 3680

http://magyarbusz.info/2013-03-21/Megkezdodott_a_Szegedre_szant_Ikarus-%C5%A0koda_trolibuszok_gyartasa

 

Megkezdődött az új szegedi Ikarus-Skoda trolibuszok gyártása a székesfehérvári ipari parkban.

Zsoltikarus 2013. febr. 22. Creative Commons License 3679

Urak!

Engem olyan információk érdekelnének, hogy a gyártás elejétől kezdve egészen pontosan milyen típusú motorokkal szerelték az egyes szériákat? Mindenhol ellentmondásos és hiányos információkat találok.

Irisbus 2013. febr. 22. Creative Commons License 3678

Nah erre most nézem, hogy külön vetted az IkV134et és az ARC-t. 
Nemszóltam. 

Előzmény: Cpt.Dave (3675)
Irisbus 2013. febr. 22. Creative Commons License 3677

Alsó sor: 9 V134 + 5 V134 = 14 db V134

Előzmény: Cpt.Dave (3675)
szabo111 2013. febr. 22. Creative Commons License 3676

 

Harmincadik rekordját készül megdönteni Sinka Zsolt erőművész.

Következő attrakciójára 2013. február 23-án szombaton 11 órától kerül sor.  Ezen a napon a Parlament előtt egy 16 tonnás Ikarus BKV-buszt fog elhúzni a fogaival!

 

https://www.facebook.com/pages/Legy%C3%A9l-Te-is-r%C3%A9sze-a-vil%C3%A1grekordnak/505372566181436

 

 

 

 

Cpt.Dave 2013. jan. 21. Creative Commons License 3675

van egy excel-em. a vin lista még nem tökéletes főleg az utlsó borsodosokat illetően.

 

 

99 az utolsó busz vin száma az ok a 2. félkész troli Szegednek. Az 54. hely ugyanis üres. Ha a lista folytatólagos lesz akkor a szegedi prototípus troli lesz a 100. busz a cégnek.

Előzmény: EKM-765 (3674)
EKM-765 2013. jan. 20. Creative Commons License 3674

Köszi, akkor elbaltáztam.

Előzmény: torqmatic (3673)
torqmatic 2013. jan. 20. Creative Commons License 3673
Előzmény: EKM-765 (3672)
EKM-765 2013. jan. 20. Creative Commons License 3672

Végignéztem a hozzászólásait 2009-ig, a topicot 2010-ig de sajnos nem találtam.

Előzmény: nemeza (3671)
nemeza 2013. jan. 20. Creative Commons License 3671

Szerintem csak itt a topikon kell visszalapozni. Mintha Cpt.Dave anno összeállított volna valamilyen listát VIN számokkal a topik segítségével stb.

Előzmény: EKM-765 (3669)
buszozós 2013. jan. 20. Creative Commons License 3670

Majd csinálok..

Ennyt tudok most épp: Borsod vollán 59db ARC/IKARUS futkározk...

Asszem 36db ARC/KARUS 127-es és 23db IKARUS E134-es van állományban a Borsod volánnál...

Előzmény: EKM-765 (3669)
EKM-765 2013. jan. 19. Creative Commons License 3669

Az eddig elkészült ARC/Ikarus buszokról elérhető valami lista?

Cpt.Dave 2013. jan. 13. Creative Commons License 3668

Egyedül az allison váltótól tartok. Hallgatván a borsodos, de az agriás buszokat nem muzsikál valami szépen. Lehet programozás kérdése de közel sem vált olyan szépen mint a ZF-es.

Előzmény: Ygor (3667)
Ygor 2013. jan. 10. Creative Commons License 3667

A negyedik ajtóval szemben is van fűtés, eddig nem volt.

 

Jól fűt a motor is :)

 

 

Előzmény: Zahnrad (3662)
Ygor 2013. jan. 10. Creative Commons License 3666

Kezdődjön jól az év, szerepeljen itt is:

 

Az illúzió, az egyetlen V187-es már a belépéskor feltűnt. Ez nem a cégé, csak tartós tesztelésre kapták, és imádják, mert erős és megbízható.

 

Most vagy a szállító biztosított jó hátteret, vagy egy jól sikerült darab az MDD-721. Mindkét eshetőségnek örülök.

 

 

Előzmény: RIKA424 (3656)
Jozsó93 2012. aug. 16. Creative Commons License 3665

Főleg a KNL-s szériáknál fordult elő ez a probléma. :/

Előzmény: HGS212 (3070)