Keresés

Részletes keresés

EKM-765 Creative Commons License 2016.11.23 0 0 3714

Köszi.

Előzmény: Snake-Mojzi (3713)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.11.23 0 0 3713

Agria Volán (LMP-646 -> NOC-286)

Előzmény: EKM-765 (3712)
EKM-765 Creative Commons License 2016.11.23 0 0 3712
Előzmény: Dante001 (3710)
McAwesome Creative Commons License 2016.11.23 0 0 3711

Vasi Volán ARC 187-esei hol vannak a listából?

Előzmény: trizs77 (3708)
Dante001 Creative Commons License 2016.04.25 0 0 3710

Egyébként a második körös PKD-kből már csak egyetlenegy darab nincs állományba véve, aki NHB-036 névre hallgat.

 

A 22 meg gyári kocsi lesz, nem PKD.

 

http://hbweb.hu/jarmu/bkv_arcv127_cim.htm

Előzmény: trizs77 (3708)
Dante001 Creative Commons License 2016.04.25 0 1 3709

Mindenhova berakod a lopott képem :P

 

Igen, beleírtam azokat is, valamit a 22 db-ot amit bérelni fognak a Mabi-tól.

Előzmény: trizs77 (3708)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.25 0 1 3708

 

2016

 

Olvtárstól kaptam.

 

Jól látom, hogy az összesítésbe már beleszámolta a BKV PKD példányaiból még el nem készült, de már fixen megrendelt példányokat is ?

EKM-765 Creative Commons License 2016.04.19 0 0 3707

Sajnos. Szívesebben utaznék ilyeneken az összes újonnan vagy használtan külföldről behozott kacat helyett.

Előzmény: Dante001 (3706)
Dante001 Creative Commons License 2016.04.19 0 1 3706

Érdekes, hogy a Credoval ellenben sikerült egy egész jó városi buszcsaládot kifejleszteni, pedig jóval kevesebb kocsit gyártották az ARC-októl számolva.

Előzmény: EKM-765 (3705)
EKM-765 Creative Commons License 2016.04.19 0 2 3705
ESZ-361 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 3704
Vagy átnevezni Evopro Modulora.
Előzmény: Ivoa (3703)
Ivoa Creative Commons License 2015.06.29 0 0 3703

Ha már az Ikarus-ARC névnek vége és a topik új nevet kap, nem lehetne azzal a lendülettel a járműves topikba áttenni?

(Vagy ismét egyesíteni mindegyiket?)

ESZ-361 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 3702
Olvastam jo hogy még vannak ilyen emberek akik megbecsülik. régi buszokat
Előzmény: Törölt nick (3701)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.27 0 1 3701

http://hvg.hu/kkv/20150624_Ehhez_orultek_kellenek

 

Polgár, buszfelújító műhely....

ESZ-361 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 3700
most már vége az Ikarus ARCnek. minden terméküket modulo néven gyártják
Dante001 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 3699

Jah, elég jól fest(ene).

Előzmény: Cpt.Dave (3698)
Cpt.Dave Creative Commons License 2015.04.08 0 0 3698

Látom valaki már megalkotta helyettem is :)

Előzmény: Dante001 (3697)
Dante001 Creative Commons License 2015.04.06 0 1 3697

Valaki ilyet csinálna az új pofával is? :P

Előzmény: Cpt.Dave (2630)
BPO-105 Creative Commons License 2015.03.10 0 0 3696

Hogy lehet E az évjáratkarakter a T-450-nél, ha 2013 decemberében vették állományba? Az új Ikarusoknál se gyári leállásnál váltják a számot/betűt.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (3695)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 3695
axeleda Creative Commons License 2014.05.16 0 0 3694

:)

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.681885381869953.1073742172.124585274266636&type=1

Zahnrad Creative Commons License 2013.10.25 0 0 3693

Bizony

Ikarusokat fog gyártani a BKV!

Az Ikarusok készítője, a Magyar autóbuszgyártó Kft. nyerte a BKV PKD (Partly Knocked Down) tenderét. Az első új háromajtós Ikarus V127 2014 tavaszán állhat forgalomba. [...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Előzmény: Dante001 (3692)
Dante001 Creative Commons License 2013.10.25 0 0 3692
harajukushinobi Creative Commons License 2013.09.21 0 0 3691



Önjáró üzemmód.: Ikarus 187.02Tr (T-450)

Dante001 Creative Commons License 2013.09.07 0 0 3690

Az Allison nem éppen rohanásra való, nem is értem miért erőltetik ennyire Ikarusnál is meg Credonál is...gondolom ez a legolcsóbb....tegyenek bele ZF-et oszt' jónapot.

Előzmény: puma87 (3689)
puma87 Creative Commons License 2013.09.06 0 0 3689

Én személy szerint a lomhasága miatt az Allison-ra gyanakszom. Az azért művészet, mikor egy FJX-es Volvo letol minket 'palotán a felüljáróról...
Június-július magasságában hőbörögtem egy kört tt és omnibusz fércbúkon, hogy valami nincs rendben az MDD-vel. Akkor elvben jelezték ezt a gyártónak. Szerintem ARC-k meg pont leszarták.

Előzmény: Cpt.Dave (3688)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.09.06 0 0 3688

Nem biztos hogy a motor a hibás. Azt furcsállom hogy allison váltósként nem hallok rá panaszt, pedig ami itt van nálunk szóló tesója, Jó meg stb a busz, de valóban nagyon lusta a váltó végett (ráadásul tök feleslegesen elfelezi a 2-es fokozatot is néha). A ZF-es társa kiszaggatja maga alól az aszfaltot. Bár az Ecolife-os verziók sem gyorsulnak brutál tempóban, de a régi 6HP-s váltóval szereltek nagyon tudnak menni még tömeggel is.  Ecolife-os annyiban jobb hogy él alattam. Ráültem és 2 kanyar után felvette az én stílusomat utána szépen rángatásmentesen suhant. Retardere meg egyenesen fenomenális. A 6 fokozatú retarderével szinte állóra lehet fékezni a buszt, nem úgy mint az Allisonnál hogy ha rosszul nyomod a féket hirtelen beleharap a retarder aztán ránt egyet.

Előzmény: norbee601 (3687)
norbee601 Creative Commons License 2013.09.06 0 0 3687
Én nem tudom a BKV mit csinált a motorjával, de ez nem ilyen volt a 2010-es teszten...
EKM-765 Creative Commons License 2013.09.06 0 0 3686

Természetesen nem ennek a kvázi protonak a klónozására gondoltam, egy troli félére.

Előzmény: puma87 (3685)
puma87 Creative Commons License 2013.09.06 0 0 3685

Nem hogy 500, de 50 db sem kéne ide!!! Ritka gány vacak ez a busz. Mikor kellett nekem a 7-es, egy időben mindig ez a szemét jött. Mindig. Aztán persze hamar utolérte valamelyik Volvo, C2-es, vagy 280-as és kerülgették mint a Suzukis fatert a többi autós... Kivülről ronda, belülről gány, motorikusan lomha. Az adott vonalon közlekedő C2-eshez képest egy túlárazott vicc, pláne hogy elvben a gyártó tartja karban. Az egész olyan, mint ami kb 1997-ből zuhant ide. Az utasterét meg úgy elverik a nálánál 6 évvel idősebb FJX-ek hogy én kérek elnézést. Köszi, de nem kell ennyire kib@szni a BKV utasaival. A szegedi troli verzió már jobbnak tűnik.

Előzmény: EKM-765 (3683)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!