Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

axeleda máj. 16. © 3694

:)

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.681885381869953.1073742172.124585274266636&type=1

Zahnrad 2013. okt. 25. © 3693

Bizony

Ikarusokat fog gyártani a BKV!

Az Ikarusok készítője, a Magyar autóbuszgyártó Kft. nyerte a BKV PKD (Partly Knocked Down) tenderét. Az első új háromajtós Ikarus V127 2014 tavaszán állhat forgalomba. [...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Előzmény: Dante001 (3692)
Dante001 2013. okt. 25. Creative Commons License 3692
harajukushinobi 2013. szept. 21. Creative Commons License 3691



Önjáró üzemmód.: Ikarus 187.02Tr (T-450)

Dante001 2013. szept. 7. Creative Commons License 3690

Az Allison nem éppen rohanásra való, nem is értem miért erőltetik ennyire Ikarusnál is meg Credonál is...gondolom ez a legolcsóbb....tegyenek bele ZF-et oszt' jónapot.

Előzmény: puma87 (3689)
puma87 2013. szept. 6. © 3689

Én személy szerint a lomhasága miatt az Allison-ra gyanakszom. Az azért művészet, mikor egy FJX-es Volvo letol minket 'palotán a felüljáróról...
Június-július magasságában hőbörögtem egy kört tt és omnibusz fércbúkon, hogy valami nincs rendben az MDD-vel. Akkor elvben jelezték ezt a gyártónak. Szerintem ARC-k meg pont leszarták.

Előzmény: Cpt.Dave (3688)
Cpt.Dave 2013. szept. 6. © 3688

Nem biztos hogy a motor a hibás. Azt furcsállom hogy allison váltósként nem hallok rá panaszt, pedig ami itt van nálunk szóló tesója, Jó meg stb a busz, de valóban nagyon lusta a váltó végett (ráadásul tök feleslegesen elfelezi a 2-es fokozatot is néha). A ZF-es társa kiszaggatja maga alól az aszfaltot. Bár az Ecolife-os verziók sem gyorsulnak brutál tempóban, de a régi 6HP-s váltóval szereltek nagyon tudnak menni még tömeggel is.  Ecolife-os annyiban jobb hogy él alattam. Ráültem és 2 kanyar után felvette az én stílusomat utána szépen rángatásmentesen suhant. Retardere meg egyenesen fenomenális. A 6 fokozatú retarderével szinte állóra lehet fékezni a buszt, nem úgy mint az Allisonnál hogy ha rosszul nyomod a féket hirtelen beleharap a retarder aztán ránt egyet.

Előzmény: norbee601 (3687)
norbee601 2013. szept. 6. © 3687
Én nem tudom a BKV mit csinált a motorjával, de ez nem ilyen volt a 2010-es teszten...
EKM-765 2013. szept. 6. © 3686

Természetesen nem ennek a kvázi protonak a klónozására gondoltam, egy troli félére.

Előzmény: puma87 (3685)
puma87 2013. szept. 6. © 3685

Nem hogy 500, de 50 db sem kéne ide!!! Ritka gány vacak ez a busz. Mikor kellett nekem a 7-es, egy időben mindig ez a szemét jött. Mindig. Aztán persze hamar utolérte valamelyik Volvo, C2-es, vagy 280-as és kerülgették mint a Suzukis fatert a többi autós... Kivülről ronda, belülről gány, motorikusan lomha. Az adott vonalon közlekedő C2-eshez képest egy túlárazott vicc, pláne hogy elvben a gyártó tartja karban. Az egész olyan, mint ami kb 1997-ből zuhant ide. Az utasterét meg úgy elverik a nálánál 6 évvel idősebb FJX-ek hogy én kérek elnézést. Köszi, de nem kell ennyire kib@szni a BKV utasaival. A szegedi troli verzió már jobbnak tűnik.

Előzmény: EKM-765 (3683)
nemeza 2013. szept. 5. Creative Commons License 3684

Ha a következő darabok olyanok lennének, mint az utolsó egri szólók / SZKT troli protó (T-660), akkor már jobb lenne.

Ezzel az új designnal talán kívülről még ütősebb. Bár szerintem a beltérrel kéne többet foglalkozni.

Előzmény: EKM-765 (3683)
EKM-765 2013. szept. 5. © 3683

Jól néz ki ez a busz. Kár hogy nincs belőle vagy 500 db Pesten.

http://indafoto.hu/ekm-765/image/19518269-dd6c853a

Dante001 2013. júl. 31. Creative Commons License 3682

Kíváncsi leszek a pesti tenderre...

Előzmény: Lenry (3681)
Lenry 2013. júl. 31. Creative Commons License 3681
Előzmény: Dunstan (3680)
Dunstan 2013. márc. 22. © 3680

http://magyarbusz.info/2013-03-21/Megkezdodott_a_Szegedre_szant_Ikarus-%C5%A0koda_trolibuszok_gyartasa

 

Megkezdődött az új szegedi Ikarus-Skoda trolibuszok gyártása a székesfehérvári ipari parkban.

Zsoltikarus 2013. febr. 22. © 3679

Urak!

Engem olyan információk érdekelnének, hogy a gyártás elejétől kezdve egészen pontosan milyen típusú motorokkal szerelték az egyes szériákat? Mindenhol ellentmondásos és hiányos információkat találok.

Irisbus 2013. febr. 22. © 3678

Nah erre most nézem, hogy külön vetted az IkV134et és az ARC-t. 
Nemszóltam. 

Előzmény: Cpt.Dave (3675)
Irisbus 2013. febr. 22. © 3677

Alsó sor: 9 V134 + 5 V134 = 14 db V134

Előzmény: Cpt.Dave (3675)
szabo111 2013. febr. 22. © 3676

 

Harmincadik rekordját készül megdönteni Sinka Zsolt erőművész.

Következő attrakciójára 2013. február 23-án szombaton 11 órától kerül sor.  Ezen a napon a Parlament előtt egy 16 tonnás Ikarus BKV-buszt fog elhúzni a fogaival!

 

https://www.facebook.com/pages/Legy%C3%A9l-Te-is-r%C3%A9sze-a-vil%C3%A1grekordnak/505372566181436

 

 

 

 

Cpt.Dave 2013. jan. 21. © 3675

van egy excel-em. a vin lista még nem tökéletes főleg az utlsó borsodosokat illetően.

 

 

99 az utolsó busz vin száma az ok a 2. félkész troli Szegednek. Az 54. hely ugyanis üres. Ha a lista folytatólagos lesz akkor a szegedi prototípus troli lesz a 100. busz a cégnek.

Előzmény: EKM-765 (3674)
EKM-765 2013. jan. 20. © 3674

Köszi, akkor elbaltáztam.

Előzmény: torqmatic (3673)
torqmatic 2013. jan. 20. © 3673
Előzmény: EKM-765 (3672)
EKM-765 2013. jan. 20. © 3672

Végignéztem a hozzászólásait 2009-ig, a topicot 2010-ig de sajnos nem találtam.

Előzmény: nemeza (3671)
nemeza 2013. jan. 20. Creative Commons License 3671

Szerintem csak itt a topikon kell visszalapozni. Mintha Cpt.Dave anno összeállított volna valamilyen listát VIN számokkal a topik segítségével stb.

Előzmény: EKM-765 (3669)
buszozós 2013. jan. 20. © 3670

Majd csinálok..

Ennyt tudok most épp: Borsod vollán 59db ARC/IKARUS futkározk...

Asszem 36db ARC/KARUS 127-es és 23db IKARUS E134-es van állományban a Borsod volánnál...

Előzmény: EKM-765 (3669)
EKM-765 2013. jan. 19. © 3669

Az eddig elkészült ARC/Ikarus buszokról elérhető valami lista?

Cpt.Dave 2013. jan. 13. © 3668

Egyedül az allison váltótól tartok. Hallgatván a borsodos, de az agriás buszokat nem muzsikál valami szépen. Lehet programozás kérdése de közel sem vált olyan szépen mint a ZF-es.

Előzmény: Ygor (3667)
Ygor 2013. jan. 10. © 3667

A negyedik ajtóval szemben is van fűtés, eddig nem volt.

 

Jól fűt a motor is :)

 

 

Előzmény: Zahnrad (3662)
Ygor 2013. jan. 10. © 3666

Kezdődjön jól az év, szerepeljen itt is:

 

Az illúzió, az egyetlen V187-es már a belépéskor feltűnt. Ez nem a cégé, csak tartós tesztelésre kapták, és imádják, mert erős és megbízható.

 

Most vagy a szállító biztosított jó hátteret, vagy egy jól sikerült darab az MDD-721. Mindkét eshetőségnek örülök.

 

 

Előzmény: RIKA424 (3656)
Jozsó93 2012. aug. 16. © 3665

Főleg a KNL-s szériáknál fordult elő ez a probléma. :/

Előzmény: HGS212 (3070)